raggnarok napisał(a):
Mnie bardzo ciekawi na co w sumie poszlo te 1.8mln dolcow, skoro oni prosili tak naprawde o 400 tys. Strach pomyslec jak ta gra wygladalaby gdyby zebrali tylko tyle kasy...
Po opłaceniu licencji, podatków, doli dla kicka(8%) i innych wydatkach na produkcję mieli około 1,1 mln.
Pograłem wczoraj jakieś 6 godz (parę wtop miałem na hardzie) i jedyne co mnie leczy to te check point save y. Przed większą rozpierduchą (i wydaniem karmy) po prostu wkurwiają jak się zaczyna misje 5 razy pod rząd bo coś poszło nie tak. Tu muszę przyznać, że to wkurw na maxa.
Gra generalnie mi się podoba. Grafika, klimat świata + muza po prostu czuć shadowruna/cyberpunka ( jak dla mnie sporo jest z Noir, będę miał czas to zrobię kampanie Sokół Maltański:P) Nie wiem czemu moderzy dali radę więcej wyciągnąć niż HBS ( random loot, nie znikające ciała, chodzący npc itp). Pomimo tego jak dla mnie to mocne 7/10 ( jak na grę za 10$ to mały wypasik). Przypominam, że są już chyba dwie kampanie zrobione przez graczy (nie testowałem) i to w community pokładam nadzieję (przypomnę ,że ludzie chcieli platformę do tworzenia misji/kampanii ala NWN 2). Jak ktos chce stestowac SR to mogę udostępnić drm free wersje za stosik kart
To co moderzy mogą a czego nie ma w grze:
Random Encounters, Crafting, Persistent Lootable Corpses itp Zjebki powinni dostać za brak tego w main kampanii.