MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 45 z 305

Autor:  Nyx [ 21 mar 2010, 14:38 ]
Tytuł: 

Nie poprostu rozgrywka mi nie pasi, za duzo nagralem sie w Company of Heroes

Autor:  Ash [ 21 mar 2010, 14:54 ]
Tytuł: 

to wyslij mi keya jako friendowi ;|

Autor:  Nyx [ 21 mar 2010, 15:14 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
to wyslij mi keya jako friendowi ;|


Nie, kupiłem za 70zl i za tyle moge sprzedac, na allegro widze ceny po 100zl wiec nie chce duzo :)

Autor:  Serhaud [ 21 mar 2010, 20:55 ]
Tytuł: 

w czasie logowania sie gierki bardzo czesto dla jednej ze stron pali sie linia z napisem "favored". co to jest?

Autor:  Sobtainer [ 21 mar 2010, 21:01 ]
Tytuł: 

Serhaud napisał(a):
w czasie logowania sie gierki bardzo czesto dla jednej ze stron pali sie linia z napisem "favored". co to jest?


Tzn że ten gość jest faworytem i jak z nim wygrasz punkty będę większe, w granicach 26-28pkt. Jak jest slighty favored to jest trochę lepszy od Ciebie. Ma to na celu przygotowanie Twoje do gry, czy masz spinać poślady czy nie.

http://www.starcraft2.net.pl/portal/sc2 ... ngach.html

Q. Jakie znaczenie ma wskaźnik ‘Z przewagą’ i jak wpływa on na punkty rozprowadzane za wygraną lub przegraną?
A. Wskaźnik ‘Z przewagą’ daje ci pewne wyobrażenie na temat tego, czy przeciwnik, którego wylosowałeś jest uznawany za równego tobie, wymagającego, czy też będącego dużym wyzwaniem lub żadnym problemem.
Znany nam jest błąd, kiedy to ekran z wynikami niepoprawnie wyświetla twój poziom lub poziom twojego przeciwnika jako ‘Z przewagą’. Z drugiej strony ekran ładowania wyświetla go poprawnie.
Możesz użyć poziomu ‘faworyzowania’ do oszacowania liczby punktów, które możesz prawdopodobnie zyskać lub stracić po zakończeniu gry, zależnie od końcowego rezultatu.

Autor:  pooma [ 22 mar 2010, 07:48 ]
Tytuł: 

raz dostałem 42 pts po grze z Favored przeciwnikiem :o

masz Sob:
Obrazek
;-)


Anyway... Jest gdzieś coś jak globalny ladder? Bo co mi z tego że np. mamy team rank 5 w platinum skoro dywizji platynowych może być sto. Tak czy siak nie wiadomo jak to wygląda globalnie :<
Z platyny nigdzie wyżej się nie wyjdzie (a 8 pierwszych miejsc mimo wszystko jest zaznaczonych jako awansujące jak w gold czy silver - gdzie niby?).

Autor:  Mendol [ 22 mar 2010, 08:42 ]
Tytuł: 

czy ktos gdzies doczytal jak counterowac ghosty terka, grajac protosami? (pomijajac rush'a w pierwszych minutach).
ten jego skill do zdejmowania shielda jest troche 'ciezki' kiedy gra sie toss'em.

Autor:  Domin [ 22 mar 2010, 08:48 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
czy ktos gdzies doczytal jak counterowac ghosty terka, grajac protosami? (pomijajac rush'a w pierwszych minutach).
ten jego skill do zdejmowania shielda jest troche 'ciezki' kiedy gra sie toss'em.


Storm templara.
To jest micro vs micro, kto pierwszy jebnie storm/emp i jak sa poustawiane ghosty/templarzy.

Autor:  Mendol [ 22 mar 2010, 08:50 ]
Tytuł: 

jakos zbyt wiele osob nie uzywa 'storm'ow - ja zreszta tez nie bo w porownaniu do jedynki wydaje sie 'gorszy' i 'mniejszy'. poza tym zrobienie temp'ow wymaga chyba troche wiecej zachodu niz ghosta?
biorac pod uwage mozliwosci defensywne terran na wiekszosci map - ciezko isc od razu w tempy.

Autor:  Domin [ 22 mar 2010, 08:52 ]
Tytuł: 

Jeden raz udalo sie colosami.....ale jak terran ma dobre micro vikingow to ci zje colosy bez strat własnych ;/ Ogolnie tvp jest zjebane atm.

Autor:  Mendol [ 22 mar 2010, 09:00 ]
Tytuł: 

colosy stwierdzilem, ze nie sa warte zachodu. wystarczy pare immortali + void ray'e (czy jak tam sie nazywaja) i po colosach.
heh chociaz wczoraj na wlasnej skorze przekonalem sie, ze te podstawowe air tossa maja skilla, ktory unosi jednostki w powietrze i w ciagu 10sec mozna je zestrzelic jako obiekt 'latajacy'.
no ale voidy bardzo fajnie sie sprawdzaja w harrasowaniu przeciwnika.

vikingi tez wkurzaja heh, ale chyba nie tak bardzo jak roach'e robione na potege i w ilosciach hurtowych. przegiete to jest imo.

Autor:  pooma [ 22 mar 2010, 09:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
czy ktos gdzies doczytal jak counterowac ghosty terka, grajac protosami? (pomijajac rush'a w pierwszych minutach).
ten jego skill do zdejmowania shielda jest troche 'ciezki' kiedy gra sie toss'em.

Generalnie nie ma bata żeby w ogniu walki wyłapać ghosty i je ubić - musisz się liczyć z tym że terek może ich użyć. Jedyne pocieszenie to że w związku z tym w early-mid game ma mniej high tech jednostek.
Dobrą kontrą w late game może być po prostu flankowanie - nie atakować jedną kupą a rozdzielać wojo.
Od stormów lepsze mogą się okazać halucynacje:
"I made a terran GG when he saw 5 collossi climbing their way into his base. They were hallucinations and the poor guy did not realize it and GGed probably claiming race imbalance XD"
Chyba nawet nie trzeba mieć danej jednostki żeby zrobić jej halucynację - nie jestem pewien, nie gram P :<

Autor:  Mendol [ 22 mar 2010, 10:02 ]
Tytuł: 

no tak, ale jak pisalem, zrobic defence terranem to pestka na mapach, ktore sa dostepne.
anyway ze wszystkich randomow, z ktorymi gralem, najlepiej gra sie z polakami ;p przynajmniej jakas komunikacja jest.
wiekszosc to jakas porazka ;/
no i ludzie powoli ucza sie 'rushowac' h3h3.

Autor:  ShadorVD [ 22 mar 2010, 10:23 ]
Tytuł: 

giiiive.... meeee... brainssssss... wait. No... betaaaaa keeeey...

Autor:  pooma [ 22 mar 2010, 10:33 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
giiiive.... meeee... brainssssss... wait. No... betaaaaa keeeey...

Masz jakieś stare konto WoW? Dorzuć tam keya do sc anthology (10 zł). U mnie od razu zadziałało :P - beta key dostałem przy kolejnym losowaniu. Niedługo ma być wipe bazy BN więc może znowu coś roześlą.

Autor:  Sobtainer [ 22 mar 2010, 10:49 ]
Tytuł: 

Build na high templars, wymaga 4xgaz. Wieżyczki na wejściu do drugiego expa i jazda. 2 dni temu to oglądałem na starcraft2strategies. Niestety, faila jebłem i mi nie wyszło :). Ale build jest bombowy, bo archons/zealots na upie + high templars. Na zerga mutale jest kosmos, a archony na upach do wpn/armor strasznie miażdżą. Do tego kilka high templars w celach szybkiego wyjaśnienia massy rouchy/zerlingów i mamy win.

Ino micro/macro l2 trza by było do tego, ale opanować ten build i kurewnie zamiatasz.

Mendol napisał(a):
colosy stwierdzilem, ze nie sa warte zachodu. wystarczy pare immortali + void ray'e (czy jak tam sie nazywaja) i po colosach.
heh chociaz wczoraj na wlasnej skorze przekonalem sie, ze te podstawowe air tossa maja skilla, ktory unosi jednostki w powietrze i w ciagu 10sec mozna je zestrzelic jako obiekt 'latajacy'.
no ale voidy bardzo fajnie sie sprawdzaja w harrasowaniu przeciwnika.

vikingi tez wkurzaja heh, ale chyba nie tak bardzo jak roach'e robione na potege i w ilosciach hurtowych. przegiete to jest imo.


Colosusy wsród zealotów i immortali z tyłu na upie do range weapon są nie do zabicia. Po prostu trzymasz je najdalej jak się da. Nie ma nic piękniejszego jako 15 zetów/2-4 immortali i 4 colosusy na samym tyle. Nic tego nie przejdzie. O sentry nie wspominam.

Autor:  Mendol [ 22 mar 2010, 11:05 ]
Tytuł: 

hm ten build jest ok zakladajac, ze wszyscy stoja i nic nie robia przez 20min.
wystarcza 3-4 void ray'e i twoje cannony na expie ida w pizdu, podobnie nex, ktory sklada sie w parenascie sekund.

colosy o ile sie nie myle niespecjalne potrafia strzelac do air, podobnie jak zealoty i immortale.

Autor:  ShadorVD [ 22 mar 2010, 11:16 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
giiiive.... meeee... brainssssss... wait. No... betaaaaa keeeey...

Masz jakieś stare konto WoW? Dorzuć tam keya do sc anthology (10 zł). U mnie od razu zadziałało :P - beta key dostałem przy kolejnym losowaniu. Niedługo ma być wipe bazy BN więc może znowu coś roześlą.


A sproboje sobie :)

Autor:  Yanglegend [ 22 mar 2010, 11:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Build na high templars, wymaga 4xgaz. Wieżyczki na wejściu do drugiego expa i jazda. 2 dni temu to oglądałem na starcraft2strategies. Niestety, faila jebłem i mi nie wyszło . Ale build jest bombowy, bo archons/zealots na upie + high templars. Na zerga mutale jest kosmos, a archony na upach do wpn/armor strasznie miażdżą. Do tego kilka high templars w celach szybkiego wyjaśnienia massy rouchy/zerlingów i mamy win.



Jak wybronisz szybką ekspansje grając na kogoś bez ekspansji to Twój pozostały build jest nieważny i tak wygrasz. ;]

Cytuj:
colosy stwierdzilem, ze nie sa warte zachodu. wystarczy pare immortali + void ray'e (czy jak tam sie nazywaja) i po colosach.


Ja tam wyznaje zasady - kto ma więcej collosów ten wygrywa. ;]

Cytuj:
jakos zbyt wiele osob nie uzywa 'storm'ow - ja zreszta tez nie bo w porownaniu do jedynki wydaje sie 'gorszy' i 'mniejszy'. poza tym zrobienie temp'ow wymaga chyba troche wiecej zachodu niz ghosta?


Prędkość z jaką teraz przeciętny gracz castuje kolejne stormy jest porównywalna do tego co w sc:bw wyciskali tylko progamerzy. ;]

Autor:  Mendol [ 22 mar 2010, 11:36 ]
Tytuł: 

jak wybronisz - zakladajac, ze w miedzyczasie przeciwnik nic nie robi :)
bez dodatkowego expa, mozna zrobic calkiem sensowne wojsko i niezle namieszac.

no widzisz, ja wyznaje zasade - zabic zanim dojdziesz do colosow i z reguly sie to sprawdza :)

Strona 45 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team