rotfl. srsly łapiecie te klucze od Piaskowego za darmo bez zamiaru pogrania dluzej. Dlatego ja nie zglosilem sie do niego chyba ani razu poza jakas gra X czasu temu. Bo mam dosc gier. Nie wiem czy Mendol zrobiles to tylko po to by cos 'udowodnic' ? Pomyslcie czasem zamiast rzucac sie na te klucze "bo za darmo"
Mnie sie gra podoba, gre kupilem dawno temu, dostalem 1 klucz, ktory oddalem znajomemu, dawno temu, jemu tez sie podoba (bardziej niz AA:PG). W samej becie, ktora byla uboga przegralem 15h. W release juz 5h. Jak dla mnie super odskocznia. Jest to gra indie. Dla takiej gry 2500 graczy to duzo. Przy bardzo niskim budzecie wydano finalny produkt o czym nie mozna mowic przy calym mnostwie fpsow w ostatnim czasie. A ogladalem wiele premier. A sama gra jest w stylu semi-realism, wiec oczywiste, ze nie musi sie kazdemu spodobac.
Twoj pierwszy post pokazuje jak bardzo sie nie znasz. Z gory bylo wiadomo, ze gra ma niski budzet. Juz samo porownanie do CS (w ktorego grales 2.5h, przynajmniej GO) jest jak kulą w płot. Przeciez ta gra nie ma nic do CS. Prędzej pasuje porownanie do Rising Storm, ale tu mamy do czynienia z close combat. Nie wnosi nic nowego? Przyjrzyj sie trybom gry oraz temu, ze wiekszosc polega na 1 życiu na runde.
Grafika? Ta gra jest bardziej bogata w grafike niz CSGO, ktory nie bez powodu ma miec przejrzyste tekstury, bo gra ma byc competitive. W insurgency ma byc wręcz przeciwnie, ale ta gra ma grafike CSGO + bogatsze tekstury i mapy (wieksze). Btw. CSGO obecnie najbardziej popularny fps na PC. Imo Insurgency ma fajniejszy klimat. Sam w CSGO przegralem ~100h. Ale obecnie teamowe fpsy traktuje z doskoczni. Nie mam z kim grac by sie bardziej wkręcic. Ta gra jakosciowo stoi bardzo blisko CSGO. A z tym "do poziomu aa" to chyba jakis zart? Gdzie AA3 to byl totalny crap. A nowe AA4:PG tworzą ludzie na... etacie? Gdzie zresztą dev team zmienial sie z grą i engine to crap? (tak AA3 ma ten sam engine co AA4)
W AA:PG to ja przegralem z 35h i przegralbym wiecej ale ludzi kompletnie brak. AA:PG to chyba ma jeszcze mniej do realizmu, nie widze tam ladnej grafiki w ogole. Nie mowiac juz o feelingu samego silnika, ktory jest beznadziejny. Tylko w Extraction jest nieco lepiej. Ja akurat zdazylem pograc z kims w obie gry i to zupelnie inna para kaloszy odnosnie samej rozgrywki.
W mojej ocenie gra lepsza niz nowe America's Army ale inna gameplayem. Polecam glownie te serwery realism, gdzie nie ma np. indykacji, ze kogos zabilismy.
Ja akurat gram w te gry, Ty praktycznie w ogole, swiadczy o tym czas spędzony na steam (pewnie wiecej idle). Wiec, przynajmniej nie marnuj kluczy, gdzie ktos moglby chetniej pograc. W kazdym razie gowno o tej grze wiesz jak o kazdej innej. Jak digniesz w ktorejkolwiek 10h to otworz szampana. Przestan w ogole mowic, ze znasz sie na temacie bo dla Ciebie raczej nie ma roznicy czy strzelasz w jednej grze czy drugiej. Praktycznie w nic nie grasz.
Ja gralem w becie i moge powiedziec z reką na sercu, ze devsi odwalili w tym czasie kawal dobrej roboty. Wole im dac kase niz za AAA crap.
Z takim podejsciem to tylko CoD i BF. Takie dlugie czekanie na odrodzenie musialo byc straszne.
PS. A gra pisalem, ze powinna byc tansza, ale zreszta potaniala na premiere. Ale powinna kosztowac mniej niz CSGO.
PPS. A w Rising Storm grales i Ci sie podobalo, tez gra z mojego polecenia. "grales" w sumie to dupa a nie grales. Poza tym grales na serwerach z botami.
I ten sam argument "znajomosc map". Nie znam tam map w ogole i jest wiecej niz ok.