mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 20:18 
Cytuj  
Przechodze Dragon Age'a drugi raz i mnie wlasnie zdenerwowal jeden bug: [spoilerz]

Postanowilem stanac po stronie Branki, zeby zdobyc achievementa za ocalenie Anvila. Oczywiscie zrobilem save'a przed rozmowa z Caridinem. Po zdobyciu odznaki, robie reloada, zeby jednak zabic Branke i zniszczyc golemy. No ale tutaj zonk, bo jakkolwiek rozmowy nie poprowadze, to gra uwaza, ze popieram Branke :|

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 20:31 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Przechodze Dragon Age'a drugi raz i mnie wlasnie zdenerwowal jeden bug: [spoilerz]

Postanowilem stanac po stronie Branki, zeby zdobyc achievementa za ocalenie Anvila. Oczywiscie zrobilem save'a przed rozmowa z Caridinem. Po zdobyciu odznaki, robie reloada, zeby jednak zabic Branke i zniszczyc golemy. No ale tutaj zonk, bo jakkolwiek rozmowy nie poprowadze, to gra uwaza, ze popieram Branke :|


spoiler:



w obu przypadkach trzeba zajebac golemy, moze to cie zmylilo ;f? jak nie to lipa

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 20:39 
Cytuj  
spoiler:

Ok, ale w jednym przypadku oprocz golemow musze zabic Caridana, a w drugim juz Branke. No trudno, lipa, szkoda mi tylko troche -15 u Wynne i -10 u Leliany, chociaz u tej drugiej to i tak mam +90.

edit:
O, za 5tym razem sie udalo.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 11:41 
Cytuj  
Jako, że był rollback, wklejam jeszcze raz ;)
http://www.gram.pl/news_8Q7rG,23_Dragon ... staci.html


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 12:19 
Cytuj  
A ja po raz kolejny napiszę, że jestem niezwykle zaintrygowany pomysłem żeby kastrować bezsensownie grę.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 21:23 
Cytuj  
Fail. Dlatego nie przepadalem za Planescape: Torment.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 21:50 
Cytuj  
Bluznisz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 22:10 
Cytuj  
Ta, Torment kastrat jak sie patrzy... super giera. Gothic 1 i 2 tez nie dalo sie swojej postaci zrobic, tez swietna.


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2010, 22:12 
Cytuj  
Meh, fail, ale musze przyznac, ze Gothic 1 wciagnal mnie na dlugo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 00:43 
Cytuj  
Humki sa dość reprezentatywne więc spoko. Klasę wybrać można :). Lepiej tak niż jakby mieli drugiego WoW-a zrobić - Taruen Paladyn :wtf:


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 13:33 
Cytuj  
nono i ofkorz Wiedzmin tez byl skastrowany i chujowy konkret co nie

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 13:38 
Cytuj  
Fakt. Zapomniałem, że Wiedźminie była dokładnie ta sama sytuacja, czyli pierwsza część oferowała kreację postaci a w drugiej, gdzie spodziewałem się rozbudowy w tej kwestii dostałem gotowego bohatera. :/

Mam nadzieję, że w trzeciej części DA będzie już tylko jedna klasa postaci, bez możliwości wyboru, bo przecież w Wiedźminie tak jest.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 19:14 
Cytuj  
This information comes form the latest Game Informer…

- Can import data from the original game
- Flemeth will appear
- Causing issues with party members won’t always be a bad thing:

“They won’t necessarily leave. They may still join you, but they’re going to try to show you up, and that may influence battle in a different way.”

- Mass Effect 2 conversation wheel, now a symbol is shown to show what sort of reply it is (ex: aggressive or sarcastic)
- Manner in which the story unfolds will be different than previous BioWare titles:

“Dragon Age II has a framed narrative structure, which means that the exploits of Hawke occured in the past, but are being retold in the present.” “Narrators with unique insights into the events in question tell the tale of his past adventures.”

- Events from the original at the start may be shown, but from a different perspective:

“Dragon Age II begins as the events of Origins are still taking place, so you may see some familiar events from a different angle.”

- Will see the consequences of our actions sooner instead of a little text at the end of the game
- PC version’s combat system the same for the most part:

“The PC version implements the same strategic approach afforded by a mouse-and-keyboard control scheme. Rather than try to mimic the PC experience on consoles, Dragon Age II has a battle system more tailored to the strengths of the PS3 and 360.”

Another quote:

“You may be controlling a different character in Dragon Age II, but the choices your Grey Warden made in Origins are still imported from your save and reflected in the world.”

About the conversation system:

“Dragon Age II uses a conversation system similar to Mass Effect’s, where players select paraphrased versions of the dialogue from a wheel. An icon in the middle of the wheel even illustrates the line’s basic intent (like aggressive or sarcastic), so you can focus more on the interaction rather than reading and analyzing your dialogue choices.”

Game Informer speaking about the game, having played the Xbox 360 version:

“[Game Informer] can confirm that it is faster, more responsive, and more fluid than before. As soon as you press a button, something happens. As a warrior, Hawke threw down special strikes and used a new dash move to slash through darkspawn with ease. It isn’t on the Dynasty Warriors side of the spectrum, but with obvious improvements to the targeting system and animations, playing Dragon Age II with a controller finally feels natural.”

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 19:15 
Cytuj  
Five Facts About Hawke In Dragon Age 2

1. Hawke will be a voiced character.
Unlike Dragon Age: Origins, the player's character in Dragon Age II will be fully voiced. This opens the door for a more cinematic approach to dialogue and creates an identity for the character outside of the text you see on-screen. It also eliminates those awkward scenarios where you feel like your character should be reacting, but instead just stares blankly without so much as a grunt.

2. Hawke is human.
Yes, that means that you won't be able to select Hawke's race. However, just because that one aspect of Hawke's backstory is set doesn't mean BioWare is eliminating character creation. You can still choose your class and customize your appearance. When we visited BioWare's studio, we only saw (and heard) the male Hawke in action, but the team promises that players can select either gender for the character.

3. Hawke didn't just survive the blight...he escaped it.
As the Grey Warden from Dragon Age: Origins was fighting darkspawn, Hawke was living in Lothering. Fans will remember that the small village was raided and destroyed (an event that occurred off-screen in Origins), and Hawke was one of the survivors. However, rather than stay and fight the darkspawn menace, Hawke flees Ferelden and heads north.

4. Hawke is the Champion of Kirkwall.
Kirkwall is a major population center in the Free Marches, a collection of city-states north of Ferelden. This means that at least some of the action in Dragon Age II will be set in Kirkwall itself, though Hawke will also spend time in other areas of the Free Marches. What exactly Hawke does to earn the honorary title of Champion, however, is up to you.

5. Hawke drives the story.
Dragon Age II is not about killing an ancient evil or about quelling another blight; Hawke is the driving force behind the narrative. Over the course of the game's 10-year timeline, players' actions and choices will determine Hawke's history, relationships, and regrets...all in service to answering the larger question: Who is the Champion of Kirkwall?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 20:01 
Cytuj  
Czyli robią ME2 w realiach fantasy /sadpanda.

Brakuje tylko chowania za osłonami i celowania spelli+range jak w mass effectach..

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 20:18 
Cytuj  
Proponuje nauczyc sie angielskiego albo zdjac klapki z oczu jesli wyciagnales takie wnioski.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 20:18 
Cytuj  
shp napisał(a):
Czyli robią ME2 w realiach fantasy /sadpanda.

Brakuje tylko chowania za osłonami i celowania spelli+range jak w mass effectach
..

No to by bylo wyjebanie zajebiscie. Moze wkoncu DA nie byloby takie nudne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 20:49 
Cytuj  
sux liczylem na Orlais w DA 2 :(

chcialem zobaczyc Val Royaux ..


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 20:58 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Proponuje nauczyc sie angielskiego albo zdjac klapki z oczu jesli wyciagnales takie wnioski.

No bo przecież narzucony z góry bohater i system kółeczka z odpowiedziami zaznaczonymi konkretnym kolorem w zależności od cechy charakteru jaką przedstawiają wcale nie zbliża DA do ME2 :roll:
Jedyne co zostaje to combat system.

Ja bym chyba wolał DA 1 i 1/2 - to samo co w DA tylko więcej klas, spelli i inna fabuła ;F Chociaż zobaczmy co tam urodzą.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 23:46 
Cytuj  
no zmiana opcji dialogow na uproszczone koleczko to jest fail w chuj :F

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.