MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 47 z 97

Autor:  Niah [ 9 sty 2011, 11:00 ]
Tytuł: 

Grałeś w tyle fajnych mmorpgów (daoc, swg, shadowbane, uo, darkfall) możesz powiedzieć co cię przekonało do rifta?

Autor:  Mendol [ 9 sty 2011, 11:08 ]
Tytuł: 

hm.
pierwsza sprawa to pewnie troche ''tesknota' za wspolnym graniem ze znajomymi. jak to ktos wczoraj powiedzial na mumble (hi scorpi :) ) to z kolegami mozna i w kitty online grac.
calkiem serio - rift to naprawde polaczenie wow'a, warhammera, lotro.
skopiowali rozwiazania na chama (inventory, auction house, battlegroundy i setki innych rzeczy) - i wrzucili do jednej gry. co wiecej to wszystko dziala nawet sprawnie.
mobki bije sie jak w kazdym mmo, szybko i sprawnie w grupie, questow jest od zajebania (przynies, wynies, pozamiataj).
scenariusze (jest w tej chwili jeden) nie jest zly - od 10 levelu (chociaz nie ma to sensu moze z wyjatkiem healera) mozna juz sie bawic w instancjonowane pvp. nie wiem jak poza tym wyglada sytuacja na serverze pvp bo jeszcze troche za niski level mam.

rift jest prosty do bolu, prowadzi za raczke, zero stresu :)
ale wyglada lepiej od wow'a, nie musze robic 5 postaci zeby pobawic sie rogue'iem w dowolnej postaci. co wiecej jak ktos lubi sobie szybko klikac i grac 'dynamicznie' to tez znajdzie cos dla siebie.
oczywiscie to nadal jest klepanie 1,2,3,4,5,6 ale w naszych czasach nie spodziewam sie juz innych rozwiazan (biorac pod uwage powodzenie DFO i MO).
performance jest naprawde calkiem niezly juz.

zeby usiasc wieczorkiem i pograc chwile ze znajomymi - nie ma chyba lepszej gry w tej chwili.

a. i zajebiscie podoba mi sie podejscie devsow - 'nauka' poprzez prace.
jak sie gracze nie naucza dzialac razem i reagowac na rifty to questow sobie nie porobia :)

Autor:  Thou [ 9 sty 2011, 11:30 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a. i zajebiscie podoba mi sie podejscie devsow - 'nauka' poprzez prace.
jak sie gracze nie naucza dzialac razem i reagowac na rifty to questow sobie nie porobia :)


Taaa... szczegolnie jak przejdziesz pol freemarch i spotkasz 3 osoby max... i w koncu sam musisz przeganiac jakos inwazje.

Autor:  Teo [ 9 sty 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

Najgorsze obawy z doświadczenia to co będzie po premierze jak się fala koksów przewali przez krainę, niedobitki w większej ilości coś tam zrobią jeszcze ale potem będzie pusto i cały ten zajebisty content zostanie za nami jak miało to miejsce w war.
Przyjdzie moment i to dość szybko że przyzwoicie ubrany będziesz miał mały wybór co robić w kolejny dzień po zalogowaniu, zostają instancje pve lub pvp, bo czy bieganie za inwazjami i riftami będzie zwyczajnie miało sens dla dobrze ubranego gracza z max lvl ?

Autor:  Mendol [ 9 sty 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

nie zakladam, ze dojde do max levelu ;)
poza tym to wszystko kwestia rozwiazania na serwerze pvp, o ktorych na razie nic nie wiem.
moze na 50 levelu bedzie w pvp taki fun jak w daocu?
moze bedzie co robic od levelu 20? nie oszukujmy sie, na samym pve to wytrzymam z 2-3 tygodnie. ale jesli naprawde ucza sie na bledach innych, to moze nie zrobia tego co bylo w warhammerze - ale cos podobnego i dajacego frajde przez dluzszy czas.

Autor:  Thou [ 9 sty 2011, 12:12 ]
Tytuł: 

Takie cos dziwne wg mnie po stronie defiantow.. "Gods grant me the power to defeat you!"... moze to tylko dla mnie jest dziwne i ubzduralem sobie ze "my" nie wierzymy w Bogow ani nic takiego.

Anyway - dobrze jest byc rogue z niewidka :P Przed grobem Jakuba byla inwazja w przejsciu... to stealth i idziemy ^^.

Autor:  tomugeen [ 9 sty 2011, 12:20 ]
Tytuł: 

Tak, troche sie balem sytuacji jak w WAR po premierze. Przechodzac drugi raz ten sam kontent omijalo sie PQ, bo nie bylo ludzi ktorzy chcieli przy trudniejszych stage'ach pomoc. Ale tam gralem w bete dluzej i wiecej niz w retaila wlasnie na low-mid lvl i byla najwieksza frajda.

Jesli nie zepsuja endgame to szykuje sie hicior. Najgorzej jesli nie bedzie co robic lub zostanie nudne pve i pve bez szans (bo masz 2 lvl pvp gearu, koxy lataja w 5lvl).

Autor:  Mendol [ 9 sty 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

ty nie medrkuj tylko wylaz z tego francuskiego crapu ;p

Autor:  Bloodleaf [ 9 sty 2011, 12:54 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ty nie medrkuj tylko wylaz z tego francuskiego crapu ;p


Dokładnie :P



Chloromancerem sie gra zajebiście na warfronts i całkiem niezły wygar nawet ma :)

Autor:  Thou [ 9 sty 2011, 12:55 ]
Tytuł: 

O fajny item dostalem chyba z riftu - zamienil mnie w nietoperza i moglem latac 10% szybciej..przez 30min. Chcialem zrobic screena jak oddam q ale jak odebralem pierwsza nagrode to niestety zmienilem sie spowrotem.

Martwia mnie troche te Rifty bo ok - jest duzo ludzi to ok, masz dobra gildie to tez tam sie wpadnie i pozamiata. Ale tak jak grasz w becie szczegolnie kilkudniowej to ludzie robia q i wbijaja lv na sile az czesto trzeba poczekac z 10-20min az ktos przyjdzie. Rogue ma chyba najlepiej bo zawsze moze sie schowac, bard chyba moze leczyc a ja nightblade moge atakowac z daleka, choc to mallo efektywne - za szybko sie konczy energia jak spamuje 1,1,1,1 :P

Autor:  Teo [ 9 sty 2011, 13:07 ]
Tytuł: 

Nie oszukujmy się, jeśli questy będą lepszą alternatywa dla koksów w porównaniu do riftów i inwazji to skończy się jak pisałem wcześniej.
Z questów nie można zrezygnować ale musza popracować nad balansem nagród, nie koniecznie musi to być itemek czy coś na wymianę na obecny lvl, można zbierać coś z myślą o przyszłych lvlach, o crafcie, nie wiem co wymyślą ale obecna mechanika nie sprawdzi się na dłuższą mete.

Autor:  Aldatha [ 9 sty 2011, 13:47 ]
Tytuł: 

pogralem chwilke klerykiem do 10 levela i rzeczywiscie chlopaki nie przesadzili : to jest duze zaskoczenie 2011 . To takie niby tylko polaczenie WoW i War a cieszy . Grafika jest naprawde calkiem , calkiem ..nie wiem jaki performance mieliscie wczesniej ale ja z c2d 3,5 i 5770 mam dosyc plynna rozgrywke na high , nawet na sporych riftach nie problemu zeby ogarniac co sie dzieje na ekranie , wiec nie jest tak zle i grac sie naprawde da na mid-range setupie .

pvp to taka typowa levelowka czyli zawsze wiekszy level cie zgwalci , tak to wygladalo przynajmniej na warfronts , no i wiadomo-itamz

co nie przeszkadza by sprawilo ze gracze ktorzy dawno nie mieli fajnego mmo do pogrania , dostali wzwodu :)

kurwa pogralbym ale za miesiac , bo cos czuje ze zawale studia i sesje + robote jakby w to zaczal grac , rift jest cholernie addictive :)

znajac zycie wtedy wam sie juz znudzi :wink:

Autor:  krzyk [ 9 sty 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

Alda - beta nie trwa ciagle, to sa weekendowe eventy :) wiec luzik :)

juz.

Autor:  Havok [ 9 sty 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

Przeglądałem tylko screeny na www. Graficznie nie jest źle, chociaż nieco koreańsko/japońsko. Full lootu w tej grze nie ma?

Autor:  Bloodleaf [ 9 sty 2011, 14:27 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Full lootu w tej grze nie ma?


To jest PvE centric gra więc nie :)

Autor:  Havok [ 9 sty 2011, 14:30 ]
Tytuł: 

Thx. W takim razie mimo wszystkich wad zostanę przy dfo. Chociaż ciekawe jak ta gra się rozwinie.

Autor:  iniside [ 9 sty 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

Thou napisał(a):
Takie cos dziwne wg mnie po stronie defiantow.. "Gods grant me the power to defeat you!"... moze to tylko dla mnie jest dziwne i ubzduralem sobie ze "my" nie wierzymy w Bogow ani nic takiego.

Anyway - dobrze jest byc rogue z niewidka :P Przed grobem Jakuba byla inwazja w przejsciu... to stealth i idziemy ^^.


Bo Defiants nie uznaja bogow, tylko nauke i postep. Cos ci sie musialo przewidziec. A jak nie to zraprotuja ze jakas niezgodnosc maja ;p.

Cytuj:
Przyjdzie moment i to dość szybko że przyzwoicie ubrany będziesz miał mały wybór co robić w kolejny dzień po zalogowaniu, zostają instancje pve lub pvp, bo czy bieganie za inwazjami i riftami będzie zwyczajnie miało sens dla dobrze ubranego gracza z max lvl ?

No k. Tylko ze z instancji nie bedzie dobrych itamkow. Raidowe Rifty, eventy itd. sa outdoor to raz.

Po drugie koksy nie będą mogły koksać na questach, kiedy im inwazja te questy zlikwiduje.

Po trzecia Necro z Soul Purge jest mega. Praktycznie zero downtime, nieskonczony dmg, self-heal i heal dla peta.. Jesli sie wezmie Warlocka dla szybszego charge generation i life-tapa to praktycznie mozna urznac 6 mobow naraz..

Autor:  Bloodleaf [ 9 sty 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

Widzę że kolejna gra w którą będzie grac duża część forum, jakby ktos składał jakąś gildię to ja się piszę :P

Autor:  Huragan [ 9 sty 2011, 15:39 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Widzę że kolejna gra w którą będzie grac duża część forum,


tylko w becie :)

Autor:  Thou [ 9 sty 2011, 15:46 ]
Tytuł: 

Oj tam w becie ^^. Na pewno spora czesc wykupi nawet pierwszy miesiacc (tak mi sie wydaje ^^)

http://img842.imageshack.us/img842/5300/riftx.jpg

Niezly fart :P

Strona 47 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team