mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 14:03 
 
w payday trochę się zagrywałem ze znajomymi, w sumie to takie left4dead, tylko zamiast zombie są policjanci ;) ale fajnie grywalne na wyższych poziomach trudności jest dosyć trudno. Oby dwójka była jeszcze lepsza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 14:04 
 
czyli nie ma piwipi?


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 14:34 
 
Nie należy patrzeć na Shadowruna przez pryzmat "15 godzin i gra skończona". To jest Edytor i platforma do gry, tak jak Neverwinter Nights. Już teraz są dodatkowe kampanie stworzone przez garstkę betatesterów. Po premierze zacznie się tego pojawiać znacznie więcej.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 15:56 
 
SR zbiera dość dobre opinie. Metascore będzie pomiędzy 70, a 85 zapewne.
GAMINGTREND 8.7/10
http://gamingtrend.com/game_reviews/buy ... n-returns/

GAMEINFORMER 8.5/10
http://www.gameinformer.com/games/shado ... -feel.aspx

HARDCORECOREGAMER 4.5/5
http://www.hardcoregamer.com/2013/07/24 ... n-returns/

EUROGAMER 8/10
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... rns-review

SOFTPEDIA 8/10
http://www.softpedia.com/reviews/games/ ... 0854.shtml

Ci co grali zalecają grac na hardzie (na normalu przeciwnicy np nie używają granatów).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:10 
 
z tego co biskit mowil, combat to 10% gry, wiec nie sadze aby granaty mialy tu jakies znaczenie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:16 
 
To cos pierdolil chyba, bo combat to znaczna czesc tej gry :) Ja na pewno na Hardzie zaczne, bo gra na Normalu jest ponoc dosyc latwa. Najbardziej to sie boje systemu checkpointow - moge sobie wyobrazic sytuacje, ze przygotowuje sie do misji 15minut etc. wpadam w walke, gine, reload checkpointa i znowu kurwa wszystko trza od nowa robic. To jest kurwa problem z tym systemem, ze jak tego devsi tego dobrze nie zaprojektuja to sie czlowiek wkurwia niemilosiernie :har:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:18 
 
chyba nie.
mowil jasno, ze duza czesc combatu mozna ominac rozmawiajac, a gra w duzej mierze polega na dialogach i dochodzeniu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:21 
 
http://www.youtube.com/watch?v=gC5S1akZJmU#at=52
kuzwa. Wspominam dobrze gierke Fear Combat. A tu wychodzi fear online, i zjebany wydawca aeria games.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:22 
 
Kto kurwina gra w taktyczne, izometryczne RPG omijajac w wiekszosci walki? *scratches head* :P

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:25 
 
raggnarok napisał(a):
To cos pierdolil chyba, bo combat to znaczna czesc tej gry :) Ja na pewno na Hardzie zaczne, bo gra na Normalu jest ponoc dosyc latwa. Najbardziej to sie boje systemu checkpointow - moge sobie wyobrazic sytuacje, ze przygotowuje sie do misji 15minut etc. wpadam w walke, gine, reload checkpointa i znowu kurwa wszystko trza od nowa robic. To jest kurwa problem z tym systemem, ze jak tego devsi tego dobrze nie zaprojektuja to sie czlowiek wkurwia niemilosiernie :har:


Save robi się wchodzą do nowej strefy/mapki etc (tzn tuz przed). Więc każde nowa mapka z np bosem będzie do wczytania na tuż przed wejściem.(o ile dobrze zrozumiałem). I gra zebrałaby lepsze opinie gdyby właśnie nie ten save system.

Tak jak Fallouty stare dało się przejść prawie bez walki to zapewne i w SR znajdą sie tacy co będa tak zagadywać w celu ich ominięcia.(za walki nie ma expa, co najwyżej jakis loot)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:35 
 
raggnarok napisał(a):
Kto kurwina gra w taktyczne, izometryczne RPG omijajac w wiekszosci walki? *scratches head* :P

No, w dobrym RPG tak powinno być, można cos shackować, pogadać, zastraszyć, otruć, okraść, cokolwiek, żeby nie trzebabyło bezsensu walczyć ;). Powinna być możliwość wyboru ;).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 16:58 
 
http://www.gamersbook.com/scene/news/va ... ore-games/
greenlight, nowe gry.

The games:

A Hat in Time
Among the Sleep
BROFORCE
Centration
Chasm
Darkwood
Deadly Premonition: The Director’s Cut
Divekick
Operation Black Mesa
Project Awakened
Recruits
Rekoil
Shelter
StarMade


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 17:05 
 
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/scene/news/valve-greenlights-16-more-games/
greenlight, nowe gry.

The games:

A Hat in Time
Among the Sleep
BROFORCE
Centration
Chasm
Darkwood
Deadly Premonition: The Director’s Cut
Divekick
Operation Black Mesa
Project Awakened
Recruits
Rekoil
Shelter
StarMade

I znowu nie ma na liście Panzer Corps...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 17:30 
 
Perrin napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Kto kurwina gra w taktyczne, izometryczne RPG omijajac w wiekszosci walki? *scratches head* :P

No, w dobrym RPG tak powinno być, można cos shackować, pogadać, zastraszyć, otruć, okraść, cokolwiek, żeby nie trzebabyło bezsensu walczyć ;). Powinna być możliwość wyboru ;).


Jest roznica w taktycznym rpg, a w crpg :) Jesli autorzy SR uznaja swoja gre za to drugie to masz z Mendolem swieta racje :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 17:53 
 
Nie wiem co uważasz za "taktyczny rpg", ale jak np. Fallout Tactics to dla mnie nawet to rpg już nie był. Nawet Icewind Dale to takie trochę drużynowe Diablo z aktywną pauzą, czyli raczej taktyczny hack&slash. Choć z drugiej strony teraz połowa gier jest określana jako rpg :/

W każdym razie mam nadzieję, że Shadowrun to crpg. Jak tak to szybciej kupie, a jak to jednak jest "tatyczny rpg" to sobie poczeka 'w kolejce' dłużej. Czekam aż pogracie i zdacie relacje co to za typ gry ;p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 18:01 
 
Instalować Pany! Kto pierwszy ten opisuje tu grę! ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 18:06 
 
Perrin napisał(a):
Instalować Pany! Kto pierwszy ten opisuje tu grę! ;)


Ja bede grac, a nie tu jakies opisy machac :P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 18:07 
 
Nawet fajna muzyka, tyle na razie mogę powiedzieć ;).


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 18:38 
 
Jebać, kupuję :)

edit:

728Mb, mało coś.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 18:50 
 
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/scene/news/valve-greenlights-16-more-games/
greenlight, nowe gry.

W koncu Black Mesa, no i Recruits. Tak dla przypomnienia bylo w ktoryms Groupees Greenlight Bundle, wiec za niedlugo pewnie pojawia sie tam kody steam.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.