MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Everquest 2 vs City of Heores
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=15754
Strona 1 z 1

Autor:  Przemo19 [ 2 paź 2005, 17:15 ]
Tytuł:  Everquest 2 vs City of Heores

Witam!
Mam dylemant- nie wiem co wybrać.
Może ktoś pomóc? podać jakieś plusy , minusy itp.
dzięki.

Autor:  konrador [ 2 paź 2005, 19:20 ]
Tytuł: 

Te gry bardzo sie roznia miedzy soba, wiec nie bardzo rozumiem w czym problem tbfh. Mi np. swiat w CoH w ogole nie pasuje - nie te klimaty, wole fantasy. Poza tym postaci wydaja mi sie wyjatkowo plastikowe no i do tego calkowity brak inventory.

Ogolnie rzecz biorac EQ2 to duzo wiekszy grind, co przynajmniej dla mnie jest minusem.

Puste serwery, co przeklada sie na mala ilosc postaci, jakie bedziesz mogl spotkac w czasie gry to nastepny minus dla EQ2, CoH z tego co wiem, cieszy sie dosc duza popularnoscia, wiec ze znajdywaniem graczy do questowania nie powinno byc problemu.

W kwestii podzialu na zone'y (lub tez jego braku) obie gry sa na rowni - w obu grach zone'y (a przynajmniej ich czesc) sa dosc male, dla mnie to tez minus...

Mimo braku inventory CoH wygrywa z EQ2 jesli chodzi o customization~ postaci, czyli plus dla CoH.

Jakos mi nic na mysl nie przychodzi w tej chwili, moze powiedz, co konkretnie by cie interesowalo i wtedy bede mogl bardziej pomoc.

Autor:  Przemo19 [ 2 paź 2005, 19:38 ]
Tytuł: 

hmmm nie ma inventory ??? to jest porzadny minus :/


Widzisz Dowiadywalem sie duzo o EQ2 i bylem sklonny zamawiac lada dzien pakiet z dodatkiem, ale gdzies , cos przeczytalem o CoH , ogladnalem filmik(i) , i stad tez ten topic.

Wiesz klimaty jako tako nie graja dla mnie roli :
Lubie fantasy, uwielbiam post-apocaliptic , komiks srednio ujdzie.
Ale filmik byl na + :)

Interesuje mnie caloksztalt. Jak sie prezentuja oba tytuly.

Btw. EQ2 ma pustki na serverach?

Autor:  Ashton [ 2 paź 2005, 20:22 ]
Tytuł: 

w coh inventory to rozne power-upy ;] a za kase kupujesz tytuly i inne takie.
eq2 ma nadmiar questow ktore niestety czasami przynudzaja, gra ciekawa, ale tam tez bym powiedzial ze nie ma inventory bo ilosc itemow jest, a przynajmniej byla mala. Teraz wyszedl dodatek nie wiem jak to wyglada, ale jak ja gralem to prawie wszyscy lazili w takich samych strojach, zmieniajacych sie tylko zaleznie od klasy ;p

Autor:  Keii [ 2 paź 2005, 20:36 ]
Tytuł: 

Przemo:
Co do Eq2, masz trial przecież -> http://trialoftheisle.com/ :>

Autor:  Przemo19 [ 2 paź 2005, 21:01 ]
Tytuł: 

mało itemów :(
no ,wszyscy w takich samych zbrojach :/ :/ ;/
to nie to co anarchy, gdzie kazdy jest inny.


To inaczej.

KTORE MMORPG POLECACIE ?????
i prosze o krotkie info dlaczego.(prosze zeby jedna osoba/ jedna gra)
dzieki.

P.S wiem , ze taki temat (podbny) zrobilem wczesniej ,ale teraz to jush mam mentlik w glowie, a wiecie , nikt nie chce tracic pieniedzy bezsensu- wkoncu na ulicy one nie leza.
pozdrawiam

Autor:  Dana [ 2 paź 2005, 22:29 ]
Tytuł: 

WoW

+
-z założenia gra przystępna ale,
-Easy to learn, hard to master
-Świetny świat
-Nieskomplikowana mechanika
-Grywalna
-Satysfakcjonująca
-dużo ludzi gra
-pvp (imho)

_

-Po 60 jest to już pogoń za itemzami (czyli kto będzie bardziej fioletowy).




Ale i tak piszę subiektywnie :)

Autor:  Mark24 [ 3 paź 2005, 08:29 ]
Tytuł: 

w city of heroes nigdy nie grałem, ale grałem w EQ2 podczas bety. Gra to nic nie wnoszący kolejny mob bashing w niezłej oprawie graficznej.

mimo, że już skończyłem grać w WoW-a to polecam. Ludzie narzekają i będą narzekać na mnóstwo rzeczy, ale aktualnie raczej nie ma nic lepszego.

Autor:  Aldatha [ 3 paź 2005, 10:18 ]
Tytuł: 

City of Heroes wyroznia sie z gaszcza gier fantasy ktore sa ludzaco do siebie podobne , jest przedewszystkim orginalna i ma sporo pomyslow jakich prozno szukac gdzie indziej. Np system sidekick....zrownujemy swoj level do levela najsilniejszego w druzynie , dzieki temu jest zero problemow z znalezieniem grupy , zas wiele mmogow cierpi na ta przypadlosc bo nikomu sie nie chce nianczyc newba jak w tym czasie mozna zrobic cos dla siebie. Grind tez jest bo missions nie grzesza ani pomyslem ani wykonaniem , jak gralem to jeszcze pvp nie bylo.
tak wyglada coh ..

Sytuacja sie zmieni po wprowadzeniu City of Villians juz niedlugo , dojdzie pvp i mozliwosc gra zlymi , badzmy szczerzy ile gier pozwala na zabawe w tego zlego a nie kolejnego world saviour? , praktycznie zadna , tu otrzymasz mozliwosci ktore do tej pory byly dostepne w komiksach . Brak intentory to brak itemow...po WoW nikt nie przekona mnie ze to nie jest plus , w CoV nikt nie bedzie ganiac po neonki a zajmnie sie czym innym a jest tego troche...

Budowa baz: marzyles zeby wybudowac podziemny lair z wielkim atomowym dzialem i wraz z grupa henchmens planowac zaglade swiata?
teraz bedziesz mogl

PvP : ciezko bedzie o balans bo sila nukow w CoH przekracza granice rozsadku, ale sama idea moze byc fajna . Np ci dobrzy znani z coh beda strzec krysztalu przed villiansami, wzajemne raidowanie baz wykradanie itemow ktore spozytkujesz do budowy wlasnych baz

Ranks: nikt od razu nie zostanie Dr Doom czy Octopusem , poczynajac od kariery kieszonkowca bediziesz sie piac w szczebelkach

Ja juz mam ok 5 ludzi z gildi wow ktorzy sa zainteresowani ta gra i tworzymy "The Sinister 5" (liczba sie moze zmienic) , drzyjcie spandexy :]

Autor:  SwenG [ 3 paź 2005, 10:24 ]
Tytuł: 

Alda troszkę nie masz racji w pierwszym akapicie. System sidekick już został zaimplementowany w innych grach, właśnie między innymi w EQ2. Gdzieś ktoś w jakimś poście tu pisał, ale tak na szybko nie sprawdzę. Po konkrety pewnie trzeba by napisać w dziale EQ2.

Autor:  Mark24 [ 3 paź 2005, 10:24 ]
Tytuł: 

właśnie się zastanawiam nad tym CoV-em ktoś z forum zamierza to zakupić po premierze?

Autor:  SwenG [ 3 paź 2005, 10:27 ]
Tytuł: 

Alda, ja i jeszcze ze dwie osoby z forum, przynajmniej w tej chwili. Tyle, że czekamy na wersję europejską i mamy nadzieję, że wyjdzie równolegle z US.

Autor:  Aldatha [ 3 paź 2005, 10:30 ]
Tytuł: 

moze i tak ja w EQ2 podziwialem grafike na nic wiecej nie mogl moj pc sobie pozwolic :]

Tyle, że czekamy na wersję europejską i mamy nadzieję, że wyjdzie równolegle z US.

ta , wale chrzanienie sie z US time zone , czekam na Euro , mimo ze amerykanie sa lepsza widownia do tej gry niz europeje ale mam to gdzies i tak robimy wlasny team villiansow :]

Autor:  Mark24 [ 3 paź 2005, 10:34 ]
Tytuł: 

to też się piszę (na 90%).

CoH kosztuje tylko 30USD, możliwe, że CoV będzie kosztował tyle samo. Są jakieś preorder kity już. (www.interactcd.com)

Autor:  Aldatha [ 3 paź 2005, 10:35 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Po przeczytaniu tego co Aldatha napisal chyba tez bede zainteresowany :)
Wiadomo cos o dacie premiery, cenach itd?


grudzien tego roku (jak nie bedzie obsuwy) , cena standardowa 50 usd

Autor:  Xanth [ 3 paź 2005, 10:37 ]
Tytuł: 

Bedzie mozna kupic sam kod i gre zassac ze strony NCsoftu. Tak jak CoH ;)

X.

PS. Tez kupie ;)

Autor:  kozas15 [ 3 paź 2005, 10:44 ]
Tytuł: 

A czy do gry bedzie potrzebny CoH, czy wystarczy CoV ??

Autor:  Aldatha [ 3 paź 2005, 10:47 ]
Tytuł: 

nie jest potrzebny coh , cov to stand alone gra , oczywiscie daje mozliwosc gra tylko villiansami jak chcesz pograc spandexem to musisz miec coh , pozostale feats beda oczywiscie dostepne dla obu frakcji

Autor:  SwenG [ 3 paź 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Bedzie mozna kupic sam kod i gre zassac ze strony NCsoftu. Tak jak CoH ;)

wolałbym pudełko, ale jak miałbym czekać na wydanie tego w PL niewiadomo ile czasu to zadowolę się samym kontem

[edit]
wg mmorpg.com

City of Villains
Developer: NCSoft
Genre: Super-Hero
Status: Development (est. release 12/01/05)

czyli jak dobrze pójdzie to może przed Bożym Narodzeniem da się zagrać

Autor:  krzyk [ 3 paź 2005, 14:43 ]
Tytuł: 

Gralem/gram w obie gry i moge powiedziec tak:

CoH to gra ktora sie gra miesiac dwa trzy i rzuca, po czym wraca.

Poniewaz to sa dwie zupelnie inne gry wiec jedynie mozna porownac grajac w obie.

Moje osobiste odczucia odnosnie obu gier:

Eq2: plusy - duzy swiat, swietne questy ktore robi sie z przyjemnoscia bez poczucia ze odwala sie kolejne - idz, zharvestuj 5 szczurzych ogonkow, wroc (duzo wieksza qiestowa roznorodnosc niz w wowie). Eq2 jest klasyczne az do bolu i wielu osobom to odpowiada, informacje o braku ludzi na serwerach nie maja nic wspolnego z zeczywistoscia, na eu serwach wieczorami jest heavy load. Plusem dla niektorych moze byc grafa ktora na nowym sprzecie wyglada slicznie. Plusem tez jest pvp dostepne na arenie, conceptual pvp dodam, z kilkoma dostepnymi formami wspolzawodnictwa jak capture flag na przyklad.
Minusem sa na pewno zonowania.

CoH: plus to swietna szybka i dynamiczna rozgrywka, ciekawe podejscie do mmorpga i fajie zrealizowany grind ktory jednak staje sie monotoniczny po dluzszym graniu poniewaz odbywa sie wg tego samego schematu zawsze: idz do instancji i wybij wszystko albo zrealizuj jeden z kilku innych celow. Minusem wg mnie jest brak ekwipunku i wszystkiego co z ekwipunkiem zwiazane, wiec tak naprawde o zadnej ekonomii w grze nie mozna mowic. Plusem bedzie wprowadzane pvp.

Tak jak mowilem - dwie zupelnie inne gry dla zupelnie innych graczy :> obie fajne dla tych osob ktore w nich fajnosc odnajda.

juz.

PS. Gralem w obie minimum 4 miesiace wiec mysle ze moge sie
wypowiadac :>
PPS. Aldatha z tymi bazami to nie bedzie tak pieknie. Primo beda kosztowaly majatek, sekundo moze taka baze postawic jedynie supergrupa (cos jak gildia), tercjo mozna bedzie je udostepnic do pvp dopiero jesli zdobedzie sie super uber item of power ktorego potem trza bedzie bronic. Poniewaz nie bedzie 100000 items of power a jedynie kilka, wiec tak naprawde jedynie kilka baz pvp bedzie odpalonych.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team