MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 47 z 99

Autor:  ShadorVD [ 1 lut 2013, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Bardziej:

- brak celownika
- brak 3dpv
- brak side chat i side comm
- normalny dzień i noc a nie piczki ustawiają sobie jak chcą


This :) a co do czasu to jakiś -2 i by bylo super.

@High
W opcjach możesz caly von wylaczyc poszczególnych ganalow nie. Ew. Mute na gadule

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2013, 18:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tylko prawda jest niestety taka, że serwer z takim settingiem zawsze będzie low/medium bo newbiaski LUBIOM PACZEĆ ZA MÓRY w 3d.

gg

Autor:  Highlander [ 2 lut 2013, 12:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

na tym dayzinfor to gracie na veteranie? bo cos mowiliscie o celowniku. Na expert chyba tego nie ma, tylko widze, ze wlasnie serwer offline. Nieaktywny?

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2013, 15:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ma wrócić ze zmodyfikowaną mapą Chernarus 2.0.
Jeśli wróci z tym settingiem pewnie się tam przeniesiemy.

Autor:  Xender [ 3 lut 2013, 19:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Małe pytanie, czemu serwery Dayzinfo.pl nie są widoczne w dayz commanderze?

Autor:  ShadorVD [ 3 lut 2013, 19:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

My gramy na http://dayzat.pl/ - w sumie to większość bywalców FE tutaj się przeniosła.

Autor:  kamilus [ 3 lut 2013, 19:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie kumam po co on mieszał z syfiastym dayz+? :/
Ja poczekam aż się sytuacja ustabilizuje pomiędzy podziałowcami i czy będziemy grać na dayzat czy dayzinfo nie ma dla mnie większego znaczenia. Póki co nadrobię zaległości w pracy :D

Autor:  ShadorVD [ 3 lut 2013, 20:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak napisał(a):
Nie kumam po co on mieszał z syfiastym dayz+? :/
Ja poczekam aż się sytuacja ustabilizuje pomiędzy podziałowcami i czy będziemy grać na dayzat czy dayzinfo nie ma dla mnie większego znaczenia. Póki co nadrobię zaległości w pracy :D


Wbij sie na ts :)

Autor:  Highlander [ 3 lut 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

to dayz+ nie jest lepszejsze?

Autor:  Mendol [ 3 lut 2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

na info serwer pelny, non stop jakas akcja sie gdzies dzieje.

Autor:  Highlander [ 3 lut 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

w nocy to chyba sami bandyci :p

Autor:  Xender [ 3 lut 2013, 21:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

macie info dodane do dayz commandera?

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2013, 00:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
na info serwer pelny, non stop jakas akcja sie gdzies dzieje.


jak lubisz grac z adminem oszustem to prosze cie bardzo...

info smierdzi chujem i tyle.

Autor:  kamilus [ 4 lut 2013, 01:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
info smierdzi chujem i tyle.

Masz ciągle butthurt o to info, że ma oficjalną stronę? Odpuść już - usunął takową informację.

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2013, 10:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
info smierdzi chujem i tyle.

Masz ciągle butthurt o to info, że ma oficjalną stronę? Odpuść już - usunął takową informację.


a co ty pieprzysz? portale ci sie pomylily...

Autor:  Mendol [ 4 lut 2013, 10:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gadasz glupoty shador.
nie zauwazylismy za bardzo zeby admin i jego koledzy oszukiwali.
a troche czasu spedzilismy juz na serwerze.
czeknalem wieczorkiem ten, ktory ty wybrales - 13 osob online.
na info - 49 osob i strzelanie caly czas.
niestety 13 osob to troche malo - klimat jak w dfo, 3h biegania, zbierania i szukania przeciwnika.

Autor:  kamilus [ 4 lut 2013, 12:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

fakt pomyliłem dayzinfo z dayzgame... za mało piję ostatnio i mną już najwyraźniej telepie :P

Mendziu - optymalna ilość graczy to chyba w okolicach 30 jednak ;)

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak napisał(a):
fakt pomyliłem dayzinfo z dayzgame... za mało piję ostatnio i mną już najwyraźniej telepie :P

Mendziu - optymalna ilość graczy to chyba w okolicach 30 jednak ;)


This, 50 to za dużo jak na Czarnoruś - może jak dodadzą tę wyspę to się zrobi bardziej "grywalnie". Na ten moment 30 to ideał.

Fakt na dayzat jest za mało ludzików - kwestia czasu aż się to zmieni, chyba, że na nowo postawią fx.

@Mendol

Nie mam zamiaru cię przekonywac, ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Z tym, że ja grałem w drużynie z adminami info.

Autor:  Mendol [ 4 lut 2013, 16:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tczewiak - pograles 2h i znasz optymalna ilosc graczy? gratuluje.

czy ja wiem czy za duzo. imo jest w sam raz, skupiasz sie na przezyciu, a nie omijaniu zombie.


svd - no skoro grales i oszukiwali to rozumiem, ze zrobiles odpowiednia awanture i rozglosiles to? :)
i tak jak pisalem, chyba im sie ostatnio znudzilo cheatowanie, bo nie widac tego za bardzo na serwerze.
a akcje sa przednie. i chetnie bym pogral na fajnym serwerze, gdzie jest normalny admin, dobry klimat i przede wszystkim ilosc graczy 30+.
a z tym jest niestety problem i na fx (nie wspominajac o innych sprawach) i na dayzat.

Autor:  Highlander [ 5 lut 2013, 06:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.fpsguru.com/game/322/article ... Diary.html
movie, nieco jest pokazane jak to bedzie wygladac, fuutydż

wnetrza budynkow to najbardziej czego mi brakuje w obecnym modzie.

Strona 47 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team