MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38518
Strona 45 z 69

Autor:  Morgul [ 20 maja 2011, 00:08 ]
Tytuł: 

Boss a1, najbardziej gowniane zabijanie bossa jakie widzialem w grze, nie moja bajka... moim zdaniem kompletna porazka jezeli chodzi o "mechanike". Efektowna bestia wizualnie, ale granie w to.. ja pierdole co za dno. Zero satysfakcji, jedynie jedno wielkie poczucie ulgi, ze juz go mam za soba :(

Autor:  raggnarok [ 20 maja 2011, 00:13 ]
Tytuł: 

Ostro widze dajecie, 3 akty, niektorzy juz pokonczyli. Ja sie powoli delektuje Wieskiem 2, gra jest do tego idealna. Piekne widoczki, tweakowanie sprzetu, leniwe rozmyslanie nad skillami w drzewkach, cos pieknego :) Szkoda, ze gra chyba faktycznie jest dosyc krotkawa, Akt 1 i 2, to miesko gry, potem juz ponoc tylko krotki Akt 3, jeszcze krotszy Epilog i koniec :( Trzeba czekac na Wieska 3, chociaz ten juz pewnie bedzie robiony glownie na konsole :(

Autor:  Farod [ 20 maja 2011, 00:26 ]
Tytuł: 

game over.... :(

szkoda, akt 3 to jakies 2h ale robilem w zasadzie tylko main q, nie wiem czy sa tam jakies poboczne nawet ?

epilog to 10min

ogolnie gra zajebista, i przejde ja jeszcze CONAJMNIEj raz jak nie wiecej, bo wyborow jest sporawo :D

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2011, 00:41 ]
Tytuł: 

Spolier z Aktu 2: Ciary mi wyszły w Akcie 2 jak przy okrągłym stole na spotkaniu wojennym Saskia zaczęła przemawiać do wszystkich dlaczego Iorweth jest nam potrzebny i dlaczego jego łucznicy są na wagę złota.

"Na pohybel skurwysynom!" by Zoltan

Nie no nie mam pytań w ogóle, nie dość że ten cały las pod Flotsam i Binduga mnie położyła na łopatki, to jeszcze architektura krasnoludów pokazana jest w sposób tak idealny, że mam wrażenie dosłownie chłodu od murów w pokoju, a zarazem ciepła knajpy w Vergen. Sorry za takie zdanie, ale przed premierą oglądałem wywiad z Devsami w sprawie własnie graficznej, w której jeden z nich powiedział właśnie w podobie takie zdanie. Widać, że mówił prawdę.

Autor:  Farod [ 20 maja 2011, 00:45 ]
Tytuł: 

SPOJLER do soba

widzisz Sob, ja wybralem droge rosha i tego momentu o ktorym piszesz jak i calego Vergen nawet nie widzialem (tylko przedmiescia)

Autor:  Sobtainer [ 20 maja 2011, 01:22 ]
Tytuł: 

Wiem, bo było do wyboru. Specjalnie nie czytałem żadnych spoilerów żeby nie wiedzieć którą drogę wybrać.
Pewno next time, wybiorę własnie Rosha :). Nie polubiłem go, jak wyzwał tych żebraków od "kurwi synów" co się później przejść poszedł. Myślałem, że to jakiś z honorem klimacik, a tu zachował się jak pętak z Bidungi ;P, niech się chędoży ;P

https://picasaweb.google.com/1014070892 ... directlink

Jakby kogoś interesowało to staram się aktualizować całą historyjkę na screenach.

A tak w ogóle, to fajnego psikusa twórcy zrobili na niebie :)

Obrazek

Nie wiedziałem, że z Aedirn do Kaedwen była otwarta przestrzeń powietrzna ;P

Autor:  Huba [ 20 maja 2011, 08:29 ]
Tytuł: 

To w sumie nie jest fabularny spoil wiec nie bede zmniejszal czcionki.
Otoz w karczmie we Flotsam na dole ( tam gdzie jest mordobicie i granie w kosci) siedzi sobie w rogi mnich pokutny. Mozna z nim zagrac w kosci o relikwie, wygralem z nim i dostalem w samouczku unlocka z grafika mnicha i dopiskiem gog.com mowiacego ze poniewaz wyrzucilem dwie pary i wygralem z mnichem pokutnym to w menu dodatki znajde informacje o nagrodzie. W menu dodatki nic nie ma. Co dalej z tym fantem? A i nie kupilem gry na gogu tylko na gram.pl

Autor:  zaboleq [ 20 maja 2011, 11:07 ]
Tytuł: 

Morgul napisał(a):
Hmm a co z tym silnikiem, cieniami i teksturami jest nie tak? imo gra wyglada lepiej od wiekszosci multiplatformowek i o wiele lepiej chodzi. Mama radeona szwadrona dokladnie sprzed 3lat i 0 problemow.


To:

http://i.imgur.com/evYVN.jpg

A poniżej odpowiedź CDP na ten problem :

Napisałem do CDprojektu, otrzymałem taką odpowiedź:

"Witam,
Dziękujemy za skontaktowanie się z działem pomocy technicznej firmy CD Projekt.
Nie jest to stricte błąd w generowaniu tekstur, cieni czy efektów – są one w taki sposób generowane przez silnik gry."

No oni sobie chyba kurwa żartują...

Oraz linki do for, gdzie ludzie się na to wkurwiają:

http://www.gamefaqs.com/boards/975399-t ... s/59161198
http://www.gog.com/en/forum/the_witcher_2/grid_shadows
http://www.gog.com/en/forum/the_witcher ... ow_problem
http://www.gamefaqs.com/boards/975399-/59152186


W necie jest tego jeszcze więcej. A telefon w CDP cały czas zajęty w pomocy technicznej :)

Autor:  Nishruu [ 20 maja 2011, 11:18 ]
Tytuł: 

Ja to mam problem z tym, ze na moim ciut archaicznym 7950GX2 (przy najnowszych sterownikach) ogolnie to dziala, ale nie ma tekstur podloza i troche slabo to wyglada - cos w tym stylu: http://i.imgur.com/XmPPe.png
Jak sprobowalem zrobic rollback driverow do starszych, to w ogole nie rusza. :D

Autor:  Sou [ 20 maja 2011, 11:34 ]
Tytuł: 

Dzieki bogu grafika ma dla mnie drugorzedne znaczenie i nawet jak mi cien krzywo dziala to tego nie zauwazam :D Tak to bym gral i ciagle sie irytowal;)



BTW co rozwijacie u swoich postaci? Ja narazie mam jakis niski lvl chyba 12 i poszedlem w znaki. Pole silowe okazalo sie zajebistym OP znakiem i zabijanie bossow albo duzej ilosci przeciwnikow polega na rzuceniu na siebie znaku i patrzeniu jak przeciwnicy sie odemnie odbijaja;]

Autor:  Huba [ 20 maja 2011, 12:13 ]
Tytuł: 

Ja poszedlem w sworda, znaki ewentualnie tez moga byc, imho tylko alchemia jest bardzo useless. Sword z adrenalina i podbitymi pewnymi skillami to jest poprostu masakra, wchodzisz i aby dobic adrenaline na max, potem X i ladna CUTscenka:)

Autor:  Ravushimo [ 20 maja 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

@Zaboleq: tez to mam, ale srsly jak mozna na takie pierdoly zwracac uwage grajac w rpga? Gdybys nie poruszyl tego tematu to bym pewnie tego nie zauwazyl...

Autor:  Morgul [ 20 maja 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Biorac pod uwage, ze te kilka osob sie o to wkurwia cdpred zleje to cieplym moczem. Na chwile wlaczylem gre i stalem patrzac sie na cien postaci, rzeczywiscie nie jest ostry tylko krawedzie sa rozmyte. Dla mnie to jest jak najbardziej ok, wczesniej tego nie zauwazylem. Oczywiscie cienie moglyby miec ostre krawedzie, ale mi to w ogole nie robi roznicy. Przy cieniach lisci za to takie rozmycie zajefajnie wyglada. Moze zwieksz sobie jakosc cieni to bedzie mniejsze rozmycie na krawedziach, ja mam ust wysokie.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 maja 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

To nie jest problem rozmycia. Zamiast cienia jest czasem jakas siatka na obiektach. Wyglada to bardzo slabo. poza tym mam wrazenie, ze gra cieknie jak swinia. Po paru godzinach mialem mase doczytywania i freezow.

Autor:  zaboleq [ 20 maja 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To nie jest problem rozmycia. Zamiast cienia jest czasem jakas siatka na obiektach. Wyglada to bardzo slabo.


Dokładnie

W prologu to się nie rzucało w oczy, ale za to już w 1 akcie i np w niektórych jaskiniach jest to okropne po prostu. Napisałem do CDP - ciekaw co odpiszą, albo czy w ogóle odpiszą. Jesli to jest normalne, to oni chyba nigdy cieni nie widzieli w dobrze zrobionej grze...

Autor:  Morgul [ 20 maja 2011, 12:35 ]
Tytuł: 

Siatki na obiektach nie zauwazylem, dajcie screena jak to wyglada to bede lookac wokol siebie. W ogole jak tu zrobic screena bo prntscr nie dziala, a nie mam zadnego zew programu do pykania fotek.

Zas giera rzeczywiscie potrafi dac sie kompowi we znaki, jak mialem wlaczona ja z ~5h to po wyjsciu musialem restartnac kompa bo mulil, ale w samej grze bylo ok. Czasem mam 0,5sec opoznienie z doczytaniem tekstur - wchodzenie do karczmy we flotsam. To tyle z problemow technicznych, a no i chyba mialem jakis blad w cutscence jak stukalem kurwe. Scena wydawala sie zjebana, ale ciezko wyczuc.

Autor:  Sou [ 20 maja 2011, 12:38 ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o porblemy techniczne to mi cos wczoraj po 5h grania przestalo dzwieki w cutscenkach. Bylo slychac np kroki i mowe ale uderzen mieczy i dzwiekow otoczenia juz nie;) Strasznie kijowe to bylo:/

Autor:  raggnarok [ 20 maja 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Znalazl ktos ten obszar w 1ym akcie kolo jeziorka (na mapie to jest ikonka obok spalonego szpitala), wchodzi sie sciezka do gory, niby to jakas krypta czy cus. Jest tam jaskinia z zamurowana sciana, to jakas lokacja do questa? Strasznie ciekawym co za ta sciana jest :)

Autor:  Sou [ 20 maja 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Znalazl ktos ten obszar w 1ym akcie kolo jeziorka (na mapie to jest ikonka obok spalonego szpitala), wchodzi sie sciezka do gory, niby to jakas krypta czy cus. Jest tam jaskinia z zamurowana sciana, to jakas lokacja do questa? Strasznie ciekawym co za ta sciana jest :)

przeszedles pierwszy akt? Bo to mi sie kojarzy z miejscem gdzie geralt z triss sobie plywaja ;>

Autor:  raggnarok [ 20 maja 2011, 12:51 ]
Tytuł: 

Yy, no tak zapomnialem dodac, ze to jest w 1ym akcie lokacja :)

Strona 45 z 69 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team