mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2010, 23:51 
Cytuj  
Jedyna pociecha to to, że jak chcą zrobić z tej gry drugiego Mass Effecta, to wyjdzie im zajebiście filmowe dzieło z pierdolnięciem.

No ale problem w tym, że jak chcę Mass Effect to gram w Mass Effect, po Dragon Age spodziewam się nieco bardziej klasycznego podejścia.

Mam nadzieję, że wiedzą co robią.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 00:26 
Cytuj  
Pierdolicie jak potluczeni. Zmieniaja jedna rzecz, ktora wyolbrzymiacie do niebotycznych rozmiarow. Mi zreszta caly system dialogow z ME1/2, ich filmowosc i plynnosc o wiele bardziej podchodzi niz sztywne wybieranie kwestii, ktore wypowie nasz hero. Znajac Bioware ten system bedzie jeszcze ulepszony i fajniejszy, moze jeszcze bardziej interaktywny - naprawde nie podobaly wam sie akcje w ME2 z wybieraniem rozwiazania Paragon/Renegade w niektorych momentach? Mam szczera nadzieje, ze bedzie to samo, a moze i lepiej zrobione, w DA2.
A narzucenie glownej postaci? Geez, bywa. Tak to juz jest w grach crpg, czasem zaczynamy jako tabula rasa, a czasem nie, taka konwencja tego gatunku.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 00:51 
Cytuj  
Hm, w sumie filmowe fantasy moze nie byc zle..

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 08:21 
Cytuj  
A mi sie to w chuj nie podoba. Jedynke ME łyknąłem bo nie był jeszcze tak hmm uproszczony jak 2 ale do dwójki ze 4 razy podchodziłem no i nie trawie tego - być może dlatego, że wychowałem się i do tej pory zagrywam się w Sage BG, ID i Fallouta + NWN 2 z dodatkiem...A gry, gdzie dialogi są na poziomie 12 latka, gdzie wątki poboczne są tak żałosne, że gorzej ich zrobić nie mogli (mówię tu o ME). gdzie złożoność wszystkich NPC i ilość dialogów jest mniej rozbudowana niż pogadanki z Dakonem czy Janek Jansenem - to nie dla mnie. Ja rozumiem, że teraz robi się gry dla Casuali, co by gra nie była dla nich zatrudn i żeby mogli po pracy sobie usiąść na 1h i zabić bosa jakiegoś ale ja tego kurwa nie rozumiem. Na DA się zawiodłem bo pewne rzeczy kulały - ale i tak wypadł o niebo lepiej niż ME (szczególnie dzięki dodatkowi).

Można mieć wrażenie, że przez konsole stare, dobre cRPG odeszło w zapomnienie, teraz wszystko musi być zręcznościowe i uproszczone na maxa, bez żadnych tabelek, rzutów obronnych, obmyślania taktyk i innego badziewia - a jednak taki NWN 2 odniósł duży sukces i też na nim zarobili.

Kiedyś ktoś mi powiedział, że dość prędko kasa będzie ważniejsza, tak, żeby mogli nią sobie dupy podcierać (to odnośnie niezadowolenia, ze wpływy z Live i PSN nie idą do panów od COD-a) - i mu nie wierzyłem. Jaki ja głupi byłem. Dobrze, że są ludzie którzy zrobili Wide Screen Mod i można sobie pykać w BG 2, które właśnie instaluje :) . Tym ich sposobem to każda gra będzie tak zajebiście filmowa, że niedlugo tylko będziemy przycisk "fire" naciskać, żeby nie było, że gracz to w ogóle niepotrzebny jest... Grr a sie wkurwiłem - sorry... :-?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 08:30 
Cytuj  
Ale co ma kółeczko do wybierania dialogów wspólnego z wielopoziomową, wciągającą i długą fabułą upstrzoną skomplikowanymi questami pobocznymi.
Czytałem o DA2 wszystko co się do tej pory pojawiło i nikt nie wspominał o tym, że tego w grze nie będzie ;).


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 08:44 
Cytuj  
Ooo Zaboleq - z tego wynika, że jestem casualem :(
Bo mnie przydługie cutscenki szczególnie te przegadane nużą.

Co do kasy - to gry to taki sam biznes jak produkcja samochodów czy.. kanapek. Ma przynosić zyski i tyle. Dla zysków i tylko i wyłącznie dla zysków produkuje się każdy tytuł i to praktycznie od samego początku (no, może pong-a i freeware można z tego wykluczyć). Nie dziwię się gorzkim słowom Kotticka (bo chyba o to Ci chodzi) - całkiem inna firma pobiera opłaty za możliwość pogrania w ich produkt online - osobiście bym się wkurwiał nieziemsko. Moim zdaniem facet akurat w tym momencie miał rację - kilka milionów już płaci za mozliwość gry online w ich grę tylko, że "przez pomyłkę" sąsiadowi ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 08:58 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Ale co ma kółeczko do wybierania dialogów wspólnego z wielopoziomową, wciągającą i długą fabułą upstrzoną skomplikowanymi questami pobocznymi.
Czytałem o DA2 wszystko co się do tej pory pojawiło i nikt nie wspominał o tym, że tego w grze nie będzie ;).

W zasadzie to nic. Największą bolązką sa tu imo VO, których nagranie zajmuje w chuj czasu, kosztje w sumie tez w chuj, a jak trzeba cos zmienic, to znowu powtarza sie dwa pierwsze punktu. Z tego powodu ga po prostu nie moze byc za dluga i rozbudowana, bo by:
1) zbankrutowali
2) do konca zycia nieskonczyli produkcji.

Co kurwa komu przekszadzalo ze dialogi trzeba bylo czytac ? W gruncie rzeczy i tak tych VO nie slucham, bo bo czytam duzo szybciej i mam je w dupie..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 09:09 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Ale co ma kółeczko do wybierania dialogów wspólnego z wielopoziomową, wciągającą i długą fabułą upstrzoną skomplikowanymi questami pobocznymi.
Czytałem o DA2 wszystko co się do tej pory pojawiło i nikt nie wspominał o tym, że tego w grze nie będzie ;).


Ma tyle wspolnego, aby moc sadzic z ich obecnymi zapowiedziami,. ze gra bedzie robiona na sposób Mass Effectowy a to oznacza wiecej akcji - mniej gadania. Zreszta fajnie by bylo aby dali np info ile stron licza dialogi do DA 2 a ile do DA. Jedynka pod wzgledem dialogow nie byla zla, NPC tez byli wporzo bo mieli swoja poglądy i charakter (był krasnal zbok i to było ok). Jakoś po tych zapowiedziach nie mogę pozbyć się wrażenia, że teraz zrobią to samo co zrobili z ME2 po tak dobrej jedynce. Ale niech ludzie to kupują :). BTW czy ktoś ma ochotę na granie w BG 2 po TCP/IP ??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 10:48 
Cytuj  
W zeszlym tygodniu goscie przyznali oficjalnie, ze Dragon Age jest ich najlepsza gra jaka do tej pory wydali. Sprzedaje sie znakomicie, jak zadna ich gra do tej pory. I daleko w tyle zostawila ich inne produkcje z Baldurs Gate czy innymi Mass Effectami na czele.
Nie trzeba byc geniuszem, zeby zrozumiec, ze robienie DA1 na podobienstwo ME1 czy ME2 nie przyniesie firmie wiekszego zysku, niz robienie DA2 na podobienstwo DA1.
A w gruncie rzeczy chodzi o zyski.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 11:18 
Cytuj  
DA mial cos czego mass effecty i inne gry rpg nie mialy od czasow...Baldura?
jedyna gra ktora dorwalem i gralem do 3-4 w nocy bo musialem wiedziec co bedzie dalej...i jeszcze przeszedlem to na xboxie :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 11:19 
Cytuj  
Obrazek


_________________
Obrazek
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 11:56 
Cytuj  
Czy DA miał coś z Baldura? Być może, ja się zbytnio tego nie dopatrzyłem a przeszedłem DA chyba z 5 razy. Owszem gra była dobra ale bardziej przypominała takiego ID niż BG jeśli już - głownie z powodu walk, które ni jak umywają się do tych z BG czy ID 2.

Ja właśnie przed momentem skończyłem ID z dodatkiem Heart of Winter i zajebiście się bawiłem - skończyłem go z 10 razy i nadal mnie bawi. Nie mówiąc o BG

Wiemy, że z reguły chodzi o kasę ale pytanie - po co zmieniać to co było dobre?? DA miało smaczki, miało ciekawych NPC, było parę walk przy których trzeba było się wysilić i mogli poprawić to co kulało i nic więcej nei ruszać. Mogli zmodyfikować kombat i zmienić system czarowania (ten był beznadziejny w porównaniu do klasyki gatunku). Rozwoj postaci tez kulał jak dla mnie (już nawet w Drakensangu było lepiej ale to dwie różne gry pod względem mechaniki).

Kiedyś chciałem, żeby ktoś odgrzebał świat FR w grach ale to chyba zły pomysł.

Pierdoleni casuale. Zresztą nie chce wierzyć, że jakby zrobi grę dla coreowych graczy to nikt by jej nie kupił... Pierdolenie głupot. Demon Soul się przyjął, nowa Zelda też bedzie bardziej core'owa.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 12:08 
Cytuj  
Jestes dinozaurem zaboleq, wymierasz i gadasz jak potluczony. Wymien prosze co z zapowiedzi wg. ciebie swiadczy o tym, ze z DA2 robia casualowa gre i bedzie wiecej akcji i mniej gadania?
Baldury, Icewidny byly zajebistymi grami, oczywiscie, ale DA tez bylo zajebiste, bawilem sie rownie dobrze co przy BG2 czy Falloutach.
O DA2 praktycznie wiadomo na razie dwie rzeczy: zmieniaja system dialogow, bedzie narzucony bohater z tymi samymi klasami do wyboru co w DA1. O reszcie kompletnie nic nie wiemy. NIC. Ty natomiast wyciagasz tak daleko idace wnioski jakbys juz w skonczyl DA2 5 razy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 13:52 
Cytuj  
Te wnioski wyciągam na podstawie tego co zrobili z ME oraz ich zapowiedziami dotyczacymi DA 2. Tym, że ma być wiecej akcji i bardziej filmowow - gdzie tu miejsce na dlugie dialogi i rozbudowane wątki poboczne??. Jak niebo jest zachmurzone i pogodynka mówiła o opadach to spodziewam się deszczu a nie słońca.

Młody Bóg jestem a nie dinozaur - chyba, że w kwestii preferencji gier :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 13:56 
Cytuj  
Idac twoim tokiem rozumowania film taki jak np. Pulp Fiction, opierajacy sie na dialogach, w ogole nie powinien powstac, bo filmowsc = akcja. I prosze cie, przytocz mi cytat, ze ma byc wiecej akcji? Anyway, EOD z mojej strony. Kolejna bezproduktywna dyskusja w oparciu o zerowa ilosc faktow. Jak beda pierwsze filmiki z rozgrywki bedzie mozna cos wiecej powiedziec.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 14:10 
Cytuj  
Zacznijmy od tego ze gry to nie filmy. A po drugie jak nrazie DA2 to krok wstecz wzgledem poprzednika. I bez pierdolenia. Brak mozliwosci wybrania rasy == krok wstecz. Kropka.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 14:14 
Cytuj  
Powiedzialbym, ze krok w bok :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 15:04 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Zacznijmy od tego ze gry to nie filmy. A po drugie jak nrazie DA2 to krok wstecz wzgledem poprzednika. I bez pierdolenia. Brak mozliwosci wybrania rasy == krok wstecz. Kropka.


Z reguły się z Insidem nie zgadzam ale Facet ma rację - no kruca fuck.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 15:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Zacznijmy od tego ze gry to nie filmy. A po drugie jak nrazie DA2 to krok wstecz wzgledem poprzednika. I bez pierdolenia. Brak mozliwosci wybrania rasy == krok wstecz. Kropka.


Zyskuje na tym bardzo fabula wiec moze jednak nie pierdol ze to krok wstecz. Inne podejscie owszem a czy gorsze jesli gra ma sie trzymac kupy to nie jestem pewien.
Powiedzialbym ze to kolejny krok w strone filmowosci .
Kiedys byl sam tekst i dosc biedna oprawa graficzna teraz jednak wiekszosc oczekuje epickiej fabuly niczym z filmow, zapierajacej dech w piersiach grafiki 3d, podlozonych glosow pod wszystkich npcow i postaci gracza itp.
Tworzenie gier kosztuje nieporownywalnie wiecej i zrobienie takiej samej jak kiedys liczy npcow, watkow pobocznych , dialogow czy nawet skilli i efektow do nich nie jest poprostu mozliwe(albo poprostu straaaaasznie drogie).
Wszystkie te firmy kontroluja wielcy wydawcy i oni ich udzialowcy oczekuja ze wydajac duzo kasy odniosa duzy sukces.
Nie macie chyba co oczekiwac ze wielkie studia beda robic za wielka kase gry wygaldajace tak jak fallouty czy bg 1,2.
Musza te gry zrobic po pierwsze na konsole , a po drugie dla jak najszerszego grona osob a nie dla hardcorowcow.
No a wy byscie chcieli pewnie rpgow na pc only zeby wydali na zrobienie ich miliony dolarow a pozniej cieszyc sie powinni ze nie stracili kasy i jakis zysk jest mimo tego ze 50% spiracilo gre.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2010, 15:32 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
iniside napisał(a):
Zacznijmy od tego ze gry to nie filmy. A po drugie jak nrazie DA2 to krok wstecz wzgledem poprzednika. I bez pierdolenia. Brak mozliwosci wybrania rasy == krok wstecz. Kropka.


Zyskuje na tym bardzo fabula wiec moze jednak nie pierdol ze to krok wstecz. Inne podejscie owszem a czy gorsze jesli gra ma sie trzymac kupy to nie jestem pewien.
Powiedzialbym ze to kolejny krok w strone filmowosci .
Kiedys byl sam tekst i dosc biedna oprawa graficzna teraz jednak wiekszosc oczekuje epickiej fabuly niczym z filmow, zapierajacej dech w piersiach grafiki 3d, podlozonych glosow pod wszystkich npcow i postaci gracza itp.
Tworzenie gier kosztuje nieporownywalnie wiecej i zrobienie takiej samej jak kiedys liczy npcow, watkow pobocznych , dialogow czy nawet skilli i efektow do nich nie jest poprostu mozliwe(albo poprostu straaaaasznie drogie).
Wszystkie te firmy kontroluja wielcy wydawcy i oni ich udzialowcy oczekuja ze wydajac duzo kasy odniosa duzy sukces.
Nie macie chyba co oczekiwac ze wielkie studia beda robic za wielka kase gry wygaldajace tak jak fallouty czy bg 1,2.
Musza te gry zrobic po pierwsze na konsole , a po drugie dla jak najszerszego grona osob a nie dla hardcorowcow.
No a wy byscie chcieli pewnie rpgow na pc only zeby wydali na zrobienie ich miliony dolarow a pozniej cieszyc sie powinni ze nie stracili kasy i jakis zysk jest mimo tego ze 50% spiracilo gre.


Flejm: Jak dla mnie konsol może nie być, byle by tylko przestali wydawać pierdolone gry dla casuali. For the PC and old-school cRPG !!!!


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.