MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38518
Strona 42 z 69

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Ja planuje pójść w kierunku drzewka walki wręcz, ciekawe bonusy daja niektóre talenty

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Ja planuje pójść w kierunku drzewka walki wręcz, ciekawe bonusy daja niektóre talenty

Autor:  Sobtainer [ 19 maja 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Ta, też o koniach pomyślałem ostatnio jak całą puszczę zapierdalałem.

W ogole to ja chcę takiego rpga ale z kilkoma klasami/rasami koniec kropka. Bodajże insidie to napisał też :). Takie potwory i taką grafikę bym chciał zobaczyć w rpgu z wyborem ras i klas. Albo w ogóle give MMO, kkthx.

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 12:08 ]
Tytuł: 

To moze wiedzmin mmo? hehe

Autor:  Farod [ 19 maja 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

to musialbym miec w tym wiedzminie ~100fpsow, zeby komfortowo grac w mmo gdzie byloby w chuj playersow na ekranie.
ale wiedzmin 3 mam nadzieje zrobia :D

Autor:  Kabraxis [ 19 maja 2011, 12:18 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
To moze wiedzmin mmo? hehe


Hypowalbym sie jak Huragan na koreanskie grindery. : )

Ciekawe czy by CPRED dal rade z MMO - w sumie to ich druga gra i juz poziom swiatowy, moze z MMO bylaby podobna historia jak z Blizzardem (pierwsze mmo i hit nad hity).

CDRED nowym Blizzardem !!!! :)

Autor:  RufeN [ 19 maja 2011, 12:18 ]
Tytuł: 

jak dla mnie to wiedzmin2 jest najlepsza gra, w jaka gralem od dluzszego czasu. no ale mam kompa potwora, na ktorym wyglada pieknie i nie mam problemu z crashami itp :)

Autor:  Templair [ 19 maja 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

Gieff kompa potwora :<. Anyway mam nadzieje, ze podciagna troche performance w jakims najblizszym patch'u ...

T.

Autor:  Teo [ 19 maja 2011, 12:24 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
To moze wiedzmin mmo? hehe

hehe, no właściwie dlaczego nie, questy, lvlowanie, instancje z bossami i bedzie genialna gra world of witcher :roll:

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

No, ale co, kazdy by był wiedzminem? lekko fail.:<

Autor:  zaboleq [ 19 maja 2011, 12:29 ]
Tytuł: 

Ciekawe kiedy kurwa wypuszca Patcha bo i na gametrailers i na gamesfaq oraz na polskim forum wiedzmina 2, ludzie skarżą się na tego buga z teksturami. Tu jest to idealnie pokazane jak obrzydliwie to wygląda momentami....

http://www.forum.gamewalk.pl/viewtopic.php?f=134&t=1098

Mogli by chociaż zabrać głos w tej sprawie. Napisałem do nich maila na support - do ATI też. Od Ati dostałem chociaż numer ticketu a od CD projektu nie dostałem nawet potwierdzenia:D... Fail na całej lini.


Czy CD projekt ma w ogóle jakieś forum dla wiedzmina??

Dodzwonić się do ich pomocy technicznej jest praktycznie niemożliwe - przez 2h próbowałem i jak już miałem wolny sygnał, to mi bateria w telefonie padła...

Autor:  RufeN [ 19 maja 2011, 12:36 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
No, ale co, kazdy by był wiedzminem? lekko fail.:<

walczylem przed chwila z jakims magiem - latwa walka w sumie, ale pomyslalem,ze szkoda,ze i ja nie moge sie tak bawic z przeciwnikami teleportujac sie z miejsca w miejsce :)

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 12:39 ]
Tytuł: 

No w zasadzie wszystko mamy co potrzebne ludzi, elfy, krasnale, magow, luczników, wojowników no i oczywiście wiedzmina w glownej roli. Ciekawe jak by to wyszlo ; d

Autor:  Templair [ 19 maja 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
No, ale co, kazdy by był wiedzminem? lekko fail.:<


Dlaczego wiedzminem? Sa magowie, bardowie, lowcy nagrod, kowale, gornicy, lucznicy, miecznicy, kurwy. Do wyboru do koloru :> ...

T.

Autor:  Nyx [ 19 maja 2011, 12:43 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
kurwy

T.


OK to mnie zaintrygowało najbardziej jako grywalny element ; d

Autor:  bre [ 19 maja 2011, 12:48 ]
Tytuł: 

Ja takie kropki mialem jak ustawilem downsampling textur. Po ustawieniu wartosci na 0 problem znika.

Autor:  zaboleq [ 19 maja 2011, 13:12 ]
Tytuł: 

bre napisał(a):
Ja takie kropki mialem jak ustawilem downsampling textur. Po ustawieniu wartosci na 0 problem znika.


Gdzie żeś to ustawił??? Ja mam na "bez zmniejszania" i jakoś dalej to mam - jeśli o opcje w ustawieniach grafiki.


AllowAntialias=0
AllowBloom=0
AllowBlur=0
AllowCutsceneDOF=1
AllowDOF=1
AllowDecals=0.5
AllowMotionBlur=0
AllowRain=0
AllowSSAO=1
AllowScatterDOF=1
AllowShafts=0
AllowSharpen=0
AllowVignette=1
AtlasTextureDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
Fullscreen=1
MaxAtlasTextureSize=2048
MaxCubeShadowCount=1
MaxCubeShadowSize=256
MaxSpotShadowCount=3
MaxSpotShadowSize=512
MaxTextureSize=2048
MeshDistanceScale=1.0
ShadowQuality=1
ShadowedLights=0
TextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=300
UberSampling=0
VSync=0

Autor:  Yuurei [ 19 maja 2011, 13:20 ]
Tytuł: 

[edit] już nieważne ;)

Autor:  Teo [ 19 maja 2011, 13:27 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
No w zasadzie wszystko mamy co potrzebne ludzi, elfy, krasnale, magow, luczników, wojowników no i oczywiście wiedzmina w glownej roli. Ciekawe jak by to wyszlo ; d

nie nie, wiedźmin jako endgame boss :)

Autor:  tomugeen [ 19 maja 2011, 13:30 ]
Tytuł: 

Bre pomagajacy zabolowi, priceless :F

Strona 42 z 69 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team