mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481 ... 487  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 10:52 
Cytuj  
hehe to ladnie, ale ja zrobilem dopiero 24% chyba. pare upgrejdow i tak sobie plywam.
szant nie zbieram bo mnie naprawde chuj strzela z tym bieganiem z pizdy.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 11:15 
Cytuj  
większość szant jest prosta. Z jedną miałem przejścia, ale załatwiłem ja sposobem - po prześledzeniu gdzie spierdziela, pobiegłem do tego miejsca trochę na około ale prostszą drogą :)
Normalnie już mnie strzelało, bo po drodze miałem dwa kominy (na które oczywiście jebaniec musiał się powspinać) oraz jeden zdradliwy przeskok gdzie mi lądował piętro niżej i nawet nie było by się wspiąć (dach).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 11:58 
Cytuj  
Dzwon zawsze laduje w default miejscu i nie da sie go upuscic gdzie indziej , musisz wykorzystywac beczki z powietrzem i plywac z shiftem , na rekiny jedyna rada to chowanie sie w wrakach , nie da sie ich zabic pod woda

to gowienko z wlasna armada to niezly cash cow ale musisz zgarnac pare manowarow - bez tego bryndza


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sty 2014, 15:05 
Cytuj  
rozmieszczenie skrzynek pod wodą jest chyba losowe. Chyba bo wczoraj miałem je w ch.. daleko. Dzisiaj zanurzyłem się drugi raz - i miałem je tuż przy dzwonie. WIęc poszło bez problemów.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 21:54 
Cytuj  
niedorobiona ta gra:
ściągnąłem appkę na smartphona - oczywiście nie łączy się z PS4. Cholera wie dlaczego. Za to bez problemu łączy się z ubiplay (czycośtam).
PS4 nie łączy się z ubiplay..
Szukałem rozwiązania w necie - ale chyba nie ma. Tzn. są ale jakieś cyrki - w stylu załóż nowe konto, wykasuj znajomych poniżej 100 etc.

A te floty można sobie wysyłać do farmy kasy nawet ze smartfona - ponoć w tydzień można i 100k uciułać. Odeszłoby farmienie.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 sty 2014, 23:30 
Cytuj  
roball - farma kasy to w sumie 1/3. Na elite upgrade musisz:
1. znaleźć plany - czyli pobujać się za skrzynkami
2. nafarmić kasę (najszybciej imho z assassin missions, lub z naval mission)
3. nafarmić materiały

I to w singlu :D

Długo z tym w sumie nie schodzi, ale po setnym zatopionym statku to już nie taki fun jak na początku. Szczególnie wkurzają abordaże - trwają za długo. Zabić 15 osób + 2 gości na rejach zajmuje te kilka minut, do tego można nieopatrzenie zginąć.. Teraz zatapiam statki - jeden strzał więcej a i tak 50% materiałów wpada.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 sty 2014, 19:45 
Cytuj  
Nie warto farmic , lepiej stuknac wszystkie legendary i ma sie 100K+ , abordaz manowarow jest maksymalnie wkurwiajacy , pol biedy jak trzeba stuknac zaloge / wysadzic beczki z prochem , ale odcinanie flagi jest w chuj nudne i latwo sie jest zjebac na dol

hinty na fast kille : upgradujesz pistol holster na max , stajesz na srodku i napierdalasz , 5-6 kolezkow gryzie piach od razu , wlacznie z "bossami" typu wrogi kapitan

upgradniety na maxa sviwel gun , jak sie komus chce i dobrze poceluje to mozna tym wykosic cala zaloge paroma shotami , wady : na manowary slabo dziala z uwagi na wysoka burte , jak beda objectives z flaga to i tak trzeba ruszyc dupe

rodzi sie pytanie po co farmic jak jest sie w stanie stuknac najsilniejsze statki w grze :)

generalnie fat loot maja hiszpanskie karawele z obstawa do 3k gold i prawie drugie tyle w towarze


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 sty 2014, 20:03 
Cytuj  
no niestety to sie nudzi troche, napierdalasz te statki zeby zrobic sobie lepszy statki zeby napierdalac wieksze statki.
story jest w miare ok i to ratuje troche ta gre.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2014, 12:19 
Cytuj  
Dalsze misje sa dosyc wymagajace. Doszedlem do bodajze VIII rozdzialu i bywa, ze powtarzam misje kilkukrotnie...

Aldatha - najlepszy jest maszt na manowarze na ktorego chyba nie da wlezc. Probowalem 3-4 razy w koncu pobieglem na koniec reji i zajebalem goscia z pistoletu... W tym czasie stracilem z 10 z zalogi..

Statek mam prawie na max-a, musze teraz pobiegac za zwierzatkami i zaczac samego siebie upgradowac - na razie nic z tym nie robilem.

Do legendarow jeszcze nie podchodzilem ;)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 sty 2014, 08:16 
Cytuj  
aldatha:
- gdzie znalezc czerwona malpe? ;) to random spawn w miejscu gdzie sa zwykle (czarne) malpy?
- ktory legendary jest najlatwiejszy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2014, 12:42 
Cytuj  
dla mnie najlatwiejszy byl HMS prince ale wszystkie sa latwe jak wsiadziesz im na dupe i chain shotujesz

wyjatek to te dwa statki ale ich AI jest chujowe i jak zjedziesz im po rowno hp to nie rejdzuja

uwazaj na inpoluto bo jest zwrotniejszy i ciezej mu robic butt rape

czerwona malpe stuknalem przez przypadek w czasie robienia storyline , lataja w dzunglach przed tymi ruinami z czaszka


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 14:39 
Cytuj  
skończyłem.

Zostało trochę rzeczy do zrobienia, ale platyny i tak nie wbiję więc odpuszczam.
Akcja pod koniec nieźle nabiera tempa. Story daje radę na całej linii, pierwsze akty to w sumie smętne popierdułki w porównaniu do tego co dzieje się pod koniec.

Drugi sandbox (po infamous) który dałem radę skończyć i nawet pokusiłem się o zbieranie znajdziek :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 15:18 
Cytuj  
ja odpuscilem, zmeczylo mnie strasznie zbieranie golda na upgrejdy.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 16:20 
Cytuj  
gold to w sumie żaden problem - wystarczy polatać za skrzynkami, których jest chyba za 300 w całej grze. Do tego Assassin Mission (ze 30-40) i Naval Mission (ze 20-30).
Trochę metal trzeba pofarmić czyli spiżgać te ~20 stateczków z metalem. Zatapianie (bierzesz 50%) znacznie lepiej i szybciej działa niż upierdliwy abordaż, który jest super upierdliwy przy większych statkach.
Pewnie dobrym i szybkim sposobem jest zresztą piżganie samych shipów - połowę rzeczy od razu sprzedajesz za niezłą kaskę.

Za duża ta gra i za długa. Serio - chciałoby się wymaksować - ale grałem w nią od dwóch tygodni i już się po prostu zmęczyłem. Sporo rzeczy odpuściłem (rozbudowanie shipa na max-a, rozbudowanie włąsnej siedziby na max, spiżganie legandarów, multi nawet nie liznąłem, ale pewnie i tak jest kiepskie), nie wiem po co też kupiłem DLC - bo już rzygam grą i nie dam rady tego przejść. Imho za długie gry teraz robią. Serio, gra stanowczo nie powinna męczyć.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 16:39 
Cytuj  
ale ogólnie temat rzeka. MMORPG w tych pirackich klimatach, PvP na morzu z loot-em łyknąłbym bez popitki :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 16:45 
Cytuj  
I żeby PÓCHARKI!!1 były.


_________________
@polygamia

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 19:52 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
gold to w sumie żaden problem - wystarczy polatać za skrzynkami, których jest chyba za 300 w całej grze. Do tego Assassin Mission (ze 30-40) i Naval Mission (ze 20-30).
Trochę metal trzeba pofarmić czyli spiżgać te ~20 stateczków z metalem. Zatapianie (bierzesz 50%) znacznie lepiej i szybciej działa niż upierdliwy abordaż, który jest super upierdliwy przy większych statkach.
Pewnie dobrym i szybkim sposobem jest zresztą piżganie samych shipów - połowę rzeczy od razu sprzedajesz za niezłą kaskę.

Za duża ta gra i za długa. Serio - chciałoby się wymaksować - ale grałem w nią od dwóch tygodni i już się po prostu zmęczyłem. Sporo rzeczy odpuściłem (rozbudowanie shipa na max-a, rozbudowanie włąsnej siedziby na max, spiżganie legandarów, multi nawet nie liznąłem, ale pewnie i tak jest kiepskie), nie wiem po co też kupiłem DLC - bo już rzygam grą i nie dam rady tego przejść. Imho za długie gry teraz robią. Serio, gra stanowczo nie powinna męczyć.

To co opisujesz to nie długość gry. To jakiś grind typu MMO, który ktoś wrzucił do singlowej gry. Sam powiedz, czy jakby odjąć grindzenie złota, metali, zdobywanie jakiś "aczików" lub przystrajanie stateczku / domku - czyli cały tzw.' skinner box' - to cała reszta (story, lokacje, dialogi, ilość typów przeciwników, broni, itd) nie było by dużo. Right?

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 20:35 
Cytuj  
No w mmo to jest akceptowalne, bo potem mozna wymiatac w pvp, zaliczac kolejne tiery instancji, pobawic sie ekonomia albo poprostu poscigac sie z innymi. W singleplayer grind totalnie niczemu nie sluzy, poza wydluzeniem gry.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 21:37 
Cytuj  
Sula - to sandbox i tyle w temacie. O ile w ogóle nie rozumiem koncepcji sandbox-a i naparzaniu po 10-20 razy tej samej misji tylko w innej lokacji to akurat dosyć dobrze się bawiłem. Klimat morza, piratów i żaglowców jest najlepiej oddany od czasów Piratów Sid-a Meyer-a. GTA IV (5 odpuściłem sobie zupełnie) bazującą na identycznym schemacie np. odpuściłem po 30min, takie Sleeping Dogs też nie dałem rady przejść - poddałem się gdzieś w połowie.
To drugi sandbox jaki przeszedłem "do końca". Zawsze twierdziłem, że gry singlowe powinny być oparte na story i być w miarę liniowe - tak jak dobra książka lub dobry film. Sam się sobie dziwię - zresztą do tego tytuły bardzo dobrze pasuje sandbox. Jesteś piratem, masz statek, można się karnąć na rozbój po drodze zahaczając o knajpy na wyspach. Zresztą sporo jest misji pobocznych - nurkowania i polowania na wieloryby/rekiny są imho zajebiscie zrobione - a nie są obowiązkowe.

btw.:
spis 10milionowców, czyli tytułów które sprzedały się w nakładzie powyżej 10mln sztuk. Zerknijcie na tą listą - bardzo dobrze uświadamia dlaczego rynek gier wygląda tak jak wygląda. Zajebiscie sprzedają się jedynie odgrzewane kotlety (na PS3/X360 to CoDy/GTA), kinect adventures, simsy lub World of Warcraft. Dopóki ludzie będą taki szmelc kupować (szczególnie piję do Codów):
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=175941

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2014, 22:18 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
btw.:
spis 10milionowców, czyli tytułów które sprzedały się w nakładzie powyżej 10mln sztuk. Zerknijcie na tą listą - bardzo dobrze uświadamia dlaczego rynek gier wygląda tak jak wygląda. Zajebiscie sprzedają się jedynie odgrzewane kotlety (na PS3/X360 to CoDy/GTA), kinect adventures, simsy lub World of Warcraft. Dopóki ludzie będą taki szmelc kupować (szczególnie piję do Codów):
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=175941


Ciekawe!

Generalnie Nintendo wymiata. Do tego samo sobie robi gry na wlasne konsole.

To Wii U tez zapowiada sie ciekawie. Poprzednia konsola moze byla innowacyjna, ale grafika jednak mocno zniechecala.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481 ... 487  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.