MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? - Archiwum #1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39670 |
Strona 484 z 522 |
Autor: | raggnarok [ 4 lip 2011, 10:45 ] |
Tytuł: | |
Nie widzialem 20 fali jeszcze, moj rekord to chyba 18 |
Autor: | Bloodleaf [ 4 lip 2011, 10:57 ] |
Tytuł: | |
Chyba jakieś szczęście miałem bo ja widziałem już 2x a wczoraj grałem pirewszy raz LS powiem ci tylko że przeciwnik teleportuje się po całej planszy i nie ma jak uciec. Btw czy to Anvil of cośtam jest trudniejsze od colloseum? |
Autor: | raggnarok [ 4 lip 2011, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Ta, Anvil wprowadzili razem z tym dodatkiem i jest o wiele trudniejsza + sama mapka jest inaczej i trudniej zaprojektowana. |
Autor: | Bloodleaf [ 4 lip 2011, 11:14 ] |
Tytuł: | |
Tak myslałem bo grałem tam tylko raz a ze moi mieli laga to dropneło ich i solo doszedłem do 3ciej wave farseerem ale mobki jakies chore były. |
Autor: | Dana [ 4 lip 2011, 12:12 ] |
Tytuł: | |
Niah napisał(a): Ostatnio po raz nie wiem już który zacząłem właśnie w rtcw grać, ale tak niefortunnie zapisałem grę, w czasie trzymania granatu, że za każdym razem ginąłem
Warto też wspomnieć muzyce, która też jest w moim top 5. http://www.youtube.com/watch?v=9kD3MLHFNnQ http://www.youtube.com/watch?v=Z8Z9h2KDaZM http://www.youtube.com/watch?v=uMJ-DhPOWJs Szkoda że dzisiejsi developerzy zazwyczaj olewają ten, jakże ważny (ważniejszy dla mnie od grafiki) element jakim jest dobre udźwiękowienie. -- HoMM6 bardzo fajny, jedyne co mi się nie podoba co interfejs miasta. Wolałem ten z piątki z ładną trójwymiarowa panoramą. Teraz wszystko wcisnęli w jedno okienko... |
Autor: | warhameron [ 4 lip 2011, 15:10 ] |
Tytuł: | |
W homm 6 da sie grac jedyne co zwalone to system skili w zakresie czarów. Po prostu nie opłaca się inwestować punktów w magię bo jak z normal ataku bohaterem ubija sie tyle samo lub więcej to nie ma sensu wywalac w offensyne czary. Jedyna magią wkurwiającą jest chyba sanctuary mass regen i generalnie leczenie/wskrzeszanie reszta jeśli nie zmienią obrażen to porażka. Imo mobilnośc i hp jednostek to przydatne skille na starcie. To że nie ma 4 frakcji z które były w V tez trochę kibel (podobno mają być w dodatkach) N o i brak balamsu pomiędzy frakcjami. Kupowanie na starcie po cenach steam sie chyba mija z celem, radzę poczekac, az cena spadnie o polowe. (Ostatnio na impulsie V z dodatkami byla za 10 $) or kupcie se 3 z all dodatkami z gog a. |
Autor: | raggnarok [ 4 lip 2011, 15:26 ] |
Tytuł: | |
Wiecie, ze gracie w bete nie? Piszcie te posty na ich forum, moze cos zrobia, do premiery maja jeszcze bite 2 miesiace, duzo czasu zeby zbalansowac sporo rzeczy. |
Autor: | iniside [ 4 lip 2011, 15:36 ] |
Tytuł: | |
Nowy HoMM jest bardzo fajny. Jak zwykle stare zgredy marudzily zeby marudzic. Fakt. Ja bym zmienił system magii. Troche za malo czarów i nie daja takiego efektu jak poprzednich czesciach, ale pozatym gra sie duzo przyjemniej. |
Autor: | Nestor [ 4 lip 2011, 15:46 ] |
Tytuł: | |
Mi tez sie HOMM6 podoba. Fakt ze walka jest dosyc banalna, kampania sama z siebie jest dosyc trywialna. Zauwazylem ze zmienil sie system zamkow od dwojki, gdzie trzeba bylo biegac miedzy zamkami i kupowac osobno crity. Teraz mozna w jednym zamku wykupic crity ze wszstkich. Magia jest zrypana, fakt. Sa przydatne czary, typu 'jednostka zadaje max obrazen'. bardzo przydatne na lucznikow. Ta japonskawa frakcja 'sanctuary' z nagami etc tez wydaje sie nawet spoko. Ladne i kolorowe. Jako czlowiek ktory nie widzial heroes od czasu trojki, mysle ze VI jest calkiem spoko. Gra sie prosto i przyjemnie. Ciekawi mnie skirmish i online multiplayer. 50€ za ta gre to troche przesada, hałewer. Mysle ze niedlugo na steamie pokaza sie deale na HOMM i King's bounty, jest summer camp wiec wszyscy maja szanse sie pokazac |
Autor: | raggnarok [ 4 lip 2011, 16:21 ] |
Tytuł: | |
King's Bounty juz masz na GOG za smieszne pieniadze. Jak ktos nie gral, a lubi HoMM to must buy |
Autor: | Bloodleaf [ 4 lip 2011, 16:41 ] |
Tytuł: | |
Armored princess niech wrzucą |
Autor: | Senex [ 4 lip 2011, 16:51 ] |
Tytuł: | |
Księżniczka jest w lipcowym cda |
Autor: | Bloodleaf [ 4 lip 2011, 17:09 ] |
Tytuł: | |
Senex napisał(a): Księżniczka jest w lipcowym cda
O dzieki nawet nigdy nie kupuję. |
Autor: | Nestor [ 4 lip 2011, 20:31 ] |
Tytuł: | |
zagralem 30 minut w king's bounty - armored princess grafika 2d w tej grze jest ladna layout menusow nie jest idealny, ani specjalnie atrakcyjny grafika 3d wyglada jak z 2005 walka jest tak kurewsko powolna (na high speed) ze mozna sie zesrac overview naokolo bohatera jest mega chujowy, byle las i nic nie widac Po zagraniu w HOMM6, KB:AP nawet sie do tego nie umywa. Nie wiem czemu wszyscy pieja same superlatywy o tej grze. Jest hereos'owa, ale bez specjalnego 'jebniecia'. Walka jest strasznie kwadratowa, ograniczenia rekrutowania mobow w zaleznosci od 'leadership' to juz w ogole gwozd do trumny. Z wymaksowana armia, jakas banda zaraz za peirwszym miastem prawie mnie poskladala. Skill trees, bez polotu, jeszcze gorsze niz w HOMM6. |
Autor: | iniside [ 4 lip 2011, 21:52 ] |
Tytuł: | |
Do Hmm powinno dodać real time poruszanie sie po mapie świata. Zostawić walki turowe. I ewntualnie zatrzymywać gre w tedy kiedy dwóch gracze walczą między sobą. |
Autor: | Nestor [ 4 lip 2011, 22:20 ] |
Tytuł: | |
Turowe poruszanie sie po mapie definiuje HOMM. I tworzy te momenty kiedy brakuje cwierc tury zeby dobiec do miasta zanim dobiegnie tam enemy hero. Przez znaczna czesc gry turowe poruszanie sie nie gra specjalnej roli, ale w kluczowych momentach jest.. kluczowe |
Autor: | iniside [ 4 lip 2011, 22:31 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Turowe poruszanie sie po mapie definiuje HOMM. I tworzy te momenty kiedy brakuje cwierc tury zeby dobiec do miasta zanim dobiegnie tam enemy hero. tak. Tylko w po necie mozna przysnac. Na hot-seat to zupelnie inna bajka ;p.
Przez znaczna czesc gry turowe poruszanie sie nie gra specjalnej roli, ale w kluczowych momentach jest.. kluczowe |
Autor: | Nestor [ 5 lip 2011, 00:40 ] |
Tytuł: | |
Pogralem jeszcze 'chwile' w KB. Siadlem tak 'a zobacze jeszcze raz' i obudzilem sie po dwoch godzinach. Teraz juz wiem czemu leadership w KB jest zupelnie inny niz w HOMM. Dzieki temu ogranicza sie stacks of doom. Chwile wczesniej gralem w HOMM6, druga kampanie, i do mojego wykoksowanego herosa przybiegl enemy hero z 300 pikemanami, 200+ archerow i poprostu mnie zlozyl. Tutaj nie ma takich mozliwosci, i trzeba sobie radzic inaczej. Jestem na poczatku kampanii AP. Mam kilo wezy i inkwizytorow. Talenty w +300 leadership i nagle jest z gorki. Fajne tez jest to ze jak przeciwnik nie chce walczyc to widac ze bedzie uciekal. W HOMM to zawsze jest hit/miss. Gra dalej jest troche kwadratowa, ale jest duzo special ability dla stworow, co czyni ja w miare ciekawa. |
Autor: | Junkier [ 5 lip 2011, 01:29 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Jak zwykle stare zgredy marudzily zeby marudzic.
Design jednostek w tej części jest strasznie zjebany, a ten azjatycki zamek z ludziorekinami (rotfl) to już jest jakiś żart. Ale piątka mi się jeszcze podobała, więc chyba nie jestem aż takim nostalgia fagiem :< |
Autor: | Bloodleaf [ 5 lip 2011, 07:33 ] |
Tytuł: | |
Mi się AP o wiele bardziej podoba niż HOMM 6 nie licząc grafiki ofc, AP crossworlds też jest bardzo fajne. Pytanie jeszcze do ludzi grających w DoW last stand, czy tez macie takie problemy z lagiem? Czasem po prostu idzie się pociąć co ciekawe mi pokazuje że muszę czekac na gracza XX, graczowi XX pokazuje że musi czekac na mnie a graczowi BB np że na mnie i na siebie. |
Strona 484 z 522 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |