MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 42 z 52

Autor:  Arturnik [ 21 sty 2015, 16:02 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

no jest team builder- captain's mode na rankedzie i captain's mode na drafcie.

Nie pasowaloby to o tyle, bo nie ma tak jak mowie stalej mety, zwlaszcza nei w pubach.
Czasem masz 2-1-2, czasem masz 1-1-3, czasem masz 1-1-2 z junglerem, z wispem mozesz miec 2 na midzie, nie mowiac o roamerach, hard lane tez mozna olac jesli nie da sie nic ugrac, itp, itd.

PS. ja ty nie czujesz pierdolniecia w smite to do hotsa sie nie zabieraj, tam to dopiero skille sa anemiczne ;P

Autor:  Mendol [ 21 sty 2015, 16:04 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Highlander napisał(a):
ok, największy prosie w moba. w eve będę gral.


no to git.
team builder to mozesz nawet w ap miec, jak grasz z normalnymi ludzmi.

Autor:  Farin666 [ 21 sty 2015, 16:55 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

w potatoe bracket ofc, wyżej już nie pofikasz raczej, piszę o doto.[/quote]


Wyżej nie ma problemu z nieogarniętymi ludźmi (az tak bardzo) i owszem pofikasz jak nawet średni ludzie będą assystować wyfarmionemu carry :)[/quote]

jeżeli zakładasz ze grasz przeciwko warzywom to ok[/quote]


Dota 2 to taka gra gdzie skill pojedynczego gracza ma duże znaczenie- dlatego nawet jak przeciwnicy są całkiem ok, to mając w drużynie rewelacyjnego gracza jako carry, reszta twojej drużyny może być poniżej oczekiwań bo przy małym wsparciu z ich strony wygra się grę.
Co historia potwierdza,tak samo streamerzy z top bracketów etc.

Jak wszystkie 10 osób prezentuje ten sam poziom to oczywiście tak łatwo nie jest:)

Autor:  Vences [ 21 sty 2015, 16:57 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

I to jest właśnie ujowe. Z gry, która z założenia jest teamówką, robi się soloplay:/

Autor:  Mendol [ 21 sty 2015, 17:00 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

a to w hotsie skill pojedynczego gracza ma male znaczenie?
rewelacyjny carry nic ci nie da, jak reszta teamu nie ogarnia, nie wymyslaj juz.
dota soloplay? ojajebie.

Autor:  Arturnik [ 21 sty 2015, 17:08 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
I to jest właśnie ujowe. Z gry, która z założenia jest teamówką, robi się soloplay:/


obejrzyj sobie to:
https://www.youtube.com/watch?v=pxc6gisOpAA

btw. akcja z 1:44 miazdzy

Autor:  Quetzacotl [ 21 sty 2015, 17:41 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

to jest ktoś chętny na piątego do naszego coco jambo teamu?

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2015, 18:01 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Wpadne potem na kołcza :F

Autor:  Highlander [ 21 sty 2015, 18:29 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Mendol napisał(a):
Highlander napisał(a):
ok, największy prosie w moba. w eve będę gral.


no to git.
team builder to mozesz nawet w ap miec, jak grasz z normalnymi ludzmi.

No ja zakladam, ze dolaczam do MM sam, wiec nie oczekuje, ze bede gral z normalnymi ludzmi ;)

Autor:  Szamotula [ 21 sty 2015, 19:58 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
I to jest właśnie ujowe. Z gry, która z założenia jest teamówką, robi się soloplay:/

To nie jest solo play, tylko gra pod talenty. Czy pilka nozna to jest solo play? Nie, a i tak masz druzyny, ktore graja pod 2-3 zawodnikow. Mozna miec gre druzynowa, ktora wspiera tak samo teamplay jak i indywidualnosc.
To mi sie wlasnie podoba w LoLu od 2 sezonow - gra strasznie przyspieszyla, w grze jest sporo postaci, ktore wymagaja magicznego slowa 'mechanics' i nawet w pro playu mamy druzyny, ktore graja pod 1 gracza. Stad tez swoja droga taka popularnosc streamow LoLa - jedyna moba atm, w ktorej mozna robic magiczne plejsy i ludzie to ogladaja.
________________
Co do Hotsa - soloQ mozna grac, ale bardziej dla zabicia czasu, bo w tym trybie masz totalny random. Cala rozgrywka to takie pvp z GW2 w rzucie izometrycznym. Skill polega tylko i wylacznie na teamplayu i decision makingu. Grajac 5v5 mysle, ze gra moze byc satysfakcnojujaca wlasnie przez ten brak snowballu, czy jakiegos powaznego progressu postaci(o ile jest to fajne to jednak czesto przez jakis glupi blad gra sie robi jednostronna), gdyz przez cala rozgrywke mozesz trzymac reke na pulsie. Mozna powiedziec, ze to taki system z Counter Strike'a - nawet jak jest 0-10 to mimo, ze co 2-3 rundy cisniesz eko mozesz zrobic jakis comeback i wygrac cala mape.
Kolejne skojarzenie to tez taki mix arenek z wowa z BLC - niski, ale staly dmg; walki, ktore wygrywa sie przez dobry pozycjoning i dobre laczenie skilli + healing/regen, ktory jest dobrze zbalansowany.

Z rzeczy nieistotnych to Blizzard totalnie zawstydzil inne gry skinami. Tutaj skin to jest skin, a nie jakies duperele(kosztuja po 40 zl to sie nie ma co dziwic :D). Skiny zmieniajace wyglad postaci na inne uniwersum (http://media.heroesnexus.com/attachments/1/332/heroes-alphaphase2-_0019_anubarak-cybarak-1.jpg itp. W hotsie skin to jest zamysl - patrzysz na skina i odrazu wiesz o co chodzi i co ma reprezentowac.



Podsumowujac... warto sie Hotsem zainteresowac, mimo tego ze nie oszukujac nikogo atm jest troche mialki i chujowy(gdyby nie uniwersum Blizzarda to gra by byla tak popularna jak Strife, czy Dawngate). Lecz trzeba pamietac, ze a) to jest moba i b) to jest Blizzard. Atm mamy starszny boom na gry typu moba, wiec dla Blizzarda to jest easy money. Oni tej gry najzwyczajniej w swiecie nie moga zjebac, wiec mysle ze z czasem gra bedzie coraz lepsza i bardziej zlozona. Dobrym tutaj argumentem jest wlasnie LoL - w s1 i s2 to byla smieszna i zarazem zalosna popierdolka, ktora byla gowniana i prostacka. Teraz natomiast mimo, ze teoretycznie to wciaz ta sama gra i glowne zalozenia sie nie zminily to w gre tchnieto nowe zycie.
I mowi to gracz jak i fanboy dota od wersji 6.32.

Autor:  Highlander [ 21 sty 2015, 20:42 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Dzięki Szamotula za uzyczenie konta.
Zagralem 3 gry, calkiem przyjemna, mecze dosc krotkie. Tutaj nie ma itemow? Czy nie zauwazylem?
Same mapy nieco srednie, malo charakterystyczne.
Do szybkiego casualowego grania fajne. Może kupie.
Gra sie zdecydowanie lepiej niz oglada.

Alle sama gra w troche drazni tym, ze to troche taki samograj.

Autor:  Vences [ 21 sty 2015, 21:05 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Nie ma itemów, ale są talenty, więc możesz customizować swoją postać podczas gry. Grałeś 3 gry, więc na razie poznałeś maksymalnie 3 z 6 dostępnych map:) 2 kolejne są w drodze:)

Autor:  Mendol [ 21 sty 2015, 21:44 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

tomugeen napisał(a):
Wpadne potem na kołcza :F


to chodz :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 21 sty 2015, 21:48 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Mendol nie chce mnie słuchać w grze, ale robi to tylko z krnąbrnej, żydowskiej natury. Możliwe, ze się nie znam, ale chuj. Musisz nam pomóc tomu.

Autor:  Mendol [ 21 sty 2015, 21:49 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

lodzki zyd madrego poslucha.
ale nie bedzie biegal za rozkapryszonym, rozpuszczonym, hipsterskim sloikiem z wawki :P

Autor:  Oyci3C [ 21 sty 2015, 23:30 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Tomu to chujowy koucz. :<
Najpierw marudził, potem poszedł żreć, potem coś poklikał i stwierdził, że idzie.
Weź pan idź.

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2015, 09:37 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Arturnik napisał(a):
Vences napisał(a):
I to jest właśnie ujowe. Z gry, która z założenia jest teamówką, robi się soloplay:/


obejrzyj sobie to:
https://www.youtube.com/watch?v=pxc6gisOpAA

btw. akcja z 1:44 miazdzy


Z tego filmiku wynika tylko to, że rzucasz 3532423 sekundowego stuna/cc, potem ulti za 3454343dmg i po team fightcie. Niestety w LoLu/Dota 2 fakt, że ktoś może się zfeedować i potem mieć wyjebane sprawia że gry często stają się jednostronne i po prostu od pewnego momentu gra nie ma sensu. W HoTS jest inaczej i to mi się podoba. I nie mówmy proszę o jakichś mega pro graczach bo nikt tutaj na takim poziomie nie gra i mało ludzi gra coś takiego.

Autor:  Mendol [ 22 sty 2015, 09:47 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

z tego filmiku wynika w chuj wiecej, ale jakos ci to umknelo.

Autor:  Highlander [ 22 sty 2015, 09:50 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

zfeedowac się to trzeba umiec. Skillami trzeba umiec trafic i wyczuć odpowiedni moment. W Hots jednak mam uczucie, ze nie da się nie trafic. Powodzenia w powtórzeniu co na tym filmie...

Autor:  Arturnik [ 22 sty 2015, 10:02 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ten filmik jest glownie moja odpowiedzia na:

Cytuj:
I to jest właśnie ujowe. Z gry, która z założenia jest teamówką, robi się soloplay:/

oraz
Cytuj:
Na pewnoe teamplay w Hots jest lepiej nagradzany niz to co obecnie mamy w lol/dota


to sa filmiki z pubow, nie chcialem przytaczac najbardziej znanego przykladu z polfinalow TI2 - https://www.youtube.com/watch?v=tDaJes0T1Ig
bo to jednak nie ten poziom.

Z tych filmikow wynika ze wlasnie dzieki wspolpracy, mozna spokojnie odwrocic losy gry. Comeback nie jest niczym nowym w MOBA to ze w HotS wystepuje czesto to nie znaczy ze w innych grach nie. Tylko ze w innych grach trzeba nad nim troche popracowac, pomyslec co trzeba zbudowac na postaci, czego sprobowac, nie dac sie zlapac itp, itd. by chociaz sprobowac wrocic do gry.

Strona 42 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team