mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 12:08 
Cytuj  
Tak, czasami ręce mi opadają jak ktoś kogo uważam za osobę mogącą w końcu zrobić coś swojego odpierdala takie cyrki.
Tak samo z drzwiami - jest sobie plugin do door share. Oczywiście po chuj korzystać z rozwiązania, które jest i działa skoro można poświęcić czas i resources na jakieś gówno jakim są 4digit kody do drzwi.
Nie zrozumiem takiego postępowania nigdy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 12:09 
Cytuj  
Imo w tej kwestii powinni dac możliwość modyfikacji adminom serwerow, czy chcą mieć carebearowy serw czy full open piwipi. Wtedy każdy bylby zadowolony bo gral by na takim serwerze, gdzie by chciał.

A odgórnie to dupa.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 12:10 
Cytuj  
Na szczęście nic nie jest odgórnie, pewnie powstanie plugin żeby to zlewać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 12:49 
Cytuj  
Jak nie będzie możliwości wyłączenie to trochę gamebreaker dla mnie. No ale pewnie już przekalkulowali, ze tak będzie więcej kasy.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 12:52 
Cytuj  
Cale szczęście to nie MMO albo lobby-matchmaking multiplayer kontrolowany przez wydawcę, wobec czego community / admini mają dostęp do plików serwerowych, także tak jak Oyciec piszę będzie można wyłączyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 13:31 
Cytuj  
http://facepunch.com/showthread.php?t=1358421

:e

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 14:22 
Cytuj  
No mam nadzieję, że w Rust nigdy nie pojawi się termin "safe".

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:02 
Cytuj  
Lol, ale w neocronie powiedzmy, że trzyma się to hackowanie kupy.

A tutaj w Ruście to jest kompletnie alogiczne, bo jak to niby upchnąć w realia gry - postacie biegają z sejfami na plecach? Może zamiast wytrycha można się za pomocą C4 dostać do szmacianego plecaka? :]
Nie jestem za jakimś nazi-realizmem, ale to jest przesada.

To jest nieprzemyślane z wielu powodów, teoretycznie to miało ratować przed bólem dupy biednych samotnych carebearów. Wyjdzie pewnie jak zwykle, że wytrychy będą craftowalne i w grupkach będziemy ich nosić po 20, a samotny noobek jak już raz na ruski rok zabije jakiegoś full kevlara za pomocą kilofa, to nawet nie da rady powąchać lootu. ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:29 
Cytuj  
Nie da rady powąchać bo w tym czasie przyleci albo ten sam kolo z drugim setem z domku albo jego koledzy i zrobią mu z dupy jesień średniowiecza zanim zrobi crouch z pindolem na wierzchu żeby podejść do plecaka.
Jeśli będzie taka możliwość to pierwsze co zrobię to wyjebię to z serwera z dymem.

Rust ma się dobrze jeśli chodzi o mały brak realizmu z prostej przyczyny: oni nie dadzą rady zrobić realizmu nawet na poziomie Army. Jeśli będą się starać to wyjdzie komicznie więc lepiej żeby to zlali.

Mi do całokształtu brakuje wyjebania broni military i zastąpienia ich odpowiednikami self-made (np. karabinek wyborowy z prostą lunetą ze szkła, beczka prochu zamiast C4 itd.) bo sry to jest komiczne trochę jak palisz ognisko i lepisz piec z psiego gówna żeby za chwilę jebać z M4 z holo sightem.

Niech się w końcu zdecydują (chociaż sądząc po pomyśle z 4digit door code to trochę wątpię).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:35 
Cytuj  
DayZ ma jeszcze jedną przewagę, grając solo jest calkiem ok, w rust już tak sobie imo.

ale ogolnie na korzyść rust imo


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:36 
Cytuj  
W momencie wprowadzenia craftu w DayZ ta różnica się zatrze.
Solo to sobie można w SC2 czy QL duelka strzelić.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:41 
Cytuj  
Dayz solo nie jest ok, to samo uczucie co w rust biegajac samemu.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:45 
Cytuj  
Zalezy jaki ten craft będzie (nie czytałem) imo w grach survivalowych jednak większy nacisk powinien być na to co można znaleźć niż wycrafcic. Ofc rust ma swój urok i przy braku realizmu jest ok. A irl to jakby ludzie swój szałas postawili to byłoby pro ;)

Nyx - nie wiem jak jest w DayZ SA. Ale w dayzmod jak się spawnales przy miescie to mogles się cos pobawić. W rust zbuduje sobie chatke, na drugi dzień już jej nie będzie, grając solo i od nowa. imo mogliby w rust dodac trochę więcej lootu do znalezienia.

PS. Co tez robie w QL i zapraszałem na cpm22 ;>


_________________
.


Ostatnio edytowano 3 lut 2014, 15:46 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:46 
Cytuj  
Cytuj:
jednak większy nacisk powinien być na to co można znaleźć niż wycrafcic


What the actual fuck did I just read here, pal.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 15:56 
Cytuj  
No nie wiem czego tak naprawdę nie rozumiesz.
znaleźć - idziesz, widzisz loot, bierzesz
craft - zbierasz, łączysz, wyrabiasz

i jeśli mamy na myśli realizm (nie rust) w stylu apokalipsa zombie to przewaga tego pierwszego bardziej mi pasuje. Zwlaszcza, ze musisz raczej zmieniac miejsca pobytu.


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 16:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
No nie wiem czego tak naprawdę nie rozumiesz.
znaleźć - idziesz, widzisz loot, bierzesz
craft - zbierasz, łączysz, wyrabiasz

i jeśli mamy na myśli realizm (nie rust) w stylu apokalipsa zombie to przewaga tego pierwszego bardziej mi pasuje. Zwlaszcza, ze musisz raczej zmieniac miejsca pobytu.


W Ruście najszybszy stuff masz z PvP (co mi do stylu apokalipsy pasuje na równi ze zbieractwem) , lootu też leży sporo - ale z tego co Ty piszesz to oczekujesz, że po 5 minutach w rafinerii chciałbyś mieć high-end stuff i szczelać do innych, golasów oczywiście.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 16:05 
Cytuj  
Nic takiego nie napisałem. I nie porownuje tu DayZ i Rust. Tylko pisze jak widze np. survival z zombie. A craft imo bardziej by np. cos naprawić, a nie budowac od 0.

Rownie dobrze mogę powiedzieć, ze w Rust idziesz we 3 osoby i budujesz wieżę Saurona w 30 minut na środku mapy. Jak masz zamiar przerysowywać to proszę bardzo.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 16:10 
Cytuj  
Rust to nie survival z zombie a bynajmniej nim nie będzie od następnego patcha.
No i złapałeś się bo jeśli mamy na myśli realizm to znaleźć można określoną liczbę rzeczy a resztę trzeba sobie zrobić z dostępnego odpadu.

Kurwa już nam ktoś schody dobudował ffs.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 17:04 
Cytuj  
W rust jest dobrze tak jak jest. Bardziej nawiazywalem do tego, ze dojdzie craft w DayZ, jesli bedzie rust style to bylby fail imo ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2014, 19:22 
Cytuj  
Dzisiaj testowo usuwam M4, MP5A4 oraz Bolt Action Rifle z craftu pozostawiając je w dropach.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 73  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.