MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 48 z 73

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 10:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Dobrze, że takie grupy bawią się w własnym gównie ;-)

Autor:  Kuciak [ 17 lut 2014, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C, przeczytałem ostatnie trzy strony tematu gry w którą grasz. :)
Samej gry nie widziałem, ale już czuje że musi być zajebista i oczywiście niezwykle estetyczna... :lol:

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jest chujowa jeszcze ale pvp dobre :)

Autor:  gosugamer1 [ 17 lut 2014, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Jest chujowa jeszcze ale pvp dobre :)


Skąd wiesz, grałeś już pvp? :p

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jeszcze jak w pieluchy srales :)

Masz, Inside ładnie Ciebie i Tobie podobnych ładnie opisał w innym topicu:

Wszystko sprowadza sie do oplacalnosci. 95% graczy wybierze sciezke najmniejszego oporu/najwiekszych rewardow. I to jest jedyna w która powinno sie walić każdy nowy pomysł i mechanike.
Nawet jak tworzysz harcorowy ruleset, musisz to brac pod uwage.


Autor:  gosugamer1 [ 17 lut 2014, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Rust

Podpieranie się insajdem, dla którego najbardziej hardcore'owym doświadczeniem z pvp był guild wars jest już chyba jakąś desperacją.

Już to raz pisałem, ale co tam...
Jak najłatwiej min-maxować w Ruście -> poprzez SKUTECZNE PvP (rajdy, pk, grief, wybuchanie, wszystko co złe)
Kto ma największą szansę na sukces w PvP -> duże grupy

Jak ograniczać min-maxowanie w Ruście? ograniczając PvP (co Ty robisz) :]


A twój "ruleset" jest oparty na 10 godzinnym doświadczeniu w grze, jak trochę zmądrzałeś i chciałeś dać craftowalne c4 - to Cie carebeary (które stanowią pewnie 80% servera) zbojkotowały - także nie mów tu o wielkim rozplanowaniu co i jak, bo twój ruleset to tylko wypadkowa małego doświaczenia i twojego "widzimisie".

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Rust

Dokładnie.
Nie ograniczam PvP, zrobiłem sobie swoj ruleset, ktory bardzo fajnie dziala.
Jeszcze po patchu wprowadze zakaz stawiania budynkow wyzszych niz X pieter i bedzie gitarka.
Dla mnie to mozesz grac nawet na starter kit M4 + 100 C4 i nazywac to min-maxowaniem, nie interesuje mnie to.
A PK i grief to sie skonczyl w czasach UO, bo wielki mi grief, ze zasrasz caly serwer swoimi drzwiami, przyrost struktur bedzie 10krotny a world save bedzie trwal kilka sekund udupiajac kazdy serwer.
Rust do tego sie nie nadaje i serio podziwiam Was, ze w takim trybie jeszcze jestescie w stanie odpalac Rust.
Ja bym sie porzygal z nudow.

Edit more newb: a co ja mialem niby przemyslec? Po 2 tyg ladnie widac, ze na serwerze non stop sa akcje, nie pustoszeje tylko sukcesywnie wzrasta liczba graczy. Dalem ankiete, wyszlo 50/50, C4 zostalo poza craftem, proste. Jebiesz granaty i sie wbijasz. No tak, zapomnialem, ze Tobie sie Rust z Battlefield popieprzyl.

Autor:  Stobek [ 17 lut 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Jeszcze po patchu wprowadze zakaz stawiania budynkow wyzszych niz X pieter i bedzie gitarka.


+1. A ile pieter? Dobrze byłoby w prowadzić wtedy ograniczenie na ilość fundamentów pod dom, żeby na polu nikt nie budował 20x20 bunkrów.

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Rust

Rozmiaru plotów raczej nie zmienie, one same w koncu klekna i sie nie polacza (Rust jest dosc "nierowny").
Z iloscia pieter jeszcze nie wiem.

Autor:  gosugamer1 [ 17 lut 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Dokładnie.
Jeszcze po patchu wprowadze zakaz stawiania budynkow wyzszych niz X pieter i bedzie gitarka.


To jest akurat jedyna myśl na tej stronie z twoich wypowiedzi, która idzie w stronę logicznego myślenia. Z tymże nadal to jest głupie i łatwe do exploitowania, ale chociaż sprawiasz pozory myślącego bytu.

Wyrzucenie craftowalnego C4 niszczy zwyczajnie balans, który wygląda mniej więcej tak:
- większa grupa jest w stanie wycraftować z 10-15 C4 dziennie
- jednocześnie większa grupa jest w stanie wybudować 8 piętrowy domek w 2-3 dni

Żeby brak craftowalnego C4, nie robił z serwera galerii nierajdowalnych (z perspektywy tego serwera) fortec, wystarczy dać 3-4x krotnie bardziej surowcożerny craft konstrukcji zarówno metalowych, jak i drewnianych. Wtedy balans dalej istnieje i można bawić się w rajdowanie.

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Rust

Lel, psychoanalityk.
Dlatego kolejnym krokiem jest Veingar i ResourceManager.
Jedno identyfikuje ownera domu a drugie zmienia wartosci potrzebnych resources na serwerze.
Teraz idz do kata bo naprawde nie chce mi sie tutaj plodzic jakie mamy plany, krok po kroku widze co dziala a co nie i odpowiednio modyfikuje.
Exploitowanie bylo, jest i bedzie, w kazdej tego typu grze chyba, ze zostanie obsluzone po stronie serwera/engine.
Limit domkow per steam id? No to grupa sobie ich postawi 15 z czego 10 to decoys.
Kwestia odpowiedniego regulaminu i egzekwowania.
Nie bardzo mi sie powyzszego równiez chce pilnowac i sprawdzac wiec czekam az sie ladnie pluginy porozwijaja.

Jeszcze co do exploitowania. Ja jestem w stanie postawic chate do ktorej nikt nie wejdzie majac nawet 5.000 C4. A bedzie ona miala podstawe 1x3 a wysokosc 6-9 pieter.

Autor:  gosugamer1 [ 17 lut 2014, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Rust

Cytuj:
Dlatego kolejnym krokiem jest Veingar i ResourceManager.


Dlatego może w przyszłości twój ruleset nie będzie skrajnie głupi, a narazie masz PvE serwer dla carebearów z wyłączoną możliwością rajdowania osób myślących.

Autor:  Morgul [ 17 lut 2014, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Rust

Słaby timing z tymi banami, wygląda to w chuj słabo - zabili was, wy im bany za czity, później zmiana za całokształt (bo jednak nie czity). Rozumiem, że grabili sobie długo i wasza piaskownica ale timing słaby, do tego roball "adminem" - przecież on na forum jak wchodził w pyskówki z ludzmi to mu psychika siadała i kasował posty. Kiepska reklama ;)

btw. nie gram, z nudów sobie czytałem.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 lut 2014, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Rust

PR-owo zawsze coś takiego słabo wygląda, bo nie wiesz jako zewnętrzny obserwator jak było na prawdę. Każdy ma swoją rację, ale jak to się mówi niesmak pozostaje. ;)

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Rust

Timing zawsze bedzie slaby, tylko mnie to przestalo interesowac.
Sa ludzie, ktorzy graja gorzej lub lepiej, giniemy non stop nawet czesciej niz inni bo asami Rusta nie jestesmy.
Jakos nikt inny jeszcze nie polecial.
Ba w porownaniu z takimi starsami to byly grupy o wiele wieksze i silniejsze (8 os. a teraz biega grupa 14 os. z KOS).
Anyway zarzuce swoim uubionym klasykiem: bo mi sie tak podobalo i chuj.
Normalni ludzie grali i graja, debile nie, proste jak jebanie.
Jak komus sie nie podoba sa tysiace innych serwerow a nawet moze sobie "kupic serwera" i krecic wlasne kretowisko.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 lut 2014, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Anyway zarzuce swoim uubionym klasykiem: bo mi sie tak podobalo i chuj.


Jak chcesz serwer gdzie grają sensowni ludzie to nie z takim podejściem, chyba że masz tylu kolegów, ze nie obchodzi cię kilku randomów co się przewija. Jak coś robisz publiczne to ci co grają są zainteresowani działaniami adminów, w końcu wkładają swój czas, żeby ten serwer żył.

Autor:  Oyci3C [ 17 lut 2014, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Rust

No moze wywodze sie z innego pokolenia gdzie pewnych standardow tlumaczyc nie trzeba.
Swoj punkt widzenia i powody tlumaczylem wielokrotnie wiec suchy tekst dziewicy w okresie "nie i chuj" to tak na zakonczenie.
Jestes normalny, grasz normalnie, jest ok. Na szczescie takich ludzi jest wiekszosc.

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 16:43 ]
Tytuł:  Re: Rust

Cos takiego jak common sense przestało istnieć od czasów, kiedy nie można obcego dzieciaka za zachowanie na ulicy opierdolić, bo pojdzie do matki, a ta cie pozwie (zamiast opierdolić po raz drugi).

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 lut 2014, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Rust

@Oyciec Nie w tym rzecz, mówię jak to na zewnątrz wygląda, gdy taką sytuację próbujesz wyjaśniać. Odnosiłem się ogólnie, nie konkretnie do tej sytuacji. Jeden rzeczowy post imho powinie zamknąć sprawę, wdawanie się w przepychanki jest bez sensu i raczej podkopuje zaufanie do admina. A na tym się to opiera.

Autor:  Huragan [ 17 lut 2014, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Odp: Rust

Fajna gra musi to byc skoro takie dramy :) Musze looknąć :)

Strona 48 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team