MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mourning https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=10579 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Pieszczoch [ 12 sty 2005, 23:10 ] |
Tytuł: | Mourning |
Chcialem napisac male przypomnienie dla tych co juz troche przestali sledzic rozwoj tego tytulu. Mianowicie juz dlugo nie zagladalem, a prawie zapomnialem o tym MMO i ku zdziwieniu natrafilem na nieoficjalna date premiery (planowana) 25 lutego 2005 co idzie za tym ze OB pewnie pojawi sie w ciagu paru tygodni. Dla tych co nic nie wiedza o tej grze to mam tutaj troche info: Cytuj: December 22, 2004 - Mourning is a fantasy-based online world that quickly stands out in a number of ways. For one, it is in development by a pair of independent studios, Newrosoft Research & Development and Quad Software. Both are located in the Romanian capital of Bucharest, while a third party, developer and publisher Limitless Horizons Entertainment, is based in the US. In all likelihood, the primary point of differentiation is the title's openly declared focus on player versus player combat within a system said to range from one on one encounters to conflicts at more substantial levels such as guilds, towns and kingdoms. The project also boasts four playable races, plus sub-races that will appear as the game and its world, Krel, evolve. Characters will be able to advance via an extensive skill-based system encompassing combat, magic and trade. Of course, many types of weapons, armor and other equipment will be available, all brought to life by the proprietary Abyssal engine that incorporates sophisticated graphical effects, complex skeletal and morphing animations, advanced wind effects, and detail aplenty. With testing currently in progress and release seeming a matter of months away, the team agreed to tell is about its creation on a regular basis. by rpgvault Ilosc ras jest dosc uboga jak na dzis i relatywnie standardowa: Ludzie Elfy Krasnoludy Orki Lecz wedlug obszernego FAQ na start gry bedzie dodana wieksza ilosc ras. Cytuj: Creation: At launch, you can choose from 4 distince player races: Humans, Orcs, Elves and Dwarves. More races will be added after launch. Nastepnie pionierska sprawa przy kreowaniu postaci to tworzenie rodzin dla graczy prg poprzez posiadanie nazwisk (malo wazne imo ale dla pewnych graczy moze byc to niskorzednym plusem) Nastepnie cytat mowiacy czym sie rozni Mourning od innych MMO (glowne pionierstwo w grze i idea): Cytuj: How will Mourning differ from other MMORPGs?
Mourning will take a different approach than previous MMORPG's have in regards to character progression and character development in a game world. Instead of focusing on a single static character, you will have a bloodline or lineage that will evolve as time goes on. Mourning will give the player the opportunity to stand out from the crowd and create a unique name for himself within the world. Mourning will also be highly geared towards roleplayers. Tutaj zalaczam screeny: Tutaj sa prezentacje engine i ogolne overview wygladu: Video 1 Video 2 Lost in woods Forest spider Ogolnie nieoficjalna data premiery juz ma swoj czas i jestem spozniony, ale na celu bardziej mialem przypomnienie ludziom o tej grze, a dla tych co nic nie wiedzieli przyblizyc bardziej tytul. Jezeli ten temat nadaje sie na News to prosze o przeniesienie A i jeszcze zapis do CB[ |
Autor: | D@dzi [ 12 sty 2005, 23:20 ] |
Tytuł: | |
Wyglada to calkiem sympatycznie |
Autor: | Pieszczoch [ 12 sty 2005, 23:29 ] |
Tytuł: | |
No to jak juz napisalem obiektywny post glownie zawierajacy info, a nie moja opinie to lecim: Wedlug mnie gierka stanie kolo nowych gigantow takich jak EQ2,WoW i nadchodzacy MEO. A mianowicie wszystkie te trzy tytuly maja jakas historie oraz Mourning ma swoja oparta na jednym z najlepszych swiatow zwanych Tormentem. Grafika i swiat jest poprostu dla mnie, lubie jak sa odpracowane lasy, pola, gory i na horyzoncie co widac to mozna do tego dojsc. Jest osadzona w realiach fantasy jak juz kazdemu wiadomo bardzo przypominjacej mistyczna wizje sredniowiecza. Dorfy, elfy, orki ludzie i nieznane bynajmniej mi jeszcze rasy przypadaja do wiekszosci gust, niby nic nowego ale cos co kazdy najbardziej lubi. Ogolnie nie mam zamiaru sie rozpisywac i odsylam do FAQ na oficjalnej stronie oraz forum. PS./add Mourning to queue |
Autor: | konrador [ 12 sty 2005, 23:32 ] |
Tytuł: | |
Mianowicie juz dlugo nie zagladalem, a prawie zapomnialem o tym MMO i ku zdziwieniu natrafilem na nieoficjalna date premiery (planowana) 25 lutego 2005 co idzie za tym ze OB pewnie pojawi sie w ciagu paru tygodni. Wg devsow ok. 5 lutego. Nie wiadomo jeszcze czy ob, czy cb... |
Autor: | Pieszczoch [ 12 sty 2005, 23:35 ] |
Tytuł: | |
Wogule wedlug devsow, data retaila jest planowana oficjalnie i na wypadek przelduzenia na ta wiosne. Jednak juz redaktorzy z mmorpg.com dostali info ze 25 lutego tj. panowie z rpgvaul a na gamespy i fileplanet nie moglem sie niczego dokopac. Mianowicie jestem "confused" uzywajac tych zielonych stronek. |
Autor: | raggnarok [ 12 sty 2005, 23:46 ] |
Tytuł: | |
Wyglada ciekawie- jednak po tym co przeczytalem przed gra w Wisha i po tym co zobaczylem juz w samej grze bede sceptycznie podchodzil do kazdego nastepnego mmorpga Screeny wygladaja naprawde ladnie, jednak zastanawiam sie jak bedzie wygladac sprawa wymagan - to moze jak dla mnie bardzo latwo zabic ta gre. |
Autor: | Pieszczoch [ 12 sty 2005, 23:50 ] |
Tytuł: | |
No tak przepraszam zapomnialem. Planowane minimum to : The current minimum requirements: P4 1.5GHz; P4 2.0GHz or higher recommended (or Athlon equivalent). 512MB RAM; 1GB recommended. 128MB OpenGL compliant 3D card (GeForce 3/4 Ti; ATI 8500+); 256 MB GeForce FX or Radeon 9600+ recommended. 16bit Sound Card; 24bit recommended. 4 GB free disk space Connection to the Internet; 56 Kbps modem minimum; broadband recommended. To sa wymagania z bety, prawdopodobnie beda mniejsze po retailu i dopracowaniu kodu. |
Autor: | Aldatha [ 12 sty 2005, 23:53 ] |
Tytuł: | |
standardowe wymagania , widać sukces WoW niczego devsów innych mmo nie nauczył ze nie robi się gry na stacje graficzne tylko dla ludzi zobaczymy ile ta gra zagości na moim hdd |
Autor: | Templair [ 12 sty 2005, 23:55 ] |
Tytuł: | |
Biorac pod uwage wymagania minimalne nowych MMO to za kilka miechow na moim compie jedynym MMO beda szachy na WP :< ... P.S. Zapisalem sie kilka dni temu do CB ... T. |
Autor: | Peonz0r [ 13 sty 2005, 00:05 ] |
Tytuł: | |
L2 graficznie bije to na glowe, a smiga na slabym jak na dzisiejsze czasy sprzecie... :( weak w ch** |
Autor: | Pieszczoch [ 13 sty 2005, 00:11 ] |
Tytuł: | |
No coz kazdy to widzi inaczej. Jak sciagniesz filmik "Lost in woods" zobaczysz czemu ma to takie wymagania. Co na dodatek musze przytoczyc ze L2 posiada imo b.dobre modele postaci ale sam teren to jest copy&paste ze srednia grafika. Tutaj natomiast to ma na dobre modele postaci i bardzo dopracowany swiat i teren. Na doatek L2 juz ma 2 upgrejdy tekstur jak sie nie myle C1 i C2. |
Autor: | konrador [ 13 sty 2005, 00:39 ] |
Tytuł: | |
Tutaj natomiast to ma na dobre modele postaci Tak, na screenach widac jakie one ''dobre'' sa. :\ |
Autor: | Art [ 13 sty 2005, 01:33 ] |
Tytuł: | |
Co do Mourning to pozwole sobie zacytowac jednego betatestera. " February 25 release date seems impossible to me when I see: 1. so little being said by the devs to the community about the game 2. hardly any direction given to the beta testers on what/how to test when you are in-game. 3. how unstable getting into the game is 4. how seemingly little gameplay there is to test when in the game." |
Autor: | Pieszczoch [ 13 sty 2005, 01:36 ] |
Tytuł: | |
Szkoda ze ten tester nie ma jak ujawnic wiecej info przez NDA, mam nadzieje ze to nie bedzie WISHowy debiut likwidacji gry. A co do modeli postaci, to napewno nie sa zle....a dla mnie wrecz sa dobre, proste przejzyste i wyrazne. Poczekamy zobaczymy jak to bedzie. |
Autor: | Taliesin [ 13 sty 2005, 08:20 ] |
Tytuł: | |
http://www.realmsofkrel.com/pvp.html#1 http://www.realmsofkrel.com/looting.html#1 heh podoba mi sie :) zapisalem sie |
Autor: | krzyk [ 13 sty 2005, 12:08 ] |
Tytuł: | |
Lol zaczynam myslec ze Mourning i DNL to te same projekty jak tak sobie czytam :> |
Autor: | Ash [ 13 sty 2005, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Mourning |
Pieszczoch napisał(a): Dla zainteresowanych oraz fanow swiatu Tormenta mam fajna wiadomosc (ktora tylko i wylacznie mnie do tj gry przychylila) ze ten MMO jest wlasnie osadzony w swiecie Tormenta, a dokladniej gra znana jest jako tez "Realms of Torment".
err mozna cos wiecej poczytac o tym 'realms of torment'? jedyne co moge znalezc szukajac czegos na ten temat to informacje o tej wlasnie grze. nie pomyliles przypadkiem sobie tego 'swiata torment' ze swiatem Planescape ktory jest oczywiscie (c) Forgotten Realms? |
Autor: | Art [ 13 sty 2005, 12:52 ] |
Tytuł: | |
Czegos takiego jak Realms of Torment nie ma, to byl stary tytul gry zanim devsi sie poklocili i go zmienili. |
Autor: | Xanth [ 13 sty 2005, 12:53 ] |
Tytuł: | Re: Mourning |
Ash napisał(a): nie pomyliles przypadkiem sobie tego 'swiata torment' ze swiatem Planescape ktory jest oczywiscie (c) Forgotten Realms?
Oczywiscie ze Planescape a Forgotten to zupelnie inne swiaty. Charakterystyka Planescape sa tzw. "swiaty w swiatach" X. PS. Tu masz bardzo ladnie przedstawiony swiat Planescape: http://torment.cdprojekt.com/hist.htm |
Autor: | Ash [ 13 sty 2005, 12:55 ] |
Tytuł: | |
moj blad. napisalem forgotten realms a chodzilo mi oczywiscie o DnD. Planescape jest jednym ze swiatow DnD. wiec (c) nalezy do TSR czy tam Wizards of the Coast. ale wracajac do tematu, ten swiat w ogole nie przypomina Planescape wiec ten realms of torrent to jakis inny swiat zupelnie i teraz pytam, skoro autor threada napisal ze swiat ten ma swoich fanow - gdzie mozna znalezc cos wiecej na temat tego swiata? |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |