MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Black Ice Tales https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17198 |
Strona 1 z 10 |
Autor: | Xanth [ 24 gru 2005, 00:49 ] |
Tytuł: | Black Ice Tales |
Dzis przez przypadek trafilem na strone dosc ciekawego projektu MMORPG. Polskiego. Mysle, ze warto skierowac uwage w tym kierunku, gdyz projekt wyglada sympatycznie i calkiem niezle sie zapowiada. Coz, trzymam kciuki za powodzenie w realizacji. Cytat z oficjalnej strony: "Projekt gry zrodził się w umysłach twórców w styczniu 2005 roku, i był odpowiedzią na coraz większą tandetę jaka pojawiała się w tym gatunku gier. Kolejne produkcje odeszły zupełnie od tematu RPG, skupiając się tylko i wyłącznie na akcji, szacie graficznej, i innym pobocznym walorom gier MMORPG. My jako twórcy, pochodzący z środowiska twardo związanego z klimatami RPG, jako sesji z mistrzem gry i żywymi graczami, nie mogliśmy zrozumieć, sensu gier pokroju Diablo, czy WoW. […]" i link: http://www.blackicetales.com/ X. |
Autor: | Goatus [ 24 gru 2005, 02:25 ] |
Tytuł: | |
Hmm Po oblookaniu stronki musze powiedzieć że raczej średnio to widze. Nic konkretnego nie wynika z tekstów, które się tam znajdują. Przeczytałem m.in info o mechanice gry i kilka innych, ale znaleźć można w nich głównie dużo obietnic i przechwałek jaki to ich tytuł ma być rewolucyjny. Szczególnie "mechanika gry" jakoś niespecialnie mnie przykonuje. Do tego widze tam sporo sprzecznych lub nierealnych załoźeń. np: -Pomysł jedzenia/picia (to jeszcze ujdze) i spania (-_- to co? ileś tam godzin gry a potem "obowiązkowa" przerwa? Ja rozumiem realizm, ale... ) -(z FAQ) Rany obniżające max poziom hp który powoli podnosi się z powrotem, oraz założenie że 1/2hp = idź zrobić sobie log out na jakiś czas (WTF O.o) Argh właśnie doczytałem natemat śmierci: -"Respawn trwać może nawet do 40 minut. Czas czekania jest losowy, a wytłumaczony jest na różne sposoby, które odkryjecie w grze. Gdy postać zginie najlepiej jest odpocząć chwilę od komputera." (Edit: Szczególnie w połączeniu z open pvp jakoś tego nie widze... Log in, Die to pk owning newbies, log out for 40min rotf" Można by tak wymieniać. Gra jest chyba w naprawde wczesnej fazie, ale z takimi założeniami to chyba bardzo małą grupkę hardcorowych fanów sobie znajdzie. |
Autor: | Shadhun [ 24 gru 2005, 02:29 ] |
Tytuł: | |
O dziwo z wiekiem dazenie do realizmu i odwzorowywanie papierowych sesji w crpgach przestalo mnie krecic. |
Autor: | konrador [ 24 gru 2005, 04:16 ] |
Tytuł: | |
Jak zwykle jasno widoczne jest, ze w grach realism!=fun :\ |
Autor: | kris_67_45 [ 24 gru 2005, 07:52 ] |
Tytuł: | |
gra zapowiada się bardzo dobrze z tego co widać na stronce chyba ???? nie zatrzymaja widac to już po stronce i po tym że troche jest już zrobione |
Autor: | Agat [ 24 gru 2005, 10:02 ] |
Tytuł: | |
A mnie wlasnie takie hardcorowe podejscie bawi. Widac kwestia gustu, bo i latek juz mam troszke. Obawiam sie ino, ze to tylko ambitne zalozenia, a na gre nie ma co czekac. |
Autor: | mironus [ 24 gru 2005, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Czy gra przy której pracują dyslektycy ma szansę? Ile będzie profesji? Mechanika BIT nie definiuje postaci jej profesji, tak jak w innych pokrewnych systemach. Otóż nasz zawód jest motywowany tylko naszymi możliwościami, a konkretnie wartościami naszych cech, a przede wszystkim umiejętności. W tym momencie ilość zawodów w grze robi się nieograniczona. Możemy pracować, jako rolnik, pomywacz w karczmie, rozładowywując statki w porcie, czy zbierając owoce winnej latorośli. Wybór należy całkowicie do nas. Jednak by chodź częściowo odpowiedzieć na pytanie powiem, że w samej alpha odsłonie gry planujemy ok. 100 różnych zawodów. Nie żebym się czepiał ale... |
Autor: | Dwutlenek [ 24 gru 2005, 10:50 ] |
Tytuł: | |
Jeden bład na 100 wyrazów, źle nie jest. Jak dla mnie moga robic 100 na 100 byle gra była dobra. |
Autor: | Compton [ 24 gru 2005, 11:19 ] |
Tytuł: | |
No no czytalem FAQ i brzmi zachecajaco Szczegolnie podoba mi sie ten fragment : Cytuj: Mechanika BIT nie definiuje postaci jej profesji, tak jak w innych pokrewnych systemach. Otóż nasz zawód jest motywowany tylko naszymi możliwościami, a konkretnie wartościami naszych cech, a przede wszystkim umiejętności. W tym momencie ilość zawodów w grze robi się nieograniczona. Możemy pracować, jako rolnik, pomywacz w karczmie, rozładowywując statki w porcie, czy zbierając owoce winnej latorośli. Wybór należy całkowicie do nas. Jednak by chodź częściowo odpowiedzieć na pytanie powiem, że w samej alpha odsłonie gry planujemy ok. 100 różnych zawodów
|
Autor: | Shadhun [ 24 gru 2005, 13:04 ] |
Tytuł: | |
kris_67_45 napisał(a): gra zapowiada się bardzo dobrze z tego co widać na stronce chyba ???? nie zatrzymaja widac to już po stronce i po tym że troche jest już zrobione
No to zes walnal jak łysy grzywą o kant kuli. Były gry których wychodziły całkiem niezłe bety a same gry nigdy nie ujrzały światła dziennego. |
Autor: | Franciszkanin [ 24 gru 2005, 13:23 ] |
Tytuł: | |
W tej grze nie ma EXPA |
Autor: | Shadhun [ 24 gru 2005, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Roball moze rozpakowywać statki dla samej satysfakcji. |
Autor: | Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Franciszkanin napisał(a): W tej grze nie ma EXPA
exp to pojecie wzgledne tbh |
Autor: | Franciszkanin [ 24 gru 2005, 13:31 ] |
Tytuł: | |
Tu liczy się kasa i głowa do interesów (raczej ekonomia), jak byście się wczytali to byście wiedzieli że koksować się nie da, wpływa na to realne wyczerpanie i chwilowe zmęczenie. |
Autor: | Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Franciszkanin napisał(a): Tu liczy się kasa i głowa do interesów (raczej ekonomia), jak byście się wczytali to byście wiedzieli że koksować się nie da, wpływa na to realne wyczerpanie i chwilowe zmęczenie.
to juz lepiej na gieldzie pograc... |
Autor: | Astaniel [ 24 gru 2005, 13:35 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się, że zamierzony poziom skomplikowania jest praktycznie niemożliwy do wdrożenia. Niektóre przedstawione tam pomysły skutecznie psułyby zabawe , jak chociażby czas jaki trzeba przeczekać na wskrzeszenie. Konwersja "papierowego" RPG na ekran komputera nikomu jeszze sie nie udała, a ci ludzie chcą to zrobić na siłe. |
Autor: | Shadhun [ 24 gru 2005, 13:35 ] |
Tytuł: | |
I tak nie ma sie o co kłócić bo gra nigdy nie zostanie wydana . Robimy zakłady ?. |
Autor: | Franciszkanin [ 24 gru 2005, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem połączenie kartkowego RPG, gry ekonomicznej, niesamowitego klimatu średniowiecza z dark fantasty i realizmu jest wporządku, ale nie ma sensu teraz gdybać nad tym wszystkim, czekajmy do PreAlphy. Na dniach będzie testowany Shader trawy, już nie mogę się doczekać! Wiara w to, że gra będzie wydana jest nieco nasycona tym, że mamy wszystko podane na tacy! Engin (nazwy podać nie mogę) specjalnie przystosowany do gier MMOcRPG, wraz z dystrybucją, licencją na 3DSMax, SpeedTree etc. |
Autor: | Compton [ 24 gru 2005, 13:54 ] |
Tytuł: | |
Na tym forum panuje dziwny zwyczaj skazywania wszystkiego z gory na porazke Panowie troszke optymizmu i wiary w rodakow |
Autor: | Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:54 ] |
Tytuł: | |
anyway gl z czekaniem 40min na respawn albo wylog przy 1/2 hp nie wroze wiecej niz 10-20 osob na serverze, jesli kiedykolwiek taki ruszy |
Strona 1 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |