mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 23:51 
 
zaboleq napisał(a):
Highlander napisał(a):
wolalbym by na polu bitwy bylo lepsze AI.


A grałeś chociaż?? AI w bitwach jest ponoć sporo lepsze z tego co było widać na filmikach i wyczytać w reckach.

Nie, czy lepsze wzgledem poprzednich czesci, o to mi chodzilo. Fajnie jakby ktos powiedzial jak to wyglada.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 01:13 
 
Cytuj:
W poprzednich TW byly z tym problemy

Nie wiem jak jest teraz, ale dotychczas AI w ogóle uniemożliwiało prowadzenie jakiejkolwiek sensownej dyplomacji.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 08:40 
 
raggnarok napisał(a):
Maly plusik dla AI w Rome II. Stanalem z armia pod miastem, zaczalem oblezenie, w nastepnej rundzie dostalem oferte pokoju od obleganej frakcji, poszla kontra - pokoj + wlaczenie do mojej frakcji (to nowa rzecz, tworzy sie konfederacje z inna frakcja, ktora jest od nas np. wyraznie slabsza albo staje w obliczu najazdu innej kulturowo frakcji, ale ma tez z nami np. wiezy krwi; cos w stylu cala Brytania jednoczy sie przeciwko Rzymowi) no i AI sie zgodzilo :) W poprzednich TW byly z tym problemy :)

Pytanie jak to jest zaimplementowane dokładnie. Samo to, że frakcja ci się poddała bo dostawała bęcki wcale dobrego AI nie oznacza. Jeżeli jest źle / prostacko zrobione i po prostu z miejsca się większość frakcji/narodów będzie poddawać po tym jak dostanie wpieprz w polu ze dwa razy i zaczniesz oblegać ich miasto, to żadne to AI, a gra się easy mode zrobi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 08:49 
 
napisz cos wiecej ragnarok, bo nie wiem czy warto instalowac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 09:05 
 
Zassałem z PT, zainstalowałem ale nie odpaliłem bo już po 2 było :/... Można grać tracją może :F?? Zrobił bym rebelie jako nowy spartakus ;P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 09:05 
 
w rld jest dlc.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 09:29 
 
Mendol napisał(a):
w rld jest dlc.


W rld? Ja mam demo wersje od reloada z fixem jakimś z PT.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 09:35 
 
z rarfixem, ktory nie jest potrzebny - mi sie rozpakowalo bez problemu.
w tym wydaniu jest zawarte Greek States Culture Pack

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 10:13 
 
sula napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Maly plusik dla AI w Rome II. Stanalem z armia pod miastem, zaczalem oblezenie, w nastepnej rundzie dostalem oferte pokoju od obleganej frakcji, poszla kontra - pokoj + wlaczenie do mojej frakcji (to nowa rzecz, tworzy sie konfederacje z inna frakcja, ktora jest od nas np. wyraznie slabsza albo staje w obliczu najazdu innej kulturowo frakcji, ale ma tez z nami np. wiezy krwi; cos w stylu cala Brytania jednoczy sie przeciwko Rzymowi) no i AI sie zgodzilo :) W poprzednich TW byly z tym problemy :)

Pytanie jak to jest zaimplementowane dokładnie. Samo to, że frakcja ci się poddała bo dostawała bęcki wcale dobrego AI nie oznacza. Jeżeli jest źle / prostacko zrobione i po prostu z miejsca się większość frakcji/narodów będzie poddawać po tym jak dostanie wpieprz w polu ze dwa razy i zaczniesz oblegać ich miasto, to żadne to AI, a gra się easy mode zrobi.


To nie jest tak, ze kazdy ci sie podda. Jest po prostu cos takiego jak zaproszenie innej frakcji do tzw. konfederacji. Najlatwiej to zrobic z nacjami, ktore maja wspolna kulture/wiezy krwi i stoja zwyczajnie w obliczu zniszczenia - to wtedy chyba lepiej jednak sie poddac pokojowej asymyliacji we w miare podobnej kulturowo frakcji niz ulec zniszczeniu na wieki wiekow amen :) Podbilem w ten sposob dwa inne brytyjskie plemiona. Mialem o wiele wieksza armie, miasto bylo praktycznie moje, AI nie mialo szans na zwyciestwo, takze NA RAZIE ich decyzje mialy sens.

Mendol co chcesz wiedziec? Ja dopiero pogralem 5h. Z pierwszych wrazen: brzydki i bardzo duzy UI (karty jednostek w bitwie sa wielkie), potrzeba troche czasu zeby sie do niego przyzwyczaic. AI bitewne nie jest na razie zle, chociaz nie podobaja mi sie za bardzo te 'capture pointy'. Przyklad: bronie miasta, ustawiam armie, AI idzie bokiem, omija moja ekipe i zapierdala wprost do capture pointa, musialem ich gonic zeby bitwy nie przegrac :) O strategicznym AI za duzo nie moge powiedziec, bo mialem przeciw sobie tylko 3 dosyc latwe do podbicia nacje - gram Icenami, oni zaczynaja w Anglii. Z dziwnych rzeczy: nie moge za chuja ustanowic szlakow handlowych, nawet z frakcjami, ktore uznaja mnie za dobrych przyjaciol - b. dziwne. Generalnie na razie bawie sie dobrze, ale za wczesnie na wyciagnie powazniejszych wnioskow poza tym, ze pomysl zmiany UI byl kretynski i smierdzi troche konsolami, tbh.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 10:18 
 
oks dzieki :)
jak pograsz dluzej to napisz ;p nie chce mi sie czytac recenzji w necie.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 17:04 
 
Z okazji nowego dlc do B2 dali 14 kluczy w 4 kodach: http://orcz.com/Borderlands_2:_Golden_K ... hift_Codes

Coś ala FTL ,ale w innych klimatach. To ,chyba kick.
http://www.strategyinformer.com/news/24 ... -steamship

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2013, 20:57 
 
Można obejrzeć sobie na twiczu Outlast. Lepsze to niż granie samemu. Przynajmniej dla mnie.

Long story short - survival horror, nazi, zombi itd :D


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 10:32 
 
AI w Rome II: http://youtu.be/VdpIENG0Y2k ROFL :D W sumie sie z Angry Joe zgadzam. Capture pointy - BEZSENS. Niektore skille dla jednostek - debilizm, faktycznie jak z jakiejs moby (np. Second Win = nagle jednostka, ktora nie ma w ogole energii odzyskuje 100% zmeczenia - idiotyzm...).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 11:07 
 
LMAO jaka tragedia. ;D

No ale można wybrać kamerkę pokazującą oddział z bliska, więc wszystko jest w porządku.


Postęp XXI wieku w branży gier komputerowych.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 11:20 
 
Jaki smutek :(

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 12:54 
 
lol żałosne. Czekam aż mechaniki z MOBA wsadzą do Football Managera i point-n-click przygodówek.

PS. Już wiadomo czemu m.in. UI jest takie a nie inne = SEGA considering porting Total War & strategy line-up to PS4 & Xbox One
http://www.videogamer.com/pc/rome_ii_to ... x_one.html


ehehehe

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 13:32 
 
Specjalne zdolności (generałów) były już w dodatku do Medieval II (też wtedy narzekano, że robią z tego arcade) tylko, że tam to później zajebiście sprawdzało się modach fantasy. A tutaj to jedna wielka chujnia ;o

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 13:53 
 
sula napisał(a):
lol żałosne. Czekam aż mechaniki z MOBA wsadzą do Football Managera i point-n-click przygodówek.

PS. Już wiadomo czemu m.in. UI jest takie a nie inne = SEGA considering porting Total War & strategy line-up to PS4 & Xbox One
http://www.videogamer.com/pc/rome_ii_to ... x_one.html


ehehehe


No to mamy następny, praktycznie rdzennie pctowy (po FPS'ach) gatunek, który zaczyna być kastrowany pod sprzęt z ograniczonym kontrolerem.

FAJNIUSIO KURWA.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 14:04 
 
Dajmy moderom trochę czasu i zrobią nam spoko grę tak samo jak było z Shogunem 2, gdzie ja np nie mogłem znieść tego jak się jednostki poruszały szybko i walki ogólnie trwały zajebiście krótko.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2013, 14:16 
 
sula napisał(a):
lol żałosne. Czekam aż mechaniki z MOBA wsadzą do Football Managera i point-n-click przygodówek.

PS. Już wiadomo czemu m.in. UI jest takie a nie inne = SEGA considering porting Total War & strategy line-up to PS4 & Xbox One
http://www.videogamer.com/pc/rome_ii_to ... x_one.html


ehehehe

ahuehuehue
pozostaje nam tylko się śmiać, tak na to czekaliśmy jakby ta gra miałaby zbawić PC-ty a tu taki zonk, ale mogłobyć gorzej, mogli na naplety wersje zrobić. Szkoda.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.