MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 47 z 203

Autor:  Mendol [ 26 gru 2010, 22:01 ]
Tytuł: 

poparcie kurwa czego?

Autor:  iniside [ 26 gru 2010, 22:08 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
poparcie kurwa czego?

A o czym zes pisal w poprzednim poscie ? ;/

Autor:  Mendol [ 26 gru 2010, 22:12 ]
Tytuł: 

o tym, ze rift to chujnia, a swotor wyglada dla mnie dobrze.
nawet na podstawie filmikow, ktore ty wklejales...

Autor:  Fenris [ 26 gru 2010, 22:12 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Pograc bez spinki, miec fun ze swiata ? To ja Polecam RIFTa. Fun ze swiata jest, grac sie da, questy sa, pvp jest, a przy okazji gra nie wyglada jak kupa -;-.


Tylko po co na niego czekać. Jest AOC - klimaty nie gorsze a i świat ciekawszy. Zapewne gdyby nie poczatkowy bugboom wielu z obecnie tu piszacych nie czekałoby na kolejne produkcje.
AOC podobnie jak WAR dostał w dupę z powodu pospiesznej premiery. Ludzie od TOR skumali to i się nie spieszą.
Co do grafiki - zawsze uważałem ze nie jest to najwaznieszy element w sieciówkach. Za to jest to element który dodatkiem mozna poprawić. Pod warunkiem że wczesniej gracze - z braku zajęcia w grze - nie nawieją :)

Zaryzykuję takie stwierdzenie:
- gra z nawet wyśrubowaną grafiką ale bez własciwego contentu ma kiepskie szanse na pozytywny odbiór (przykładów ostatnio nie brakuje) o szansie na przetrwanie nie mówiąc (smród gnoju zazwyczaj ciagnie się długo),
- gra ze średnia grafiką ale za to z contentem ma potencjał by zatrzymac graczy a to już większa część sukcesu. Ja mając Fun z gry naprawdę nie będe płakał ze laska w grze nie wygląda jak hi-res z mangi.

Autor:  Kabraxis [ 26 gru 2010, 22:13 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no nie wyglada, za to jest jedna wielka kupa.
poza tym jak dla mnie swotor wyglada calkiem dobrze.


Huraganowi uwage zwracasz a sam jak zwykle piszesz bzdury bez pokrycia.
Grales chociaz? Jesli RIFT to jedna wielka kupa to ja nie wiem co mozna o TOR napisac... gigantyczna kilkutonowa sterta gowna?

Autor:  Mendol [ 26 gru 2010, 22:13 ]
Tytuł: 

dokladnie.
w daoc'a gralo sie ladnych pare lat bo byl fun.
w aoc sie pogralo miesiac, bo po, krotkim czasie fun sie skonczyl.

ale co ma byc to bedzie :) ja tam mysle, ze bedzie dobrze.

inside mi wystarcza, ze tobie sie podoba - na podstawie tego moge stwierdzic, ze to gra nie dla mnie.
nie wspominajac o tym, ze lubie swiat SW i moge sobie w nim 'biegac'.
natomiast bawic sie w kolejne pve popierdolki nie mam zamiaru.

Autor:  ubeck [ 26 gru 2010, 22:15 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):


Czy chodzenie w czasie walki w tej grze to jest jakis high level skill? Bo jakies 80% walk wyglada tak, ze postac stoi w miejscu i macha mieczykiem. Ktory dodatkowo wydaje dzwieki przelatujacej muchy.
Jak to nie jest fail, to juz nie wiem, co nim jest.

Autor:  iniside [ 26 gru 2010, 22:20 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o tym, ze rift to chujnia, a swotor wyglada dla mnie dobrze.
nawet na podstawie filmikow, ktore ty wklejales...

Aha czyli innym zarzucasz ze na PODSTAWIE filmikow, screenow etc, mowia ze gra jest chujowie, a sam stwierdzasz ze inna gre jest chujowa bo... jest chujowa.
GZ.

Cytuj:
natomiast bawic sie w kolejne pve popierdolki nie mam zamiaru.

Jesli SWTOR nie bedzie PvE popierdolka to ja zjem wlasne kapcie. Oczywiscie ze bedzie PvE Theme Parkiem (aka popiedolka), z PvP na 12 osob na BG. Nie ma to jak MMO wkoncu..

Cytuj:
Tylko po co na niego czekać. Jest AOC - klimaty nie gorsze a i świat ciekawszy. Zapewne gdyby nie poczatkowy bugboom wielu z obecnie tu piszacych nie czekałoby na kolejne produkcje.

RIFT > AOC jesli chodzi o swiat.
Techno-Magic >> kazde inne fantasy.
Zreszta to sie nie ma co rozpisywac. Swiat RIFTa albo sie kocha od pierwszego wejrzenia albo sie odrazu zaczyna krecic nosem. W moj gust trafil idealnie.

Autor:  Huragan [ 26 gru 2010, 22:20 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
iniside napisał(a):


Czy chodzenie w czasie walki w tej grze to jest jakis high level skill? Bo jakies 80% walk wyglada tak, ze postac stoi w miejscu i macha mieczykiem. Ktory dodatkowo wydaje dzwieki przelatujacej muchy.
Jak to nie jest fail, to juz nie wiem, co nim jest.


identycznie dretwa walka PvP jest w Rifcie

http://www.youtube.com/watch?v=TzptkU6W3mI

to chyba jakas nowa moda sciagnieta z gier koreanskich, ze postacie stoja w miejscu i gracze klikaja w skille... ot caly combat :)

Autor:  Kabraxis [ 26 gru 2010, 22:20 ]
Tytuł: 

"Tylko po co na niego czekać. Jest AOC - klimaty nie gorsze a i świat ciekawszy. Zapewne gdyby nie poczatkowy bugboom wielu z obecnie tu piszacych nie czekałoby na kolejne produkcje.
AOC podobnie jak WAR dostał w dupę z powodu pospiesznej premiery. Ludzie od TOR skumali to i się nie spieszą.
Co do grafiki - zawsze uważałem ze nie jest to najwaznieszy element w sieciówkach. Za to jest to element który dodatkiem mozna poprawić. Pod warunkiem że wczesniej gracze - z braku zajęcia w grze - nie nawieją"


Kolesie od RIFTa tez to skumali. Gra w becie chodzi lepiej i jest bardziej dopracowana niz wiekszosc MMo w czasie launchu. Wliczajac WoW'a. Min. dlatego warto czekac. Zagraj w bete - sam sie przekonasz. Dodatkowo grafiki poprawiac i dodawac nie trzeba bo juz jest zajebista.

"Zaryzykuję takie stwierdzenie:
- gra z nawet wyśrubowaną grafiką ale bez własciwego contentu ma kiepskie szanse na pozytywny odbiór (przykładów ostatnio nie brakuje) o szansie na przetrwanie nie mówiąc (smród gnoju zazwyczaj ciagnie się długo),
- gra ze średnia grafiką ale za to z contentem ma potencjał by zatrzymac graczy a to już większa część sukcesu. Ja mając Fun z gry naprawdę nie będe płakał ze laska w grze nie wygląda jak hi-res z mangi."


A ja zaryzykuje stwierdzenie ze NIE WIEMY ile i jakiej jakosci bedzie content w TOR wiec to takie pierdolenie troche. Moze sie okazac ze i grafika jest do dupy i animacja a na dodatek nie ma co robic. Jakby zrobili gre na ktora da sie patrzec bez usmieszka politowania to przynajmniej by sie pogralo dla poogladania widokow i fajnych animacji walki na miecze swietlne (w przypadku failu z gameplayem/contentem).

"to chyba jakas nowa moda sciagnieta z gier koreanskich, ze postacie stoja w miejscu i gracze klikaja w skille... ot caly combat"

Akurat w grach koreanskich walka czesto nie jest statyczna. Statyczny, targetowany combat to wynalazek europejskich MMO.

http://www.youtube.com/watch?v=B-gkFL7G8ow


"RIFT > AOC jesli chodzi o swiat.
Techno-Magic >> kazde inne fantasy.
Zreszta to sie nie ma co rozpisywac. Swiat RIFTa albo sie kocha od pierwszego wejrzenia albo sie odrazu zaczyna krecic nosem. W moj gust trafil idealnie."


THIS. Mi tez pasi idealnie.
i jak to w tym temacie jest w zwyczaju to zaryzykuje stwierdzenie ze pod wzgledem Lore, designu, art style'u, kreacji swiata przedstawionego, itp. rzeczy RIFT moze smialo konkurowac z WoWem czy LOTRO. AOC, WAR to takie popierdolki bez duszy przy RIFCIE.

Autor:  iniside [ 26 gru 2010, 22:26 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
ubeck napisał(a):
iniside napisał(a):


Czy chodzenie w czasie walki w tej grze to jest jakis high level skill? Bo jakies 80% walk wyglada tak, ze postac stoi w miejscu i macha mieczykiem. Ktory dodatkowo wydaje dzwieki przelatujacej muchy.
Jak to nie jest fail, to juz nie wiem, co nim jest.


identycznie dretwa walka PvP jest w Rifcie

http://www.youtube.com/watch?v=TzptkU6W3mI

to chyba jakas nowa moda sciagnieta z gier koreanskich, ze postacie stoja w miejscu i gracze klikaja w skille... ot caly combat :)

Dobrze ze filmu z bardziej gownianym FPS nie znalzles..
http://www.youtube.com/watch?v=Sjzdoif_yfY

Anyway gralem kazda klasa i combat scoutem jest dynamiczny, przynajmniej po 6 levelu, bo 3 skilami to sobie mozna co najwyzej skakac do okola.

Anyway. Animacje sa tu przynajmniej plynne, a nie jakby ktos wycial im polowe klatek..
edit2:
Musze ucziciw przyznac ze jestem na tym punkcie zboczony, ale w RIFCie animacje mi sie zwyczajnie podobaja. Widac, ze ludzie ktorzy je robili przylozyli duza wage do detali. Np. sposob poruszania sie szat, czy ciezkich armorow, w ktorych czuc ze to jest ciezka zbroja, a nie podkoszulek z tekstura zbroi..

Autor:  Arturnik [ 26 gru 2010, 22:28 ]
Tytuł: 

Zacytuję jeszcze raz to co napisałem kilkadziesiąt stron temu:
Arturnik napisał(a):
A mnie sie podoba i chuj.
Niczego wiekszego sie nie spodziewalem, zadnych cudow open pvp z full lootem, zajebistej real time zrecznosciowej walki tez nie.
Jesli bedzie sie gralo tak przyjemnie jak w KotOR/Dragon Age z opcja coop to bede zadowolony, bo niczego wiecej nie oczekuje.


Ile można płakać nad tym kosztownym voiceoverem, 300-milionami wywalonymi w błoto, chujowymi animacjami i tragiczną grafiką? :<
Wszyscy już wiemy, że gra jest chujowa, ale mimo wszystko ja ją sobie kupię, zagram i dopiero wtedy się wypowiem. :<

Autor:  Mendol [ 26 gru 2010, 22:30 ]
Tytuł: 

huragan ten filmik jest z wow'a? bo wyglada praktycznie jak warcraft.

inside ja moge zarzucac i moge stwierdzac.
taka mala roznica miedzy nami.


kabraxis oczywiscie, ze nie wiemy. tylko, ze w takim ddo robienie tego samego questu dawalo fun nawet za 5 razem. i ja nie potrzebuje ziliona zadan do wykonania - wole mniej ale za to lepiej.


dokladnie artur :)

Autor:  iniside [ 26 gru 2010, 22:33 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):

inside ja moge zarzucac i moge stwierdzac.
taka mala roznica miedzy nami.

Ohohohoho. Tos zablysnal teraz.

Autor:  Huragan [ 26 gru 2010, 22:36 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
huragan ten filmik jest z wow'a? bo wyglada praktycznie jak warcraft.


Nie Mendol, akurat zadna gra po wzgledem dynamiki ruchu w czasie walki nie umywa sie do WoWa

http://www.youtube.com/watch?v=9pulx5N0t-I

te wasze SWTORy, RIFTY i inne gowna to statyczne walki w miejscu. I to bedzie ich failem.

Autor:  Kabraxis [ 26 gru 2010, 22:36 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
kabraxis oczywiscie, ze nie wiemy. tylko, ze w takim ddo robienie tego samego questu dawalo fun nawet za 5 razem. i ja nie potrzebuje ziliona zadan do wykonania - wole mniej ale za to lepiej.


No i ja sam sobie rowaniez bym zyczyl zeby PvE w TOR bylo jakosci tego z DDO. Ale powiedzmy sobie szczerze.... na filmikach widac dretwo animowane postacie stojace 5 metrow naprzeciwko siebie i ostrzeliwujace sie z blasterow. Gdyby mieli zaimplementowane mechaniki wspinania sie, nurkowania, lamiglowki jak w DDO, system narracji w dungeonach, itp. rzeczy rodem z DDO to mysle zeby sie tym chwalili. Narazie chwala sie tylko 100% voiceoverowana gierka za 300mln USD i cinematicami.

Dziwna jest polityka Bioware - pokazuja to co ewidentnie nie robi wrazenia.
Moze trzymaja wszytkie asy w rekawie na premiere? OBY.

Autor:  Fenris [ 26 gru 2010, 22:47 ]
Tytuł: 

Dziwicie sie czemu tak obstaje za SWTOR. Nie jest to bynajmniej kwestia fanboystwa. Jak dla mnie SWTOR jest atrakcyjna ofertą owszem z uwagi na świat gry ale bardziej z uwagi na podstawową okoliczność ze jest to Sci-Fi (z naciskiem na ground a nie głównie space). MMO fantasy wychodza w świat regularnie, grałem juz w sporo z nich, trudno ekscytowac się kolejna produkcją w tej kategorii. Natomiast z liczebnością sci-fi juz tak kolorowo niestety nie jest. Grałem kiedys w Neocron (była to pozycja niszowa z uwagi na małe studio wydawnicze - a szkoda bo miała fajne załozenia) i AO - które niestety zwyczajnie sie zestarzało. Grałem w EB które upadło. Grałem w SWG które zostało zjebane i w TR które okazało się zbyt płytkie. FE mnie nie urzekł, a ze zawsze wolałem grac postacią z blasterem w dłoni aniżeli ze swordem czy staffem - wziąłem za target SWTOR. :). Myslę ze innych osób dla których sci-fi > fantasy równiez nie brakuje. Pewnie stąd też po trochu tych kilkaset tysięcy userów na samym profilu facebook SWTOR :)

Autor:  ubeck [ 26 gru 2010, 22:53 ]
Tytuł: 

Huragan, raczej nie bardzo jest sens porownywac pve i pvp pod wzgledem dynamiki, wiec ten twoj filmik z wowa, to nie bardzo na miejscu jest.

Autor:  wodny [ 26 gru 2010, 22:55 ]
Tytuł: 

IcE, Ty po prostu odurzony być przez ciemna mocy strona. Nie widzieć Ty jaka gra ta kiepska być. Zło Tobą kierować. :o


Ile będą życzyć sobie za miesiąc? Wiadomo coś na ten temat? :)

Autor:  Fenris [ 26 gru 2010, 23:04 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
IcE, Ty po prostu odurzony być przez ciemna mocy strona. Nie widzieć Ty jaka gra ta kiepska być. Zło Tobą kierować. :o


Ile będą życzyć sobie za miesiąc? Wiadomo coś na ten temat? :)


:D 8)

Jeszcze tego nie ogłosili. Była prowadzona ankieta na ich forum gdzie ponad 71% osób opowiedziało się za miesięcznym abonamentem bez item shopu i mikropłatności. Stawiam na poziom od 12,95$ do 14,95$ /miesiąc zapewne z kwotą malejącą przy płatnościach na 3 i 6 miesięcy.

Wiem ze toczy się debata nad wprowadzeniem opcji lifetime aczkolwiek nikt z devsów nie potwierdził jeszcze wprost czy EA ostatecznie zapewni taką możność.
Poniżej link do threadu z forum gdzie akurat dyskutowany jest temat optymalnej, jednorazowej opłaty za możnośc gry przez cały okres istnienia projektu.
http://www.swtor.com/community/showthre ... scriptions

Strona 47 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team