MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Seed - zapisy na bete
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17492
Strona 1 z 3

Autor:  konrador [ 11 sty 2006, 01:06 ]
Tytuł:  Seed - zapisy na bete

Seed to science-fiction zrealizowane w tym samym stylu XIII (rysunkowe 3D). Gra prezentuje sie dosc ciekawie i innowacyjnie, zarowno pod wzgledem grafiki jak i oferowanych mozliwosci - m.in. otwarty skill system. Po wiecej informacji zapraszam na oficjalna strone gry.

Od poniedzialku trwaja zapisy na closed bete, ktora rozpocznie sie 1 lutego tego roku wraz z wpuszczeniem do gry 500 beta testerow. W pozniejszych etapach beta testow stopniowo beda dopuszczane coraz wieksze grupy nowych graczy.

Zapisac mozna sie tutaj. Jesli mimo klikniecia przycisku po wpisaniu danych nie otworzy sie nastepna strona trzeba sie bedzie niestety wrocic do IE na chwilke.

EDIT: Zapomnialem dodac, ze beta testy Seed nie beda objete NDA (Non-Disclosure Agreement), wiec smialo bedzie mozna postowac screeny i inne informacje nt. gry na forach.

Autor:  Aldatha [ 11 sty 2006, 02:22 ]
Tytuł: 

jest nieco poznawo i nie wiem czy dobrze wyczytalem ale game client jest free ? , pisze ze mozna grac 14 dni po zessaniu a potem spokojnie oplacac bez dodatkowego kodu z retail boxa , great by bylo , skill system...mniam! moze pvp tez tam bedzie fajne

Autor:  Gregys [ 11 sty 2006, 06:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
What Seed is not about
- Combat

Dlatego trzeba pograć w betę, zeby zobaczyć co to jest :)

Autor:  Dwutlenek [ 11 sty 2006, 09:25 ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek


mniam

Autor:  Keii [ 11 sty 2006, 09:46 ]
Tytuł: 

O ile cell-shading zawsze lubiłem, to uważam, że postacie w Seedzie wyglądają trochę nie-ten-tego :x

Autor:  giwera [ 11 sty 2006, 10:32 ]
Tytuł: 

Screeny wygladaja niezle, szkoda ze nie ma filmikow z gry zeby zobaczyc cos wiecej.

Autor:  Dana [ 11 sty 2006, 15:00 ]
Tytuł: 

Oo zapowiada się nieźle !

Szczególnie podobają mi się:

"Believable NPCs
The advanced AI gives each NPC its own personality, motivations and goals."

"Evolving game world
Democratic votes and player actions decide in which direction the game evolves"

Autor:  dirtytricks [ 11 sty 2006, 15:37 ]
Tytuł: 

Cell shading jest ciekawym rozwiazaniem, ale proporcje postaci w tej grze są z dupy,jakieś za duże elemnty stroju, napuchnięte gęby, taka niedojebana manga style...jakoś mnie to na razie trochę razi
licze jednak, że AI i sama fabuła będzie ratować tę grę, bo obiecują sporo. Pożyjemy zobaczymy

Autor:  Strangerr [ 11 sty 2006, 17:08 ]
Tytuł: 

tak przegladam sobie ich stronke i forum i musze przyznac ze zaczynam sie coraz bardziej nakrecac na Seed. Moze w koncu cos nowego wyjdzie :)

Autor:  SwenG [ 11 sty 2006, 17:51 ]
Tytuł: 

Nowego to co chwilę coś wychodzi. Zmienił bym słowo "nowego" na "dobrego" :D

Autor:  Strangerr [ 11 sty 2006, 18:04 ]
Tytuł: 

hmm a co nowego ostatnio wyszlo ? :) wszystko to clony wow albo eq . Kazdy bardziej orginalny pomysl albo jest cancelled albo nie jest wart wogule uwagi :(

Autor:  SwenG [ 11 sty 2006, 18:47 ]
Tytuł: 

To i dlatego mówię dobrego.

Autor:  Aldatha [ 11 sty 2006, 20:23 ]
Tytuł: 

Gregys napisał(a):
Cytuj:
What Seed is not about
- Combat

Dlatego trzeba pograć w betę, zeby zobaczyć co to jest :)


great kolejny carebear mmog , jakby ich malo walalo sie po rynku :(
kuzwa juz totalnie na pvp sie nie da zarobic czy jak? :<

Autor:  Pieszczoch [ 11 sty 2006, 20:32 ]
Tytuł: 

Pewnie by sie dalo, ajkby open pvp i looting bylby przykryty community to nie pvp-uje lol
Full loot odpada, malo ludzi sie dobrze przy tym bawi albo gra jest tak zaprojektowana ze i tak sie stresujesz (ale wlasnie to jest najlepsze, nie wychodzisz z miasta od tak skaczac jak wibrator po stole).
Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej, plus frakcje z mozliwoscia zrobienia siebie na hostile jak za duzo w miescie narozrabiasz.

Ogolnie to Blizz udowodnil ze najlepiej mozna zarobic na non loot pvp, psuedo outdoor i instanced. Z brakiem martwienia sie ze to co ci sie dropnelo moze byc gwizdniete i potrzebujesz eskorty do banku (rola rogusa w ten sposob ogranicza sie do prawie zera w community).
A takzenie licza sie MMO vets, tylko poczadkujacy gracze, poniewaz gierka zrobi na nich duzo wieksze wrazenie, a wyjadacze sa bardziej wybredni.

No coz kasa i kasa. Dopoki bedzie takie cos jak vivendi, czy EA oraz brak fanatyzmu u devsow, to takie tytuly nie beda "cancelled".

Autor:  joshe [ 11 sty 2006, 21:33 ]
Tytuł: 

czytałem 3 razy to co powiedziałeś ...
zrozumiałem tylko to, że wyjadacze są bardziej wybredni, z czym się oczywiście zgadzam, rezty nie "kumiem"

Autor:  Pieszczoch [ 11 sty 2006, 21:52 ]
Tytuł: 

Uhh no tak. Kazda gra ma swoj jezyk oraz gracz z gry x nie zrozumie gracza z gry y. Bo ich slang sie rozni.
A to co ja tutaj nakreowalem, to powaznie po b.wolnym przeczytaniu mnie przeraza Oo Bo tu zawarty jest jezyk wielu gier.

No ok to teraz tak:
Full loot, ogolnie w pvp jak zabijesz przeciwnika to mozesz go w pelni lootnac z plecaka, inaczej zabrac to co nosil ze soba. Jest jeszcze cos pomiedzy, jakby semi loot, istnieje to w lineage 2. Poprostu zabijasz gracza i moze sie cos dropnac co on sam posiadal.

Open pvp, czyli ze mozesz zabic kazdego gracza, zawsze i wszedzie.

Frakcja, inaczej grupa (jak np. u nas w Polsce, nic nie dasz na tace to "You lost 5 points of faction point towards Rydzyk followers, and gained 5 to Platformers).

Hostile - wrogi status.

Skaczacy wibrator na stole, ekh poeksperymentuj z kobieta...

Community, spolecznosc graczy.

Vets, weterani, wyjadacze, no-life itp.

Cos jeszcze? :P

Autor:  Goatus [ 11 sty 2006, 22:51 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się że joshe nie mówił tego w odniesieniu do zwrotów typu "open pvp" itd tylko raczej do tego że tekstu nie da się przeczytać nawet za trzecim razem >.>

np Co miałeś na myśli tutaj:

"ajkby open pvp i looting bylby przykryty community to nie pvp-uje lol "

Bo nawet czytając 10 razy nie mam pojęcia ;P

Albo to zdanie:

"Full loot odpada, malo ludzi sie dobrze przy tym bawi albo gra jest tak zaprojektowana ze i tak sie stresujesz (ale wlasnie to jest najlepsze, nie wychodzisz z miasta od tak skaczac jak wibrator po stole)."

Rozumiem że stresowanie się jest najlepszed?
Mało ludzi bawi się przy full loot albo gra jest stresująca?
:wtf:

me not compute....

Następne w kontekście poprzedniego jest jeszcze lepsze:

"Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej,..."

;]

Ogólnie nie pisz kiedy pijesz ^_^

Autor:  Pieszczoch [ 11 sty 2006, 23:07 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Wydaje mi się że joshe nie mówił tego w odniesieniu do zwrotów typu "open pvp" itd tylko raczej do tego że tekstu nie da się przeczytać nawet za trzecim razem >.>

np Co miałeś na myśli tutaj:

"ajkby open pvp i looting bylby przykryty community to nie pvp-uje lol "

Bo nawet czytając 10 razy nie mam pojęcia ;P

Albo to zdanie:

"Full loot odpada, malo ludzi sie dobrze przy tym bawi albo gra jest tak zaprojektowana ze i tak sie stresujesz (ale wlasnie to jest najlepsze, nie wychodzisz z miasta od tak skaczac jak wibrator po stole)."

Rozumiem że stresowanie się jest najlepszed?
Mało ludzi bawi się przy full loot albo gra jest stresująca?
:wtf:

me not compute....

Następne w kontekście poprzedniego jest jeszcze lepsze:

"Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej,..."

;]

Ogólnie nie pisz kiedy pijesz ^_^



No to lecim dalej:

kuzwa juz totalnie na pvp sie nie da zarobic czy jak? :<

Do tego odnosilo sie zdanie "Pewnie by sie dalo, jskby open pvp i looting bylby przykryty community co nie pvp-uje lol " co chyba ciezko zauwazyc przecinek, ktory nie sluzy jako kropka, no i literowki poprawilem. Cos dzisiaj pisane mi nie idzie.

"Rozumiem że stresowanie się jest najlepszed?
Mało ludzi bawi się przy full loot albo gra jest stresująca? "

1. Stres lub obawa przed byciu zgankowanym ma swoje plusy i minusy. Raz nie gramy w gry zeby sie ciagle denerwowac dwa jednak to daje pozytywny wynik w rozgrywce, ludzi jednak obchodzi czy zgina czy nie, poniewaz bezposrednio traca nie tylko kase na jakies repairy (jak w WoW) czy exp regain (jak w AO) ale swoj dobytek.

2.Inaczej. Nie malo ludzi sie bawi, ale Blizz udowodnil ze masa ludzi deathmatch co nic nie daje poza literkami.

"Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej,..."

Open pvp jako "standalone" content w grze a ten plus to polaczenie tych cech. Nie wszystkie gry open pvp maja full loot i vice versa.

Autor:  joshe [ 11 sty 2006, 23:21 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Skaczacy wibrator na stole, ekh poeksperymentuj z kobieta...

Cos jeszcze? :P

nie no przy kobiecie nie będę wibrował na stole ;)

pisząc że nie rozumiem ocb w Twojej wcześniejszej wypowiedzi miałem na myśli to co Goatus napisał
geneze użytych synonimów generalnie znam - prawda że co gra to troche inny słownik

jednakże mimo wszystko czytałem co napisałeś jakbym na koreańskiego helpa patrzył :)

generalnie full loot odpada dla większości, powody znane: starzy wyjadacze szybko zostaliby sami na serwerach, natomiast hostile (ja to znałem pod postacią PK) to zawsze dobra sprawa - trzeba pokutować za grzechy :)

wracając jednak do tematu , gierka ma za dużo czerni, za grube kontury postaci co mi sie zupełnie nie podoba (troche "życiowiości" byłoby wskazane, byle nie taki cukier jak w np. rose)

Autor:  Mark24 [ 12 sty 2006, 09:29 ]
Tytuł: 

Pieszczoch full loot nie zrobisz bo full loot = uproszczona itemizacja. Uproszczona itemizacja = uproszczone PvE (brak raidów na uber bossy).
Do tego większość by chciała marginalny leveling (bo PvP ma być skill based a nie lvl/itams based). I to prowadzi do stworzenia mmorpg-a średnio zamiast na ~rok to na 2-3 miesiące.
Z mmorpga na 2-3 miesiące jest 30-40USD zysku. Z mmorpga Everquestowego 150USD. Do tego z tego co widać te produkcje które są full loot, open PvP nie cieszą się wcale super wzięciem.
Shadowbane prawie umiera - zresztą ja bym tego wcale nie nazwał full loot i open PvP, bo gra mimo wszystko ma mnóstwo ograniczeń (typu w obcym mieście mimo że wszedłem do niego w sneaku nie mogłem nic ukraść), NC czy tam NC2 umiera. Innych tytułów nie pamiętam. Częściowo jest to spowodowane tym, że taki tytuł za szybko się nudzi, bo ileż czasu można biegać i napierdalać innych...

I nie zaczynam żadnego flamu, tylko na forum ogólnie jest spora część osób krzycząca dajcie nam full loot, open PvP, która potem zagra przez ~1-2 miesiące i rozejdzie się do domów. Devsi zdają sobie z tego znakomicie sprawę.

też bym sobie w coś full loot, open PvP pograł, ale wiem, że bez rozbudowanego PvE, levelingu, itemów to by mnie wciągnęło max na kilka tygodni - 2-3 miesiące.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team