MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 42 z 73

Autor:  vilhelm [ 30 sty 2014, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

Koleś napisał(a):
ciekawe jak twórcy Rusta widzą przyszłość tej gry, lubię sobie pogdybać co mogło by być aczkolwiek jestem strasznie ciekaw jak bardzo pokryją się moje oczekiwania :D


Zabiorą kase i się zawiną xD

Autor:  Highlander [ 30 sty 2014, 13:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

to bardziej prawdopodobne w Wurm :P

Autor:  Stobek [ 31 sty 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jest planowany jakiś serwer wipe? Czy gramy tak aż do końca albo Rust sam nie wprowadzi wipe?

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 01:12 ]
Tytuł:  Re: Rust

Był moment, że chciałem.
Pobiegałem kilka h invis po serwerze, ładnie przewinęło się na oko 100 graczy, sporo budynków, co chwilę raidy, zero lagów.

Zostaje jak jest do momentu aż Rust nie stwierdzi, że wipe bo chuj.

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 01:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

Stobek jaki ragequit, hihihihihihi.

Autor:  Stobek [ 2 lut 2014, 01:48 ]
Tytuł:  Re: Rust

No mi na razie starczy gry. Spróbuje może na innym bardziej populated serwerze.
Miałem 2 nieźle sfortyfikowane miejscówki z kumplem, ale nic to nie dało. Biega sobie jakiś ruski (taki nick ) z ziomami w 5 czy więcej i mogę im naskoczyć. Ich zasada - shoot on kill.
Ponoć devsi rozkminiaja jakiś myk aby klany nie dominowały sobie na serwerach tak jak teraz. Ciekawe co wymyśla bo mi nic nie przychodzi do głowy.
Opcje na teraz dla singla/duo :
- schować się gdzieś na zadupiu i się modlić, żeby Cię nie znaleźli (tracisz w pytę czasu na dojścia i praktycznie nie masz szans na air dropy),
- sfarmić na tyle resources, żeby się uzbroić i bawić się w pvp bez bazy
- biegać nago z pipe shotgunem i bawić sie w pvp

W dwóch ostatnich przypadkach pvp wyglada w 80% przypadków tak, że spotykasz nagusa i robisz z nim co chcesz albo poznajesz znaczenie określenia "gang rape".
Nie mam nic przeciwko survival pvp czy jak to nazwać, ale w momencie gdy oni staja się dla mnie nietykalni to czar gry pryska.

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 01:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

Nikt na to nic nigdy nie poradził i nie poradzi w tego typu grze.
Naszą bazę też zraidowali.
Nawet jeśli jeszcze bardziej przykręcę drop, zrobię wipe to wystarczy jedna grupa i gg.
Na bardziej populated serwerach zostaniesz zruchany w dwie godziny od postawienia czegokolwiek nie mówiąc o znalezieniu resources.
Hint: chyba, że jesteś w grupie.
A tak btw. my właśnie Twoich oprawców klepiemy ;)

Autor:  Stobek [ 2 lut 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Rust

No i jak opróżniliście im magazyn? Kto wygrał?

Autor:  Atherius [ 2 lut 2014, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Rust

Wiadomo, że w każdej grze zerg=win. ;>

Autor:  Piszpan [ 2 lut 2014, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Rust

my mielismy praktycznie nierajdowalna baze, maly hint sprawdzic miejsca gdzie sie da obok schody postawic i wlasnie jak sie fundamenty z pilarami rozpadly to nas zjechali bo nikt sie nie logowal, znaczy kazda baze da sie zrajdowac kwestia ilosci c4 ale jesli masz do pokonanaia 30+ drzwi to zawsze inaczej.

Autor:  gosugamer1 [ 2 lut 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Rust

Tak jak pisze Piszpan jak się buduje z głową/funkcjonalnie, a nie żeby ładnie wyglądało to w 2-3 osoby można dość szybko postawić bazę, na której widok nawet niektóre większe grupy machnął ręką - "bo się pewnie nie zwróci". :]

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Rust

Stobek napisał(a):
No i jak opróżniliście im magazyn? Kto wygrał?


Nie, poszliśmy spać ale biegali nago.

Ta, ludzie budują kible na środku corwded areas a potem płaczą. Najśmieszniejsze jest to, że nawet jak mają 30 par drzwi to czasami wystarczą 3/4 C4 żeby wbić się przez ściany.

Aktualizuję wszystkie pluginy, sprzątam logi i czyszczę serwer.

Jeszcze pozostaje kwestia C4 (tym bardziej, że w next patch usuwają zedy).

Autor:  gosugamer1 [ 2 lut 2014, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Rust

Zresztą jak go zrajdowali na tym carebearowym serwerze ojca - bez craftowalnego c4 i online na poziomie 30 osób to coś robi źle. :P

Autor:  Piszpan [ 2 lut 2014, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Rust

gosugamer1 napisał(a):
Zresztą jak go zrajdowali na tym carebearowym serwerze ojca - bez craftowalnego c4 i online na poziomie 30 osób to coś robi źle. :P


no tak zapomnialem drzwi powstawiac, ty to masz leb jak sklep jednak.

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Rust

c&p ze steam group:

Cytuj:
Hi there.

A few points:

1. I'm happy with current loot table. As for current Rust game state it's not too nazi and not too easy to obtain top tier items.
2. Because of time needed to adjust loot tables a lot of kev/m4/bolt were obtained before tweaks thus making new players harder to adjust to our server hc pvp rules.
3. Non craftable C4 is a great idea and I will support it every single time but not in this Alpha Rust stage. Rust server handles pretty badly large structures (memory leaks) and C4 is one way to disable them. Another thing is that small groups having c4 crafting ability can compete with larger groups to obtain their stuff and/or kill them offline.

Additionally I've updated all mods, restored /location (This version of the plugin now takes advantage of webrequest to sent coordinates to our rustnuts.com server. You can log in there with steam to have the map auto plot your location when on a server sporting this fancy plugin!) and /history.

Also there is AirDrop plugin - u can expect at least one air drop per one hour of real time in game.

Hope you like the changes.

Loosing everything in this game is a part of this game:)

Hopefully if all works fine we won't do any other unplanned wipes before Rust folks ask us to do that.

Autor:  wenth1 [ 2 lut 2014, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Rust

gosugamer1 napisał(a):
Zresztą jak go zrajdowali na tym carebearowym serwerze ojca - bez craftowalnego c4 i online na poziomie 30 osób to coś robi źle. :P


Dokładnie :P

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

Gównoburza po przywróceniu craft C4 jest niemiłosierna więc zrobiliśmy poll:)

http://strawpoll.me/1114018

Autor:  gosugamer1 [ 3 lut 2014, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Rust

Najgorszy patch do Rusta comming soon:

Wprowadzają, że po śmierci nasz plecak jest locked dla innych graczy przez 10 minut... Niby, będzie można to obejść jakimś wytrychem, ale niesmak jest ogromny.

Carebeary płakały kilka tygodni na forum i się doczekają swojej upragnionej zmiany. :P

Autor:  Oyci3C [ 3 lut 2014, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Rust

Od 5 do 10 min.
No i nie zmienia to faktu, że to jakiś fail jest.
Zabijasz gościa koło jego domu i nie możesz go nawet lootnąć.

Autor:  Niah [ 3 lut 2014, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Rust

Bezsens. Zabity i tak pewnie nie odzyska swoich rzeczy, a wygrany jak będzie się jemu chciało to poczeka. :wtf:

Strona 42 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team