MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 42 z 190

Autor:  Templair [ 3 lut 2010, 12:20 ]
Tytuł: 

Noz miazdzy. Ostatnio wpadlem do budynku gdzie bunkrowalo sie 4 gosci. Zanim wyczaili o co chodzi mialem 4 tagi za kille z noza :) ...
Apteczka dziala tak jak koledzy wyzej napisali. Stoisz kolo niej i Cie healuje ...

T.

Autor:  Highlander [ 3 lut 2010, 12:33 ]
Tytuł: 

http://www.battlefield.pl/news-2890-Jez ... nfigurator

Autor:  Deshroom [ 3 lut 2010, 13:28 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Deshroom napisał(a):
wytłumaczcie zdrowie wraca sami po chwili czy to tylko plamy na ekranie znikają


Dobre pytanie. A poza tym nawet chyba nie można używać apteczek od medyka, przynajmniej ja nie moge. Po prostu cały czas na ziemii leżą.
działa tak samo jak ammo to wiem ale pytanie jest czy jak ammo jest potrzebne bo ammo samo nie wraca a zdrowie chyba tak.

potwierdzacie czy zaprzeczacie ?

nie chodzi o nabijanie punktów tylko o sens leczenia generalnie.

Autor:  Highlander [ 3 lut 2010, 13:32 ]
Tytuł: 

zdrowie tez nie powinno samo wracac, generalnie bardziej niz te apteczki przydatny jest defibrylator. Ale apteczki rowniez sie przydaja. Zdrowie samo wraca i apteczki dzialaja jak ammo. W kazdym razie piechurzy dzieki apteczkom i ogolnie medykom zakampieni w skalach potrafia wytrzymac o wiele dluzej.

Autor:  Buffchef [ 3 lut 2010, 13:37 ]
Tytuł: 

nienawidzę defibrylatora, _zawsze_ jest taki sam scenariusz:
- You have been revived
- You have died

Raz mnie jakiś psychol podniósł wprost pod nadjeżdżającego tanka ...

Autor:  Highlander [ 3 lut 2010, 13:45 ]
Tytuł: 

czy jak ktos mnie "wskrzesi" to liczy mi zgon czy nie? ;)


mogliby dac jakas animacje podczas czekania na wskrzeszenie i klawisz jakis by moznabylo umrzec od razu. No i lezac wzywac medyka jak w ET.

Autor:  Mendol [ 3 lut 2010, 14:24 ]
Tytuł: 

na glupiego medyka nic nie poradzisz.
ja po poprzednich bf'ach oduczylem sie zbierania punkcikow, bez wzgledu na sytuacje :)
chociaz teraz tez czasami zdarza mi sie rzucic w srodek wymiany ognia i podnosic kolesi, ale dzieki temu dosc czesto udaje sie wygrac pojedynek :)

Autor:  redruM [ 3 lut 2010, 14:28 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
mogliby dac jakas animacje podczas czekania na wskrzeszenie i klawisz jakis by moznabylo umrzec od razu. No i lezac wzywac medyka jak w ET.


chyba kpisz :x nie ma nic gorszego dla medyka niż trupki robiące tap-out jak już do nich dobiegasz, dobrze zrobili jak jest teraz

ogólnie zrobili kilka dużych zmian w stosunku do BC1, część jest dobra (np spawnrape fix - nie można gwałcić atakujących na spawnie, tzn. mozna ale ciut dalej 8) ) a część to nowe trendy, które są już standardem właściwie i niekoniecznie mi się podobają (brak paska health ---> health regen, w BC1 była strzykawka dla assaulta, walił selfheala w kanał ale wywalili to w 2, może uznali że mało osób gra medami)

ale nie wiem nadal jak to jest z tym szybkim umieraniem, na ps3 becie zdychało się tak samo szybko jak w mw2 (dlatego też ludzie whinowali że DICE robi xero mw2), tutaj jednak trzeba chwilkę przytrzymać trigger, mam wrażenie że tweakowali coś w tym temacie, jak myślicie?

Autor:  gufnowapnjasz [ 3 lut 2010, 14:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ale nie wiem nadal jak to jest z tym szybkim umieraniem, na ps3 becie zdychało się tak samo szybko jak w mw2 (dlatego też ludzie whinowali że DICE robi xero mw2), tutaj jednak trzeba chwilkę przytrzymać trigger, mam wrażenie że tweakowali coś w tym temacie, jak myślicie?

jest ok w tej kwestii, jak ktos chce instagiby to niech gra na hc

Autor:  Goatus [ 3 lut 2010, 14:49 ]
Tytuł: 

A to nie jest tak że hp regeneruje się samo tylko ponad poziom obrażeń krytycznych (plamy na ekranie) a dalej już nie? Więc dalej bez medyka jesteś na 1-2 strzały jak już byłeś ciężko ranny.

Edit: Co do obrażeń to trzeba się do broni po prostu przyzwyczaić. Na początku myślałem że coś jest nie tak bo 1vs1 assultem nie mogłem prawie nigdy rozwalić medyka, engi czy nawet recona ze zwykłym pistoletem jak obaj dostrzegliśmy się w tym samym momencie. Wyczaiłem jednak że karabinek assulta ma po prostu największy rozrzut i trzeba walić bardzo bardzo małymi seriami, no i teraz zdarza mi się zdjąć jedną serią zespotowanego przeciwnika którego praktycznie nie widzę bo tak daleko jest (np z okolic pierwszego mcoma w domku rozwalić snajpera na wzniesieniu ;)

Autor:  Templair [ 3 lut 2010, 15:10 ]
Tytuł: 

Generalnie dobrze usadzeni: 2x medyk + 1x assault + 1x engi sa nie do ruszenia. Ostatnio przy obronie zasadzilismy sie za pierwszym domkiem i odwalalismy akcje jak w "Helikoperze w ogniu". Nawet czolgami Nas nie mogli zdjac :) ...

T.

Autor:  Highlander [ 3 lut 2010, 15:14 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):
Cytuj:
ale nie wiem nadal jak to jest z tym szybkim umieraniem, na ps3 becie zdychało się tak samo szybko jak w mw2 (dlatego też ludzie whinowali że DICE robi xero mw2), tutaj jednak trzeba chwilkę przytrzymać trigger, mam wrażenie że tweakowali coś w tym temacie, jak myślicie?

jest ok w tej kwestii, jak ktos chce instagiby to niech gra na hc

Nieprawda, ze jest ok. Bo to jest bardzo losowe na "normal", u siebie strzelasz, a w rzeczywistosci nie.
poczytaj sobie
http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... iring.html

Autor:  Buffchef [ 3 lut 2010, 15:34 ]
Tytuł: 

ee czytałem
to tylko znaczków mniej na ścianie zostaje, ale np jakąś tam paczkę rozwalasz 1 magazynkiem obojętnie full auto czy pojedynczymi strzałami

Autor:  Highlander [ 3 lut 2010, 15:37 ]
Tytuł: 

pistolem szybciej zabijasz :)
a dlaczego mniej znaczkow na scianie? bo kule nie lecą. Krzyzyk pokazuje Ci ze million razy trafiles, ale nie trafiasz. I Ci z ps3 powiedza CI ze tam sie normalnie zabijalo, wiec w czyms musi byc przyczyna.

Autor:  Sou [ 3 lut 2010, 16:07 ]
Tytuł: 

Assaultem jak tylko kogos widze to od razu kucanie i POJEDYNCZE strzaly ;] 2-3 ludzi tak mozna sciagnac na jednym magazynku. Tak samo snajperow sciagam assaultem pojedynczymi strzalami. Kazdy celny jest mimo ze pol mapy miedzy nami. Klikasz tylko jak najszybciej w fire a nie trzymasz i gotowe :D

Uzywam tego najcelniejszego karabinu bez red dota, jak red dota mu podlacze to w ogole nie wiem co sie dzieje ale nikogo nie moge zabic o_O Calkowicie sie zmienia "mechanika" i jakos tak dziwnie mi celownik "plywa".

Autor:  Mendol [ 3 lut 2010, 16:15 ]
Tytuł: 

assault jakos serio dziwnie dziala. ja rozumiem, ze gun ma rozrzut itd. itp.
ale jak stoje 2m od kolesia to mysle, ze po magazynku powinien pasc.
tym bardziej, ze z daleka kolesia mozna zdjac doslownie paroma strzalami.

Autor:  Buffchef [ 3 lut 2010, 17:02 ]
Tytuł: 

jak full auto celujesz w nogi to gościa zabijesz, jak w okolice głowy to 90% kul poleci w niebo

@ High
liczba śladów po kulach na ścianach jest zredukowana z powodu niedomagania engine'a graficznego (ponoć)

Autor:  mentasyn [ 3 lut 2010, 17:50 ]
Tytuł: 

Jak w każdym BFie tak i tutaj jest jeden golden rule: always take cover. Ja osobiście latam swoim medykiem z shotgunem saiga i całkiem nieźle mi idzie bo w starciu z bliska to tylko ktos z pistoletem tym 3 czy 4 z drzewka daje radę. Każdy res medyka przywraca ticket (punkt życia).

Autor:  Highlander [ 3 lut 2010, 17:57 ]
Tytuł: 

mnie tylko denerwuja sytuacje, widze kolesia od tylu z 3 metrow ja do niego napieprzam, skonczyl mi sie magazynek odwraca sie i mnie zabija. Z takiej odleglosci chyba full auto powinno dac rade?

Albo 3 strzalu z shotguna w ryj i koles przezyl...
w kazdym razie troche przypomina to to:
http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo

Autor:  Bloodleaf [ 3 lut 2010, 19:26 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
pistolem szybciej zabijasz :)
a dlaczego mniej znaczkow na scianie? bo kule nie lecą. Krzyzyk pokazuje Ci ze million razy trafiles, ale nie trafiasz. I Ci z ps3 powiedza CI ze tam sie normalnie zabijalo, wiec w czyms musi byc przyczyna.


Dlatego że versja PS3 rózni sie od versji x-box a te od versji na PC , np. jak sami napisali na x-boxie jest zmieniony damage i ludki klękają szybciej.

Strona 42 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team