MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38518 |
Strona 42 z 69 |
Autor: | Nyx [ 19 maja 2011, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Ja planuje pójść w kierunku drzewka walki wręcz, ciekawe bonusy daja niektóre talenty |
Autor: | Nyx [ 19 maja 2011, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Ja planuje pójść w kierunku drzewka walki wręcz, ciekawe bonusy daja niektóre talenty |
Autor: | Sobtainer [ 19 maja 2011, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Ta, też o koniach pomyślałem ostatnio jak całą puszczę zapierdalałem. W ogole to ja chcę takiego rpga ale z kilkoma klasami/rasami koniec kropka. Bodajże insidie to napisał też :). Takie potwory i taką grafikę bym chciał zobaczyć w rpgu z wyborem ras i klas. Albo w ogóle give MMO, kkthx. |
Autor: | Nyx [ 19 maja 2011, 12:08 ] |
Tytuł: | |
To moze wiedzmin mmo? hehe |
Autor: | Farod [ 19 maja 2011, 12:16 ] |
Tytuł: | |
to musialbym miec w tym wiedzminie ~100fpsow, zeby komfortowo grac w mmo gdzie byloby w chuj playersow na ekranie. ale wiedzmin 3 mam nadzieje zrobia |
Autor: | Kabraxis [ 19 maja 2011, 12:18 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): To moze wiedzmin mmo? hehe
Hypowalbym sie jak Huragan na koreanskie grindery. : ) Ciekawe czy by CPRED dal rade z MMO - w sumie to ich druga gra i juz poziom swiatowy, moze z MMO bylaby podobna historia jak z Blizzardem (pierwsze mmo i hit nad hity). CDRED nowym Blizzardem !!!! |
Autor: | RufeN [ 19 maja 2011, 12:18 ] |
Tytuł: | |
jak dla mnie to wiedzmin2 jest najlepsza gra, w jaka gralem od dluzszego czasu. no ale mam kompa potwora, na ktorym wyglada pieknie i nie mam problemu z crashami itp |
Autor: | Templair [ 19 maja 2011, 12:22 ] |
Tytuł: | |
Gieff kompa potwora :<. Anyway mam nadzieje, ze podciagna troche performance w jakims najblizszym patch'u ... T. |
Autor: | Teo [ 19 maja 2011, 12:24 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): To moze wiedzmin mmo? hehe
hehe, no właściwie dlaczego nie, questy, lvlowanie, instancje z bossami i bedzie genialna gra world of witcher |
Autor: | Nyx [ 19 maja 2011, 12:28 ] |
Tytuł: | |
No, ale co, kazdy by był wiedzminem? lekko fail.:< |
Autor: | zaboleq [ 19 maja 2011, 12:29 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe kiedy kurwa wypuszca Patcha bo i na gametrailers i na gamesfaq oraz na polskim forum wiedzmina 2, ludzie skarżą się na tego buga z teksturami. Tu jest to idealnie pokazane jak obrzydliwie to wygląda momentami.... http://www.forum.gamewalk.pl/viewtopic.php?f=134&t=1098 Mogli by chociaż zabrać głos w tej sprawie. Napisałem do nich maila na support - do ATI też. Od Ati dostałem chociaż numer ticketu a od CD projektu nie dostałem nawet potwierdzenia:D... Fail na całej lini. Czy CD projekt ma w ogóle jakieś forum dla wiedzmina?? Dodzwonić się do ich pomocy technicznej jest praktycznie niemożliwe - przez 2h próbowałem i jak już miałem wolny sygnał, to mi bateria w telefonie padła... |
Autor: | RufeN [ 19 maja 2011, 12:36 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): No, ale co, kazdy by był wiedzminem? lekko fail.:<
walczylem przed chwila z jakims magiem - latwa walka w sumie, ale pomyslalem,ze szkoda,ze i ja nie moge sie tak bawic z przeciwnikami teleportujac sie z miejsca w miejsce |
Autor: | Nyx [ 19 maja 2011, 12:39 ] |
Tytuł: | |
No w zasadzie wszystko mamy co potrzebne ludzi, elfy, krasnale, magow, luczników, wojowników no i oczywiście wiedzmina w glownej roli. Ciekawe jak by to wyszlo ; d |
Autor: | Templair [ 19 maja 2011, 12:40 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): No, ale co, kazdy by był wiedzminem? lekko fail.:<
Dlaczego wiedzminem? Sa magowie, bardowie, lowcy nagrod, kowale, gornicy, lucznicy, miecznicy, kurwy. Do wyboru do koloru :> ... T. |
Autor: | Nyx [ 19 maja 2011, 12:43 ] |
Tytuł: | |
Templair napisał(a): kurwy
T. OK to mnie zaintrygowało najbardziej jako grywalny element ; d |
Autor: | bre [ 19 maja 2011, 12:48 ] |
Tytuł: | |
Ja takie kropki mialem jak ustawilem downsampling textur. Po ustawieniu wartosci na 0 problem znika. |
Autor: | zaboleq [ 19 maja 2011, 13:12 ] |
Tytuł: | |
bre napisał(a): Ja takie kropki mialem jak ustawilem downsampling textur. Po ustawieniu wartosci na 0 problem znika.
Gdzie żeś to ustawił??? Ja mam na "bez zmniejszania" i jakoś dalej to mam - jeśli o opcje w ustawieniach grafiki. AllowAntialias=0 AllowBloom=0 AllowBlur=0 AllowCutsceneDOF=1 AllowDOF=1 AllowDecals=0.5 AllowMotionBlur=0 AllowRain=0 AllowSSAO=1 AllowScatterDOF=1 AllowShafts=0 AllowSharpen=0 AllowVignette=1 AtlasTextureDownscale=0 DanglesLimiter=0 DetailTextureDownscale=0 Fullscreen=1 MaxAtlasTextureSize=2048 MaxCubeShadowCount=1 MaxCubeShadowSize=256 MaxSpotShadowCount=3 MaxSpotShadowSize=512 MaxTextureSize=2048 MeshDistanceScale=1.0 ShadowQuality=1 ShadowedLights=0 TextureDownscale=0 TextureMemoryBudget=300 UberSampling=0 VSync=0 |
Autor: | Yuurei [ 19 maja 2011, 13:20 ] |
Tytuł: | |
[edit] już nieważne |
Autor: | Teo [ 19 maja 2011, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): No w zasadzie wszystko mamy co potrzebne ludzi, elfy, krasnale, magow, luczników, wojowników no i oczywiście wiedzmina w glownej roli. Ciekawe jak by to wyszlo ; d
nie nie, wiedźmin jako endgame boss |
Autor: | tomugeen [ 19 maja 2011, 13:30 ] |
Tytuł: | |
Bre pomagajacy zabolowi, priceless :F |
Strona 42 z 69 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |