MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 42 z 99 |
Autor: | kamilus [ 23 sty 2013, 19:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title, ... omosc.html - mieszkańcy Czernogorska zrozumieją |
Autor: | redruM [ 24 sty 2013, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dean Hall@rocket2guns Okay I kind of deserved the inevitable twitter bomb there. There shall be a tumblr update tomorrow! mniam |
Autor: | ShadorVD [ 24 sty 2013, 23:01 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
W dniu dzisiejszym, w kolejności chronoglicznej: - znalazłem S1203 van (bez koła) na północ od Solnichniy, zaparkowane na stacji paliw - długo biegałem, znalazłem koło do naprawy ale nie miałem toolboxa, w między czasie, w Berezino widziałem ekipę która latała helikopterem. Raz udało mi się ich zgubić... za drugim razem postanowiłem zaatakować toporem... niestety był to głupi pomysł. Padłem zanim naprawiłem pojazd. - znalazłem GAZ (bez koła) - padłem zanim naprawiłem... właściwie to trafiłem na tę samą ekipę z helikoptera tylko w innym mieście, przy tym samym typie budynków w którym spawnują się narzędzia i części naprawcze do pojazdów. - znaleźliśmy S1203 van, bez koła. - z kumplem szybko naprawialiśmy, ja miałem koło a on toolboxa do naprawy, przez długi czas jeździliśmy po mapie szukając ciekawych miejscówek. W między czasie kumpel dołaczył na ts3 i w grze. Jechał do nas motorkiem który miał prawie pusty bak i zepsute koło. Nim dojechał do nas zużył paliwo. Na szczęście dorwaliśmy go na głównej drodze, ostrzelaliśmy motor, będąc w zgodzie z zasadą "jeśli nie mogę mieć ja, to nikt nie może". Jeźdzliśmy dalej, znaleźlismy swieży helicrash z maaaasą broni i... ghillie suit, przy okazji jeden z kumpli złamał nogę. Broń wsadziliśmy do pojazdów i pojechaliśmy dalej. Po drodze dorwaliśmy... ...autobus - gotowy do jazdy, w środku był silnik do helikoptera (wirnik) i trochę jedzenia. Jeden z kumpli przesiadł się do autobusu. Krążyliśmy po okolicach. W którymś z miast znaleźliśmy kolejny ghillie. Udaliśmy się dalej do miasta ze szpitalem, cały samochód obładowaliśmy medykamentami... okazało się, że za szpitalem był tzw. - Military Offroad - kumpel z autobusu przesiadł się do S1203 a ja pojechałem dalej offroadem. Ten który złamał nogę dalej sobie siedział (już zdrowy, wykorzystając medykamenty ze szpitala) w S1203. Postanowiliśmy nienaciągać szczęścia tego dnia i udaliśmy się w bezpieczne miejsce gdzie założyliśmy bazę. W sumie mamy teraz w samochodach z pięć broni długich(+ zestaw nabojów do trzech z nich), 15 blood bagów, 10 morfin, 5 painkillerów i trochę żarcia. Mam nadzieję, że jak będziemy kontynuować naszą przygodę jutro to.. nadal będziemy mieli to co znaleźliśmy edit: Byłbym zapomniał... po drodzę znaleźliśmy trzeci ghillie co sprawiło, że nasz zespół jest teraz biegającym camo ogrodem. |
Autor: | ShadorVD [ 24 sty 2013, 23:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
redruM napisał(a): Dean Hall@rocket2guns Okay I kind of deserved the inevitable twitter bomb there. There shall be a tumblr update tomorrow! mniam No to prezentacja nowego systemu oświetlenia jutro, we'll see, we'll see. Info. |
Autor: | Xender [ 24 sty 2013, 23:53 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nieźle! Przypadkiem nie jest najlepszej trzymać pojazdy i sprzęt daleko poza mapą? |
Autor: | Ravushimo [ 25 sty 2013, 01:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Stuff poza mapa powinien sie despawnowac. |
Autor: | ShadorVD [ 25 sty 2013, 09:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): Nieźle! Przypadkiem nie jest najlepszej trzymać pojazdy i sprzęt daleko poza mapą? & Ravushimo napisał(a): Stuff poza mapa powinien sie despawnowac. Dokładnie tak, jakiś czas temu dodali takie zabezpieczenie, że jak coś jest poza mapą to po ~15 minutach jest czyszczone |
Autor: | ShadorVD [ 25 sty 2013, 19:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Styczniowa aktualizacja W sumie to takie słodkie pierdzenia z paroma miłymi obiecankami. |
Autor: | Oyci3C [ 25 sty 2013, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No to jak w wakacje wyjdzie to będzie dobrze. |
Autor: | redruM [ 26 sty 2013, 16:33 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
3 godzinny wywiad z rocketem, NNNNGHHH, po prostu przyszedl na stream dayz na twitchu i walnal megawywiad nt DayZ SA, ten typ miazdzy mi mozg http://www.youtube.com/watch?v=J59fHLHPcOo (od part 3 jest audio iview) |
Autor: | Enderhawk [ 27 sty 2013, 00:43 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... E6MQ#gid=0 Mines and Caves :O Tak jakby już teraz w nocy ludzie po gaciach nie srali. |
Autor: | Xender [ 27 sty 2013, 01:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
To oficjalny vote? |
Autor: | Enderhawk [ 27 sty 2013, 08:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Zrobiony przez kgoś z zewnątrz, ale link do niego był tweetnięty przez rocketa. |
Autor: | ShadorVD [ 27 sty 2013, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): To oficjalny vote? Trochę więcej info - http://www.dayz.pl/rocket-pyta-nas-o-zdanie-2/ |
Autor: | Mendol [ 27 sty 2013, 14:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a gdzie jest wiecej tego info? wez sie kurwa ogarnij, bo pozniej tylko placzesz, ze twoja strone wszyscy w dupie maja. |
Autor: | ShadorVD [ 27 sty 2013, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mendol napisał(a): a gdzie jest wiecej tego info? wez sie kurwa ogarnij, bo pozniej tylko placzesz, ze twoja strone wszyscy w dupie maja. o chuj Ci chodzi? Okres masz? Ogarnij sie... Po chuj wpierdalasz swoje wypociny do tematu w ktorym nie masz nic do powiedzenia i przez ostatnie parenascie stron nawet sie tutaj nie odezwales... ale, widzac twoj post-count to zylka ci kurwa peka jesli nie wpierdolisz wszedzie swojego mendolenia. |
Autor: | kamilus [ 27 sty 2013, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Winter is coming. Ten nastrój na forum |
Autor: | Mendol [ 27 sty 2013, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
enderhawk odpowiedzial na pytanie. po czym ty oczywiscie MUSIALES podac odnosnik do swojego smecenia na swojej stronie dodajac 'troche wiecej info'. kliknalem bo chetnie przeczytalbym cos wiecej. problem w tym, ze CHUJA tam jest. takze nie wprowadzaj ludzi w blad piszac takie brednie. tczewiak: dla mnie 'wiecej info' to wiecej informacji ogolnie - niz rozbudowanie jednozdaniowej odpowiedzi enderhawka o pare przecinkow i dodanie 2 zdan od siebie. i nie rzucaj sie tak shadorek. reklamujesz tutaj swoja kiepska strone - to chyba zdawales sobie sprawe z tego, ze ludzie beda krytykowac jak cos zjebiesz. |
Autor: | Highlander [ 27 sty 2013, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
mendol- zajeb mu irl ;] |
Autor: | ShadorVD [ 27 sty 2013, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mendol napisał(a): i nie rzucaj sie tak shadorek. reklamujesz tutaj swoja kiepska strone - to chyba zdawales sobie sprawe z tego, ze ludzie beda krytykowac jak cos zjebiesz. krytyka? Wez sie jebnij z baranka w sciane. A teraz powrocmy do tematu DayZ. 4chan strikes again! Czyli jest szansa dodania wyspy Utes gdzieś na morzu przy Czarnorusi. |
Strona 42 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |