MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Wars: The Old Republic https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312 |
Strona 47 z 203 |
Autor: | Mendol [ 26 gru 2010, 22:01 ] |
Tytuł: | |
poparcie kurwa czego? |
Autor: | iniside [ 26 gru 2010, 22:08 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): poparcie kurwa czego?
A o czym zes pisal w poprzednim poscie ? ;/ |
Autor: | Mendol [ 26 gru 2010, 22:12 ] |
Tytuł: | |
o tym, ze rift to chujnia, a swotor wyglada dla mnie dobrze. nawet na podstawie filmikow, ktore ty wklejales... |
Autor: | Fenris [ 26 gru 2010, 22:12 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Pograc bez spinki, miec fun ze swiata ? To ja Polecam RIFTa. Fun ze swiata jest, grac sie da, questy sa, pvp jest, a przy okazji gra nie wyglada jak kupa -;-.
Tylko po co na niego czekać. Jest AOC - klimaty nie gorsze a i świat ciekawszy. Zapewne gdyby nie poczatkowy bugboom wielu z obecnie tu piszacych nie czekałoby na kolejne produkcje. AOC podobnie jak WAR dostał w dupę z powodu pospiesznej premiery. Ludzie od TOR skumali to i się nie spieszą. Co do grafiki - zawsze uważałem ze nie jest to najwaznieszy element w sieciówkach. Za to jest to element który dodatkiem mozna poprawić. Pod warunkiem że wczesniej gracze - z braku zajęcia w grze - nie nawieją Zaryzykuję takie stwierdzenie: - gra z nawet wyśrubowaną grafiką ale bez własciwego contentu ma kiepskie szanse na pozytywny odbiór (przykładów ostatnio nie brakuje) o szansie na przetrwanie nie mówiąc (smród gnoju zazwyczaj ciagnie się długo), - gra ze średnia grafiką ale za to z contentem ma potencjał by zatrzymac graczy a to już większa część sukcesu. Ja mając Fun z gry naprawdę nie będe płakał ze laska w grze nie wygląda jak hi-res z mangi. |
Autor: | Kabraxis [ 26 gru 2010, 22:13 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no nie wyglada, za to jest jedna wielka kupa.
poza tym jak dla mnie swotor wyglada calkiem dobrze. Huraganowi uwage zwracasz a sam jak zwykle piszesz bzdury bez pokrycia. Grales chociaz? Jesli RIFT to jedna wielka kupa to ja nie wiem co mozna o TOR napisac... gigantyczna kilkutonowa sterta gowna? |
Autor: | Mendol [ 26 gru 2010, 22:13 ] |
Tytuł: | |
dokladnie. w daoc'a gralo sie ladnych pare lat bo byl fun. w aoc sie pogralo miesiac, bo po, krotkim czasie fun sie skonczyl. ale co ma byc to bedzie ja tam mysle, ze bedzie dobrze. inside mi wystarcza, ze tobie sie podoba - na podstawie tego moge stwierdzic, ze to gra nie dla mnie. nie wspominajac o tym, ze lubie swiat SW i moge sobie w nim 'biegac'. natomiast bawic sie w kolejne pve popierdolki nie mam zamiaru. |
Autor: | ubeck [ 26 gru 2010, 22:15 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a):
Czy chodzenie w czasie walki w tej grze to jest jakis high level skill? Bo jakies 80% walk wyglada tak, ze postac stoi w miejscu i macha mieczykiem. Ktory dodatkowo wydaje dzwieki przelatujacej muchy. Jak to nie jest fail, to juz nie wiem, co nim jest. |
Autor: | iniside [ 26 gru 2010, 22:20 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): o tym, ze rift to chujnia, a swotor wyglada dla mnie dobrze. nawet na podstawie filmikow, ktore ty wklejales... Aha czyli innym zarzucasz ze na PODSTAWIE filmikow, screenow etc, mowia ze gra jest chujowie, a sam stwierdzasz ze inna gre jest chujowa bo... jest chujowa. GZ. Cytuj: natomiast bawic sie w kolejne pve popierdolki nie mam zamiaru. Jesli SWTOR nie bedzie PvE popierdolka to ja zjem wlasne kapcie. Oczywiscie ze bedzie PvE Theme Parkiem (aka popiedolka), z PvP na 12 osob na BG. Nie ma to jak MMO wkoncu.. Cytuj: Tylko po co na niego czekać. Jest AOC - klimaty nie gorsze a i świat ciekawszy. Zapewne gdyby nie poczatkowy bugboom wielu z obecnie tu piszacych nie czekałoby na kolejne produkcje.
RIFT > AOC jesli chodzi o swiat. Techno-Magic >> kazde inne fantasy. Zreszta to sie nie ma co rozpisywac. Swiat RIFTa albo sie kocha od pierwszego wejrzenia albo sie odrazu zaczyna krecic nosem. W moj gust trafil idealnie. |
Autor: | Huragan [ 26 gru 2010, 22:20 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): iniside napisał(a): Czy chodzenie w czasie walki w tej grze to jest jakis high level skill? Bo jakies 80% walk wyglada tak, ze postac stoi w miejscu i macha mieczykiem. Ktory dodatkowo wydaje dzwieki przelatujacej muchy. Jak to nie jest fail, to juz nie wiem, co nim jest. identycznie dretwa walka PvP jest w Rifcie http://www.youtube.com/watch?v=TzptkU6W3mI to chyba jakas nowa moda sciagnieta z gier koreanskich, ze postacie stoja w miejscu i gracze klikaja w skille... ot caly combat |
Autor: | Kabraxis [ 26 gru 2010, 22:20 ] |
Tytuł: | |
"Tylko po co na niego czekać. Jest AOC - klimaty nie gorsze a i świat ciekawszy. Zapewne gdyby nie poczatkowy bugboom wielu z obecnie tu piszacych nie czekałoby na kolejne produkcje. AOC podobnie jak WAR dostał w dupę z powodu pospiesznej premiery. Ludzie od TOR skumali to i się nie spieszą. Co do grafiki - zawsze uważałem ze nie jest to najwaznieszy element w sieciówkach. Za to jest to element który dodatkiem mozna poprawić. Pod warunkiem że wczesniej gracze - z braku zajęcia w grze - nie nawieją" Kolesie od RIFTa tez to skumali. Gra w becie chodzi lepiej i jest bardziej dopracowana niz wiekszosc MMo w czasie launchu. Wliczajac WoW'a. Min. dlatego warto czekac. Zagraj w bete - sam sie przekonasz. Dodatkowo grafiki poprawiac i dodawac nie trzeba bo juz jest zajebista. "Zaryzykuję takie stwierdzenie: - gra z nawet wyśrubowaną grafiką ale bez własciwego contentu ma kiepskie szanse na pozytywny odbiór (przykładów ostatnio nie brakuje) o szansie na przetrwanie nie mówiąc (smród gnoju zazwyczaj ciagnie się długo), - gra ze średnia grafiką ale za to z contentem ma potencjał by zatrzymac graczy a to już większa część sukcesu. Ja mając Fun z gry naprawdę nie będe płakał ze laska w grze nie wygląda jak hi-res z mangi." A ja zaryzykuje stwierdzenie ze NIE WIEMY ile i jakiej jakosci bedzie content w TOR wiec to takie pierdolenie troche. Moze sie okazac ze i grafika jest do dupy i animacja a na dodatek nie ma co robic. Jakby zrobili gre na ktora da sie patrzec bez usmieszka politowania to przynajmniej by sie pogralo dla poogladania widokow i fajnych animacji walki na miecze swietlne (w przypadku failu z gameplayem/contentem). "to chyba jakas nowa moda sciagnieta z gier koreanskich, ze postacie stoja w miejscu i gracze klikaja w skille... ot caly combat" Akurat w grach koreanskich walka czesto nie jest statyczna. Statyczny, targetowany combat to wynalazek europejskich MMO. http://www.youtube.com/watch?v=B-gkFL7G8ow "RIFT > AOC jesli chodzi o swiat. Techno-Magic >> kazde inne fantasy. Zreszta to sie nie ma co rozpisywac. Swiat RIFTa albo sie kocha od pierwszego wejrzenia albo sie odrazu zaczyna krecic nosem. W moj gust trafil idealnie." THIS. Mi tez pasi idealnie. i jak to w tym temacie jest w zwyczaju to zaryzykuje stwierdzenie ze pod wzgledem Lore, designu, art style'u, kreacji swiata przedstawionego, itp. rzeczy RIFT moze smialo konkurowac z WoWem czy LOTRO. AOC, WAR to takie popierdolki bez duszy przy RIFCIE. |
Autor: | iniside [ 26 gru 2010, 22:26 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): ubeck napisał(a): iniside napisał(a): Czy chodzenie w czasie walki w tej grze to jest jakis high level skill? Bo jakies 80% walk wyglada tak, ze postac stoi w miejscu i macha mieczykiem. Ktory dodatkowo wydaje dzwieki przelatujacej muchy. Jak to nie jest fail, to juz nie wiem, co nim jest. identycznie dretwa walka PvP jest w Rifcie http://www.youtube.com/watch?v=TzptkU6W3mI to chyba jakas nowa moda sciagnieta z gier koreanskich, ze postacie stoja w miejscu i gracze klikaja w skille... ot caly combat Dobrze ze filmu z bardziej gownianym FPS nie znalzles.. http://www.youtube.com/watch?v=Sjzdoif_yfY Anyway gralem kazda klasa i combat scoutem jest dynamiczny, przynajmniej po 6 levelu, bo 3 skilami to sobie mozna co najwyzej skakac do okola. Anyway. Animacje sa tu przynajmniej plynne, a nie jakby ktos wycial im polowe klatek.. edit2: Musze ucziciw przyznac ze jestem na tym punkcie zboczony, ale w RIFCie animacje mi sie zwyczajnie podobaja. Widac, ze ludzie ktorzy je robili przylozyli duza wage do detali. Np. sposob poruszania sie szat, czy ciezkich armorow, w ktorych czuc ze to jest ciezka zbroja, a nie podkoszulek z tekstura zbroi.. |
Autor: | Arturnik [ 26 gru 2010, 22:28 ] |
Tytuł: | |
Zacytuję jeszcze raz to co napisałem kilkadziesiąt stron temu: Arturnik napisał(a): A mnie sie podoba i chuj.
Niczego wiekszego sie nie spodziewalem, zadnych cudow open pvp z full lootem, zajebistej real time zrecznosciowej walki tez nie. Jesli bedzie sie gralo tak przyjemnie jak w KotOR/Dragon Age z opcja coop to bede zadowolony, bo niczego wiecej nie oczekuje. Ile można płakać nad tym kosztownym voiceoverem, 300-milionami wywalonymi w błoto, chujowymi animacjami i tragiczną grafiką? :< Wszyscy już wiemy, że gra jest chujowa, ale mimo wszystko ja ją sobie kupię, zagram i dopiero wtedy się wypowiem. :< |
Autor: | Mendol [ 26 gru 2010, 22:30 ] |
Tytuł: | |
huragan ten filmik jest z wow'a? bo wyglada praktycznie jak warcraft. inside ja moge zarzucac i moge stwierdzac. taka mala roznica miedzy nami. kabraxis oczywiscie, ze nie wiemy. tylko, ze w takim ddo robienie tego samego questu dawalo fun nawet za 5 razem. i ja nie potrzebuje ziliona zadan do wykonania - wole mniej ale za to lepiej. dokladnie artur |
Autor: | iniside [ 26 gru 2010, 22:33 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): inside ja moge zarzucac i moge stwierdzac. taka mala roznica miedzy nami. Ohohohoho. Tos zablysnal teraz. |
Autor: | Huragan [ 26 gru 2010, 22:36 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): huragan ten filmik jest z wow'a? bo wyglada praktycznie jak warcraft.
Nie Mendol, akurat zadna gra po wzgledem dynamiki ruchu w czasie walki nie umywa sie do WoWa http://www.youtube.com/watch?v=9pulx5N0t-I te wasze SWTORy, RIFTY i inne gowna to statyczne walki w miejscu. I to bedzie ich failem. |
Autor: | Kabraxis [ 26 gru 2010, 22:36 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): kabraxis oczywiscie, ze nie wiemy. tylko, ze w takim ddo robienie tego samego questu dawalo fun nawet za 5 razem. i ja nie potrzebuje ziliona zadan do wykonania - wole mniej ale za to lepiej.
No i ja sam sobie rowaniez bym zyczyl zeby PvE w TOR bylo jakosci tego z DDO. Ale powiedzmy sobie szczerze.... na filmikach widac dretwo animowane postacie stojace 5 metrow naprzeciwko siebie i ostrzeliwujace sie z blasterow. Gdyby mieli zaimplementowane mechaniki wspinania sie, nurkowania, lamiglowki jak w DDO, system narracji w dungeonach, itp. rzeczy rodem z DDO to mysle zeby sie tym chwalili. Narazie chwala sie tylko 100% voiceoverowana gierka za 300mln USD i cinematicami. Dziwna jest polityka Bioware - pokazuja to co ewidentnie nie robi wrazenia. Moze trzymaja wszytkie asy w rekawie na premiere? OBY. |
Autor: | Fenris [ 26 gru 2010, 22:47 ] |
Tytuł: | |
Dziwicie sie czemu tak obstaje za SWTOR. Nie jest to bynajmniej kwestia fanboystwa. Jak dla mnie SWTOR jest atrakcyjna ofertą owszem z uwagi na świat gry ale bardziej z uwagi na podstawową okoliczność ze jest to Sci-Fi (z naciskiem na ground a nie głównie space). MMO fantasy wychodza w świat regularnie, grałem juz w sporo z nich, trudno ekscytowac się kolejna produkcją w tej kategorii. Natomiast z liczebnością sci-fi juz tak kolorowo niestety nie jest. Grałem kiedys w Neocron (była to pozycja niszowa z uwagi na małe studio wydawnicze - a szkoda bo miała fajne załozenia) i AO - które niestety zwyczajnie sie zestarzało. Grałem w EB które upadło. Grałem w SWG które zostało zjebane i w TR które okazało się zbyt płytkie. FE mnie nie urzekł, a ze zawsze wolałem grac postacią z blasterem w dłoni aniżeli ze swordem czy staffem - wziąłem za target SWTOR. . Myslę ze innych osób dla których sci-fi > fantasy równiez nie brakuje. Pewnie stąd też po trochu tych kilkaset tysięcy userów na samym profilu facebook SWTOR |
Autor: | ubeck [ 26 gru 2010, 22:53 ] |
Tytuł: | |
Huragan, raczej nie bardzo jest sens porownywac pve i pvp pod wzgledem dynamiki, wiec ten twoj filmik z wowa, to nie bardzo na miejscu jest. |
Autor: | wodny [ 26 gru 2010, 22:55 ] |
Tytuł: | |
IcE, Ty po prostu odurzony być przez ciemna mocy strona. Nie widzieć Ty jaka gra ta kiepska być. Zło Tobą kierować. Ile będą życzyć sobie za miesiąc? Wiadomo coś na ten temat? |
Autor: | Fenris [ 26 gru 2010, 23:04 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): IcE, Ty po prostu odurzony być przez ciemna mocy strona. Nie widzieć Ty jaka gra ta kiepska być. Zło Tobą kierować.
Ile będą życzyć sobie za miesiąc? Wiadomo coś na ten temat? Jeszcze tego nie ogłosili. Była prowadzona ankieta na ich forum gdzie ponad 71% osób opowiedziało się za miesięcznym abonamentem bez item shopu i mikropłatności. Stawiam na poziom od 12,95$ do 14,95$ /miesiąc zapewne z kwotą malejącą przy płatnościach na 3 i 6 miesięcy. Wiem ze toczy się debata nad wprowadzeniem opcji lifetime aczkolwiek nikt z devsów nie potwierdził jeszcze wprost czy EA ostatecznie zapewni taką możność. Poniżej link do threadu z forum gdzie akurat dyskutowany jest temat optymalnej, jednorazowej opłaty za możnośc gry przez cały okres istnienia projektu. http://www.swtor.com/community/showthre ... scriptions |
Strona 47 z 203 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |