mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 10:45 
 
Nie widzialem 20 fali jeszcze, moj rekord to chyba 18 :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 10:57 
 
Chyba jakieś szczęście miałem bo ja widziałem już 2x a wczoraj grałem pirewszy raz LS :P powiem ci tylko że przeciwnik teleportuje się po całej planszy i nie ma jak uciec.

Btw czy to Anvil of cośtam jest trudniejsze od colloseum?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 11:12 
 
Ta, Anvil wprowadzili razem z tym dodatkiem i jest o wiele trudniejsza + sama mapka jest inaczej i trudniej zaprojektowana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 11:14 
 
Tak myslałem bo grałem tam tylko raz a ze moi mieli laga to dropneło ich i solo doszedłem do 3ciej wave farseerem ale mobki jakies chore były.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 12:12 
 
Niah napisał(a):
Ostatnio po raz nie wiem już który zacząłem właśnie w rtcw grać, ale tak niefortunnie zapisałem grę, w czasie trzymania granatu, że za każdym razem ginąłem :lol:


Warto też wspomnieć muzyce, która też jest w moim top 5.

http://www.youtube.com/watch?v=9kD3MLHFNnQ
http://www.youtube.com/watch?v=Z8Z9h2KDaZM
http://www.youtube.com/watch?v=uMJ-DhPOWJs

Szkoda że dzisiejsi developerzy zazwyczaj olewają ten, jakże ważny (ważniejszy dla mnie od grafiki) element jakim jest dobre udźwiękowienie.

--

HoMM6 bardzo fajny, jedyne co mi się nie podoba co interfejs miasta. Wolałem ten z piątki z ładną trójwymiarowa panoramą.
Teraz wszystko wcisnęli w jedno okienko...

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 15:10 
 
W homm 6 da sie grac jedyne co zwalone to system skili w zakresie czarów. Po prostu nie opłaca się inwestować punktów w magię bo jak z normal ataku bohaterem ubija sie tyle samo lub więcej to nie ma sensu wywalac w offensyne czary. Jedyna magią wkurwiającą jest chyba sanctuary mass regen i generalnie leczenie/wskrzeszanie reszta jeśli nie zmienią obrażen to porażka. Imo mobilnośc i hp jednostek to przydatne skille na starcie. To że nie ma 4 frakcji z które były w V tez trochę kibel (podobno mają być w dodatkach) N o i brak balamsu pomiędzy frakcjami.

Kupowanie na starcie po cenach steam sie chyba mija z celem, radzę poczekac, az cena spadnie o polowe. (Ostatnio na impulsie V z dodatkami byla za 10 $) or kupcie se 3 z all dodatkami z gog a.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 15:26 
 
Wiecie, ze gracie w bete nie? Piszcie te posty na ich forum, moze cos zrobia, do premiery maja jeszcze bite 2 miesiace, duzo czasu zeby zbalansowac sporo rzeczy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 15:36 
 
Nowy HoMM jest bardzo fajny.
Jak zwykle stare zgredy marudzily zeby marudzic.

Fakt. Ja bym zmienił system magii. Troche za malo czarów i nie daja takiego efektu jak poprzednich czesciach, ale pozatym gra sie duzo przyjemniej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 15:46 
 
Mi tez sie HOMM6 podoba. Fakt ze walka jest dosyc banalna, kampania sama z siebie jest dosyc trywialna.

Zauwazylem ze zmienil sie system zamkow od dwojki, gdzie trzeba bylo biegac miedzy zamkami i kupowac osobno crity. Teraz mozna w jednym zamku wykupic crity ze wszstkich.

Magia jest zrypana, fakt. Sa przydatne czary, typu 'jednostka zadaje max obrazen'. bardzo przydatne na lucznikow.

Ta japonskawa frakcja 'sanctuary' z nagami etc tez wydaje sie nawet spoko. Ladne i kolorowe.

Jako czlowiek ktory nie widzial heroes od czasu trojki, mysle ze VI jest calkiem spoko. Gra sie prosto i przyjemnie. Ciekawi mnie skirmish i online multiplayer. 50€ za ta gre to troche przesada, hałewer.

Mysle ze niedlugo na steamie pokaza sie deale na HOMM i King's bounty, jest summer camp wiec wszyscy maja szanse sie pokazac ;-)


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 16:21 
 
King's Bounty juz masz na GOG za smieszne pieniadze. Jak ktos nie gral, a lubi HoMM to must buy :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 16:41 
 
Armored princess niech wrzucą :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 16:51 
 
Księżniczka jest w lipcowym cda


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 17:09 
 
Senex napisał(a):
Księżniczka jest w lipcowym cda


O dzieki nawet nigdy nie kupuję.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 20:31 
 
zagralem 30 minut w king's bounty - armored princess
grafika 2d w tej grze jest ladna
layout menusow nie jest idealny, ani specjalnie atrakcyjny
grafika 3d wyglada jak z 2005
walka jest tak kurewsko powolna
(na high speed) ze mozna sie zesrac
overview naokolo bohatera jest mega chujowy, byle las i nic nie widac

Po zagraniu w HOMM6, KB:AP nawet sie do tego nie umywa. Nie wiem czemu wszyscy pieja same superlatywy o tej grze. Jest hereos'owa, ale bez specjalnego 'jebniecia'. Walka jest strasznie kwadratowa, ograniczenia rekrutowania mobow w zaleznosci od 'leadership' to juz w ogole gwozd do trumny. Z wymaksowana armia, jakas banda zaraz za peirwszym miastem prawie mnie poskladala. Skill trees, bez polotu, jeszcze gorsze niz w HOMM6.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 21:52 
 
Do Hmm powinno dodać real time poruszanie sie po mapie świata.
Zostawić walki turowe. I ewntualnie zatrzymywać gre w tedy kiedy dwóch gracze walczą między sobą.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 22:20 
 
Turowe poruszanie sie po mapie definiuje HOMM. I tworzy te momenty kiedy brakuje cwierc tury zeby dobiec do miasta zanim dobiegnie tam enemy hero.
Przez znaczna czesc gry turowe poruszanie sie nie gra specjalnej roli, ale w kluczowych momentach jest.. kluczowe :)


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2011, 22:31 
 
Nestor napisał(a):
Turowe poruszanie sie po mapie definiuje HOMM. I tworzy te momenty kiedy brakuje cwierc tury zeby dobiec do miasta zanim dobiegnie tam enemy hero.
Przez znaczna czesc gry turowe poruszanie sie nie gra specjalnej roli, ale w kluczowych momentach jest.. kluczowe :)
tak. Tylko w po necie mozna przysnac. Na hot-seat to zupelnie inna bajka ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2011, 00:40 
 
Pogralem jeszcze 'chwile' w KB.

Siadlem tak 'a zobacze jeszcze raz' i obudzilem sie po dwoch godzinach.

Teraz juz wiem czemu leadership w KB jest zupelnie inny niz w HOMM. Dzieki temu ogranicza sie stacks of doom. Chwile wczesniej gralem w HOMM6, druga kampanie, i do mojego wykoksowanego herosa przybiegl enemy hero z 300 pikemanami, 200+ archerow i poprostu mnie zlozyl.
Tutaj nie ma takich mozliwosci, i trzeba sobie radzic inaczej.

Jestem na poczatku kampanii AP. Mam kilo wezy i inkwizytorow. Talenty w +300 leadership i nagle jest z gorki.
Fajne tez jest to ze jak przeciwnik nie chce walczyc to widac ze bedzie uciekal. W HOMM to zawsze jest hit/miss.

Gra dalej jest troche kwadratowa, ale jest duzo special ability dla stworow, co czyni ja w miare ciekawa.


_________________
Nestor#1522

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 5 lip 2011, 01:29 
 
iniside napisał(a):
Jak zwykle stare zgredy marudzily zeby marudzic.

Design jednostek w tej części jest strasznie zjebany, a ten azjatycki zamek z ludziorekinami (rotfl) to już jest jakiś żart.

Ale piątka mi się jeszcze podobała, więc chyba nie jestem aż takim nostalgia fagiem :<

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 lip 2011, 07:33 
 
Mi się AP o wiele bardziej podoba niż HOMM 6 nie licząc grafiki ofc, AP crossworlds też jest bardzo fajne.

Pytanie jeszcze do ludzi grających w DoW last stand, czy tez macie takie problemy z lagiem?

Czasem po prostu idzie się pociąć co ciekawe mi pokazuje że muszę czekac na gracza XX, graczowi XX pokazuje że musi czekac na mnie a graczowi BB np że na mnie i na siebie.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.