MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 47 z 99 |
Autor: | ShadorVD [ 1 lut 2013, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Bardziej: - brak celownika - brak 3dpv - brak side chat i side comm - normalny dzień i noc a nie piczki ustawiają sobie jak chcą This ![]() @High W opcjach możesz caly von wylaczyc poszczególnych ganalow nie. Ew. Mute na gadule |
Autor: | Oyci3C [ 1 lut 2013, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tylko prawda jest niestety taka, że serwer z takim settingiem zawsze będzie low/medium bo newbiaski LUBIOM PACZEĆ ZA MÓRY w 3d. gg |
Autor: | Highlander [ 2 lut 2013, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
na tym dayzinfor to gracie na veteranie? bo cos mowiliscie o celowniku. Na expert chyba tego nie ma, tylko widze, ze wlasnie serwer offline. Nieaktywny? |
Autor: | Oyci3C [ 2 lut 2013, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ma wrócić ze zmodyfikowaną mapą Chernarus 2.0. Jeśli wróci z tym settingiem pewnie się tam przeniesiemy. |
Autor: | Xender [ 3 lut 2013, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Małe pytanie, czemu serwery Dayzinfo.pl nie są widoczne w dayz commanderze? |
Autor: | ShadorVD [ 3 lut 2013, 19:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
My gramy na http://dayzat.pl/ - w sumie to większość bywalców FE tutaj się przeniosła. |
Autor: | kamilus [ 3 lut 2013, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie kumam po co on mieszał z syfiastym dayz+? :/ Ja poczekam aż się sytuacja ustabilizuje pomiędzy podziałowcami i czy będziemy grać na dayzat czy dayzinfo nie ma dla mnie większego znaczenia. Póki co nadrobię zaległości w pracy ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 3 lut 2013, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak napisał(a): Nie kumam po co on mieszał z syfiastym dayz+? :/ Ja poczekam aż się sytuacja ustabilizuje pomiędzy podziałowcami i czy będziemy grać na dayzat czy dayzinfo nie ma dla mnie większego znaczenia. Póki co nadrobię zaległości w pracy ![]() Wbij sie na ts ![]() |
Autor: | Highlander [ 3 lut 2013, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
to dayz+ nie jest lepszejsze? |
Autor: | Mendol [ 3 lut 2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
na info serwer pelny, non stop jakas akcja sie gdzies dzieje. |
Autor: | Highlander [ 3 lut 2013, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
w nocy to chyba sami bandyci ![]() |
Autor: | Xender [ 3 lut 2013, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
macie info dodane do dayz commandera? |
Autor: | ShadorVD [ 4 lut 2013, 00:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mendol napisał(a): na info serwer pelny, non stop jakas akcja sie gdzies dzieje. jak lubisz grac z adminem oszustem to prosze cie bardzo... info smierdzi chujem i tyle. |
Autor: | kamilus [ 4 lut 2013, 01:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): info smierdzi chujem i tyle. Masz ciągle butthurt o to info, że ma oficjalną stronę? Odpuść już - usunął takową informację. |
Autor: | ShadorVD [ 4 lut 2013, 10:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak napisał(a): Shador von Dal napisał(a): info smierdzi chujem i tyle. Masz ciągle butthurt o to info, że ma oficjalną stronę? Odpuść już - usunął takową informację. a co ty pieprzysz? portale ci sie pomylily... |
Autor: | Mendol [ 4 lut 2013, 10:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gadasz glupoty shador. nie zauwazylismy za bardzo zeby admin i jego koledzy oszukiwali. a troche czasu spedzilismy juz na serwerze. czeknalem wieczorkiem ten, ktory ty wybrales - 13 osob online. na info - 49 osob i strzelanie caly czas. niestety 13 osob to troche malo - klimat jak w dfo, 3h biegania, zbierania i szukania przeciwnika. |
Autor: | kamilus [ 4 lut 2013, 12:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
fakt pomyliłem dayzinfo z dayzgame... za mało piję ostatnio i mną już najwyraźniej telepie ![]() Mendziu - optymalna ilość graczy to chyba w okolicach 30 jednak ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 4 lut 2013, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak napisał(a): fakt pomyliłem dayzinfo z dayzgame... za mało piję ostatnio i mną już najwyraźniej telepie ![]() Mendziu - optymalna ilość graczy to chyba w okolicach 30 jednak ![]() This, 50 to za dużo jak na Czarnoruś - może jak dodadzą tę wyspę to się zrobi bardziej "grywalnie". Na ten moment 30 to ideał. Fakt na dayzat jest za mało ludzików - kwestia czasu aż się to zmieni, chyba, że na nowo postawią fx. @Mendol Nie mam zamiaru cię przekonywac, ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Z tym, że ja grałem w drużynie z adminami info. |
Autor: | Mendol [ 4 lut 2013, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tczewiak - pograles 2h i znasz optymalna ilosc graczy? gratuluje. czy ja wiem czy za duzo. imo jest w sam raz, skupiasz sie na przezyciu, a nie omijaniu zombie. svd - no skoro grales i oszukiwali to rozumiem, ze zrobiles odpowiednia awanture i rozglosiles to? ![]() i tak jak pisalem, chyba im sie ostatnio znudzilo cheatowanie, bo nie widac tego za bardzo na serwerze. a akcje sa przednie. i chetnie bym pogral na fajnym serwerze, gdzie jest normalny admin, dobry klimat i przede wszystkim ilosc graczy 30+. a z tym jest niestety problem i na fx (nie wspominajac o innych sprawach) i na dayzat. |
Autor: | Highlander [ 5 lut 2013, 06:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.fpsguru.com/game/322/article ... Diary.html movie, nieco jest pokazane jak to bedzie wygladac, fuutydż wnetrza budynkow to najbardziej czego mi brakuje w obecnym modzie. |
Strona 47 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |