MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 460 z 522 |
Autor: | Birthfail [ 2 cze 2011, 10:08 ] |
Tytuł: | |
http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-02-duke-nukem-forever-scores-dont-matter Coś czuję , że ta gra będzie sporym rozczarowaniem. |
Autor: | Dana [ 2 cze 2011, 10:53 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=N0sVUFwc9e8 W Samie ostatnia nadzieja ! |
Autor: | Razoth [ 2 cze 2011, 11:02 ] |
Tytuł: | |
"Poważna" grafika, wąskie ulice miast, celowanie z przyłożenia? Fail (c) Sobtainer. Bulletstorm wciąż niezagrożony imho. |
Autor: | Dana [ 2 cze 2011, 11:49 ] |
Tytuł: | |
Ważne się będzie napierdalać potwory. Dwójka miała taki sam styl, a była fejlem. --- http://www.rockpapershotgun.com/2011/06/02/watched-like-a-hawk-hawken-dev-diary/ |
Autor: | warhameron [ 2 cze 2011, 12:32 ] |
Tytuł: | |
Theatre of War 3 korea wyglada jak rts (z tego co widac zupełnie inny system w porownaniu do 1 czy 2) Zlukaj opisy, filmiki. |
Autor: | Razoth [ 2 cze 2011, 12:39 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Ważne się będzie napierdalać potwory.
Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy. Grę powinna trzymać albo dobra fabuła (lol Serious Sam) albo ciekawy setting (to było nawet nawet w poprzednich SS, fajny klimacik) albo świeże rozwiązania (Bulletstorm i punkty chociażby). Ten nowy Serious Sam jest tak kurewsko bezpłciowy, że to aż smutne. No ale zobaczymy. |
Autor: | tiomor [ 2 cze 2011, 12:57 ] |
Tytuł: | |
Hm, Ruska kampania w World in Confilct ma choc troche dorasta pietami do epickosci fabuly amerykanskiej?;P |
Autor: | Dana [ 2 cze 2011, 12:59 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy.
Wystarczy, ponieważ już nikt takich gier nie robi. Doom się skończył, Quake się skończył. A nisza jest. Choć gracze CoD tego nie tkną. |
Autor: | Razoth [ 2 cze 2011, 13:09 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Razoth napisał(a): Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy. Wystarczy, ponieważ już nikt takich gier nie robi. Doom się skończył, Quake się skończył. Podajesz przykłady w których ostatnie części wnosiły coś poza bezmyślnym zabijaniem, w Doomie było to ciekawe miejsce i jakaś tam fabuła + element strachu oparty o skrypty, w Quake - cóż, dunno, Quake IV był słaby ale w nim też próbowano skleić jakąś tam historię. Dana napisał(a): A nisza jest. Choć gracze CoD tego nie tkną.
A dlaczego mieliby nie tknąć? Mają celowanie z przyłożenia, mają wąskie uliczki. Dla mnie to wygląda jak CoD z większą ilością przeciwników. |
Autor: | Dana [ 2 cze 2011, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Podajesz przykłady
A ty wychodzisz z założenia iż nowy Sam taki nie będzie. A opierasz się na li ino dwóch przesłankach, 'realistyczna sceneria' (olaboga) i 'celowanie z przyłożenia' (w Rainbow Six nie było tej opcji, przypomnij mi jaka to gra była ?). |
Autor: | Niah [ 2 cze 2011, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Quake IV był słaby ale w nim też próbowano skleić jakąś tam historię.
ciekawe w którym miejscu, takie 8/10 |
Autor: | WithnesS [ 2 cze 2011, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Niah napisał(a): Razoth napisał(a): Quake IV był słaby ale w nim też próbowano skleić jakąś tam historię. ciekawe w którym miejscu, takie 8/10 6/10 max. Quake 2 był 8/10. Quake 3 był 8/10. Na Quake 1 jestem za młody by oceniać. |
Autor: | Razoth [ 2 cze 2011, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Cytuj: Podajesz przykłady A ty wychodzisz z założenia iż nowy Sam taki nie będzie. No tak, bo jeżeli BĘDZIE to znaczy, że w dzisiejszych czasach gra musi mieć coś więcej niż tylko durne zabijanie potworków. :D Dana napisał(a): A opierasz się na li ino dwóch przesłankach, 'realistyczna sceneria' (olaboga) Realistyczna, zajebiście "mętna" i bez wyrazu. Kwestia gustu. Dana napisał(a): 'celowanie z przyłożenia' (w Rainbow Six nie było tej opcji, przypomnij mi jaka to gra była ?). Taktyczna z tego co pamiętam, co nie zmienia faktu, że celowanie z przyłożenia pasuje do Serious Sama jak statki kosmiczne do Warcrafta (oh wait). Niah napisał(a): 'ciekawe w którym miejscu, takie 8/10
Wolne żarty. |
Autor: | meterrr [ 2 cze 2011, 13:30 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Razoth napisał(a): Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy. Wystarczy, ponieważ już nikt takich gier nie robi. Doom się skończył, Quake się skończył. A nisza jest. Choć gracze CoD tego nie tkną. zdecydowanie wystarczy, od dawna nie bylo gierki w ktorej kladzie sie cegle na lewy przycisk myszki i oglada fajerwerki nie wiem jak wy ale ja przy serious samie 2 bawilem sie przednio, OGROMNE lokacje jak na tamten czas, i masy wrogow, i nawet nie pamietam jaka jest fabula czy jakakolwiek byla lol w sumie nowy sam powinien byc jak stary tylko ladniejszy i to wystarczy sram kolejnymi fpsami osadzonymi w realiach WW2 albo irakopodobnego panstewka, bo prawde powiedziawszy nie rozpoznaje kolejnych odsłon CoD albo MoH, ot taki fpsowy serial |
Autor: | Dana [ 2 cze 2011, 13:32 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Taktyczna z tego co pamiętam, co nie zmienia faktu, że celowanie z przyłożenia pasuje do Serious Sama jak statki kosmiczne do Warcrafta (oh wait).
Tak jak nie pasował karabin snajperski ? |
Autor: | raggnarok [ 2 cze 2011, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Tak z ciekawosci, masz zamiar grac pelne 10h? |
Autor: | Razoth [ 2 cze 2011, 13:48 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Tak jak nie pasował karabin snajperski ? No średnio pasował, ale dało radę przeboleć biorąc pod uwagę ogromne przestrzenie i często długie odległości spawnu potworków. W tym trailerze widziałem tylko jedną większą lokację, reszta to ulice/uliczki które do SS po prostu nie pasują, bardziej do wspomnianego wcześniej CoD. |
Autor: | Dana [ 2 cze 2011, 13:56 ] |
Tytuł: | |
w/e ![]() |
Autor: | RufeN [ 2 cze 2011, 14:30 ] |
Tytuł: | |
deus ex moze bedzie mial fajne story,ale gameplay raczej nie podejdzie nikomu ![]() |
Autor: | Piaskowy [ 2 cze 2011, 15:00 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=njeBY6Chjtw :-/ no comment, gameplay ale z bety ^^ |
Strona 460 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |