MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MMO bez abonamentu
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=13695
Strona 1 z 4

Autor:  Dhoro [ 16 cze 2005, 10:01 ]
Tytuł:  MMO bez abonamentu

O ile sie nie myle GW jest na zasadzie, kupie, nie płace co miesiąc i gram ile chcem, czy są jeszcze jakieś inne mmorpg, które działają na podobnej zasadzie? Z góry thx za info.

Autor:  Mark24 [ 16 cze 2005, 10:06 ]
Tytuł: 

Gw to takie poł mmorpg.

Project Entropia tam nie ma w ogóle abonamentu - bo gra jest finansowana całkiem inaczej.

Autor:  Aldatha [ 16 cze 2005, 10:48 ]
Tytuł: 

jak w to gralem to dalo sie zarabiac kase w sladowych ilosciach inaczej niz placac rl $

Autor:  Dhoro [ 16 cze 2005, 13:26 ]
Tytuł: 

w sumie mało tego :har: , trzeba bedzie wziasc cos z abonamentem

Autor:  rarPL [ 16 cze 2005, 13:33 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Gw to takie poł mmorpg.

Project Entropia tam nie ma w ogóle abonamentu - bo gra jest finansowana całkiem inaczej.


Nie powiedzialbym ze poł mmorpg. Poł mmorpg to te wszystkie darmowki a GW jest mmorpg. Moze nieco rozni sie od "wielkiego" (jak dla kogo) WOWa ale na pewno nie przypomina darmowych pseudo wyzej wymienionego gatunku.

Autor:  Pieszczoch [ 16 cze 2005, 14:02 ]
Tytuł: 

I na pewno nie przypomina MMO, co to za MMO jak wiekszosc misji terenow i exp spots to jakby instancje? A pierwsza lokacja gdzie mozesz spotkac wszystkich graczy to miasto? :har:

Autor:  Mark24 [ 16 cze 2005, 14:12 ]
Tytuł: 

PIerwsza i jedyna chyba?
MMORPG polega na tym, że ludzi spotykasz wszędzie, a nie 95% gry to instancje gdzie mieści się 5 osób max, a pozostałe 5% to miasta służące do chatowania, handlu i szukania party co gorsze podzielone na dziesiątki podserwerów nie widzących się wzajemnie.

Autor:  Kabraxis [ 16 cze 2005, 17:30 ]
Tytuł: 

No ale nie zmienia to faktu ze gierka jest spoko i warta swej ceny.
Ale jakby juz byl abonament to bym nie kupil.

Autor:  ShadorVD [ 16 cze 2005, 17:36 ]
Tytuł: 

Dokładnie.

Jak to Kabraxis napisał gra nie posiada abonamentu co jest jej zaletą.

Nie grałem w GW lecz to co czytam daje mi wizję Diablo II z miastem (skonwertowany w 3d battle-net chat) gdzie ludzie się spotykają itp. I tak jak w Diablo może grać tylko parę osób w jednej 'grze'.

SvD.

Autor:  konrador [ 16 cze 2005, 17:40 ]
Tytuł: 

GW jest fajne, ale fakt faktem, ze to niestety takie pol MMO... W najlepszym wypadku :\

Autor:  Kabraxis [ 16 cze 2005, 23:01 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
Dokładnie.
Nie grałem w GW lecz to co czytam daje mi wizję Diablo II z miastem (skonwertowany w 3d battle-net chat) gdzie ludzie się spotykają itp. I tak jak w Diablo może grać tylko parę osób w jednej 'grze'.
SvD.


No bo zrobili ja ci sami ludzie co stworzyli BattleNet i sieciowy fenomen Diablo. :D
A wygladalo to tak:

- chlopaki w Blizzardzie jest do dupy, Vivendi za bardzo naciska, spadamy ?
- OK
- Zalozymy swoja firme a zeby nie ryzykowac (no bo po co) i jako ze nie mamy autentycznie zadnego pomyslu na gre to zrobimy Diablo przez net w 3D, ok ??
- OK
- no to mamy hita, chlopaki !!:D
- SUPER !! :D

I tak powstalo Guild Wars (ktore nawiasem mowiac grywalnie i contentowo (itemki, potwory) jest 3 razy gorsze niz Diablo).
AHA bylbym zapomnial ktorys z devsow pewnie jeszcze jako dziecko (albo syn jego) gral w Magic: The Gathering, a ze karcianki sie sprzedaja znakomicie na calym swiecie, wrzucili to do jednego wora.

Jesli ktos szuka w tej grze czegokolwiek oryginalnego to nie znajdzie, jesli szuka nastepcy Diablo/Sacred to sie zawiedzie, jesli szuka MMORPG to sie zbulwersuje. :D

Generalnie nie rozumiem zachwytiw w prasie i serwisach internetowych nad ta gra, nie ma w niej "iskry" i tego przeblysku geniuszu ktory towarzyszyl grom Blizzarda (i dalej towarzyszy bo WoW jest genialny).
Porownuje do gier Blizza dlatego ze GW stworzyli ludzie ktorzy z niego odeszli.
Gra jest fajna i tyle.Dla mnie na 7+/10 (grafa 10/10). I sie nie placi. KONIEC.

Autor:  Soulless [ 17 cze 2005, 06:08 ]
Tytuł: 

Powiem Ci, co mnie osobiscie urzeklo w Guild Wars. A z czym porownywac mam, bo juz swoje gralem w rozne tytuly.

Otoz Guild Wars po pierwsze jest sliczne.
Po drugie nie wymaga poswiecania mu ogromnych ilosci czasu, czyli jest idealne dla kogos kto pracuje i nie ma na granie masy czasu. Wylogowanie sie w trakcie misji jest bezkarne, jak chcemy szybki wygrzew to robimy chara PvP w 3 minuty itp. Guild Wars daje namiastke MMORPG ludziom, ktorzy nie maja na granie po 16h dziennie przez 5 lat :D

Autor:  ShadorVD [ 17 cze 2005, 06:13 ]
Tytuł: 

@up

I tym mnie przekonałeś do kupna.

SvD.

Autor:  robertos [ 17 cze 2005, 07:30 ]
Tytuł: 

Zgadzam sie Guild Wars nie wywiera na tobie takiej presji, aby miec wysoki lvl, expowac expowac, szukac itemów, tu bardzo wiele zalezy od skilli i tego jak ich uzywasz. Pomysl z karcianek bardzo mi odpowiada, bo generalnie bronie maja maly AP, wiec nie ma tu takiej mozliwosci ze podbiegnie ci koles z wypas daggerami i zabije cie w 3 sekundy. Kazda profesja jest dobrze wywazona i nie ma gorszych ani lepszych. W przeciwienstwie do innych gier GW ma jakas fabule, ktorej ty jestes uczestnikiem. GW to takie NWN przez siec moim zdaniem. Polecam tym ktorzy nie maja codziennie 5-10godzin na granie i nie lubia stac w jednym miejscu i tluc wciaz te same moby.

Autor:  Mark24 [ 17 cze 2005, 07:43 ]
Tytuł: 

inna sprawa, że się nudzi po 3 dniach. Dokładnie tak samo jak NWN ;)

Autor:  Shubduse [ 17 cze 2005, 07:47 ]
Tytuł: 

Zapomnieliscie o Project Entropia. O ile jest o czym wspominac. A reszta w dziale darmowe ( planeshift i takie tam ).

Autor:  robertos [ 17 cze 2005, 07:55 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
inna sprawa, że się nudzi po 3 dniach. Dokładnie tak samo jak NWN ;)


Jak kto lubi, mi sie jeszcze nie znudzila a gram 2 tygodnie, inna sprawa ze niektorym WoW sie nudzi po tygodniu, albo sie zniechecaja do gry bo mmo a graja samemu, bo party nie moga znalezc.

Autor:  Mark24 [ 17 cze 2005, 07:59 ]
Tytuł: 

wiesz tu raczej chodzi o rozbudowanie świata i rozgrywki. Wiem, że są ludzie którzy pykają w tetrisa od lat dziewięćdziesiątych.

Autor:  Kabraxis [ 17 cze 2005, 08:26 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
wiesz tu raczej chodzi o rozbudowanie świata i rozgrywki. Wiem, że są ludzie którzy pykają w tetrisa od lat dziewięćdziesiątych.


A rozbudowanie swiata i rozgrywki, jak juz pisalem lepsze bylo w Diablo 2.:D

Gra jest fajna na gora 2 tygodnie, nawet krocej.

Autor:  Xanth [ 17 cze 2005, 08:39 ]
Tytuł: 

Rozbudowanie swiata i rozgrywki w NWN zalezy tylko i wylacznie od tworcy modulu. Malo kto gra online w oficjalna kampanie, za to jest masa serwerow z wlasnymi swiatami, bogate i rozbudowane. I jak sie wie w jakie moduly grac (nawet silgle player sa ich dziesiatki tysiecy), to gra sie wcale tak szybko nie nudzi.

X.

PS. Bo pewnie nawet nie macie pojecia, ze w raz z NWN dostajecie zaawansowanego toola do budowy swiatow.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team