mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 8
Dołączył(a): 27.06.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 17:53 
Cytuj  
witam.
Taj jak napisałem w temacie szukam chętnych do napisania gry mmorpg osadzonej w świecie Tolkiena .
Oczywiście będą potrzebni programiści C++ graficy 3d i 2d.(ja jestem programistą)
Co do spraw technicznych planuje wykorzystanie :
Enginu graficznego OGRE --> www.ogre3d.org
fizycznego ODE www.ode.org
i dźwiękowego OpenAL www.openal.org .

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 18:01 
Cytuj  
gl.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 18:25 
Cytuj  
Bezsens tworzenia gry opartej na Tolkienie bo:
- juz jest taka gra tworzona
- nie macie praw autorskich i nawet jako free projekt bedziecie mieli problemy
Lepiej juz wymyslec swoj wlasny system i swiat, co imho jest o wiele ciekawsze. W kazdym razie gl tez zycze :]


_________________
.


Posty: 8
Dołączył(a): 27.06.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 18:54 
Cytuj  
Nie musi być koniecznie w świecie tolkiena .
Chodzi mi głuwnie o znalezienie osub zainteresowanych udziałem w projekcie.

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 19:05 
Cytuj  
konradb2 napisał(a):
Nie musi być koniecznie w świecie tolkiena .
Chodzi mi głuwnie o znalezienie osub zainteresowanych udziałem w projekcie.


Wyglada na to, ze polonisty tez bedziecie potrzebowac. ;)


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 21:40 
Cytuj  
A gUwno prawda :E


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna

*

Posty: 116
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2005, 22:04 
Cytuj