MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 46 z 52

Autor:  Highlander [ 23 sty 2015, 15:33 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
Co w tym śmiesznego?
Podaj mi swoją propozycję przetłumaczenia Blackheart's Bay.


Wole grac z angielska wersja. Wersja polska może co najwyżej utrudniać komunikacje z innymi graczami. A tak przynajmniej nazwy są jednolite. Złowieszczy Fanboju Złośliwości +10 do faila.

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2015, 15:34 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Vences napisał(a):
To nie jest snowball tylko 2 bardzo nierówne drużyny.


To snowball. A ze druzyny nierowne to truizm. Widać przecież, dlatego taki znowball okrutny jest mozliwy.

Autor:  Nyx [ 23 sty 2015, 15:36 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Widze ze niektorzy musza dowartosciowac swoja znajomosc angielskiego grajac eng only.

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 15:40 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Snowball jest wtedy, gdy mechanika gry bardzo utrudnia powrót do gry jednej z drużyn, pomimo że skillem reprezentują podobny poziom. Patrz Doto i utrata golda po śmierci.

Co do wersji PL. Imo część głosów jest lepszych, niż w oryginale. Np. pirat, który imo w eng. wyszedł kiepsko w porównaniu do pl.

@Nyx
Ci dwaj Raynorzy i Tyrande to pewnie ludzie z Founder's Packiem:D

Autor:  Highlander [ 23 sty 2015, 15:46 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Nyx napisał(a):
Widze ze niektorzy musza dowartosciowac swoja znajomosc angielskiego grajac eng only.

Widze, ze niektórzy muszą sobie co nieco dopowiadać. W multi zazwyczaj wybieram angielski bo jest to bardziej użyteczne. Zalezy od tłumaczenia, akurat u blizza nie lubie. Nie wiem co to ma wspólnego z dowartościowywaniem się. I jak pisze do kogos to nie będę się zastanawial jak jest "Jasnoskrzydlaty" po angielsku.

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2015, 15:49 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Nikt nie napisał o znajomości jezyka badz jego braku. Okropnie wyglada po prostu tekst składający sie głownie z nazw własnych przetłumaczony na inny jezyk. W przeciwieństwie do słów pospolitych poza znaczeniem ważne dla odbioru całości są też wrażenia stylistyczne.
To co w zdaniu można jeszcze odpowiednio obudować, by brzmiało dobrze, nie zdaje rezultatu jako zlepek niezwiązanych słów na ekranie.
Prosty fakt - pojawia się w kazdej tego typu sytuacji.

Vences, snowball to budowanie coraz większej przewagi dzięki osiągnieciu przewagi (to ze ty sobie z tego jakies wlasne definicje wymyslasz nie ma znaczenia). Tak to działa właśnie w HotS. Płaski rozwój postaci -> wygrywa ten ktory od poczatku jest lepszy. Chyba ze spieprzy potem, kwestia jak duzy rubberbanding.

W dota masz sytuacje odwrotną, hero mają swój peak time w zależnosci od lvl i czasu gry. Można przetrzymać do late game, wyrównać szanse i wygrać gre mimo początkowej przewagi przeciwnika. Rozwój postaci ma postać krzywej, gdzie w danym czasie/lvl jest przecietna, ponad przecietna lub ponizej przecietnej.

Autor:  Nyx [ 23 sty 2015, 15:52 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Akurat spolszczenia u blizzarda stoja na wysokim poziomie w porownaniu do innych gier, np wcisniecie slaskiej gwary do tekstow dwarfow.

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2015, 16:03 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Pewnie, jedne z lepszych w branzy. Zwłaszcza voice acting.

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 16:03 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

A w Hotsie jak jest? Wczoraj obrywając 4 do 20 oraz prawie 4 levele i tak wygraliśmy grę, bo nasz comp okazał się lepszy w late.
Weź np. takiego Illidana. W early bardzo słaby, dopiero w late rozwija swoje skrzydła. Podobnie mój main, Murky, który w early jest zerem, do 16 co najwyżej przeciętny, by po 16 stać się mega maszyną do pushowania i zabijania.

Autor:  Quetzacotl [ 23 sty 2015, 16:04 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Nyx napisał(a):
Widze ze niektorzy musza dowartosciowac swoja znajomosc angielskiego grajac eng only.

ja gram po polsku w RPGi czy inne single player, ale w mutli to jest strasznie niepraktyczne

Autor:  Vences [ 23 sty 2015, 16:07 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Dla mnie bez różnicy single i multi, pod warunkiem, że w multi znasz angielskie nazwy.

Autor:  Nyx [ 23 sty 2015, 17:56 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Mnie osobiscie podoba sie wersja pl hots czy hs, oczywiscie niektore rzeczy kłuja w oczy. Np ludzie smieja sie z Garosz Piekłorycz, umówmy sie nie brzmi to tak "badass" jak hellscream, ale niech ktos zapoda lepszy pomysl.

Autor:  Szamotula [ 23 sty 2015, 20:02 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

tomugeen napisał(a):

Vences, snowball to budowanie coraz większej przewagi dzięki osiągnieciu przewagi (to ze ty sobie z tego jakies wlasne definicje wymyslasz nie ma znaczenia). Tak to działa właśnie w HotS. Płaski rozwój postaci -> wygrywa ten ktory od poczatku jest lepszy. Chyba ze spieprzy potem, kwestia jak duzy rubberbanding.


W tym zdaniu sam sobie zaprzeczasz. Hots ma taki sam snowball jak cs, czyli go nie ma. W csie musisz oddac 2 rundy na eko, co by potem znowu miec rowna runde. W hotsie jak przeciwny team wbije pierwszy milestone lvl(czyli ulty czy jakies znaczace upgrady spelli) to tez musisz chwile poczekac, az sam ten lvl wbijesz. Zaznaczam, ze sa to milestony. Wiec jak przeciwnik ma 10, a ty 9 to sie nie bijesz. Natomiat jak przeciwnik ma 11, a ty 10 to juz smialo mozesz normalnie grac.
Snowball bylby gdyby nie bylo mozliwosci podjecia walki 5v5, przy jakiejkolwiek roznicy lvlu, tak samo jak w csie bylby snowball gdybys kazda runde musial grac eko co czasu, az ktorejs z nich nie wygrasz.

Autor:  Szamotula [ 23 sty 2015, 23:03 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Bo?

Autor:  Nyx [ 23 sty 2015, 23:06 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Bo obraza majestatu dla tak PRO gracza.

Autor:  Highlander [ 23 sty 2015, 23:11 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

roball napisał(a):
Dziwie sie ze ktos w ogole to gra, a kupowanie dostepu do HOTS to juz wyzszy level glupoty.

kupowales wieksze kretynizmy.

Autor:  Szamotula [ 23 sty 2015, 23:17 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ja przegralem z 20 i mnie nie znudzila.

Autor:  ShadorVD [ 24 sty 2015, 00:36 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

roball napisał(a):
Bo to slaba gierka, ja rozumiem casual itd, pogralem w to moze z 2-3h i mnie znudzilo kompletnie.


Argument na zasadzie a ja znalazłem kamyczek bardziej przypominający gówienko.

Kurwa, robak ogarnij się.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 sty 2015, 11:32 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Zaraz ktoś rzuci, że jest easy to learn, hard to master, więc obecnie nie jest i pewnie nigdy nie będzie. Z drugiej strony roball dla ludzi nowych w moba to będzie fajna gra, w tych kategoriach ja dobrze oceniam ten tytuł.

Autor:  Mendol [ 24 sty 2015, 11:34 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

yep, dobry tytul zeby sie zapoznac z moba i ewentualnie pojsc dalej.

Strona 46 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team