MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 44 z 52

Autor:  Vences [ 22 sty 2015, 12:02 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Od wczoraj gra mi się jakby łatwiej, chyba z powodu newbie z Founder's Packów.

Autor:  Farin666 [ 22 sty 2015, 12:06 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Highlander napisał(a):
zabol, nikt po hotsie nie jeździ, Vences ma jakiś problem co do doty i tyle.
hots to po prostu dla mnie inna gra i wymaga tez dopracowania.

Wczoraj Stitchesem miałem chyba 28 killstreak czy tam takedałnów.


Mimo że gram w Hots to trzeba tą grę zjechać bo jest daleka od czegoś sensownego - począwszy od prawie zerowego MMR i systemu rank w heroe League ( przy mmr 3600 i 300-400 grach dostać możesz ludzi którzy mają rozegrane 4 gry w swoim teamie - bądź u przeciwnika...).
Brak szans na casual gaming - comon przy tym systemie gry to nie przejdzie- casual gamer po paru solo quee zauważy, że gra w dużej części przeciwko 5 man premade i dostaje ostro w tylek- a żeby coś z tym zrobić musi znaleźć sobie Team...
Koszt gry- prawdziwie darmowa...
Postacie- brak głębi w tych postaciach, nie ma "feelingu" progressu twoich umiejętności danym bohaterem może dlatego że Twój skill gówno znaczy jak 4 innych nie wie co robić i biega dookoła mapy szukając szczęścia.

Autor:  Vences [ 22 sty 2015, 12:12 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Skąd możesz znać swój mmr? Z lamerskich stron, gdzie ludzie wrzucają, co chcą? Podobnie jest z noob stronami, które podają zmyślone mmr w LoLu. Prawda jest taka, że ani Blizz ani Riot nie ujawniają formułek na swoje mmr ani ich wartości.

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2015, 13:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No gra dopiero co wyszła z fazy Alpha wiec fakt można ją już skreślić.

Autor:  Farin666 [ 22 sty 2015, 14:00 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
Skąd możesz znać swój mmr? Z lamerskich stron, gdzie ludzie wrzucają, co chcą? Podobnie jest z noob stronami, które podają zmyślone mmr w LoLu. Prawda jest taka, że ani Blizz ani Riot nie ujawniają formułek na swoje mmr ani ich wartości.


Jest to zbliżone MMR, co weryfikuje się później na podstawie ludzi jakich dostajesz w solo quee (przynajmniej w Quick match, w hero league to działa średnio). W przypadku tych stron owszem trzeba zakładać margines błędu.
Jednak moje wszystkie przegrane i tak są uploadowane zawsze, nie pamiętam już kiedy nie została uploadowana przez wygraną drużynę.

Gra wyszła z Alphy ale założenia samej rozrywki już raczej się nie zmienią, gry nie skreślam- inaczej bym w nią nie grał.

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2015, 14:57 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No gra jest taka jak Evolve - team musi mieć ogarniętego dealera i działać razem bo inaczej jest dupa.

Autor:  Farin666 [ 22 sty 2015, 15:08 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

zaboleq napisał(a):
No gra jest taka jak Evolve - team musi mieć ogarniętego dealera i działać razem bo inaczej jest dupa.

raczej więcej niż 1 "dealera" :)

Autor:  Turbot [ 22 sty 2015, 15:10 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Niby do tych hero trzeba miec min level 30 i 10 postaci wlasnych. Ale jak gra sie solo to prawie zawsze trafiasz na barany które pickują najniżej notowanych hero. Ale jak widze w teamie nazeebo co bierze Garganue zamiast Spirit, albo zeratul z Shadow Assault to odechciewa mi sie gry.

Tutaj zawsze ranged dps tacy jak Valla albo tychus to podstawa budowania teamu.

Autor:  ShadorVD [ 22 sty 2015, 15:29 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Propo MMR, wydaje mi się, że między innymi po to jest beta żeby własnie w jakiś sensowny sposób zebrać dane, przeanalizować je i wymyslić sensowny (słowo klucz) sposób na wyliczenie MMR. Szczerze mówiąc to śmieszy mnie nieco fakt tego, że firmy tworzą jakiś wzór na wyliczenie czegokolwiek bez uprzedniego przeanalizowania na żywym organiźmie.

Autor:  Farin666 [ 22 sty 2015, 15:36 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Shador von Dal napisał(a):
Propo MMR, wydaje mi się, że między innymi po to jest beta żeby własnie w jakiś sensowny sposób zebrać dane, przeanalizować je i wymyslić sensowny (słowo klucz) sposób na wyliczenie MMR. Szczerze mówiąc to śmieszy mnie nieco fakt tego, że firmy tworzą jakiś wzór na wyliczenie czegokolwiek bez uprzedniego przeanalizowania na żywym organiźmie.


tyle że mmr nie ma być resetowany po CB ani OB, dlatego jest to problem jak sobie go zniszczysz podczas tych ich testow:)

Autor:  ShadorVD [ 22 sty 2015, 15:44 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Que? Ale z tego co zrozumiałem to aktualnie nie ma żadnego oficjalnego mmr. Wydaje mi się, że finalnie mogą zrobić jakieś dywizje jak w SC2. Teraz mamy jakies dziwne mmrlogs czy tam hotslogs gdzie to te stronki wyliczają.

Autor:  Farin666 [ 22 sty 2015, 16:09 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Shador von Dal napisał(a):
Que? Ale z tego co zrozumiałem to aktualnie nie ma żadnego oficjalnego mmr. Wydaje mi się, że finalnie mogą zrobić jakieś dywizje jak w SC2. Teraz mamy jakies dziwne mmrlogs czy tam hotslogs gdzie to te stronki wyliczają.

MMR jest ukryty i pewnie taki pozostanie.
Dodany ma zostać nowy/inny system niż dzisiejsze RAngi wprowadzone do Hero league< ale one nic nie będą robiły praktycznie innego niż to że będą zwiększały epenisa.( tak jak teraz rank 1 może dostać do druzyny ludzi z rank 40-50 nawet a przeciwna drużyna cała w rank 1 :P)< nie wliczam już tego że mmr sam w sobie mecze źle dobiera teraz.
MMR zostanie bez zmian niestety z tego co mówili i to on będzie definiował z kim będziemy grać wyłącznie.
(sam bardzo licze że to wszystko się zmieni, bo będzie bajzel straszny)

Autor:  Vences [ 22 sty 2015, 16:20 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Teraz dobiera tak, a nie inaczej z powodu bardzo ograniczonego dostępu do gry. Gdyby system w becie miał składać teamy z dokładnością do kilku punktów mmr, to byśmy czekali wieczność na grę.

Autor:  ShadorVD [ 22 sty 2015, 16:22 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Czyli ogólnie jak wprowadzą jakąś zmianę do systemu mmr to i tak nikt nie będzie wiedział.

Swoją drogą, masz jakiś link do ich wypowiedzi - poczytałbym sobie.

To jest jedna z niewielu gier do której mam ochotę wracać wieczorami.

@Vences
Swoją drogą - dokładnie, racja.

Autor:  Farin666 [ 22 sty 2015, 16:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Shador von Dal napisał(a):
Czyli ogólnie jak wprowadzą jakąś zmianę do systemu mmr to i tak nikt nie będzie wiedział.

Swoją drogą, masz jakiś link do ich wypowiedzi - poczytałbym sobie.

To jest jedna z niewielu gier do której mam ochotę wracać wieczorami.

@Vences
Swoją drogą - dokładnie, racja.


Nie mam niestety, a szukanie tego to zadanie dla głupiego.

A system dobiera tak że np wczoraj moj team wygladał tak:
ja- 500 gier- mmr 3600
gracza 2 - 5 gier brak mmr
gracz 3 - 39 gier 900 mmr;p
gracz 4 -1 gra
gracz 5 - 6 gier

Przeciwnicy:
1- 3500+/- mmr , 800 gier
2- 2100 mmr- 200 gier
3- 21 gier
4- 1900 mmr, 120 gier
5- 2300 mmr, 300 gier

tak naprawde super to działa:D

Autor:  ShadorVD [ 22 sty 2015, 17:01 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

A gdzie widzisz kto ile gier miał? :)

Autor:  Highlander [ 22 sty 2015, 17:07 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Shador von Dal napisał(a):
Propo MMR, wydaje mi się, że między innymi po to jest beta żeby własnie w jakiś sensowny sposób zebrać dane, przeanalizować je i wymyslić sensowny (słowo klucz) sposób na wyliczenie MMR. Szczerze mówiąc to śmieszy mnie nieco fakt tego, że firmy tworzą jakiś wzór na wyliczenie czegokolwiek bez uprzedniego przeanalizowania na żywym organiźmie.


wtrące tylko, ciekawa rzecz zrobilo Splash Damage tutaj:
Echo System https://www.youtube.com/watch?v=zYvMOpV2Rjs ciekawy system do zbierania danych

Autor:  shp [ 22 sty 2015, 19:43 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Shador von Dal napisał(a):
A gdzie widzisz kto ile gier miał? :)

hotslogs.com

Autor:  Szamotula [ 22 sty 2015, 20:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Arturnik napisał(a):

to sa filmiki z pubow, nie chcialem przytaczac najbardziej znanego przykladu z polfinalow TI2 - https://www.youtube.com/watch?v=tDaJes0T1Ig
bo to jednak nie ten poziom.


E tam teamplay. Tutaj dendi solo wykerowal to force staffem :lol:

Autor:  Farin666 [ 23 sty 2015, 09:04 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ja po wczrajszym wieczorze zdecydowałem sobie odpuścić granie jako takie.
Nie będę nerwów tracił>teraz w Quick match co mecz dostaje się ludzi co dopiero zaczeli grac i jest to męczarnia- MMR kompletnie nie spełnia założeń na ten moment.
Hero league bez premade na dzień dzisiejszy też mogę sobie odpuścić - równie irytujące to jest.

Gra w moim odczuciu tylko i wyłącznie dla 4-5 zgranych ze sobą osób.

Strona 44 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team