mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 10:49 
Cytuj  
Cytuj:
FAIRFAX, VA - MAY 18, 2005 - Mythic Entertainment, developer and publisher of massively-multiplayer online role-playing games including Dark Age of Camelot and the upcoming Imperator today announced that they have secured the exclusive worldwide, rights to create massively multiplayer online games for PC and console set in the fantasy world of Warhammer created by Nottingham, UK-based Games Workshop Group PLC. The first game based upon the dark, medieval world of Warhammer will be released on PC in 2007.

“I have always been a big fan of Games Workshop and Warhammer and I am thrilled that we are now able to work on one of the world’s greatest and most enduring fantasy gaming brands,” said Mark Jacobs, CEO and President of Mythic Entertainment, Inc. “Our goal for this first of what we hope will be many Warhammer-based games is to create the single-greatest RvR-based MMORPGs in the industry.”

“Warhammer fans around the world can be assured that our new partnership with Mythic, a company with fantastic credentials in delivering great online games, will result in a truly compelling online experience,” said Andy Jones, CEO of Games Workshop’s Entertainment and Media Division. “We are really looking forward to working closely with people who share our passion both for the world of Warhammer and for making games of the highest quality.”


Chyba lepiej juz stac sie nie moglo:D

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 11:07 
Cytuj  
No no i to na kosnole tez wyjdzie :oops:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 11:12 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
No no i to na kosnole tez wyjdzie :oops:

:wtf: jakie kosnole ? piles cos z rana:|?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 11:53 
Cytuj  
Ooooooooooooooooooooooooooooooooo
Moze byc niezle, mythic to machina z jajami, moga nie spieprzyc.

juz.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 12:15 
Cytuj  
Jo imo lepiej trafic nie mogli :D


_________________
retired...

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 12:19 
Cytuj  
Coś mi się tak pomyślało, że świat warhammera przypomina trochę świat WoW.
Muszę przyznać, że możliwośc poruszania się po drogach Starego Świata to by była nie lada gradka.
A fakt, że wzięła się za to solidna ekipa cieszy jeszcze bardziej.
Kurcze nazwy miejsc mi się z pamięci wyłaniają.
Masę sesji rozegrałem w Warhammerze.

Ciekawym tylko jaki system zrobią, bo ten paiperowy raczej średnio mi pasował, szczególnie wybór profesji :)
Chociaż miał swoje zalety, jak to rozbudują może być bomba... tam przecież było z 200 zawodów...
*zaciera ręce*

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 13:04 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Pieszczoch napisał(a):
No no i to na kosnole tez wyjdzie :oops:

:wtf: jakie kosnole ? piles cos z rana:|?


Eeee? Nie?
Wyraznie jest napisane "rights to create massively multiplayer online games for PC and console set", moze mam to inaczej rozumiec?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 13:15 
Cytuj  
Cytuj:
The first game based upon the dark, medieval world of Warhammer will be released on PC in 2007.

Our goal for this first of what we hope will be many Warhammer-based games is to create the single-greatest RvR-based MMORPGs in the industry.”

No prawa maja co chyba nie znaczy iz warhammer online pojawi sie na czyms innym niz pc(zrozumialem ze planuja wiecej niz jedna gre ale najpierw zrobia mmorpga na pc)
Najpierw wogole nie zauwazylem tej wzmianki o konsolach (pewnie dlateo ze rano nie wypilem jak zawsze kakao:| ) tak wiec przepraszam iz oskarzylem cie o spozywanie napojow wyskokowych :|

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 13:26 
Cytuj  
Ja tez wylalem wiele lez jak dowiedzialem sie ze przerwali prace nad WO, a tu prosze, taka niespodzianka. Najbardziej podobalo mi sie w warhammerze, ze w zasadzie kazda postac byla inna, profesji miliardy. Mniam.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 13:31 
Cytuj  
Bosko. Firma ktora zrobila najlepsze pvp w mmorpgu zabiera sie za najbardziej nadajacy sie swiat do pvp mmorpga. Wybuchowa mieszanka:>

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 13:59 
Cytuj  
Cytuj:
tak wiec przepraszam iz oskarzylem cie o spozywanie napojow wyskokowych :|


No ja mysle! Jatego nei spozywam, ja to pije khe khe.

A kupa profesji w grze MMO jest fenomenem, AO moze i nie posiada az tak wielkiej ilosci, ale w duzej mierze zawdziecza dzieku temu swoj sukces, a takze Horizons, ktore jeszcze sie trzyma i przezylo czarne czasy na rynku (WoW).

Co do WH itp. to pamietam fajny tekst znajomej "my kobiety sie w to bawimy jak mamy 6 lat, a wy dorosli mezczyzni dalej sie lalkami bawicie" hehe, malowanie figurek :oops:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 15:20 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Bosko. Firma ktora zrobila najlepsze pvp w mmorpgu zabiera sie za najbardziej nadajacy sie swiat do pvp mmorpga. Wybuchowa mieszanka:>



Az tzreba sie cieszyc ze w pewnym momencie projekt upadl na skutek czego teraz gre zrobia prawdziwi fachowcy

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 15:48 
Cytuj  
pierwzsy tytul w 2007... zakladajac niewielkie poslizgi, faze "beta" na poczatku retaila... w 2008 na gwiazdke sie pewnie w to pogra. Ale fakt faktem, dobrze sie stalo, ze wpadlo to w rece fachowcow


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 15:48 
Cytuj  
Do tej pory nie wierzylem w WH ale teraz... teraz wierze :]

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 16:08 
Cytuj  
lutus napisał(a):
pierwzsy tytul w 2007... zakladajac niewielkie poslizgi, faze "beta" na poczatku retaila... w 2008 na gwiazdke sie pewnie w to pogra. Ale fakt faktem, dobrze sie stalo, ze wpadlo to w rece fachowcow


Nie bylbym tego taki pewien. Zwlaszcza jak jest mozliwosc ze przejeli tez material WHO, ktory byl juz w pewnym stadium pre-beta. W tym wypadku wystarczy dokonczyc dzielo.

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 16:15 
Cytuj  
jak ktos zaklada start na za 2 lata, to znaczy , ze bedzie robil wszystko od poczatku, inaczej daliby date 2006.


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 16:24 
Cytuj  
lutus napisał(a):
jak ktos zaklada start na za 2 lata, to znaczy , ze bedzie robil wszystko od poczatku, inaczej daliby date 2006.


Mi sie nie spieszy. Jesli zaczynaja robic od zera to znaczy ze material jaki dostali byl kiepski. W takim przypadku lepiej to robic od zera niz latac cudze dziury.
Mam tylko nadzieje ze skupia sie bardziej na grywalnosci niz na fajerwerkach graficznych.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 16:35 
Cytuj  
Lutus, a powiedz mi jaki MMORPG 'grade A, byl robiony przez tylko 2 lata?
Srednio robi sie tej jakosci gry jakies 3-4 lata.

Srednio tez przez 1 rok robi sie dodatek do MMO, co zawiera w wiekszosci nowe tekstury, mapki, moby, czary, klasy itp., ale engine i kod ten sam. Napisanie gry od zera naprawde zajmuje duzo czasu.
Concept art poczadkowy zajmuje pare miesiecy, przelanie tego na tekstury, silnik-fizyka-kod, level i craft system, testy, zatrudnienie ludzi, optymalizacja pod directx itp. Wszystko zajmuje kupe czasu plus nie kazda robote da sie robic naraz, niektore rzeczy trzeba jeden po drugim zaczynac-konczyc lub zaczynac i rezygnowac z czesci projektu.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 16:42 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Mam tylko nadzieje ze skupia sie bardziej na grywalnosci niz na fajerwerkach graficznych.

o to bym sie raczej nie martwil ,co nie zmienia faktu ze mozna miec obydwie rzeczy :D
http://vnfiles.ign.com/rpgvault/dao...5040901-566.wmv :P


_________________
retired...

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 16:44 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
Lutus, a powiedz mi jaki MMORPG 'grade A, byl robiony przez tylko 2 lata?
Srednio robi sie tej jakosci gry jakies 3-4 lata.

Srednio tez przez 1 rok robi sie dodatek do MMO, co zawiera w wiekszosci nowe tekstury, mapki, moby, czary, klasy itp., ale engine i kod ten sam. Napisanie gry od zera naprawde zajmuje duzo czasu.
Concept art poczadkowy zajmuje pare miesiecy, przelanie tego na tekstury, silnik-fizyka-kod, level i craft system, testy, zatrudnienie ludzi, optymalizacja pod directx itp. Wszystko zajmuje kupe czasu plus nie kazda robote da sie robic naraz, niektore rzeczy trzeba jeden po drugim zaczynac-konczyc lub zaczynac i rezygnowac z czesci projektu.

A kto ci powiedzial ze beda robili to od 0? Mythic ma swoj wlasny silnik (gotowy po kilku przerobkach) wiec na to odchodzi jakies 1.5 roku...


_________________
retired...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.