MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 49 z 99

Autor:  Xender [ 6 lut 2013, 15:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

będę pamiętał, dzieki :>

generalnie loot się nie respi dopóki nie zabierze się tego co leży?

Autor:  kamilus [ 6 lut 2013, 17:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja się zawsze na deerstandach wyposażałem. M24 też z ds miałem, cz550 zaś ze stodoły.

Autor:  sernick [ 12 lut 2013, 18:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):

jak lubisz grac z adminem oszustem to prosze cie bardzo...

info smierdzi chujem i tyle.


Miałem Cię za bardziej rozgarniętego gościa... Opowiadasz bzdury, bo Ci konkurencja wyrosła. Na swoim forum zgrywasz miłego gościa a tu wychodzi słoma z butów. Dayzinfo ma do zaproponowania zaangażowanych adminów, ciekawe pomysły, sporą społeczność (ciągle rosnącą). Cziterzy są systematycznie usuwani z white listy... Jest serwer dla ludzi, którzy wolą mniej hardcorową rozgrywkę a niedługo wstanie znowu serwer dla expertów.

Żenada chłopie, żenada...

Autor:  ShadorVD [ 12 lut 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

sernick napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):

jak lubisz grac z adminem oszustem to prosze cie bardzo...

info smierdzi chujem i tyle.


Miałem Cię za bardziej rozgarniętego gościa... Opowiadasz bzdury, bo Ci konkurencja wyrosła. Na swoim forum zgrywasz miłego gościa a tu wychodzi słoma z butów. Dayzinfo ma do zaproponowania zaangażowanych adminów, ciekawe pomysły, sporą społeczność (ciągle rosnącą). Cziterzy są systematycznie usuwani z white listy... Jest serwer dla ludzi, którzy wolą mniej hardcorową rozgrywkę a niedługo wstanie znowu serwer dla expertów.

Żenada chłopie, żenada...


Do żywego co?

Autor:  Mendol [ 12 lut 2013, 19:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

jak do tej pory gra nam sie na dayzinfo calkiem fajnie.
nie wnikam czy pomagaja kolegom czy nie - bo nie jestesmy tego w stanie sprawdzic.
ale jakos bardzo nie rzuca sie to w oczy.
a graczy jest calkiem spora liczba i to sie liczy.

Autor:  Highlander [ 12 lut 2013, 19:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

bys walnal jakims kontrowersyjnym tekstem, moze jakas drama by z tego byla ;)

Autor:  Mendol [ 12 lut 2013, 19:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

dramy to co chwila na dayzinfo sa ;)

ty bys pogral troche bo chetnie bym cie wyobracal na wszystkie strony :)

Autor:  Junkier [ 12 lut 2013, 21:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No właśnie widzę, że na serwerowym forum drama bo ktoś kogoś zastrzelił po tym jak z nim gadał na TS.
I standardowa dyskusja o moralności w grze komputerowej lololololol.

Autor:  bachuxd [ 16 lut 2013, 01:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador, że niby ty grałeś z adminami dayzinfo ? Proszę cię... Nie spodziewał bym się że stać cię na takie kłamstwo. Gram na #2 już jakieś 2 miesiące. Miałem w chu* akcji z ekipą Widgeta, OldStalkera i Myzraela (admini) i jakoś nie byłem w stanie zauważyć jakiejkolwiek nieuczciwości z ich strony. Raz wygrywaliśmy raz dostawaliśmy po dupie. http://www.dayzinfo.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=214 - jeśli ktoś jest zainteresowany to w tym temacie jest parę nagranych akcji ekipy RP (gra tam 2 adminów - Widget i Tantos). Na tą chwile serwery dayzinfo.pl są najlepsze na polskiej scenie i wolałbym żeby admini "innych" serwerów ściągali sobie graczy dzięki innowacyjnym pomysłom i urozmaiceniom rozgrywki. A nie za pomocą takiej dzieciniady jaką przedstawił powyżej Shador.

P.S
Najprawdopodobniej jutro wyjdzie pierwsza wersja moda "dayzinfo", który wprowadzi MASE pozytywnych zmian.

@up
Dramy zawsze były i będą. Czy to na dayzinfo, czy to na fragxperts, (na dayz.pl za pewne też nie długo będą).

Autor:  Mendol [ 16 lut 2013, 10:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

czy pozytywnych to w sumie nie wiem.
chwilowo i tak wiekszosc siedzi i kampi ;/

Autor:  ShadorVD [ 16 lut 2013, 11:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

bachuxd napisał(a):
Shador, że niby ty grałeś z adminami dayzinfo ? Proszę cię... Nie spodziewał bym się że stać cię na takie kłamstwo. Gram na #2 już jakieś 2 miesiące. Miałem w chu* akcji z ekipą Widgeta, OldStalkera i Myzraela (admini) i jakoś nie byłem w stanie zauważyć jakiejkolwiek nieuczciwości z ich strony. Raz wygrywaliśmy raz dostawaliśmy po dupie. http://www.dayzinfo.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=214 - jeśli ktoś jest zainteresowany to w tym temacie jest parę nagranych akcji ekipy RP (gra tam 2 adminów - Widget i Tantos). Na tą chwile serwery dayzinfo.pl są najlepsze na polskiej scenie i wolałbym żeby admini "innych" serwerów ściągali sobie graczy dzięki innowacyjnym pomysłom i urozmaiceniom rozgrywki. A nie za pomocą takiej dzieciniady jaką przedstawił powyżej Shador.

P.S
Najprawdopodobniej jutro wyjdzie pierwsza wersja moda "dayzinfo", który wprowadzi MASE pozytywnych zmian.

@up
Dramy zawsze były i będą. Czy to na dayzinfo, czy to na fragxperts, (na dayz.pl za pewne też nie długo będą).


Oczywiscie ze gralem biorac pod uwage, ze prawie piec miesiecy prowadzilismy wspolnie serwis.

Przylazi typek donator dayzinfo i sieje ferment...

Autor:  Mendol [ 16 lut 2013, 12:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

czemu ferment? czasami dobrze wysluchac obu stron.
tym bardziej, ze grajac na dayzinfo nie zauwazylismy zbyt wielu akcji 'z dupy' i jakos bez pomocy adminow dajemy rade :)

Autor:  bachuxd [ 16 lut 2013, 14:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Prowadziłeś serwer wraz z Seybee'm (który od 4-5 miesięcy nie gra) reszta adminów (Widget, Tantos, OldStalker, Myzreal, Intruder), byli zwykłymi graczami. I nie nie grałeś z nimi, no chyba że masz na myśli adminów TeamSpeak'a, którzy nie mieli i nie mają dostępu do narzędzi administratorskich. Rusz głową i odpowiedz sobie na to pytanie - Kto tu sieje ferment ? Ja ? Czy Ty ?
http://www.dayzinfo.pl/chernarus-expert ... -dayzinfo/ - opis zmian dla wersji 1.0

@Mendol
Jaki masz nick w grze ?

Autor:  Mendol [ 16 lut 2013, 14:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

inny niz tutaj :)

Autor:  bachuxd [ 16 lut 2013, 15:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.dayzinfo.pl/forum/viewtopic. ... 5710#p5710 - Lista przewidywanych zmian w 1.1. Z tymi 10 puchami to fail :D I nie będzie to tak wyglądąć.

Ohh Mendol, jakiś Ty tajemniczy ;>

Autor:  Mendol [ 16 lut 2013, 15:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

taa, z tego jedzenia juz zlewamy ;p
chlopaki powinni tesco i biedronke gdzies dodac :)

Autor:  sernick [ 16 lut 2013, 19:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Przylazi typek donator dayzinfo i sieje ferment...


A co żal Ci dupę ściska, że społeczność dayzinfo.pl potrafi w jakiś niewielki sposób wspomóc serwery? Też jestem donatorem - to znaczy, że nie mogę się wypowiedzieć o takim "typku" jak Ty, który opowiada farmazony? Ferment to siejesz tylko i wyłącznie Ty. Masz jakieś żale do właściciela strony Dayzinfo.pl to sobie to z nim wyjaśnij prywatnie a nie pieprz głupot na temat adminów czy serwerów. Nie masz klasy - nikt na Dayzinfo.pl nie powiedział złego słowa na temat Twojej strony...

Autor:  Mendol [ 16 lut 2013, 19:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ale po co ta agresja? wyluzujcie troche bo sie zaraz syf zrobi.

chociaz z drugiej strony... :)

Autor:  Ravushimo [ 16 lut 2013, 19:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie Mendol, open pvp przeciez jest... :P

Autor:  sernick [ 16 lut 2013, 19:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
ale po co ta agresja? wyluzujcie troche bo sie zaraz syf zrobi.

chociaz z drugiej strony... :)


Wiesz, trudno nie zareagować nerwowo jak się czyta kłamstwa i obelgi ;)

Strona 49 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team