MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dla wszystkich "nolife" graczy:) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=16831 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Neonin [ 2 gru 2005, 11:30 ] |
Tytuł: | Dla wszystkich "nolife" graczy:) |
Ach ci nasi żółci bracia:) Chińskie władze ograniczają sesje gier online do trzech godzin. Miałoby to zapobiegać możliwym uzależnieniom graczy od komputera i gier. W momencie, kiedy gracz nie dostosuje się do tych zaleceń, czeka go kara. Ta jednak, tak jak i sama gra, ma miejsce w świecie wirtualnym. Jeśli gracz zechce grać bez przerwy ponad trzy godziny, sterowana przez niego postać może ucierpieć np. przez utratę punktów doświadczenia, bądź broni. Tym rygorystycznym przepisom podlegać ma jak na razie jedenaście popularnych w Chinach gier online, w tym World of Warcraft od Blizzard Entertainment. Chińskie władze nie tylko wyznaczyły jak długo można grać bez przerwy w daną grę, ale także jak długa ma być przerwa pomiędzy kolejnymi sesjami. Ta ma być co najmniej dwugodzinna. Dla najbardziej opornych nowym przepisom graczy, przygotowano „niespodziankę”. Jeśli gra trwać będzie bez przerwy powyżej pięciu godzin, bohater sterowany przez gracza zostanie zdegradowany do poziomu podstawowego. Niestety nie jest wiadome, czy te wirtualne kary mają charakter permanentny, czy też są jedynie czasowe. Inne tytuły, których dotyczy ograniczenie to „The Legend of Mir II”, „Westward Journey Online”, oraz gry obsługiwane przez firmy Kingsoft, Optisp, Sina oraz Sohu. Wkrótce, pisze agencja Xinhua, system ograniczeń trafi do wszystkich gier online w Chinach. link do źródła: http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=482994 PS. U mnie w domku istnieje o wiele prostrzy system kontroli - nazywa się żona:):):) |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 11:34 ] |
Tytuł: | |
koniec chinskich farmerow |
Autor: | Keii [ 2 gru 2005, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Ten news był już chyba na forum 3 razy... |
Autor: | Sathorn [ 2 gru 2005, 11:36 ] |
Tytuł: | |
zona - system zamkniety o architekturze nieznanej, po zainstalowaniu cracka zainfekowanego wirusem mmorpg staje sie jednym z podstawowych makr farmujacych |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 11:38 ] |
Tytuł: | |
rotfl. Dobre :D sprawdziles w praktyce ? :) czy tylko teoria ? ;) |
Autor: | Ethan [ 2 gru 2005, 11:41 ] |
Tytuł: | |
Sathorn napisał(a): zona - system zamkniety o architekturze nieznanej, po zainstalowaniu cracka zainfekowanego wirusem mmorpg staje sie jednym z podstawowych makr farmujacych
Chyba muszę zakupić ten wysoce zaawansowany technologicznie system makr farmujących. Mam nadzieję, że instalacja tego cracka nie jest trudna i nie wyrządza większej krzywdy systemowi podtrzymywania życia i usłudze prowadzenia życia seksualnego. Swoją drogą zastanawiam co w przypadku serwerów gier, które znajdują się poza terenem Chin. Wątpię żeby mieli na nie wpływ, a szkoda. Wtedy szybko zniknęli by farmerzy z amerykańskich serwerów L2. To jest zbyt piękne, aby było prawdziwe. |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 11:45 ] |
Tytuł: | |
Czy zaawansowany to zalezy od modelu. Jednak pameitaj ze ma spore wymagania sprzetowe, czesto ma spory abonament jest kaprysny i malo stabilny. Trzeba robic sporo modyfikacji z kodzie zrodlowym imo. |
Autor: | Neonin [ 2 gru 2005, 11:47 ] |
Tytuł: | |
Sam jestem ciekaw jak to mogłoby wyglądać w praktyce - kontrola łącz wychodzących z kraju środka? Jestem kompletnym dyletantem w tych sprawach więc nie potrafię sobie tego wyobrazić - może jakieś koło ratunkowe od bardziej zaawansowanych technicznie?:) |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 11:51 ] |
Tytuł: | |
konta z chin beda inaczej traktowane i tyle ;p |
Autor: | Neonin [ 2 gru 2005, 11:57 ] |
Tytuł: | |
czyli wymuszenie ograniczeń na dostawcach rozrywki? Heh co tam blizzard, yahoo kontroluje swoje zasoby i ogranicza dostęp do róznych informacji chińczykom. W końcu i tak wszyscy im ulegniemy (chociażby zjadająć chińskie zupki):) |
Autor: | Sathorn [ 2 gru 2005, 11:58 ] |
Tytuł: | |
praktyka jak najbardziej praktyka Trzeba powaznej znajomosci reverseengineeringu ale sie oplaca Wada tylko jedna: zwiekszone rachunki za bufet w pracy bo nie ma kto mi robic kanapek |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 12:21 ] |
Tytuł: | |
Spoko manipulowanie ludzmi mi wychodzi dobrze ;) Jednak poki co wole uczucie wolnosci ;p ale dobre info i przyda sie na przyszlosc ;p Ceri jakbys potrzebowal pomocy przy reverseengineringu to wal na gg |
Autor: | Neonin [ 2 gru 2005, 12:54 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): Ceri jakbys potrzebowal pomocy przy reverseengineringu to wal na gg
Matko Boska o czym wy mówicie:) chyba jadnak zostanę przy swoich BTlowych rzeczach i będe udawał mądralę w marketingowych gadkach:) |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 13:46 ] |
Tytuł: | |
lol ? :P Reverse engineering termin haxorski na sztuke manipulacji ludzmi ;p Jako ze jestem uzaleznionym psychopata i kretaczem bawie sie w to czesto i rozwijam skilla przez co niezle mi to idzie ;p |
Autor: | Neonin [ 2 gru 2005, 15:42 ] |
Tytuł: | |
hehe w takim razie koniecznie szukaj zatrudnienia w marketingu:) jakbyś był zainteresowany to daj znać:) zawsze potrzeba nam ludzi o odpowiednim poziomie kreacji i umiejętności manipulacji żywą tkanką ludzką;) |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 16:08 ] |
Tytuł: | |
Heheheh chetnie ;) Jednak ja raczej niemam pojecia jak wy pracujecie i niemam az takiej wiary w skilla by robic to masowo ;) |
Autor: | Neonin [ 2 gru 2005, 16:18 ] |
Tytuł: | |
A wszystkim miłośniko wirtualne rzeczywistości polecam Public Relations:) |
Autor: | Ashton [ 2 gru 2005, 16:38 ] |
Tytuł: | |
Geheheh, taaa w soe najlepiej, tam nawet nie trzeba sie wysilac by wymyslic odpowiedz, starczy lac wode i byc grzecznym ;p |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |