MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co? - Archiwum #1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670
Strona 460 z 522

Autor:  Birthfail [ 2 cze 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-02-duke-nukem-forever-scores-dont-matter

Coś czuję , że ta gra będzie sporym rozczarowaniem.

Autor:  Dana [ 2 cze 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=N0sVUFwc9e8

W Samie ostatnia nadzieja !

Autor:  Razoth [ 2 cze 2011, 11:02 ]
Tytuł: 

"Poważna" grafika, wąskie ulice miast, celowanie z przyłożenia?

Fail (c) Sobtainer.

Bulletstorm wciąż niezagrożony imho.

Autor:  Dana [ 2 cze 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

Ważne się będzie napierdalać potwory. Dwójka miała taki sam styl, a była fejlem.

---

http://www.rockpapershotgun.com/2011/06/02/watched-like-a-hawk-hawken-dev-diary/

Autor:  warhameron [ 2 cze 2011, 12:32 ]
Tytuł: 

Theatre of War 3 korea wyglada jak rts (z tego co widac zupełnie inny system w porownaniu do 1 czy 2) Zlukaj opisy, filmiki.

Autor:  Razoth [ 2 cze 2011, 12:39 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Ważne się będzie napierdalać potwory.


Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy. Grę powinna trzymać albo dobra fabuła (lol Serious Sam) albo ciekawy setting (to było nawet nawet w poprzednich SS, fajny klimacik) albo świeże rozwiązania (Bulletstorm i punkty chociażby).

Ten nowy Serious Sam jest tak kurewsko bezpłciowy, że to aż smutne. No ale zobaczymy.

Autor:  tiomor [ 2 cze 2011, 12:57 ]
Tytuł: 

Hm, Ruska kampania w World in Confilct ma choc troche dorasta pietami do epickosci fabuly amerykanskiej?;P

Autor:  Dana [ 2 cze 2011, 12:59 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy.


Wystarczy, ponieważ już nikt takich gier nie robi. Doom się skończył, Quake się skończył. A nisza jest. Choć gracze CoD tego nie tkną.

Autor:  Razoth [ 2 cze 2011, 13:09 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Razoth napisał(a):
Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy.


Wystarczy, ponieważ już nikt takich gier nie robi. Doom się skończył, Quake się skończył.


Podajesz przykłady w których ostatnie części wnosiły coś poza bezmyślnym zabijaniem, w Doomie było to ciekawe miejsce i jakaś tam fabuła + element strachu oparty o skrypty, w Quake - cóż, dunno, Quake IV był słaby ale w nim też próbowano skleić jakąś tam historię.

Dana napisał(a):
A nisza jest. Choć gracze CoD tego nie tkną.


A dlaczego mieliby nie tknąć? Mają celowanie z przyłożenia, mają wąskie uliczki. Dla mnie to wygląda jak CoD z większą ilością przeciwników.

Autor:  Dana [ 2 cze 2011, 13:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Podajesz przykłady


A ty wychodzisz z założenia iż nowy Sam taki nie będzie. A opierasz się na li ino dwóch przesłankach, 'realistyczna sceneria' (olaboga) i 'celowanie z przyłożenia' (w Rainbow Six nie było tej opcji, przypomnij mi jaka to gra była ?).

Autor:  Niah [ 2 cze 2011, 13:19 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Quake IV był słaby ale w nim też próbowano skleić jakąś tam historię.


ciekawe w którym miejscu, takie 8/10

Autor:  WithnesS [ 2 cze 2011, 13:23 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
Razoth napisał(a):
Quake IV był słaby ale w nim też próbowano skleić jakąś tam historię.


ciekawe w którym miejscu, takie 8/10


6/10 max.

Quake 2 był 8/10. Quake 3 był 8/10. Na Quake 1 jestem za młody by oceniać.

Autor:  Razoth [ 2 cze 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Podajesz przykłady


A ty wychodzisz z założenia iż nowy Sam taki nie będzie.


No tak, bo jeżeli BĘDZIE to znaczy, że w dzisiejszych czasach gra musi mieć coś więcej niż tylko durne zabijanie potworków. :D

Dana napisał(a):
A opierasz się na li ino dwóch przesłankach, 'realistyczna sceneria' (olaboga)


Realistyczna, zajebiście "mętna" i bez wyrazu. Kwestia gustu.

Dana napisał(a):
'celowanie z przyłożenia' (w Rainbow Six nie było tej opcji, przypomnij mi jaka to gra była ?).


Taktyczna z tego co pamiętam, co nie zmienia faktu, że celowanie z przyłożenia pasuje do Serious Sama jak statki kosmiczne do Warcrafta (oh wait).

Niah napisał(a):
'ciekawe w którym miejscu, takie 8/10


Wolne żarty.

Autor:  meterrr [ 2 cze 2011, 13:30 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Razoth napisał(a):
Samo napierdalanie potworków w dzisiejszych czasach nie wystarczy.


Wystarczy, ponieważ już nikt takich gier nie robi. Doom się skończył, Quake się skończył. A nisza jest. Choć gracze CoD tego nie tkną.

zdecydowanie wystarczy, od dawna nie bylo gierki w ktorej kladzie sie cegle na lewy przycisk myszki i oglada fajerwerki
nie wiem jak wy ale ja przy serious samie 2 bawilem sie przednio, OGROMNE lokacje jak na tamten czas, i masy wrogow, i nawet nie pamietam jaka jest fabula czy jakakolwiek byla lol
w sumie nowy sam powinien byc jak stary tylko ladniejszy i to wystarczy
sram kolejnymi fpsami osadzonymi w realiach WW2 albo irakopodobnego panstewka, bo prawde powiedziawszy nie rozpoznaje kolejnych odsłon CoD albo MoH, ot taki fpsowy serial

Autor:  Dana [ 2 cze 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Taktyczna z tego co pamiętam, co nie zmienia faktu, że celowanie z przyłożenia pasuje do Serious Sama jak statki kosmiczne do Warcrafta (oh wait).


Tak jak nie pasował karabin snajperski ?

Autor:  raggnarok [ 2 cze 2011, 13:46 ]
Tytuł: 

Tak z ciekawosci, masz zamiar grac pelne 10h?

Autor:  Razoth [ 2 cze 2011, 13:48 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):

Tak jak nie pasował karabin snajperski ?


No średnio pasował, ale dało radę przeboleć biorąc pod uwagę ogromne przestrzenie i często długie odległości spawnu potworków.

W tym trailerze widziałem tylko jedną większą lokację, reszta to ulice/uliczki które do SS po prostu nie pasują, bardziej do wspomnianego wcześniej CoD.

Autor:  Dana [ 2 cze 2011, 13:56 ]
Tytuł: 

w/e

Obrazek

Autor:  RufeN [ 2 cze 2011, 14:30 ]
Tytuł: 

deus ex moze bedzie mial fajne story,ale gameplay raczej nie podejdzie nikomu ;)

Autor:  Piaskowy [ 2 cze 2011, 15:00 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=njeBY6Chjtw :-/ no comment, gameplay ale z bety ^^

Strona 460 z 522 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team