MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Black Ice Tales
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17198
Strona 1 z 10

Autor:  Xanth [ 24 gru 2005, 00:49 ]
Tytuł:  Black Ice Tales

Dzis przez przypadek trafilem na strone dosc ciekawego projektu MMORPG. Polskiego. Mysle, ze warto skierowac uwage w tym kierunku, gdyz projekt wyglada sympatycznie i calkiem niezle sie zapowiada. Coz, trzymam kciuki za powodzenie w realizacji.

Cytat z oficjalnej strony:
"Projekt gry zrodził się w umysłach twórców w styczniu 2005 roku, i był odpowiedzią na coraz większą tandetę jaka pojawiała się w tym gatunku gier. Kolejne produkcje odeszły zupełnie od tematu RPG, skupiając się tylko i wyłącznie na akcji, szacie graficznej, i innym pobocznym walorom gier MMORPG. My jako twórcy, pochodzący z środowiska twardo związanego z klimatami RPG, jako sesji z mistrzem gry i żywymi graczami, nie mogliśmy zrozumieć, sensu gier pokroju Diablo, czy WoW. […]"

i link: http://www.blackicetales.com/

X.

Autor:  Goatus [ 24 gru 2005, 02:25 ]
Tytuł: 

Hmm

Po oblookaniu stronki musze powiedzieć że raczej średnio to widze. Nic konkretnego nie wynika z tekstów, które się tam znajdują. Przeczytałem m.in info o mechanice gry i kilka innych, ale znaleźć można w nich głównie dużo obietnic i przechwałek jaki to ich tytuł ma być rewolucyjny.

Szczególnie "mechanika gry" jakoś niespecialnie mnie przykonuje. Do tego widze tam sporo sprzecznych lub nierealnych załoźeń.

np:

-Pomysł jedzenia/picia (to jeszcze ujdze) i spania (-_- to co? ileś tam godzin gry a potem "obowiązkowa" przerwa? Ja rozumiem realizm, ale... )

-(z FAQ) Rany obniżające max poziom hp który powoli podnosi się z powrotem, oraz założenie że 1/2hp = idź zrobić sobie log out na jakiś czas (WTF O.o)

Argh właśnie doczytałem natemat śmierci:

-"Respawn trwać może nawet do 40 minut. Czas czekania jest losowy, a wytłumaczony jest na różne sposoby, które odkryjecie w grze. Gdy postać zginie najlepiej jest odpocząć chwilę od komputera." :o
(Edit: Szczególnie w połączeniu z open pvp jakoś tego nie widze... Log in, Die to pk owning newbies, log out for 40min rotf"

Można by tak wymieniać. Gra jest chyba w naprawde wczesnej fazie, ale z takimi założeniami to chyba bardzo małą grupkę hardcorowych fanów sobie znajdzie.

Autor:  Shadhun [ 24 gru 2005, 02:29 ]
Tytuł: 

O dziwo z wiekiem dazenie do realizmu i odwzorowywanie papierowych sesji w crpgach przestalo mnie krecic.

Autor:  konrador [ 24 gru 2005, 04:16 ]
Tytuł: 

Jak zwykle jasno widoczne jest, ze w grach realism!=fun :\

Autor:  kris_67_45 [ 24 gru 2005, 07:52 ]
Tytuł: 

gra zapowiada się bardzo dobrze z tego co widać na stronce chyba ???? nie zatrzymaja widac to już po stronce i po tym że troche jest już zrobione

Autor:  Agat [ 24 gru 2005, 10:02 ]
Tytuł: 

A mnie wlasnie takie hardcorowe podejscie bawi. Widac kwestia gustu, bo i latek juz mam troszke. Obawiam sie ino, ze to tylko ambitne zalozenia, a na gre nie ma co czekac.

Autor:  mironus [ 24 gru 2005, 10:32 ]
Tytuł: 

Czy gra przy której pracują dyslektycy ma szansę?

Ile będzie profesji?
Mechanika BIT nie definiuje postaci jej profesji, tak jak w innych pokrewnych systemach. Otóż nasz zawód jest motywowany tylko naszymi możliwościami, a konkretnie wartościami naszych cech, a przede wszystkim umiejętności. W tym momencie ilość zawodów w grze robi się nieograniczona. Możemy pracować, jako rolnik, pomywacz w karczmie, rozładowywując statki w porcie, czy zbierając owoce winnej latorośli. Wybór należy całkowicie do nas. Jednak by chodź częściowo odpowiedzieć na pytanie powiem, że w samej alpha odsłonie gry planujemy ok. 100 różnych zawodów.

Nie żebym się czepiał ale...

Autor:  Dwutlenek [ 24 gru 2005, 10:50 ]
Tytuł: 

Jeden bład na 100 wyrazów, źle nie jest.
Jak dla mnie moga robic 100 na 100 byle gra była dobra.

Autor:  Compton [ 24 gru 2005, 11:19 ]
Tytuł: 

No no czytalem FAQ i brzmi zachecajaco

Szczegolnie podoba mi sie ten fragment :

Cytuj:
Mechanika BIT nie definiuje postaci jej profesji, tak jak w innych pokrewnych systemach. Otóż nasz zawód jest motywowany tylko naszymi możliwościami, a konkretnie wartościami naszych cech, a przede wszystkim umiejętności. W tym momencie ilość zawodów w grze robi się nieograniczona. Możemy pracować, jako rolnik, pomywacz w karczmie, rozładowywując statki w porcie, czy zbierając owoce winnej latorośli. Wybór należy całkowicie do nas. Jednak by chodź częściowo odpowiedzieć na pytanie powiem, że w samej alpha odsłonie gry planujemy ok. 100 różnych zawodów

Autor:  Shadhun [ 24 gru 2005, 13:04 ]
Tytuł: 

kris_67_45 napisał(a):
gra zapowiada się bardzo dobrze z tego co widać na stronce chyba ???? nie zatrzymaja widac to już po stronce i po tym że troche jest już zrobione



No to zes walnal jak łysy grzywą o kant kuli. Były gry których wychodziły całkiem niezłe bety a same gry nigdy nie ujrzały światła dziennego.

Autor:  Franciszkanin [ 24 gru 2005, 13:23 ]
Tytuł: 

W tej grze nie ma EXPA ;-)

Autor:  Shadhun [ 24 gru 2005, 13:23 ]
Tytuł: 

Roball moze rozpakowywać statki dla samej satysfakcji.

Autor:  Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:23 ]
Tytuł: 

Franciszkanin napisał(a):
W tej grze nie ma EXPA ;-)

exp to pojecie wzgledne tbh

Autor:  Franciszkanin [ 24 gru 2005, 13:31 ]
Tytuł: 

Tu liczy się kasa i głowa do interesów (raczej ekonomia), jak byście się wczytali to byście wiedzieli że koksować się nie da, wpływa na to realne wyczerpanie i chwilowe zmęczenie.

Autor:  Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:33 ]
Tytuł: 

Franciszkanin napisał(a):
Tu liczy się kasa i głowa do interesów (raczej ekonomia), jak byście się wczytali to byście wiedzieli że koksować się nie da, wpływa na to realne wyczerpanie i chwilowe zmęczenie.

to juz lepiej na gieldzie pograc...

Autor:  Astaniel [ 24 gru 2005, 13:35 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się, że zamierzony poziom skomplikowania jest praktycznie niemożliwy do wdrożenia. Niektóre przedstawione tam pomysły skutecznie psułyby zabawe , jak chociażby czas jaki trzeba przeczekać na wskrzeszenie. Konwersja "papierowego" RPG na ekran komputera nikomu jeszze sie nie udała, a ci ludzie chcą to zrobić na siłe.

Autor:  Shadhun [ 24 gru 2005, 13:35 ]
Tytuł: 

I tak nie ma sie o co kłócić bo gra nigdy nie zostanie wydana .
Robimy zakłady ?.

Autor:  Franciszkanin [ 24 gru 2005, 13:37 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem połączenie kartkowego RPG, gry ekonomicznej, niesamowitego klimatu średniowiecza z dark fantasty i realizmu jest wporządku, ale nie ma sensu teraz gdybać nad tym wszystkim, czekajmy do PreAlphy. Na dniach będzie testowany Shader trawy, już nie mogę się doczekać!

Wiara w to, że gra będzie wydana jest nieco nasycona tym, że mamy wszystko podane na tacy! Engin (nazwy podać nie mogę) specjalnie przystosowany do gier MMOcRPG, wraz z dystrybucją, licencją na 3DSMax, SpeedTree etc.

Autor:  Compton [ 24 gru 2005, 13:54 ]
Tytuł: 

Na tym forum panuje dziwny zwyczaj skazywania wszystkiego z gory na porazke

Panowie troszke optymizmu i wiary w rodakow :)

Autor:  Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:54 ]
Tytuł: 

anyway gl :) z czekaniem 40min na respawn albo wylog przy 1/2 hp nie wroze wiecej niz 10-20 osob na serverze, jesli kiedykolwiek taki ruszy

Strona 1 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team