MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 45 z 73

Autor:  Oyci3C [ 4 lut 2014, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Rust

No jest 45 online :) Wpadać pedały.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 5 lut 2014, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Rust

Wczoraj próbował postawić się na naszym starym miejscu i poniosłem budowlaną klęskę. Tam jest spadek przy ścianie i ni da się położyć więcej niż jeden fundament. Jak wy to wtedy pobudowaliście?

Autor:  Piszpan [ 5 lut 2014, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

napewno to samo miejsce? 4 fundamenty w jednym ciagu sie dalo postawic wiecej nie z boku tez problematycznie.

Autor:  Oyci3C [ 5 lut 2014, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Rust

Zaczyna się:

http://facepunch.com/showthread.php?t=1359514

Wszędzie taka kurwa musi się trafić i bruździć.

Autor:  gosugamer1 [ 5 lut 2014, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Rust

E tam norma, że są płaczki - nie mogło być inaczej, problem się zaczyna jak devsi zaczynają ich słuchać, a niestety tak się dzieje.
Ja to po cichu liczę się wycofają jakoś w tych lockpicków, odzyskali by twarz.

Autor:  lathspell [ 5 lut 2014, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Rust

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nie ma człowieka tydzień i pustkowie. Kaax, Nyx, corpo, gracie jeszcze?


Ja w najbliższym czasie mam nawał w robocie + delegację + wkrótce wczasy i nieprędko będę miał czas pograć.

Autor:  raggnarok [ 6 lut 2014, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

http://kotaku.com/penis-brothers-force- ... 1517402503

Pewnie Oyciec i jego znajomi...

Autor:  Oyci3C [ 6 lut 2014, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Rust

A tak, jednemu nawet kazaliśmy z okna rzucać spodnie bo lubimy zapach przepoconych w kroku dresów~

Autor:  Oyci3C [ 6 lut 2014, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Rust

http://steamcommunity.com/groups/hcrust ... 6180016153

Autor:  Stobek [ 6 lut 2014, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Rust

Eh a ja mam autoupdate:/

Autor:  Nyx [ 6 lut 2014, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Rust

Cytuj:
when you die your backpack is locked for everyone else but you for a time


dear god...

Nastepny łatka - safe zona i bedzie gg;c

Autor:  Oyci3C [ 6 lut 2014, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Rust

Nyx napisał(a):
Cytuj:
when you die your backpack is locked for everyone else but you for a time


dear god...

Nastepny łatka - safe zona i bedzie gg;c


Nope, ja to mogę wyłączyć server side albo ustawić timer na 30 sec.

Tu jest wersja dla Szadorkowego portalu o żywych trupach: http://dayz.pl/nowy-patch-rust/

Autor:  Nyx [ 6 lut 2014, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Rust

Uff całe szczescie, ze te pomysły z dupy płaczkow mozna wyjebac.

Autor:  Oyci3C [ 6 lut 2014, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Rust

Cytuj:
Update 1 - 21:21 GMT+1: Helk informed us that there is a problem with 100's of wolves being spawned at the same time right now - this means another update will be published shortly.


trololo

Autor:  Oyci3C [ 6 lut 2014, 23:47 ]
Tytuł:  Re: Rust

Server już śmiga na nowym patchu ze wszystkimi modami i pluginami.

Autor:  Stobek [ 7 lut 2014, 01:11 ]
Tytuł:  Re: Rust

No super patch. Ponad tydzień czekania na backpacki (nota bene pomagajace tylko tym sfarmionym), które i tak na naszym serwie są off.
Oprócz tego zamiana zombich na czerwone zwierzaki! Tak bo właśnie na to wszyscy czekali. Totalne zabicie realizmu. Jedyny plus, to że jest teraz trudniej bo zwierzakom niemożna wypłacić headshota i są szybsze.
No i surowce znikające z każdym uderzeniem w chmurę pyłu - całkowicie zbędny efekt. Gdzie niebo? Czemu ciągle jemy kurczaki? Seriously. Znikające skałki to feature który bym dodał przed samym releasem.

Autor:  Oyci3C [ 7 lut 2014, 01:25 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ano ten patch to total weaksauce. :<
Backpacki wyłączyłem bo po moim trupie kruwau. Chyba, że ustawie na 30 sec, lockpick jako uncraftable a tylko w drop, hihihihi.
Zwierzaki to nie wiem co im odpierdoliło bo już lepiej byłoby jakby zostawili same zedy.
Przecież oni TYLKO zmienili model, nawet kurwa nazwa klasy to nadal ZombieController, gg.
Generalnie podmienili w ten sposób:
Red Zombies = Red Wolves
Black Zombies = Red Bears
To, że zwierzaki ciężej zabić nygusowi to jeszcze spoko.
Z surowcami to imo fail do kwadratu ale chuj tam. Najbardziej mnie rozśmieszył kompletny brak logiki w wypuszczaniu tych patchy.
Pytam się NA KIEGO CHUJA dawać stone vein skoro stones są kompletnie uselss?
Pewnie, lepiej wjebać nowy model vein zamiast w 5 minut zrobić nowy item pod tytułem Bear Steak i przykleić na niego pieprzoną teksturę znalezioną na google. Nawet kurwa model cyca z kury mogliby zostawić tylko string name zmienić, ja jebie.

Na szczęście gra nadal mnie kręci a szczególnie next zmiany: durability, house ownership, lootable bodies (w sensie mogą Ciebie ojebać jak stoisz żywy), weight limits etc.

Pożyjemy, zobaczymy.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 lut 2014, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Rust

Fail patch. Zobaczyzmy w jakim kierunku dalej to będzie szło. Może chwilowe zaćmienie od alkoholu i narkotyków po dobrej sprzedaży.

Autor:  Oyci3C [ 7 lut 2014, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Rust

Do momentu jak moge robic co chce po stronie serwera jest ok.

Autor:  Nyx [ 7 lut 2014, 11:00 ]
Tytuł:  Re: Rust

Narazie te zwierzeta zamiast zombie wyglada biednie, ale napisali ze jest to "filling the gap". Trudno alpha jest alpha, byle nie sluchali idiotow pokroju gief safe zone.

Strona 45 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team