MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 414 z 522 |
Autor: | meterrr [ 13 mar 2011, 14:28 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Smutne jest tez to, ze o ile obecne srednie pokolenie wychowywalo sie growo na klasykach typu System Shock 1/2, Baldury, Tormenty, Deusy i innych grach robionych z glowa i dla graczy z glowa, to dzisiejszy growy narybek jest karmiony papkami growymi. Nie wrozy to niestety dobrze na przyszlosc
![]() takie pierdolenie z serii dawniej to bylo .... a za komuny to juz w ogole i mlodziez coraz gorsza prawda jest taka ze dawniej wystarczylo 20 osob zeby zakodowac jakies gowno ktorym jarali sie wszyscy np UT a teraz zrobic gre trzeba miec budzet grafikow muzykow aktorow marketingowcow etc i jakosciowo gry sa bardzo dobre przyklad chocby nawet ME ME2 |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a teraz zrobic gre trzeba miec budzet grafikow muzykow aktorow marketingowcow etc
Nie trzeba. Problemem jest to że obecnie każda gra pretenduje do bycia tytułem AAA, i potem wychodzi chłam jak nasz polski "snajper" czy "nail'd" na ten przykład. A Minecraft święci triumfy. Rynek potrzebuje więcej indie developerów robiących małe (choć nie koniecznie, patrz Amnesia The Dark Descent) ale zabawne czy oryginalne gry, zarówno na PCtach jak i konsolach. |
Autor: | meterrr [ 13 mar 2011, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: No to teraz będą sobie odbijać, od czasu do czasu rzucając jakiś ochłap w stylu move czy kinecta. no jesli dla ciebie to ochlap to gz ciekaw jestem tylko ile M$ wydal na RD zeby ten ochlap w ogole zadzialal heh @Dana przestan pieprzyc , podaj mi kiedy indie gierka byla GOTY fajnie mi sie pykalo w meatboya ale to taki aperitif, teraz czekam na glowne danie BF3 uot co posuwacie tutaj z Razothem takie pierdoly jak byscie co dopiero marksa z leninem skonczyli czytac Cytuj: Ja nie piszę o tym co będzie, tylko o tym co powinno być
pierdolony komuch |
Autor: | meterrr [ 13 mar 2011, 15:16 ] |
Tytuł: | |
piszac GOTY mam na mysli poziom jaki reprezentuje gra (kazdy ma swoja goty) a nie naklejka nadawana przez kogokolwiek |
Autor: | warhameron [ 13 mar 2011, 15:18 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=z4vx_eN5 ... r_embedded Hirki 6 kolekcjonerka (zawartość całkiem calkiem) cena pewnie 200+ |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 15:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: przestan pieprzyc , podaj mi kiedy indie gierka byla GOTY
Ale jak to ma się do tego co napisałem ? Chyba tylko potwierdziłeś moją tezę. |
Autor: | meterrr [ 13 mar 2011, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Rynek potrzebuje więcej indie developerów robiących małe (choć nie koniecznie, patrz Amnesia The Dark Descent) ale zabawne czy oryginalne gry, zarówno na PCtach jak i konsolach.
napisales to w taki sposob jak by indie dew byl zbawieniem dla rynku gier a indie nie ma szans na wydanie hitow ktore sie bedzie pamietalo latami to tak jak by napisac ze rynek samochodowy potrzebuje wiecej garazowych konstrukcji bo czasami nawet jezdza i sa fajne |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 15:34 ] |
Tytuł: | |
Definitywnie zapamiętam Modern Warfare 2 za 3,5 godzinna kampanię. |
Autor: | kozas15 [ 13 mar 2011, 15:53 ] |
Tytuł: | |
World of Goo raczej nie bylo robione przez nikogo wielkiego, a bedzie sie pamietalo na dlugo Seria Penumbra. Nie siedze w tym, ale pewno troche sie tego znajdzie Takze Indie gry sa IMO w pewnym sensie zbawieniem bo powoduja ze Ci ktorzy wczesniej ni cholery nie mogli sie wybic teraz maja taka szanse. Robia fajne gry za male pieniadze i istnieje duza szansa, ze ktos do nich wyciagnie reke. |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 19:29 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=Zm7gEDhrPfk Proszę, gra robiona przez 9 (słownie: dziewięć) osób, zapewne rozpierdoli gameplayem i oryginalnością wszystkie kolejne klony call of duty które serwują nam mainstream developerzy. W oczekiwaniu na nowego Mechwarriora. |
Autor: | Ravushimo [ 13 mar 2011, 19:35 ] |
Tytuł: | |
Imo te boty troche za szybko sie poruszaja, no i szkoda ze tylko pare sec z kokpitu pokazali... gief MW5 :< |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 19:38 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: We expect to release a first person gameplay trailer soon.
Rozmiarowo one są znacznie mniejsze, wielkości mniej więcej Gearów. |
Autor: | Highlander [ 13 mar 2011, 20:49 ] |
Tytuł: | |
ciekawe, ale do gier ala cod tego bym nie przyrownal ;] |
Autor: | WinterS [ 13 mar 2011, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Skończyłem bulletstorma i jak dla mnie rozpierdol, dawno nie mialem tyle funu grajac w jakas gre, i wcale nie jest taka krótka, na pewno dłuższa od każdego MW |
Autor: | Atherius [ 13 mar 2011, 21:38 ] |
Tytuł: | |
Ja z kolei wymiękłem po ok godzinie, ciągle to samo, zresztą nigdy nie przepadałem za grami typu "serious sam".. no i ten pseudo czerstwy humor. Co do da2, pograłem kilka godzinek i po prostu stworzyli grę crpg dla mas, nie trzeba już kminić zbytnio nad rozwojem postaci, taktykami itp. a skupić się tylko na fabule. Wiele osób zniechęcało się do takich gier ze względu na skomplikowanie a teraz nawet kilku latkowie mogą się cieszyć, cała polityka ea. No i fakt, że nie ma w pełni zlokalizowanej polskiej wersji (tylko kinówka w przeciwieństwie do jedynki) daje do myślenia. |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 21:45 ] |
Tytuł: | |
Bulletstorm ma niewiele wspólnego z Serious Samem, a szkoda, bo czegoś takiego oczekiwałem. A dostaliśmy prawie że "duty calls". |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 13 mar 2011, 21:50 ] |
Tytuł: | |
Mnie sie sie tez Bullestorm nie podobal. Painkiller byl fajny i z przyjemnoscia skonczylem, wiec spodziewalem sie po tym studiu wiecej. Dobrze, ze dali demo w koncu bo bym umoczyl kolejna kase. |
Autor: | Atherius [ 13 mar 2011, 22:17 ] |
Tytuł: | |
Bullet do paina ma się tak jak da2 do dao. :] |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 22:25 ] |
Tytuł: | |
Wyszedł kiedyś ostatnio remake Painkillera z nową kampanią. |
Autor: | Piaskowy [ 14 mar 2011, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Kurier właśnie dostarczył boxa z Shogunem 2....za wcześnie chyba o 1-2 dni ![]() |
Strona 414 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |