MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

$ EverQuest 2 $
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=12580
Strona 1 z 3

Autor:  Beast [ 20 kwi 2005, 08:56 ]
Tytuł:  $ EverQuest 2 $

SoE zaserwowalo nam juz slynne "/pizza", teraz najwidoczniej nadszedl czas na nastepny krok w ewolucji MMORPG. ;)
Pod koniec czerwca firma udostepni nowe serwery z zaimplemntowanym mechanizmem "virtual trading", ktory zezwoli na handel przedmiotami oraz postaciami z gry za gotowke.

John Smedley napisał(a):
Hello Everyone,

We have a big announcement coming out in the press in the next day, and I wanted to make sure you heard it from me directly rather than reading an article about it.

Starting in late June, SOE will begin offering a new service called Station Exchange. This secure service will allow EverQuest II players on specific servers to buy and sell the right to use items, coin and characters. To be clear, all we are doing is facilitating these transactions. We are NOT in the business of selling virtual goods ourselves.

I'm sure this is going to come as a shock to many of you, since for the past six years, we have held the line in not allowing these sorts of things to occur. I'd like to explain the primary drivers for this change from our perspective:

First: It's obvious that a large percentage of our players either don't mind this activity or actively participate in it. We've done a fair amount of homework on this subject, and we believe this is a $200 million dollar market worldwide, and there are a huge number of our players taking part in the buying and selling of virtual goods. We have conducted polls, and the vast majority of players either doesn’t care about it or would like to participate in it. We believe that by allowing this to happen on select servers, we can have a solution for both the many players who want to participate in this and for those who don’t.

Second: Dealing with fraudulent transactions of one type or another takes up roughly 40% of our customer service people's time. We have players calling us up or requesting in-game service for activities related to these sorts of transactions constantly, even though they are specifically disallowed by our EULA. You may ask why the percentage is that high when it's not allowed in the first place? The answer is simple. Many times, people in these situations aren't up front with us about what actually happened. "My sword disappeared from my inventory" comes to mind, when what actually happened is the player has sold the item to someone else. Our CS people have to take the time to investigate this claim because if something legitimately happened, we of course want to take care of the player's needs. We believe that by taking this course, we will free up a great number of resources to deal with other things for our players.

Third: We see this as a potentially interesting model for future games. If we came up with a game specifically designed around these sorts of transactions, it might be pretty cool. Online gaming is always evolving, and we’re going to see how a sanctioned exchange service shakes out in EQII. From our perspective, it's always wise to keep pushing the envelope.

Obrazek

Autor:  Mark24 [ 20 kwi 2005, 09:02 ]
Tytuł: 

Oni chyba mają tam kilka zespołów pod nazwą "tysiąc i jeden sposobów na wydojenie gracza", które wzajemnie prześcigają się w idiotycznych pomysłach.

Autor:  SwenG [ 20 kwi 2005, 09:05 ]
Tytuł: 

Mark co jak co, ale Virtual Trading imo to jakiś ruch przeciwko wszelkim portalom typu IGE, bo po co dawać zarabiać jakimś Koreańczykom skoro można samemu z tego kasę ciągnąć. Na moje pomysł dobry.

Autor:  Mark24 [ 20 kwi 2005, 09:16 ]
Tytuł: 

czyli myslenie w stylu:
"i tak sprzedają chociaż zabraniamy, więc zalegalizujmy to i połóżmy łapę na profitach z tego płynących"

Autor:  SwenG [ 20 kwi 2005, 09:17 ]
Tytuł: 

dokładnie tak :D, imo bardzo dobre posunięcie.

Autor:  Mark24 [ 20 kwi 2005, 09:26 ]
Tytuł: 

EQ2 = farmer/ninja heaven.

Mam nadzieję, że inni tego nie podchwycą mimo, że to dobry pomysł zdaniem niektórych, bo zamiast 3-5% farmerów którzy grają dla kasy, 5% będzie grało tylko dla funu, mając gdzieś wartość swojego konta i itemków i nie walcząc nie plując przy każdym rare dropie wartym więcej niż 10USD.

Autor:  Mark24 [ 20 kwi 2005, 12:04 ]
Tytuł: 

dobry byłby pomysł z kupnem itemków od developera zamiast żmudnego raidowania bądź farmowania. Człowiek zająłby się pracą a w mmorpgi grał stricte dla PvP/eventów/innego_funu ;)

Autor:  Xanth [ 20 kwi 2005, 12:38 ]
Tytuł: 

Podejrzewam, ze to bedzie kolejny krok. Narazie maja pewnie jeszcze skrupuly, ale szlak zaczyna sie powoli przecierac ;)

X.

Autor:  rafgate [ 20 kwi 2005, 14:34 ]
Tytuł: 

tak apropo to nic niepisze ze sony bedzie bralo profit od sprzedanych itemow/kasy moim zdaniem super pomysl bo IGE kupujac dajmy nato iles tam kasy za 10 $ sprzedaje to samo za 30 $ lol a pozatym watpie zeby sami zaczei sprzedawac bo straca bardzoooo wielka ilosc graczy farmerow :) wiele gier sie natym utrzymuje ze siedzi tam mase luda majacych po 5 kont i farmuje

Autor:  Dwutlenek [ 20 kwi 2005, 21:07 ]
Tytuł: 

o ile samo SOE nie zacznie sprzedawać sprzetu to będzie to miało jakiś sens...

Autor:  rafgate [ 20 kwi 2005, 21:25 ]
Tytuł: 

jak zaczna sprzedawac to sie posypie gosodarka na serwie :) tak to juz jest bo ludzie przestana farmowac bic moby etc

Autor:  Mark24 [ 20 kwi 2005, 23:52 ]
Tytuł: 

nie sądzę by tylko skupowali bo to nie miałoby sensu. Wystarczy przyjąć, że SOE chce na tym jak zwykle zarobić, a nie dać zarobić graczom.
Więc albo tanio kupić drogo sprzedać. Ewentualnie drogo sprzedać (bo ileż to roboty dopisac do bazy danych itemek) i czasami coś od kogoś kupić (tzn. oddać część kwoty za abonament delikwentowi).

Autor:  rafgate [ 21 kwi 2005, 00:28 ]
Tytuł: 

Mark ale skad ty wzioles ze SOE chce skupowac cos od graczy gadka tu idzie oto ze SOE zacznie sprzedawac stuf lub nie moim zdaniem niezacznie sprzedawac bo wiecej straca jak zyskaja a niemoga poniesc takiego ryzyka :)

Autor:  Tuxedo [ 22 kwi 2005, 06:37 ]
Tytuł: 

Ciekawe ile mozna wyciagnac grajac w uber gildii lol cos jak: 8 godzin EQ2 i fajrant :D

A pomysl, hmm to cos jak legalizacja prostytucji :D

Autor:  Ashton [ 22 kwi 2005, 15:58 ]
Tytuł: 

A mi uzywek, czyli znowu sie sprawdza powiedzenie glodnemu chleb na mysli ;]

Autor:  Dwutlenek [ 22 kwi 2005, 18:34 ]
Tytuł: 

Pomysł chyba niezły...
Ciekawe jak zareaguje Blizz, sporo farmerów się przeniesie do EQ2 z tego powodu :]

Autor:  mironus [ 22 kwi 2005, 18:41 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem cos sie konczy a cos sie zaczyna. A zaczyna sie koniec obecnego obrazu mmorpgow. Pobawie sie w proroka: za 3 miesiace wszystkie gry SOE Beda mialy to na wszystkich serverach, za rok wszystkie inne rpgi. Szlag trafi playstyle wiekszosc bedzie grala dla kasy. Dla odmiany zaczna wychodzic gry w ktorych wirtualna gotowka nie istnieje i nie bedzie mozliwosci sprzedazy kasy w zaden sposob. Np itemy dostaniesz za experience lub tylko z questow. One pobija playstylem rynek a jedyny czarny handel zostanie dla sprzedazy kont na czym juz sie nie da zarobic na masowa skale. Za 3-4 lata obstawiam nowa generacje mmorpgow bez farmerow.

Dziekuje.

Autor:  egoist [ 22 kwi 2005, 19:00 ]
Tytuł: 

EQ2 nie jest jedyny. SE ma zamiar wprowadzic w Final Fantasy XI kupowanie Gili(waluta finalowa) za gotówke. Uwazam to za swietny pomysl. Gilsellers precz.

Autor:  Asmax [ 22 kwi 2005, 19:14 ]
Tytuł: 

Square powinno sie puknac w leb. Jezeli zdarzylby sie jakis maly bug w ktorym jakis gracz stracilby kupione gile nie wyrobiliby sie z pozwami :)

Autor:  Ashton [ 22 kwi 2005, 21:30 ]
Tytuł: 

Bosh sami czarnowidze tutaj ;] IMO to nic nie zmienic, tzn i tak byli farmerzy i beda dalej, sporo osob gra dla funu. Kasa ktora idzie zwykle na itemy i tak nie jest duza jak na standardy bogatszych krajow.

Poprostu sony zwalcza czarny rynek najlepszym mozliwym imo sposobem. Pozatym jak wprowadza jakies posredniczenie za mala kase to handel stanie sie o wiele bardziej secure. Ktos placi dla sony karta, sony sprawdza kase, przenosi item, przerzuca kase na konto sprzedawcy.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team