MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klient OB FoM
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=10869
Strona 1 z 1

Autor:  konrador [ 29 sty 2005, 20:09 ]
Tytuł:  Klient OB FoM

Klient do open bety Face of Mankind jest juz gotowy do pobrania. Klienta mozna zassac juz dzis, ale testy rozpoczna sie dopiero w poniedzialek.

Click.

Autor:  rafgate [ 29 sty 2005, 20:49 ]
Tytuł: 

wielkie thx:)

Autor:  ShadorVD [ 29 sty 2005, 22:56 ]
Tytuł: 

Stworzylem sobie konto.

Podalem wszystkie dane, jedyne czego nie widze to nie widze podania 'hasla'.

Klikam na download client i wyskakuje mi formularz, jak rozumiem musze sie zalogowac i dopiero wtedy bede mogl sobie zassac klienta. No ok. Ale jak moge sie zalogowac jak nie wiem jakie jest moje haslo?

(nie dostalem juz od 30 min. nic na e-maila)

SvD.

Autor:  Strangerr [ 29 sty 2005, 23:29 ]
Tytuł: 

jezeli jest tak jak w closed beta bylo to powinienes byl dostac maila z haslem wygenerowanym.

Autor:  Tymek [ 29 sty 2005, 23:35 ]
Tytuł: 

SvD -> Ja dostałem prawie od razu. Sprawdź swoje konto pocztowe - możliwe, że wrzuciło ci maila do Spamu (np. w WP). Ja podałem adres z tlena i dostałem odp. po kilkunastu minutach - a w mailu hasło. Próbuję teraz ściągać bittorentem, ale cos mi się wydaje, że będę musiał spróbować jakiegoś mirrora z ich strony, bo ten link p2p jakiś szajsowaty jest...

Tak się tylko zastanawiam - skoro w normalnych MMORPGach pingi są średnio w granicach 100-300, to jak można grać z takimi pingami w MMOFPS. Nie grałem w Necrona, więc nie wiem jak można ominąć takie opóźnienia? Chyba, że tak się robi MMOFPSy, żeby pingi były mniejsze niż w normalnych MMO...?

Autor:  ShadorVD [ 29 sty 2005, 23:39 ]
Tytuł: 

Eh...

Rzeczywiście wrzuciło mi do spamu, wystarczyło tylko podac inny e-mail i od razu (minuty nie minęło) dostałem potwierdzenie.

Dzięki.

SvD.

Autor:  Xanth [ 30 sty 2005, 00:00 ]
Tytuł: 

Tymek napisał(a):
Tak się tylko zastanawiam - skoro w normalnych MMORPGach pingi są średnio w granicach 100-300, to jak można grać z takimi pingami w MMOFPS?

Mozna. Wyobraz sobie bitwe na 300 graczy, z czolgami, bombowcami, piechota, wszystko FPS, ping rzedu 150-200, lagow brak (Planetside). Poprostu gry MMOFPS maja "troszke" inaczej skonstruowany kod sieciowy, w porownaniu z takimi quakami czy unrealami.

X.

Autor:  konrador [ 30 sty 2005, 01:25 ]
Tytuł: 

W takim PS jest client-side hit detection dlatego w praktyce lagow brak...

Autor:  Jachet [ 9 lip 2006, 10:26 ]
Tytuł: 

Prosze powiecie co sie dzieje

Rejestruje sie w czasie gdy sciagam FOM
Jak sie sciagnelo na poczcie nic nie ma :wtf:

Czekam 1 dzien i nadal nic :-? :(

Autor:  Jachet [ 9 lip 2006, 10:28 ]
Tytuł: 

Moje gg to 8875883




Prosze o pomoc!!![/b]

Autor:  joshe [ 9 lip 2006, 12:25 ]
Tytuł: 

a wziąłeś to pod uwagę:
Cytuj:
Be advised that using an email address from AOL, Netscape, Yahoo or any of their affiliates might cause problems in receiving your account activation email, it is strongly advised to use an alternative email address for the time being.
?
próbuj na inne konto

Autor:  Shadhun [ 9 lip 2006, 12:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W takim PS jest client-side hit detection


Czy nie ułatwia to w sposób straszliwy pisanie wszelkiego rodzaju aim botów ?.

Autor:  konrador [ 9 lip 2006, 14:15 ]
Tytuł: 

Nie.

Autor:  joshe [ 9 lip 2006, 20:57 ]
Tytuł: 

nie ma to jak wyczerpująca odpowiedź

Autor:  konrador [ 9 lip 2006, 22:22 ]
Tytuł: 

Rozumiem, ze do ciebie trzeba pelnym zdaniem, zebys zalapal...

Nie, client-side hit detection nie ulatwia pisania aimbotow.

A dlaczego nie i w czym rzeczywiscie pomaga, mozna dojsc samemu na chwilke sie gleboko zamyslajac.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team