mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 14:28 
 
raggnarok napisał(a):
Smutne jest tez to, ze o ile obecne srednie pokolenie wychowywalo sie growo na klasykach typu System Shock 1/2, Baldury, Tormenty, Deusy i innych grach robionych z glowa i dla graczy z glowa, to dzisiejszy growy narybek jest karmiony papkami growymi. Nie wrozy to niestety dobrze na przyszlosc :har:

takie pierdolenie z serii dawniej to bylo .... a za komuny to juz w ogole i mlodziez coraz gorsza
prawda jest taka ze dawniej wystarczylo 20 osob zeby zakodowac jakies gowno ktorym jarali sie wszyscy np UT
a teraz zrobic gre trzeba miec budzet grafikow muzykow aktorow marketingowcow etc
i jakosciowo gry sa bardzo dobre przyklad chocby nawet ME ME2


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 14:48 
 
Cytuj:
a teraz zrobic gre trzeba miec budzet grafikow muzykow aktorow marketingowcow etc


Nie trzeba. Problemem jest to że obecnie każda gra pretenduje do bycia tytułem AAA, i potem wychodzi chłam jak nasz polski "snajper" czy "nail'd" na ten przykład.

A Minecraft święci triumfy.

Rynek potrzebuje więcej indie developerów robiących małe (choć nie koniecznie, patrz Amnesia The Dark Descent) ale zabawne czy oryginalne gry, zarówno na PCtach jak i konsolach.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:08 
 
Cytuj:
No to teraz będą sobie odbijać, od czasu do czasu rzucając jakiś ochłap w stylu move czy kinecta.

no jesli dla ciebie to ochlap to gz
ciekaw jestem tylko ile M$ wydal na RD zeby ten ochlap w ogole zadzialal heh

@Dana
przestan pieprzyc , podaj mi kiedy indie gierka byla GOTY
fajnie mi sie pykalo w meatboya ale to taki aperitif, teraz czekam na glowne danie BF3 uot co

posuwacie tutaj z Razothem takie pierdoly jak byscie co dopiero marksa z leninem skonczyli czytac
Cytuj:
Ja nie piszę o tym co będzie, tylko o tym co powinno być

pierdolony komuch


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:16 
 
piszac GOTY mam na mysli poziom jaki reprezentuje gra (kazdy ma swoja goty) a nie naklejka nadawana przez kogokolwiek


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:18 
 
http://www.youtube.com/watch?v=z4vx_eN5 ... r_embedded Hirki 6 kolekcjonerka (zawartość całkiem calkiem) cena pewnie 200+

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:19 
 
Cytuj:
przestan pieprzyc , podaj mi kiedy indie gierka byla GOTY


Ale jak to ma się do tego co napisałem ? Chyba tylko potwierdziłeś moją tezę.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:25 
 
Cytuj:
Rynek potrzebuje więcej indie developerów robiących małe (choć nie koniecznie, patrz Amnesia The Dark Descent) ale zabawne czy oryginalne gry, zarówno na PCtach jak i konsolach.

napisales to w taki sposob jak by indie dew byl zbawieniem dla rynku gier
a indie nie ma szans na wydanie hitow ktore sie bedzie pamietalo latami
to tak jak by napisac ze rynek samochodowy potrzebuje wiecej garazowych konstrukcji bo czasami nawet jezdza i sa fajne


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:34 
 
Definitywnie zapamiętam Modern Warfare 2 za 3,5 godzinna kampanię.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 15:53 
 
World of Goo raczej nie bylo robione przez nikogo wielkiego, a bedzie sie pamietalo na dlugo
Seria Penumbra.
Nie siedze w tym, ale pewno troche sie tego znajdzie
Takze Indie gry sa IMO w pewnym sensie zbawieniem bo powoduja ze Ci ktorzy wczesniej ni cholery nie mogli sie wybic teraz maja taka szanse. Robia fajne gry za male pieniadze i istnieje duza szansa, ze ktos do nich wyciagnie reke.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 19:29 
 
http://www.youtube.com/watch?v=Zm7gEDhrPfk

Proszę, gra robiona przez 9 (słownie: dziewięć) osób, zapewne rozpierdoli gameplayem i oryginalnością wszystkie kolejne klony call of duty które serwują nam mainstream developerzy.

W oczekiwaniu na nowego Mechwarriora.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 19:35 
 
Imo te boty troche za szybko sie poruszaja, no i szkoda ze tylko pare sec z kokpitu pokazali...

gief MW5 :<


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 19:38 
 
Cytuj:
We expect to release a first person gameplay trailer soon.


Rozmiarowo one są znacznie mniejsze, wielkości mniej więcej Gearów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 20:49 
 
ciekawe, ale do gier ala cod tego bym nie przyrownal ;]


_________________
.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 21:08 
 
Skończyłem bulletstorma i jak dla mnie rozpierdol, dawno nie mialem tyle funu grajac w jakas gre, i wcale nie jest taka krótka, na pewno dłuższa od każdego MW

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 21:38 
 
Ja z kolei wymiękłem po ok godzinie, ciągle to samo, zresztą nigdy nie przepadałem za grami typu "serious sam".. no i ten pseudo czerstwy humor.

Co do da2, pograłem kilka godzinek i po prostu stworzyli grę crpg dla mas, nie trzeba już kminić zbytnio nad rozwojem postaci, taktykami itp. a skupić się tylko na fabule.
Wiele osób zniechęcało się do takich gier ze względu na skomplikowanie a teraz nawet kilku latkowie mogą się cieszyć, cała polityka ea.
No i fakt, że nie ma w pełni zlokalizowanej polskiej wersji (tylko kinówka w przeciwieństwie do jedynki) daje do myślenia.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 21:45 
 
Bulletstorm ma niewiele wspólnego z Serious Samem, a szkoda, bo czegoś takiego oczekiwałem.

A dostaliśmy prawie że "duty calls".

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 21:50 
 
Mnie sie sie tez Bullestorm nie podobal. Painkiller byl fajny i z przyjemnoscia skonczylem, wiec spodziewalem sie po tym studiu wiecej. Dobrze, ze dali demo w koncu bo bym umoczyl kolejna kase.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 22:17 
 
Bullet do paina ma się tak jak da2 do dao. :]


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2011, 22:25 
 
Wyszedł kiedyś ostatnio remake Painkillera z nową kampanią.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 14 mar 2011, 12:44 
 
Kurier właśnie dostarczył boxa z Shogunem 2....za wcześnie chyba o 1-2 dni :) ale nie będę narzekał.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.