MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 45 z 52

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 09:06 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Przecież zakładając, że ty jesteś dobry, to twój team ma szansę tylko na 4 słabych graczy, a przeciwny na 5.
Co do premade, to masz rację. Gra rozwija full skrzydła gdy masz swoją drużynę. Zresztą Bizz sam podkreślał, że HotS nie jest dla singli, którzy chcą powiększyć sobie e-penisa ownując samotnie wszystko, co się rusza.

Autor:  zaboleq [ 23 sty 2015, 09:16 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

A ja wczoraj w quick match zagrałem 5 meczy Falstadem i 5 wygranych. RNG is a bitch ;).

Autor:  Farin666 [ 23 sty 2015, 09:20 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
Przecież zakładając, że ty jesteś dobry, to twój team ma szansę tylko na 4 słabych graczy, a przeciwny na 5.
Co do premade, to masz rację. Gra rozwija full skrzydła gdy masz swoją drużynę. Zresztą Bizz sam podkreślał, że HotS nie jest dla singli, którzy chcą powiększyć sobie e-penisa ownując samotnie wszystko, co się rusza.


Nie ważne wtedy czy ja jestem dobry czy nie- 3-4 graczy których to jest powiedzmy 5 gra łącznie u mnie i robi się loteria , czy przecziwnik bardziej ogarniętych noobów czy ja .

Właśnie to jest największy błąd HOTS >w moba zebranie ogarniętego teamu z którym chce się grać (jak takiego nie masz)- jest naprawdę ciężkie , biorąc pod uwagę community, którego średnia wieku będzie pewnie oscylowała w okolicy 17.

Przykład> ostatnio 4 Polaków zaprosiło mnie do swojego teamu , grają ze sobą już jakiś czas(nawet całkiem ok pod względem gry)...Ale ... większość czasu opowiadali sobie o pracy w Mcdonald i KFC gdzie wszyscy zapierniczają, dodatkowo poziom rozmów był jaki był> po 5 grach już tego znieść nie mogłem:)


zabloeq > to już nie chodzi o W/L ale o to jak te gry wyglądają z nowymi graczami w składach...Gracze z większym doświadczeniem mogą załamać ręce tylko bo ani to przyjemne nie jest gra gdy 3/4 twojego zespołu nie wie o co chodzi na mapie ani sensowne bo sam nowych rzeczy sie nie nauczysz ani nie rozwiniesz umiejętności.

Autor:  zaboleq [ 23 sty 2015, 09:25 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Farin trza po prostu grać ze znajomymi albo szukać innych ludzi. Niekoniecznie w PL. Ja sam póki co mam dopiero 15lvl ale ogarniam w miarę ale jednak czasami łapie się za głowę co ludzie robią. No wszędzie się nooby zdarzają. Ja dalej szukam kogoś z kim by można pograć.

Autor:  Highlander [ 23 sty 2015, 09:28 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Wedlug mnie w każdym moba grając samemu to loteria, jak w każdej grze team based.

Ogolnie zaluje, ze jest mało gier 1vs1 albo bardziej deathmatch.

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 09:32 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Taki urok gier z ograniczonym dostępem. Ja swojego czasu dosyć szybko dostałem inva do Doty2 za wypełnienie ankiety. Wtedy też był bardzo ograniczony dostęp i matchmaking by nie tracić czasu, wrzucał prosów i newbies do jednej puli. Wiadomo, jak to się kończyło.

Autor:  Farin666 [ 23 sty 2015, 09:34 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
Taki urok gier z ograniczonym dostępem. Ja swojego czasu dosyć szybko dostałem inva do Doty2 za wypełnienie ankiety. Wtedy też był bardzo ograniczony dostęp i matchmaking by nie tracić czasu, wrzucał prosów i newbies do jednej puli. Wiadomo, jak to się kończyło.

ale tam mmr byl zresetowany później> a my pracujemy już na przyszłość:P

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 09:42 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Tego nie wiemy. Na 100% będą sezony dla Hero League, a być może nawet i przebudowany cały system rankingowy. Dopiero zaczęła się beta i wiele może się wydarzyć:) Z Quick Match też może być różnie. Jedyne, co wiemy, to nie powinno być wipe kont, chyba że pojawi się jakaś krytyczna sytuacja, która będzie tego wymagać.

Ps. Osobiście wolałbym system rankingowy podobny do tego ze Starcrafta lub LoLa. Ten z HS średnio mi się podoba.

Autor:  Farin666 [ 23 sty 2015, 09:48 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
Tego nie wiemy. Na 100% będą sezony dla Hero League, a być może nawet i przebudowany cały system rankingowy. Dopiero zaczęła się beta i wiele może się wydarzyć:) Z Quick Match też może być różnie. Jedyne, co wiemy, to nie powinno być wipe kont, chyba że pojawi się jakaś krytyczna sytuacja, która będzie tego wymagać.

Ps. Osobiście wolałbym system rankingowy podobny do tego ze Starcrafta lub LoLa. Ten z HS średnio mi się podoba.


Najważniejsze żeby system działał i np załóżmy ze mamy dywizje to aby 1 mogla grac z max. 2 , 2 z max 3 etc.
Albo zamknąć wszystkich w danych dywizjach /rankach etc i zeby między sobą grali tylko :P

Autor:  Arturnik [ 23 sty 2015, 09:48 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Cytuj:
Co do premade, to masz rację. Gra rozwija full skrzydła gdy masz swoją drużynę.


No... tak jak wszystkie gry tego typu.
Od BLC, przez Deadbreedy, Demigody, Rise of the Immortale po SMITE, LoLe i Doty.

Zaleta HotSa jest to ze jak masz znajomych co nigdy w MOBA nie grali, a powiem wiecej, zadnej gry RTS nie ruszyli, mozna im dac HotSa i jako tako sobie poradza po kilku minutach.

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 10:02 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Podobnie jak z piłką nożną. Każdy zna jej proste zasady i potrafi kopnąć piłkę, ale nie każdy zostaje Ronaldo czy Messi:P

Autor:  zaboleq [ 23 sty 2015, 14:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Arturnik napisał(a):
Cytuj:
Co do premade, to masz rację. Gra rozwija full skrzydła gdy masz swoją drużynę.


No... tak jak wszystkie gry tego typu.
Od BLC, przez Deadbreedy, Demigody, Rise of the Immortale po SMITE, LoLe i Doty.

Zaleta HotSa jest to ze jak masz znajomych co nigdy w MOBA nie grali, a powiem wiecej, zadnej gry RTS nie ruszyli, mozna im dac HotSa i jako tako sobie poradza po kilku minutach.


Poradzić poradzą w sensie będą klikać po mapie i ginąć. Zanim ogarną skille/talenty swojego hero i pozostalych, nauczą się co i jak działa etc to troche zajmie... Każdy hero ma inny stopień trudności, są różne mapy(a bedzie więcej). Owszem niektórzy hero w docie jak np invoker albo meepo wymagają skilla i szacun dla ludzi którzy ich wymasterowali ale dla mnie liczy sie fun.

Zobaczymy co HoTS pokaże za kilka miechów.

Autor:  Nyx [ 23 sty 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Obrazek

Ta RNG:d

Autor:  Quetzacotl [ 23 sty 2015, 15:13 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

jak można w takich grać mieć ustawiony język polski :x

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2015, 15:18 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

No boli w oczy. Jasne jest ze w czyms takim wiekszosc napisów na ekranie to nazwy wlasne (hero, skille, itamz w innych grach, lokacje), które wymyslane byly w jednym jezyku, zeby poza znaczeniem jeszcze jakoś to brzmiało.


BTW, Jako kills liczy Kill+assist?

Autor:  Highlander [ 23 sty 2015, 15:20 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Quetzacotl napisał(a):
jak można w takich grać mieć ustawiony język polski :x

ZATOKA CZARNOSERCEGO :lol:
JASNOSKRZYDLATY
ZSZYWANIEC

serio, jak możesz grac z j. polskim?

tomugeen napisał(a):
BTW, Jako kills liczy Kill+assist?

chyba tak, niestety. Zszywańcem miałem 29 "takedown'ów".

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 15:22 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Co w tym śmiesznego?
Podaj mi swoją propozycję przetłumaczenia Blackheart's Bay.

Autor:  Arturnik [ 23 sty 2015, 15:24 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Widze ze przeciwnicy mieli cale 0 killi, nie ma to jak gra w ktorej nie ma snowballa 8)

co to jest swoja droga ta mechanika?

Autor:  Turbot [ 23 sty 2015, 15:29 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

W Hots moża ustawić wszystkie napisy po Angielsku a np sciezka dźwiękową w jezyku Polskim, czy nawet Rosyjskim (musze sam sprawdzić jak postacie rozmawiają po rosyjsku albo czesku)

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 15:29 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

To nie jest snowball tylko 2 bardzo nierówne drużyny. Dużo newbies z FP. Do ukształtowania się mmr danego gracza potrzeba zazwyczaj min. 100 gier. Ja wczoraj wyszedłem z podobnego gówna, będąc prawie 4 poziomy w plecy na tej samej mapie.
Mechanika to punktacja za wykonywanie objective'ów.

Strona 45 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team