MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Planetside 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39234
Strona 50 z 59

Autor:  sula [ 5 sty 2013, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Oj high. Jak ciebie pasjonują szybkie lub / i e-sportowe fps-y to przecież z góry wiadomo, że massive multiplayer fps ci się nie będzie podobał. Jak ty w owartym świecie z tysiącami graczy widzisz prawie, że e-sportowe zbalansowane starcia? Dodać matchmaking, siedzenie w bazach lobby czekając na queue i arenki? ;p
Nie bronie P2 bo znudził mnie i chyba czas wywalić z dysku i przestać zaglądać do tego tematu, ale P2 to po prostu nie gatunek gry dla ciebie. To, że widok jest FPS i jest szczelanie, to nic nie znaczy. W Bioshocku czy TES (z łuku) też jest, ale nie masz nadzei, że da ci taki rodzaj funu jak CS czy CoD4.

Autor:  Highlander [ 5 sty 2013, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

No to tez w sumie napisalem, ale staram sie przemoc "bo moze cos trace", i tak gra light assaultem gdzie jest troche mniej zerga jest fajna, choc jak dochodzi do takich starc to ludzie srednio umieja celowac. Nie wiem czemu obojetnie jakie ustawienia zrobie todziala mi z dupy. Celowanie tez jakos tak dziwnie. To moje jedyne takie zarzuty. po prostu musze miec jakas alternatywe, bo mnie dota zajedzie ;p nic nie mam do ps2.

a w cod sie wysadza bomby ;p

Autor:  Mendol [ 5 sty 2013, 16:54 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

albo zajmuje punkty ;p

Autor:  Highlander [ 5 sty 2013, 17:00 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

tylko sercz and distroj

Autor:  Templair [ 6 sty 2013, 18:35 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Oczywiscie, ze tak. Gra z nami w Sentinels ...

BTW Dzis w promocji jest Python HE dla Lightninga za 350SC ...

T.

Autor:  Mendol [ 6 sty 2013, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

a ty templair w ogole biegasz? :P
bo cie cos dawno nie widzialem :)

Autor:  Arturnik [ 6 sty 2013, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Templair napisał(a):
Oczywiscie, ze tak. Gra z nami w Sentinels ...

BTW Dzis w promocji jest Python HE dla Lightninga za 350SC ...

T.



jak ktos lubi jezdzic lightningiem, to to dzialko zamienia piechote w biegajace certy




nice catch roball, jak to bylo dzis to dlugo nie pozylem :<

Autor:  Templair [ 6 sty 2013, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

roball napisał(a):
To bylo dzis, mam dosc troche bo ciagle trafiam na gunnerow zjebanych.

Mam unlocknietego zephyra do liba i co, gowno. Zero punktow bo siadze taki na gun i idize afk pedalisko.


Niech Cie Mendol (Abey) albo Lowell invitna do Sentinels. Calkiem zajebiste certy na libkach sie zarabia u nas :) ...

@Mendol: Zrobilem sobie pauze, bo wkurwiac mnie zaczelo P2 :< ...

T.

Autor:  KomaNczos [ 7 sty 2013, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Ci ze 151 sa calkiem ogarnieci i mozna z nimi spokojnie biegac. Reszta to loteria a solo nie da sie grac.

Autor:  Mendol [ 7 sty 2013, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

my z reguly mamy full squad.
ale dla niektorych moze byc nudno, bo wieczorne zajecia to w duzej czesci dogrywanie sie na amerish na ta chwile.
ale z reguly mamy galaxy, liberatora plus staramy sie miec obstawe maxow aa i reaverow.

Autor:  Rzeznik [ 8 sty 2013, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Mendol na ktorym TSie teraz siedzicie? Naszym czy jakims innym?
Jak innym to daj namiary.

Autor:  Mendol [ 8 sty 2013, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

na innym.
podesle jak bede w domu.

Autor:  Lowell [ 9 sty 2013, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Planowane zmiany jakich możemy spodziewać się jeszcze w tym miesiącu: http://forums.station.sony.com/ps2/inde ... nfo.77203/

Autor:  Mendol [ 9 sty 2013, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Short period of invulnerability will be added to freshly spawned / revived players - breaks upon game actions such as entering a vehicle or using a weapon.
co to za pomysly w ogole ;/

Autor:  Templair [ 9 sty 2013, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Moar BF3 ...

T.

Autor:  Ravushimo [ 9 sty 2013, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

W BF3 masz 2 czy 3s ochrone po spawnie, ale w momencie jakiejkolwiek akcji ja tracisz, czy nawet wykonujac lekki ruch, czy to zle rozwiazanie? Nie. No i bf3 nie byl pierwszym shooterem z ochrona po spawnie.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

a czemu tutaj mam miec ochrone po spawnie? tym bardziej, ze z tego co napisali mozna wywnioskowac, ze bedziesz mogl odbiec kawalek.
jak ktos ma problem ze spawnem to zawsze moze sobie wziac ha i odpalic shielda...
albo wybrac inny punkt.
z dupy rozwiazanie wedlug mnie i tyle.

Autor:  Templair [ 9 sty 2013, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Poczytaj tez jak zmieniaja bazy zeby ukrocic "kampienie" spawna przy przejmowaniu. Niedlugo walka o jedna baze bedzie trwala 10h ...

T.

Autor:  Arturnik [ 9 sty 2013, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Pewnie chca ukrocic farmienie certow przy sundererach czy podnoszonych kolesiach. Słabe rozwiązanie bo powinno być tak, że podnosisz się/spawnujesz przy sundererze na własną odpowiedzialność no ale może nie będzie tak źle.

Za to tu: "Tunnel systems for amp and tech facilities to give access from spawn rooms to interior of bases and base walls without having to go above ground." brzmi jak ukłon w strone PS1, odpowiedz na to zeby bylo wiecej miejsca na walke infantry only, poza biolabami.


No i wreszcie poprawiaja skyguarda.

Autor:  Highlander [ 9 sty 2013, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

w bf3 jest spawnkill na spawnkillu w PS2 dla mnie nie ma w ogole... W PS2 to bedzie bez sensu, nagle sie zaczna spawnic wszyscy w okreslony punkt i rozjebia wszystkich w kosmos korzystajac z kilku sekindowej ochrony.

Strona 50 z 59 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team