MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 44 z 109

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

smoka zabijasz ogólnie na luzie.

light armor, 1h i leczenie.

walisz z łuku jak masz łuk - wyląduje.
walisz w niego ile masz pary w palcach.
zieje.
masz 20% hp
odbiegając leczysz sie i albo wracasz a jak wystartuje w powietrze powtarzasz od poczatku.

smoki sa banalne, nie walczyłem jeszcze z frost (podobno spowalnia i stunuje moze byc przejebane) smokiem tylko z krwawym, zabiłem ich ponad 10

ataki z zaskoczenia muszą działać, zawsze możesz się ukryć ale podchodzenie do smoka z tyłu jak ląduje na chwile troche za wolne

Autor:  MrCloudancer [ 17 lis 2011, 12:12 ]
Tytuł: 

Ok, dzięki, mistrzu, w takim razie zaczynam grę trzeci raz :P

A wilkołakiem to najszybciej kiedy można zostać? Bo czasami zdarzy się taki boss że dobrze mieć asa w rękawie, a w tym przypadku wilka w kociej skórze :P

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

as w rękawie to koń,

zapierdzielasz do miasta na koniu - tak zabiłem 2 smoki które mnie przywitały po wyjściu z jaskini.

wilkołakiem można być dość szybko, ale czy warto. ja nie chce - szukam sposobu żeby to ominąć i robić tam dalej questy

Autor:  tomugeen [ 17 lis 2011, 12:21 ]
Tytuł: 

Stobek napisał(a):
PS. Tomugeen, skoro Twoi przeciwnicy padają od 1-2 hitów to może zwiększ poziom trudności? To i heavy armor się przyda:> Na jakim grasz w ogóle?


Nah, bo jak mnie zacznie spawac dwoch magow i spowolnia, to tez padam szybko ;]
Gram na trudnosci normalnej, nie bede sobie utrudnial jesli gry nie znam. Gdybym bawil sie drugi raz z modami moge bawic sie w hardcore wersje jakas ciezka do grania postacia.

Dodatkowo akurat combat w tej grze nie jest wymagajacy, biegne i wciskam lewy przycisk, wiec z zalozenia nie tutaj szukam rozrywki, a w calej fabule i swobodnym bieganiu tu i tam. Wiecej HP nie spowoduje skillowosci, ale moze zmusic mnie do grania inaczej niz typowa ciemnoskora barbarianka z magicznym armorem.

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:24 ]
Tytuł: 

a mnie się podoba wyższy poziom bo zmusza do używania potów, skradania się, ulepszania broni i armora.
nawet do zostawiania rzeczy na później

Autor:  MrCloudancer [ 17 lis 2011, 12:32 ]
Tytuł: 

A to wilkołactwo blokuje jakieś zadania?

To jeszcze jedno pytanko: w co perki najlepiej ładować? Jako że nie walczymy w bezpośrednim starciu, light armor nienajważniejczy.

Sneak pewnie, alchemia...łucznictwo też. Zaklinanie itemów? Kowalstwo? Jednoręczność? Magia leczenia pewno też... Kurna, na thiefa jest stanowczo za mało zdobywalnych perków! :D

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:36 ]
Tytuł: 

MrCloudancer napisał(a):
A to wilkołactwo blokuje jakieś zadania?
nie chce tu spoilerować

chodzi ogólnie o to że tam gdzie się robi bycie wilkołakiem możesz robić inne rzeczy ale wygląda na to że samego zostania wilkołakiem nie można ominąć jak chce się robić to co jest potem mimo ze bycie wilkołakiem nie jest do tego potrzebne.

armor jest ważny. spokojnie jednocześnie możesz rozwijać 1h, light armor i coś trzeciego. polecam łuki albo tarcze.

skradania naucz sie na youtube

Autor:  Stobek [ 17 lis 2011, 12:39 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
chodzi ogólnie o to że tam gdzie się robi bycie wilkołakiem możesz robić inne rzeczy ale wygląda na to że samego zostania wilkołakiem nie można ominąć jak chce się robić to co jest potem mimo ze bycie wilkołakiem nie jest do tego potrzebne.


Tak to duży minus, że nie można tego ominąć, za dużo questów moim zdaniem jest strasznie jednostronnych. Mimo całej sandboxowości, w większości wypadków nie mamy, żadnego wyboru. Albo bierzemy questa jak jest albo nie robimy go w ogóle.

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

zabij cezara, może trochę ci poprawi humor bo jest tam sporo alternatyw :wink:
ogólnie Dark Brotherhood bardzo mi się podoba

Autor:  Stobek [ 17 lis 2011, 12:46 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
zabij cezara, może trochę ci poprawi humor bo jest tam sporo alternatyw :wink:


Nie spoileruj! nie wiem kto to cezar nawet!

Autor:  Bloodleaf [ 17 lis 2011, 12:46 ]
Tytuł: 

Właśnie miałem walkę z pierwszym frost dragon, tak samo łatwy jak inne, za to wpakowałem się do jakiejś random jaskini gdzie był random master conjurer i walka z nim zajęła mi ponad 30 min, takie imo powinny być walki ze smokami.

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:48 ]
Tytuł: 

starszne te stuny / spowolnienia ? gram melee

Autor:  Nestor [ 17 lis 2011, 12:50 ]
Tytuł: 

Smoki sa dziwne. z jednej strony mozna je tankowac i bic z reki. Z drugiej potrafia nagle zionac tak ze zostaje 10% hp. Z trzeciej.. ni z tego ni z owego lapia cie w pysk i przegryzaja na pol, instakill. Trzeba jak przy onyxii, walic z boku :D

Autor:  siled [ 17 lis 2011, 12:52 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
starszne te stuny / spowolnienia ? gram melee


nie odczujesz roznicy. walka wyglada tak samo jak z blood dragonem.

Autor:  MrCloudancer [ 17 lis 2011, 12:54 ]
Tytuł: 

Czyli (i nie, nie chce spoilować ani być spoilowanym) wilkołactwo coś blokuje. No to kij z tym, nie biore. Coś wymyślę, a tymczasem chyba pogram orkiem w ciężkiej zbroi. Przejdę grę i ocenię, czy całą da się przejść thiefem... albo zostane jako thief wilkołakiem a to, co mi to uniemożliwi, zrobię orkiem xD Cholera, jak żyć? :D

Autor:  smeagollum [ 17 lis 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
bardzo chce grac z tarczą ale nijak mi się to nie sprawdza (słabe uderzenie tarczą jest do dupy bo zawsze lepiej zużyć kondycje na cios mieczem - tarcza nie wali wcale jak kondycji jest zero).

Dlatego biegam z 1h z harvesting ench (zasysa staminę z moba przy każdym uderzeniu). Takie combo pozwala wykorzystywać ataki tarczą w całej (nawet długiej) walce. A słabe uderzenie tarczą to nie tylko dmg, ale i przerwanie (anulowanie) ataku przeciwnika i wytrącenie go z równowagi (dodatkowy czas na cios). Później w drzewku blokowania masz "spowolnienie czasu", jeżeli blokujesz gdy przeciwnik wyprowadza power attack.

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

po prostu graj

zaczynać 3 raz, imo bez sensu. pograj potem wyjdzie 10 DLC zagraj drugi raz

Autor:  Nestor [ 17 lis 2011, 13:02 ]
Tytuł: 

Protip, w resto tree jest perk ktory daje stamine podczas leczenia. Przy walce melee - priceless.

Mam cos w rodzaju thiefomaga. Biegam w light armorze z enchantami na regen many, skradam sie, strzelam z luku, wale z miecza, do tego resto i troche destro. Jest calkiem spoko. Jak zaloze stoneflesha to mam cos pod 400 AR na 35 levelu. Dalej zdarzaja sie ludziki melee, ktore mnie maja na dwa strzaly, mimo wszystko. Magowie tez sie tacy zdarzaja. Tutaj restoration: Steadfast Ward bardzo sie przydaje. Zaklada sie takiego shielda, rush na przeciwnika, i plasterkujemy :)

Autor:  MrCloudancer [ 17 lis 2011, 13:03 ]
Tytuł: 

Uwielbiam rpgi ale zawsze mam taki sam kurna problem: kim grać? Dobra, kupa, przejdę tym nordem a potem jak mi się znudzi to będę myśleć :D Ciekawe, co tam w DLC wynyślą :D

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 13:12 ]
Tytuł: 

thiefo-healer to chyba najlepszy mix. łuk wydaje mi się lepszy niż skilowanie dodatkowo destro czy coś, łuk to stamina jak i 1h.

a do resto można mana poty nosić i wtedy ma się wszystko a nie trzeba puli many powiększać.

nie wyobrażam sobie zwiększać co lvl wszystkich 3 pasków, dwa mi wystarczą życie i kondycja

Strona 44 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team