mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 mar 2011, 23:41 
 
Viracept napisał(a):
AI imo najlepsze w serii ale dalej chujowe. I kuwa wkurzające, że na legendary nie można wydawać rozkazów podczas bitwy na aktywnej pauzie ;/

V.

General na polu bitwy tez nie ma aktywnej pauzy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 00:33 
 
total war sie skonczyl na rome

ani medieval ani nawet shogun 2 nie przykul mnie na dluzej ale do rome chetnie wracam zeby pojechac legionami barbarzyncow:)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 00:40 
 
Jeszcze dlugo AI bedzie mozna exploitowac w grach komputerowych i whinowanie na to, ze generala mozna wyciagnac, czy ze mozna wykorzystac ten czy inny blad w kodzie jest glupota - to tak jakby wpisywac kody na niesmiertelnosc i oburzac sie, ze ktos taki kod do gry wprowadzil. Jesli specjalnie wykorzystuje sie bledy w AI i tylko tak ktos umie wygrac bitwy w Shogunie czy innej grze to po co w ogole grac?
Co do samej gry, to AI jest na pewno lepsze niz w poprzednich edycjach gry. Sa pewne bugi w AI (reinforcements srednio dzialajace w czasie oblezen zamkow nasuwa sie od razu na mysl) i pewne irracjonalne zachowania (nie notorycznie, raz na jakis czas), ale poza tym gra jest bardzo dobra. Ja tam jeszcze zadnych bugow z AI nie spotkalem, ale jesli ktos chce dmuchac na zimne to radze poczekac z miesiac na porzadny patch i wtedy kupic.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 01:20 
 
zbliżam się do wroga, wróg robi to samo, a że generał na koniu to szybszy wystarczy związań walką własnym generałem/oddziałem konnicy i już go mamy, ta exploit jak chuj :roll:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 01:29 
 
Anglicy nieźle exploitneli AI Francuzów pod Azincourt.



Ja odnoszę wrażenie, że od czasu Rome bitwy w Total Warach są dużo łatwiejsze - nawet z modami podkręcającymi AI. Nie wiem, czy to skill tak mi się rozwinął, czy faktycznie w Shogunie i Medku jedynce było trudniej, w każdym razie wtedy czasami zdarzało mi się przegrywać bitwy przy zbliżonym układzie sił na polu bitwy.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 01:53 
 
Junkier napisał(a):
Anglicy nieźle exploitneli AI Francuzów pod Azincourt.


co kto uważa ...


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 10:49 
 
http://uk.pc.ign.com/objects/058/058642.html !!!!!!!!

Walic Total Wara, kto gral w tego moda dokladnie zrozumie o czym mowie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 13:32 
 
Sims Medieval...meeeeh. W jednym zdaniu: "Myślałem że będę królem władającym królestwem, a oni kazali mi iść rąbać drewno do lasu".

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 13:34 
 
Dana napisał(a):
Sims Medieval...meeeeh. W jednym zdaniu: "Myślałem że będę królem władającym królestwem, a oni kazali mi iść rąbać drewno do lasu".

Zgadzam się. Spodziewałem się, będe mógł robić co chce a tam jakieś questy idz szukaj kwiatków.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 14:34 
 
iniside napisał(a):
Spodziewałem się, będe mógł robić co chce a tam jakieś questy idz szukaj kwiatków.


to w sumie tak samo jak w Rifcie, hyhy


_________________



******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 15:11 
 
Junkier napisał(a):
Ja odnoszę wrażenie, że od czasu Rome bitwy w Total Warach są dużo łatwiejsze - nawet z modami podkręcającymi AI. Nie wiem, czy to skill tak mi się rozwinął, czy faktycznie w Shogunie i Medku jedynce było trudniej, w każdym razie wtedy czasami zdarzało mi się przegrywać bitwy przy zbliżonym układzie sił na polu bitwy.

Bo AI miało pewnie silniejsze jednostki, czego z poziomu gracza nie było pewnie widać. No, chyba że AI potrafiło cię zaskoczyć jakimś niespodziewanym manewrem, w co trudno mi uwierzyć ;). Grając w medka 2 (z jakimiś modam) pamiętam że najbardziej wkurzało mnie że wroga jednostka generała potrafiła rozwalać kilkukrotnie liczniejsze średnie jednostki, co jest idiotyzmem. Nie przypominam sobie, by komp kiedykolwiek okrążył mnie w czasie bitwy, pozorował wycofanie się itp. Po kilku bitwach gra staje się strasznie przewidywalna a każda nowa z serii w zasadzie nie wnosi w temacie AI (bitwy) nic nowego

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 17:08 
 
spodziewac sie czegos dobrego po sims... pojebalo?


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 17:45 
 
Podpisuje się lol

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 19:13 
 
Space Marine: Chaos Reveal

Cytuj:
Space Marine puts players into the role of one of humanity’s elite soldiers, as they battle to protect an Imperial Forge World from a millions-strong Ork invasion. But this isn’t all that faces Captain Titus of the Ultramarines. When Titus makes planet-fall, he soon realizes that the forces of Chaos are lurking in the shadows pulling the strings for their own nefarious purposes.

The addition of Chaos forces adds more variety to the Space Marine single-player campaign by complementing the animalistic and horde-like Orks with a much more powerful and strategic enemy. While Titus can dispatch dozens of Orks alone, the Chaos Space Marines are more than capable of going toe-to-toe with him, especially with the support of Renegade Militia, Tainted Psykers and Bloodletter Daemons, among other units.

Set in the rich Warhammer 40,000 universe created by Games Workshop®, Space Marine is scheduled to be released worldwide for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system and Windows PC in August 2011.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 19:17 
 
Highlander napisał(a):
spodziewac sie czegos dobrego po sims... pojebalo?


Prędzej będę spodziewał się czegoś dobrego po nowych sims niż po nowej odsłonie CoDa


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 19:30 
 
Senex napisał(a):
Prędzej będę spodziewał się czegoś dobrego po nowych sims niż po nowej odsłonie CoDa

hehe no coz w sumie wypada mi sie zgodzic, do 3 razy sztuka i znowu kupa (BO). Chyba teraz cod ma byc w kosmosie ;]


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 19:36 
 
Zajebista przecena ufo:

http://muve.pl/pc/strategiczne/ufo-extr ... -pc-pl/236

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 23 mar 2011, 23:13 
 
Havok napisał(a):
Bo AI miało pewnie silniejsze jednostki, czego z poziomu gracza nie było pewnie widać. No, chyba że AI potrafiło cię zaskoczyć jakimś niespodziewanym manewrem, w co trudno mi uwierzyć ;).

Nie wiem, wydaje mi się raczej, że po prostu moje jednostki częściej/łatwiej dostawały wpierdol/sypały się w walce z przeciwnikiem (mówię o normalnym poziomie trudności, bez bonusów dla AI w statystykach i morale jednostek), bitwy były nieco bardziej nieprzewidywalne i ciekawsze. Oczywiście może to przez to, że wtedy słabiej ogarniałem grę.
W Medku II w zasadzie wystarczy frontalnie przyjebać konnicą i jeśli wróg się nie posypał poprawić piechotą i wygra się tym każdą bitwę w której komputer nie ma przewagi 3:1

W sumie jak ktoś jest nerdem i chce mu się szukać informacji na ten temat to zamiast masowo produkować najlepsze dostępne jednostki i rozpierdalać nimi biedny komputer można wyszukać jak faktycznie wyglądały armie w danym okresie i rejonie. Ja tak robię w Europa Barbarorum grając Rzymianami - np. przed reformami Mariusza tworzę armie konsularne w których połowa oddziałów to rzymskie jednostki (z czego tylko parę jednostek to ciężka piechota), reszta to wojska sprzymierzonych, gdzieś w necie jest fajna rozpiska jak to powinno wyglądać w danym okresie. Trudniej coś takiego utworzyć, wygrywanie tym stanowi nieco większe wyzwanie i jest klimatyczne w chuj.


Cytuj:
Grając w medka 2 (z jakimiś modam) pamiętam że najbardziej wkurzało mnie że wroga jednostka generała potrafiła rozwalać kilkukrotnie liczniejsze średnie jednostki, co jest idiotyzmem.

Od Rome generałowie chyba giną dużo łatwiej niż wcześniej.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 09:13 
 
Ja bym sobie pograł w tego stareńkiego x-coma albo w Syndycate z nową grafą :/

Te wszystkie nowości co wychodzą jakoś na krótko przykuwają moją uwage :S

( Mówię o single player Huragan )


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 10:50 
 
Total Wary to jak gry Bethesdy- bardzo duzo zyskuja zmodowane. Do Rome jest swietny Europea Barbarorum( czy jakos tak)- naprawde na wysokim poziomie trudnosci gra jest hardcorowa. Owszem, czasami sposoby na to sa proste( kazdy chce sie z Toba bic- ale wyglada to logicznie. Ja np. zajety walka na jednym froncie nagle zostalem zaatakowany calkiem znienacka z drugiej strony przez panstwo z ktorym mialem ok stosunki, ciagle problemy z ekonomia itp), ale mam wrazenie ze ai tez zostalo poprawione.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.