MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 42 z 99

Autor:  kamilus [ 23 sty 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title, ... omosc.html - mieszkańcy Czernogorska zrozumieją ;)

Autor:  redruM [ 24 sty 2013, 17:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dean Hall‏@rocket2guns
Okay I kind of deserved the inevitable twitter bomb there. There shall be a tumblr update tomorrow!

mniam 8)

Autor:  ShadorVD [ 24 sty 2013, 23:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W dniu dzisiejszym, w kolejności chronoglicznej:

- znalazłem S1203 van (bez koła) na północ od Solnichniy, zaparkowane na stacji paliw - długo biegałem, znalazłem koło do naprawy ale nie miałem toolboxa, w między czasie, w Berezino widziałem ekipę która latała helikopterem. Raz udało mi się ich zgubić... za drugim razem postanowiłem zaatakować toporem... niestety był to głupi pomysł. Padłem zanim naprawiłem pojazd.
- znalazłem GAZ (bez koła) - padłem zanim naprawiłem... właściwie to trafiłem na tę samą ekipę z helikoptera tylko w innym mieście, przy tym samym typie budynków w którym spawnują się narzędzia i części naprawcze do pojazdów.
- znaleźliśmy S1203 van, bez koła. - z kumplem szybko naprawialiśmy, ja miałem koło a on toolboxa do naprawy, przez długi czas jeździliśmy po mapie szukając ciekawych miejscówek. W między czasie kumpel dołaczył na ts3 i w grze. Jechał do nas motorkiem który miał prawie pusty bak i zepsute koło. Nim dojechał do nas zużył paliwo. Na szczęście dorwaliśmy go na głównej drodze, ostrzelaliśmy motor, będąc w zgodzie z zasadą "jeśli nie mogę mieć ja, to nikt nie może".

Jeźdzliśmy dalej, znaleźlismy swieży helicrash z maaaasą broni i... ghillie suit, przy okazji jeden z kumpli złamał nogę. Broń wsadziliśmy do pojazdów i pojechaliśmy dalej. Po drodze dorwaliśmy...

...autobus - gotowy do jazdy, w środku był silnik do helikoptera (wirnik) i trochę jedzenia. Jeden z kumpli przesiadł się do autobusu.

Krążyliśmy po okolicach. W którymś z miast znaleźliśmy kolejny ghillie. Udaliśmy się dalej do miasta ze szpitalem, cały samochód obładowaliśmy medykamentami... okazało się, że za szpitalem był tzw.

- Military Offroad - kumpel z autobusu przesiadł się do S1203 a ja pojechałem dalej offroadem. Ten który złamał nogę dalej sobie siedział (już zdrowy, wykorzystając medykamenty ze szpitala) w S1203.

Postanowiliśmy nienaciągać szczęścia tego dnia i udaliśmy się w bezpieczne miejsce gdzie założyliśmy bazę. W sumie mamy teraz w samochodach z pięć broni długich(+ zestaw nabojów do trzech z nich), 15 blood bagów, 10 morfin, 5 painkillerów i trochę żarcia. Mam nadzieję, że jak będziemy kontynuować naszą przygodę jutro to.. nadal będziemy mieli to co znaleźliśmy :)

edit:
Byłbym zapomniał... po drodzę znaleźliśmy trzeci ghillie co sprawiło, że nasz zespół jest teraz biegającym camo ogrodem.

Autor:  ShadorVD [ 24 sty 2013, 23:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

redruM napisał(a):
Dean Hall‏@rocket2guns
Okay I kind of deserved the inevitable twitter bomb there. There shall be a tumblr update tomorrow!

mniam 8)

No to prezentacja nowego systemu oświetlenia jutro, we'll see, we'll see.

Info.

Autor:  Xender [ 24 sty 2013, 23:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nieźle! Przypadkiem nie jest najlepszej trzymać pojazdy i sprzęt daleko poza mapą?

Autor:  Ravushimo [ 25 sty 2013, 01:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Stuff poza mapa powinien sie despawnowac.

Autor:  ShadorVD [ 25 sty 2013, 09:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
Nieźle! Przypadkiem nie jest najlepszej trzymać pojazdy i sprzęt daleko poza mapą?


&

Ravushimo napisał(a):
Stuff poza mapa powinien sie despawnowac.


Dokładnie tak, jakiś czas temu dodali takie zabezpieczenie, że jak coś jest poza mapą to po ~15 minutach jest czyszczone :)

Autor:  ShadorVD [ 25 sty 2013, 19:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Styczniowa aktualizacja :) W sumie to takie słodkie pierdzenia z paroma miłymi obiecankami.

Autor:  Oyci3C [ 25 sty 2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No to jak w wakacje wyjdzie to będzie dobrze.

Autor:  redruM [ 26 sty 2013, 16:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

3 godzinny wywiad z rocketem, NNNNGHHH, po prostu przyszedl na stream dayz na twitchu i walnal megawywiad nt DayZ SA, ten typ miazdzy mi mozg :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=J59fHLHPcOo (od part 3 jest audio iview)

Autor:  Enderhawk [ 27 sty 2013, 00:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... E6MQ#gid=0

Mines and Caves :O
Tak jakby już teraz w nocy ludzie po gaciach nie srali.

Autor:  Xender [ 27 sty 2013, 01:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

To oficjalny vote?

Autor:  Enderhawk [ 27 sty 2013, 08:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zrobiony przez kgoś z zewnątrz, ale link do niego był tweetnięty przez rocketa.

Autor:  ShadorVD [ 27 sty 2013, 10:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
To oficjalny vote?


Trochę więcej info - http://www.dayz.pl/rocket-pyta-nas-o-zdanie-2/

Autor:  Mendol [ 27 sty 2013, 14:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a gdzie jest wiecej tego info?
wez sie kurwa ogarnij, bo pozniej tylko placzesz, ze twoja strone wszyscy w dupie maja.

Autor:  ShadorVD [ 27 sty 2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
a gdzie jest wiecej tego info?
wez sie kurwa ogarnij, bo pozniej tylko placzesz, ze twoja strone wszyscy w dupie maja.


o chuj Ci chodzi? Okres masz? Ogarnij sie...

Po chuj wpierdalasz swoje wypociny do tematu w ktorym nie masz nic do powiedzenia i przez ostatnie parenascie stron nawet sie tutaj nie odezwales... ale, widzac twoj post-count to zylka ci kurwa peka jesli nie wpierdolisz wszedzie swojego mendolenia.

Autor:  kamilus [ 27 sty 2013, 17:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Winter is coming.

Ten nastrój na forum :D

Autor:  Mendol [ 27 sty 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

enderhawk odpowiedzial na pytanie.
po czym ty oczywiscie MUSIALES podac odnosnik do swojego smecenia na swojej stronie dodajac 'troche wiecej info'.
kliknalem bo chetnie przeczytalbym cos wiecej. problem w tym, ze CHUJA tam jest.
takze nie wprowadzaj ludzi w blad piszac takie brednie.

tczewiak: dla mnie 'wiecej info' to wiecej informacji ogolnie - niz rozbudowanie jednozdaniowej odpowiedzi enderhawka o pare przecinkow i dodanie 2 zdan od siebie.

i nie rzucaj sie tak shadorek. reklamujesz tutaj swoja kiepska strone - to chyba zdawales sobie sprawe z tego, ze ludzie beda krytykowac jak cos zjebiesz.

Autor:  Highlander [ 27 sty 2013, 18:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

mendol- zajeb mu irl ;]

Autor:  ShadorVD [ 27 sty 2013, 18:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
i nie rzucaj sie tak shadorek. reklamujesz tutaj swoja kiepska strone - to chyba zdawales sobie sprawe z tego, ze ludzie beda krytykowac jak cos zjebiesz.


krytyka? Wez sie jebnij z baranka w sciane.

A teraz powrocmy do tematu DayZ.

4chan strikes again! Czyli jest szansa dodania wyspy Utes gdzieś na morzu przy Czarnorusi.

Obrazek

Strona 42 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team