Kole0 napisał(a):
to jest konstruktywna krytyka.
1. skilli jest malo, a ich customizacja jest marginalna.
2. co do bicia nizszych lvli to ludzie pija do tego, ze kazdy lvl roznicy pomiedzy graczami to +/- iles % do dmgu, dlatego tez nie dosc ze wyzszy lvl ma lepszy gear i staty z samego fakty ze ma wyzszy lvl to jeszcze na dodatek on bije nas mocniej, a my slabiej, niz bysmy faktycznie bili kogos na naszym lvlu.
dla przykladu wygladalo by to tak ze przy 3 lvlach roznicy wyzszy lvl ma 15% bonus dmgu na nas, a my mamy debuff -15% dmgu na nim + fakty ze on ma base wyzszy dmg przez wyzszy lvl.
3. co ma gra do lektury fantasy? fantasy to tylko otoczka dla gry, ona ma dawac fun - a stacjonalrny combat w so called ACTION COMBAT MMOERPEGE nie jest funem.
i ofc nie chodzi tu o to ze devsi czytali fantasy, a my nie i wiedza co i jak, a poprostu jest to dziwny sposob na rozwiazanie problemu roznicy pinga pomiedzy graczami, albo poprostu ich ograniczenia techniczne.
dzieki
1. Ilosc skilli jesli oparta na becie nie jest dobrym argumentem. Ilosc skilli w "action combat" wlasnie jest dobra. Moim zdaniem wieksza ilosc oplaca sie gdzie nie musisz sie ruszac ze spotu i zeby sie nie zanudzic.
Wydaje sie, ze to w sumie kwestia gustu a nie problemu gry.
2.Ok tutaj nie wiem do konca jak to jest ale ten pomysl byl chyba na poczatku stworzony do PvE a nie do PvP jako, ze skosnoocy inaczej podchodza do PvP nizeli NA/EU. Tutaj mogliby nad tym popracowac aczkolwiek wydaje sie mi, ze to jednak jest bardziej problem ludzi nizeli gry. Znow wracajac do Lineage 2. Od casow L2 nie bylo zadnej gry ktora umozliwiala otwarty gank i znecanie sie nad low levelami
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Po ladnych paru latach ludzie o tym zapomnieli i przyzwyczaili sie do matczynych ramion Battlegroundow, Aren i tym podobnych. Dostac po mordzie za nic ? bijac moba ? jak to ? Bug ? zla gra...Nie no zycie nie jest lekkie ! W koncu znow beda dramy na Open Bossach albo pod instancjami (jedynie zonowanie mnie tutaj wkurza, bo niektorzy lamerzy z lvl 27 ktorych zaatakuje w odwecie 5ciu 23-25 lvl to zmieniaja channel...) Open PvP no rules ! trzeba z tym zyc ale nie grac.
3. Jednemy nie bedzie pasowac, ze mag musi wycastowac stojac a drugiemu, ze jak to mag biega i castuje. To jest albo battlemag albo mag. Nie wiem wydaje sie, ze tutaj tez kwestia sporna. Action nie ma na celu tylko bieganie i skillowanei ale tazke uniki i ustawianie sie w pozycji. Nie ma, ze dasz locka i po sprawie...trzeba jednak cos tam sie ruszyc. Kwestia gusto imo.
Poziomka..na co my w ogole czekamy w tych grach ? Kolega mi powiedzial, ze pewnie jeszcze z 10 lat poczekamy na gre idealna ale i tak nie bedzie dla kazdego. Gdzie czasy gdzie servery nie byly podzielone na pvp i pve tylko byl jeden wielki.
O skillach pisalem wyzej ale o rozbyudowie wygladu postaci itd...szczerze to kwestia gustow. Ja tam nie musze miec fikusnej Elinki, wystarczy Warek o wygladzie straszydla z bicepsem jak moje udo
W dniu premiery od 0. 100%
Jedno mnie boli, limit ludzi na serwer...szkoda, ze nie daja rady czegos konretnego zrobic. Te kolejki byly wlanie spowodowane tym, ze serwer pelen. Pisalem na tweecie do nich i mi tak odpisali.
[/b]
Down Goatus.
Bardzo fajnie to rozjasniles z tymi skillami i ruchem. Jestem takiego samego zdania.