mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:28 
 
No jest w tym taki mechanizm -> zaplaciłem, wiec teraz glupio powiedzieć ze mi sie nie podoba, postawimy wysokie noty.
Nie oceniam jej na jakies 8/10 czy 9/10 bo jest za slaba technicznie, natomiast jako gra niszowa i indie (chociaz calkiem niezle sfinansowana) jest dla mnie warta tych 5 dyszek.
Bo jest fajna i ładna, setting w duzej mierze mnie przekonał do wydania kasy (nie znam sie na shadowrun, wiec nie lecialem na marke ale klimat).

Wole zagrać w gierke trafiająca w moje oczekiwania która obiektywnie ludzie ocenią na 6/10 niz kolejną wspaniałą gre 9.5/10 która mnie zupełnie nie rusza. Dlatego go indie! go nisze! Gdyby ne K$ gierki by pewnie nie było i bym sobie nie pograł. Dla mnie to logiczne.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:32 
 
Rowniez uwazam, ze nie mozna bronic gry, bo "dopiero moderzy dadza rade wyciagnac z niej potencjal". W troche dziwnym kierunku to wszystko idzie. Za jakis czas bedziemy dostawali za 20E sam edytor do gry ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:45 
 
D3jviD napisał(a):
Rowniez uwazam, ze nie mozna bronic gry, bo "dopiero moderzy dadza rade wyciagnac z niej potencjal". W troche dziwnym kierunku to wszystko idzie. Za jakis czas bedziemy dostawali za 20E sam edytor do gry ;)

To nie przejdzie. CryEngine, Unity i Unreal Engine sa za darmo ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:45 
 
Nie bronię SR bo zgadzam się, że gra ma sporo niedoróbek czy nawet wręcz pójścia na łatwiznę. Kupiłem dopiero na Steam (przez KS wsparłem Online) bo strasznie lubię klimat Shadowrun'a jako świata. I ten klimat jest dla mnie oddany na tyle dobrze, że na inne rzeczy mogę przymknąć oko. Dla mnie to gra 7/10, ale jak bym nie był fanem świata to pewnie skłaniałbym się ku 5/10.
Możliwe też, że nie czuję rozczarowania bo nie nastawiałem się na mega indyka tylko na niezłą gierkę w klimacie z roku 2050+ ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:57 
 
Shadowrun może nie jest grą 8/10, jednak dla kogoś kto grał/gra w gry fabularne i lubi shadowruna to ta gra jest must have. Ogólnie sama gra jest tak stworzona jakby to Mistrz Gry prowadził sesję. Chodzisz od encountera do encountera, a pomiędzy to są wplecione dialogi, które są okraszone didaskaliami. Mnie się gra podoba :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:58 
 
W sumie od czasu Diablo 3 nie trafiłem na gierkę za którą bym przepłacił względem tego czego oczekiwałem. Po prostu gry trzeba kupować tak jak wszystko, z głową.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 09:58 
 
Ja tam sie bawilem wczoraj swietnie przez te 3-4h, ktore spedzilem przy tej grze. Cudna oprawa, animacje mi w ogole nie przeskadzaja i nie sa imho takie zle jak mowicie, combat mi sie tez podoba (gram na Hardzie). Dla tych, ktorym gra nie podeszla - poczekajcie na te pierwsze DLC, Berlin. Ma byc w nim ponoc bardziej otwarty swiat + bardziej rozbudowana kampania niz Seattle. Generalnie trzeba tez pamietac, ze Harebrained robilo dotychczas tylko gry na urzadzenia mobilne - co zreszta widac w SR :) Swoja droga ja dopiero doszedlem do momentu w grze, w ktorym gra moze pokaze wszystkie pazurki, bo bede w koncu biegal z calym teamem shadowrunnerow, a nie solo lub z jednym henchmanem. A ostateczna ocene zostawie sobie jak skoncze, ale zakup za 45zl jak na razie uwazam za bardzo udany.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:01 
 
Ja ciągle czekam na wejście do Matrix'a. Ciekaw jestem jak sobie z tym poradzili. Patrząc na to co można dokupić dla Deckera (deck, ESP, soft) może być całkiem fajna zabawa.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:04 
 
iniside napisał(a):
W przypadku Shadowruna to zalezy na ile modyfikowalna ta gra jest (bez reverse engineeringu).

Otóż to. Ciekawi mnie co będą mogli stworzyć gracze. Czy możliwe będzie zrobienie na przykład wątków gdzie gracz będzie miał duży wybór na to jak potoczy się całość dzięki czemu taką kampanię będzie można przechodzić kilka razy bez znudzenia.

tomugeen napisał(a):
Dlatego go indie! go nisze! Gdyby ne K$ gierki by pewnie nie było i bym sobie nie pograł. Dla mnie to logiczne.

Go indie! Zgadzam się. Fajnie byłoby jednak zobaczyć taki prawdziwy hicior, takie arcydzieło z Kicka, które zmyłoby wszystkim powątpiewającym ironiczne uśmieszki z twarzy. Taka gra 9/10 na długo zapadająca w pamięć. Jeżeli Kickstarter będzie taką maszynką gier spoko to raczej nie ma się czym chwalić na dłuższą metę. Kasę jest fajnie brać tylko potem większość tych twórców ma problemy z dobrym ulokowaniem tych funduszy.

raggnarok napisał(a):
Dla tych, ktorym gra nie podeszla - poczekajcie na te pierwsze DLC, Berlin.

Żeby skorzystać z DLC trzeba kupić podstawkę. Kupowanie podstawki dla samego DLC to trochę dziwna idea. Nie uważasz? Wiadomo w ogóle ile będą sobie życzyli za to DLC?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:09 
 
@wodny
wracaj do gw2, reszta forum to trochę za wysokie progi dla ciebie


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:11 
 
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... om-vivendi

Vivendi ma już tylko 12% akcji Activision-Blizzard. Większa część akcji posiadanych wcześniej przez Vivendi (429 mln) została wykupiona przez Activision-Blizzard za 5.83 mld $.

Drugą część akcji (172 mln za 2.34 mld $ ) zostały wykupione przez grupę inwestycyjną stworzoną przez Koticka, przewodniczącego B. Kellego, którzy wyłożyli 100 mln $, a resztę Tencent.

Ci którzy nie wiedzą, co to Tencent. Jest to F2P gigant z Chin. Korporacja większa od EA, właściciel Riot Games (League of Legends), a także póki co mniejszościowy udziałowiec w Epic Games (Unreal Engine), a teraz udziałowiec w Activision-Blizzard. Pozdrówcie nowych azjatyckich panów.

PS. No i Bobby Kotick będzie miał jeszcze większy wpływ i pozycję w tej korporacji.


Ostatnio edytowano 26 lip 2013, 10:14 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:13 
 
To trzeba robić zapasy popcornu na następne lata.

Będzie się działo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:17 
 
Niah napisał(a):
@wodny
wracaj do gw2, reszta forum to trochę za wysokie progi dla ciebie

No twój próg przeskoczy każdy, mistrzu jednozdaniowych postów o niczym.


Tymczasem idę grać w "The Legend of Zelda: The Wind Waker" czyli kolejną perełkę z Kostki. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:17 
 
wodny napisał(a):
Żeby skorzystać z DLC trzeba kupić podstawkę. Kupowanie podstawki dla samego DLC to trochę dziwna idea. Nie uważasz? Wiadomo w ogóle ile będą sobie życzyli za to DLC?


Na chwilę obecną, jedyne co wiadomo o cenie tego dodatku, to, że wszyscy backerzy z Kickstartera dostaną je za darmo ;). Reszta to wielka niewiadoma.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:21 
 
To co mnie jeszcze trochę rozwalilo w SR to praktycznie zero interaktywności. Nie wiem jak dalej jest z tym ale na tych pierwszych mapach można chyba jedynie gadać z npcami od "fabuły" i kilkoma od zadań pobocznych. Dodatkowego klikania, używania innych obiektów niż te powiązane z fabuła praktycznie nie napotkałem - liczę że pojawiają się później.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 11:18 
 
Co ty gadasz, ja juz pare razy znalazlem itemy w ogole nie zwiazane z fabula - jakies granaty, apteczki...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 11:38 
 
A jak wyglada edytor? Tylko mozna zrobic kampanie czy mozna wplywac na mechanike, albo nawet grafe czy animacje?
Bez kitu, faktycznie SR wyglada jak na urzadzenia mobilne.

Nie wiem, dla mnie lepsze sa stare fallouty czy baldury. Fallout ma nawet lepsze animacje smierci. ;d


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 12:06 
 
Highlander napisał(a):
A jak wyglada edytor? Tylko mozna zrobic kampanie czy mozna wplywac na mechanike, albo nawet grafe czy animacje?
Bez kitu, faktycznie SR wyglada jak na urzadzenia mobilne.

Nie wiem, dla mnie lepsze sa stare fallouty czy baldury. Fallout ma nawet lepsze animacje smierci. ;d


Z tego co rozumiem można też wpływać na mechanikę bo jeden z moderów wprowadził random-loot.

A dźwięki? Cholera, strzał z shotguna brzmi jak z wiatrówki :(


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 12:18 
 
Yuurei napisał(a):
Ja ciągle czekam na wejście do Matrix'a. Ciekaw jestem jak sobie z tym poradzili. Patrząc na to co można dokupić dla Deckera (deck, ESP, soft) może być całkiem fajna zabawa.


Nie różni się niczym od zwykłej walki poza kolorami tła i ikonkami speli/skili. Doszedłem do momentu gdzie fajna fabuła robi sie słaba/ głupia. Zobaczymy jak końcówka.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 12:31 
 
Highlander napisał(a):
A jak wyglada edytor? Tylko mozna zrobic kampanie czy mozna wplywac na mechanike, albo nawet grafe czy animacje?
Bez kitu, faktycznie SR wyglada jak na urzadzenia mobilne.

Nie wiem, dla mnie lepsze sa stare fallouty czy baldury. Fallout ma nawet lepsze animacje smierci. ;d


Animacje smierci w F1/F2 to sa do dzisiaj niedoscignione przez zadna z gier, imho, takze wiesz... :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.