mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 2 kwi 2005, 20:29 
Wyglada na to, ze tzw. open beta Mourning wystartowala. Wczoraj zostaly rozeslane invite'y do osob, ktore zamowily pre-order, jednak z tego co mozna wyczytac na forum wynika, ze nie do wszystkich.

Na razie nie wiadomo, czy do bety bedzie wpuszczona wieksza liczba osob z puli zarejestrowanych beta testerow, ktorzy nie pre-orderowali gry, ale raczej nie liczylbym na to...

BTW w tym threadzie mozna znalezc wypowiedzi uchylajace rabka tajemnicy nt. problemow z logowaniem w becie itp. W sumie nie jest tego wiele, ale mozliwe, ze niedlugo zniknie.

PostNapisane: 4 kwi 2005, 16:32 
Info dot. release od egomancera:

We will send a beta invite to all the preordered, even after the first wave went out.

ANd yes, the game will go live this week. We are setting up the billing system (in fact polishing it) and once we have it we are good to go.

gg...

PostNapisane: 7 kwi 2005, 16:40 
Swieze info nt. bety i premiery od egomancera:

The emails for the second wave of beta are processed right now and we are sending them.

Special note for the users that have hotmail account: please check your junk email because last time the email we sent has been considered spam and deleted or placed in that directory.

We are still considering an open beta for 24-48h but this matter is under debate because there are only 2 servers and we do not want to overload them...

And the final note, the game will go live when we fix the connection problems. Now there are a few people that can not log in the game and we try to fix all these errors. Once they are fixed we will go live.

PostNapisane: 9 kwi 2005, 14:15 
Zrobiles pre-order Mourning?
No to go juz nie odwolasz, niezaleznie od tego czy zrobisz cancel, i tak pobiora ci kase z konta.
Have a good day!

I canceled last week and lo' and behold I just got the letter today that I have been billed.

Congratulations!

Your Pre-Order for Mourning has been successfully charged, and
will be shipped shortly. You will notice a charge of $29.95 on
your credit card statement as "Internet Services".

Your order will be shipped to:

To make matters worse they clearly stated when you pre-ordered that you would not be billed UNTIL the game shipped, yet here they are charging and stating the game WILL BE SHIPPED SHORTLY.

This reeks of internet ***** and brings us right back around to that magic word once again.

S.C.A.M.

I think the devs owe a big apology to all of us that tried to point out earlier this year that the billing company and publisher they were working with were of questionable ethics.

I don't blame the devs for this at all, I know they were lied to as well in all this and Im really worried about the reputation this is going to create for thier company just being associated with this mess.

A tu profesjonalna jak zwykle odpowiedz egomancera:

Well, calm down a little.

These orders were not supposed to be billed Friday morning, they were supposed to be billed MOnday evening ir Tuesday morning.

*edit* if we would have fixed the more pressing bugs.

Regarding the people that preordered TWICE there must be someting wrong. I mean I looked in the database after their email address and/or name and I did not find them. The ones that were present into the database I answered. So if I did not find you in the dtabase, you received no email from us, THEN there should be a problem...because as far as I know you did not preorder or your preorder was cancelled...

Egomancer

:)

PostNapisane: 11 kwi 2005, 19:21 
FYI: NDA Zostalo zniesione.

W tym threadzie znajdziecie pierwsze wrazenia beta testerow z gry.

PostNapisane: 12 kwi 2005, 11:37 
http://www.yikes.com/~ptolemy/mourning/

A tu jakis tester wrzucil troche screenow

juz.

PostNapisane: 12 kwi 2005, 11:42 
te screeny na pewno nie rzucają na kolana...

PostNapisane: 12 kwi 2005, 11:51 
rzucaja na kolana przy kiblu :>

juz.

PostNapisane: 12 kwi 2005, 13:04 
Co by nie mowic - cos jest w tych screenach. Ale to chyba tylko z sentymentu do Shadowbane, bo lokacje sa podobne.

PostNapisane: 12 kwi 2005, 13:52 
krzyk napisał(a):
rzucaja na kolana przy kiblu :>

juz.

lol... rzeczywiście dno

PostNapisane: 12 kwi 2005, 14:31 
Nie pieprzcie, nie jest zle, z taka grafa jeszcze bym dal rade grac jakby gra byla bez bugow i ok, zreszta pewnie koles czesc detali wylaczyl.Napewno lasy sa ekstra, szczegolnie drzewa mi sie podobaja, niestety niektore modele/textury ssaja, trawa... mam nadzieje ze to tak wyglada z powodu zmniejszenia ilosci detali ;]

PostNapisane: 12 kwi 2005, 14:54 
Tak gra wyglada na pelnych detalach....

juz.

PS. A dla porownania ingame screen z dnl:
click

PostNapisane: 12 kwi 2005, 15:43 
Graficznie nie wyglada to jeszcze tak zle... Gorzej - z tego co czytalem - prezentuje sie combat i sama rozgrywka :\ Na mmorpg.com znalazlem posta beta testera, ktory testowal toto od marca 2k3 - ponizej copy&paste najciekawszej czesci.

- Mobs, NPC's and other players become invisible at random

- Ground textures get psychadelic or transparent

- You can fall through the ground into an empty void beneath the world

- Your HP's can suddenly stop regenerating, even while sitting. If you're lucky here, they will start back up at 1/5 the intended pace.

- Every time you make an adjustment to your display settings you have to log out, then back in. Of course, it holds your character in limbo and won't let you log back in on that character for an hour or more.

- There is no quest journal, so be sure to have pen and paper handy when doing one of the handful of quests they've managed to get in, because the NPC will not tell you the quest info a second time.

- The character, much to the dismay of the beta testers who have been asking it be changed for a year, look like cmplete idiots running and don;t actually hold weapons in their hands.

- Guards stand around and watch as you get the snot beaten out of you right in front of them by someone they are supposed to flag as an enemy.

- The GUI is a complete joke that we've been told is being changed out for a nice one for over a year.

- As if the pitiful frame-rates you get are not bad enough, you have to be subjected to 1 minute or longer lag spikes as well.

- There is nothing that actually tells you what stat does what or anything at all along those lines, so have fun guessing and hoping the devs used common sense when designing it.

- Poor lighting, horrible shading, really really dumb animations are all in abundance.

- There are no actual spell descriptions, so, again, guess and rely on the devs' common sense.

- Combat is not the joyride they promise. You target, auto attack and hit some special attacks for added damage during the fight. Not very unique lol.

PostNapisane: 14 kwi 2005, 00:29 
Dzisiaj (a w zasadzie wczoraj) rozeslano pierwsze 250 pre-orderow :<

PostNapisane: 14 kwi 2005, 02:14 
Bueheh, swoja droga ciekawe jestem za ile lat wkoncu zrobila mmo action crpg ;] Walki w ktorych ciskasz na klawiaturze/padzie odpowiednie przyciski i blokujesz/atakujesz moba specjale po odpowiedniej konfiguracji itp :D

PostNapisane: 14 kwi 2005, 07:56 
a czy przypadkiem action i rpg się nie wyklucza?

w grze rpg przecież o uniku, sile ciosu, zwinności, szybkości decyduje sprzęt i skill naszej postaci. W action nasz sprzęt (dobre łącze, dobra mysz) i nasz skill. Jak to chcesz pogodzić?

PostNapisane: 14 kwi 2005, 07:59 
Jakos w Neocronie dalo sie to zrobic calkiem sprawnie ;)

X.

PostNapisane: 14 kwi 2005, 08:15 
gdyby to było sprawnie to w Neocrona grałyby tłumy ludzi. A tak zdechł...

PostNapisane: 14 kwi 2005, 08:33 
Mark24 napisał(a):

Nie mam pojęcie czemu zdechł... to była super giera.
Jak dla mnie najlepszy MMO zaraz po wow, najlepszy cyberpunk i najlepsze PvP...
Do tego piękny crafting... ehh szkoda... trochę mnie DOY przeraził... Postacie zrobili jak z disneya a klimat Yorku jak z Edgara Poe. I wsadzili do jednego gara.
Gdyby mieli budżet blizzarda, no to by było fajno :D

PostNapisane: 14 kwi 2005, 08:49 
Mark24 napisał(a):

Bylo sprawne, idealnie sie laczylo skille, lvle i sprzet ze skillem w reku. Masa ludzi grala i przestala grac z powodu miliona bugow w samym contencie i silniku, ktore nie byly w ogole naprawiane. A prawie zdechl przez Neocrona2, ktory dosc drastycznie popsul UI i silnik graficzny. Tyle, ze nadal ludzie w to graja, nie zapominaj, ze to jest niszowa gra, skierowana do konkretnego odbiorcy, nie tak jak WoW ;)

X.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona