MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Readers Choice 2005 na mmorpg.com
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17683
Strona 1 z 5

Autor:  Mark24 [ 21 sty 2006, 12:56 ]
Tytuł:  Readers Choice 2005 na mmorpg.com

http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/loadFeature/388

Dosyć ciekawe bo Eve Online zgarnęła w sumie 4 nagrody (najlepsza firma developerska, najlepsza grafika, najlepsze PvP, najlepsza gra MMO).
WoW jedną nagrodę, ale najczęsciej wypadał na drugim miejscu (najlepsze PvE).

Generalnie mnie wręcz zdziwiło najlepsze PvP w Eve Online, bo szczerze mówiąc nie wiedziałem, że ta gra ma PvP (dotrwałem do połowy tutoriala i klikanie na kolejne okienka w rytm glosu prowadzącego mi się znudziło). Na drugim miejscu dopiero DAoC łeb w łeb z Guild Wars (obie gry z dużą stratą do pierwszego miejsca).
Drugim zaskoczeniem był ranking najlepszych firm developerskich - bez SOE (to w sumie nie zaskoczenie) i bez NC Softu (to zaskoczenie) - uważanych przecież za potentatów na rynku MMO.
Trzecim - WoW drugie miejsce za grafikę i to przed EQ2 całkiem miło
Czwartym - Saga of Ryzom za najlepszą historię świata (kurde nie wiedziałem, że tam jest jakaś historia...)
Piątym i ostatnim - ranking najbardziej oczekiwanych mmo bez Dark&Light - chyba beta mocno zniechęciła sporą część osób.

Autor:  Jackhammer [ 21 sty 2006, 13:22 ]
Tytuł: 

ranking byl tendencyjny
zreszta sam glosowalem ale jak tu zaglosowac na najlepsze mmo jak gralo sie w gora 1-2 z listy
jak zaglosowac na najlepszego developera jak mialo sie do czynienie z 2-3 .. zawsze ktos odpadnie

Autor:  ikona [ 21 sty 2006, 13:40 ]
Tytuł: 

dokladnie.

EVE has a dedicated internet fan base that will zerg under any site where they can bring in the awards for their beloved underdog. Its like American voting... only with those with something to gain tend to vote. If it doesn't really affect them then they just don't get off their fat asses to vote.

Autor:  Ozzie [ 21 sty 2006, 15:13 ]
Tytuł: 

Ooo... zazdrośni? może najpierw pograjcie w EvE zamiast komentować jakichś pacanów z forum mmorpg.com.

A PvP w EvE bije wszystkie inne systemy walki pomimo systemu point&click, tylko Neocron posiada ciekawiej rozwiązaną walkę.
Posiada też najostrzejsze kary za zgon ze wszystkich gier na rynku.

EvE dostało wiele głosów bo posiada duże community składające się głównie z dojrzałych osób, które potrafią poświęcić 5min na głosowanie.

edit:
polecam chociaż obejrzeć sobie ten filmik, zanim zaczniecie pisać jak to EvE ssie:
http://myeve.eve-online.com/download/videos/Default.asp?a=download&vid=143

Autor:  ikona [ 21 sty 2006, 15:49 ]
Tytuł: 

Ozzie napisał(a):
Ooo... zazdrośni? może najpierw pograjcie w EvE zamiast komentować jakichś pacanów z forum mmorpg.com.

A PvP w EvE bije wszystkie inne systemy walki pomimo systemu point&click, tylko Neocron posiada ciekawiej rozwiązaną walkę.
Posiada też najostrzejsze kary za zgon ze wszystkich gier na rynku.

EvE dostało wiele głosów bo posiada duże community składające się głównie z dojrzałych osób, które potrafią poświęcić 5min na głosowanie.

edit:
polecam chociaż obejrzeć sobie ten filmik, zanim zaczniecie pisać jak to EvE ssie:
http://myeve.eve-online.com/download/videos/Default.asp?a=download&vid=143


Uderz w stol...
Wlasnie przez to ze wiekszosc vote'ow byla farmowana przez takich zealotow ten ranking jest bez sensu.

Jedyne co z niego wynika to ze najlepszym mmo wg graczy Eve jest : Eve. lol

Autor:  Ozzie [ 21 sty 2006, 16:00 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
Ozzie napisał(a):
Ooo... zazdrośni? może najpierw pograjcie w EvE zamiast komentować jakichś pacanów z forum mmorpg.com.

A PvP w EvE bije wszystkie inne systemy walki pomimo systemu point&click, tylko Neocron posiada ciekawiej rozwiązaną walkę.
Posiada też najostrzejsze kary za zgon ze wszystkich gier na rynku.

EvE dostało wiele głosów bo posiada duże community składające się głównie z dojrzałych osób, które potrafią poświęcić 5min na głosowanie.

edit:
polecam chociaż obejrzeć sobie ten filmik, zanim zaczniecie pisać jak to EvE ssie:
http://myeve.eve-online.com/download/videos/Default.asp?a=download&vid=143


Uderz w stol...
Wlasnie przez to ze wiekszosc vote'ow byla farmowana przez takich zealotow ten ranking jest bez sensu.

Jedyne co z niego wynika to ze najlepszym mmo wg graczy Eve jest : Eve. lol


Przepraszam a fani innych gier z większym community to niby mieli związane ręcę i nie mogli głosować? A może mmorpg liczyło głosy na korzyść EvE? nie rozumiem co masz na myśli.

Głosować mógł każdy i jeśli fani EvE podjęli ten tytaniczny wysiłek częściej niż gracze innych gier to może dlatego, że gra im się bardzo podoba?

Jak głosowanie nie idzie tak jak powinno to oczywiście najlepiej powiedzieć, że nie ma nic wspólnego z rzeczywistościąi odrzucić wyniki aby przypadkiem gdzieś w umyśle nie pojawiła się iskierka niepewności...

A może EvE to poprostu dobra gra?

Jednak takie myśli strasznie męczą i kuszą aby zagrać w tą grę, najlepiej więc wszystkiemu zaprzeczyć i mieć święty spokój. :roll:

Autor:  konrador [ 21 sty 2006, 16:35 ]
Tytuł: 

Wlasnie przez to ze wiekszosc vote'ow byla farmowana przez takich zealotow ten ranking jest bez sensu.

Zealotow? Po prostu kazdy glosowal na swoja ulubiona gre -> gre, w ktora obecnie gra, a ze strona jest odwiedzana przez wiele osob grajacych w EVE... Chyba, ze sie myle i kazdy, oprocz tych zealtow z EVE, z czystej grzecznosci glosowal na konkurencyjna dla swojego ulubionego tytulu gre i stad takie a nie inne wyniki.

A tak btw popatrz sobie reakcje przecietnego mmo-playora, gdy ktos wyrazi negatywna opinie nt. jego ulubionej gry (chociazby na tym forum). To jest dopiero zealotry extraordinaire~

Autor:  Aenima [ 21 sty 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

to jak wyglada pvp w eve?

Autor:  Pieszczoch [ 21 sty 2006, 17:58 ]
Tytuł: 

Dla ciebie Ae byloby super pvp. Rozwalasz komus statek i bierzesz to co mial w cargo hold, albo czasem jakas bron lub inna czesc sie zachowa.
Korporacje organizuja konwoje z punktu a do punktu b, na ktore mozna napadac. Ogolnie git ;) Ja zrezygnowalem z gry poprzez lagi mojego poprzedniego ISP, a teraz to juz troche za pozno imo.

Autor:  Ozzie [ 21 sty 2006, 18:13 ]
Tytuł: 

Wygląda tak, że w 2/3 układów planetarnych nie ma żadnych ograniczeń, w wielu kolejnych po zabiciu traci sie security status co czyni cie piratem i zmusza do omijania bezpiecznych systemów ale jakoś piratów polujących na górników jest sporo i ograniczenia ich nie odstraszają.

Jeśli corp do którego należysz ma wojne z innym korpem to możecie walczyć w dowolnym systemie, także takim z ochroną Concordu.
Po ubiciu lootujesz całą zawartość czyjegoś cargo i wyposażenia, poza tym co wybuchnie razem ze statkiem i zostaje zniszczone.

Na dokładkę możesz zniszczyć kapsułę ratunkową i jeśli przeciwnik nie miał świeżego klona to traci część ze swoich skilli, dodatkowo zawsze traci wszystkie implanty jakie miał włożone.

Można ubezpieczyć swoj statek za sporą sumę, wtedy po zniszczeniu dostajesz pieniądze za statek spowrotem, ale kosztów wyposażenia które często wielokrotnie przewyższa koszt statku już nikt nie zwraca.

Generalnie każda wizyta w systemie <0.4 grozi utratą całego sprzętu jaki masz przy sobie, ale ludzie mimo to cały czas tam latają wykonując misje, przewożąc sprzęt albo kopiąc kryształy.

Można zostać piratem i rozwalać ludzi podlatujących do warp gates, stacji kosmicznych, bądź polujących na mobki, można polować na górników i kurierów albo można zatrudnić się jako ochrona do konwoju i ochraniać transportery.

Oczywiście ze względu na specyfikę EvE, wyszkolenie postaci do PvP to minimalnie miesiąc czasu i dodatkowo należy latać w grupkach aby podzielić role w blokowaniu warpów, spowalnianiu statków i zakłocaniu ich systemów.
Samodzielne PvP jest możliwe jeśli poluje się na górników albo poświęci się kilka miesięcy na rozwój postaci.

Autor:  Aenima [ 21 sty 2006, 18:54 ]
Tytuł: 

calkiem si to wyglada tylko ze ja nie mam paru miesiecy :(

No nic zobaczymy co z tym DFO wyniknie

Autor:  Ozzie [ 21 sty 2006, 18:58 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
calkiem si to wyglada tylko ze ja nie mam paru miesiecy :(

No nic zobaczymy co z tym DFO wyniknie


Skille szkoli się także gdy jesteś offline, nie musisz siedzieć i grać przez te kilka miesięcy.

Autor:  Ashton [ 21 sty 2006, 19:03 ]
Tytuł: 

Eq2 mialo tak slabe wyniki bo gracze zamiast tracic czas na glosowanie grali :P To tlumaczy tak slaby wynik ;p

Autor:  Mark24 [ 21 sty 2006, 19:40 ]
Tytuł: 

fakt faktem mmorpg.com to zbiorowsko największych fanów z eve, skąd oni się tam wzięli nie wiadomo.

Co do systemu PvP, to rzeczywiście bardzo fajny. Sama walka jak wygląda? Tzn. trzeba się wykazać jakimś skillem, strategią czy po prostu klikamy na ikonkę "attack" i obserwujemy co się wydarzy?

Autor:  Ozzie [ 21 sty 2006, 19:57 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
fakt faktem mmorpg.com to zbiorowsko największych fanów z eve, skąd oni się tam wzięli nie wiadomo.

Co do systemu PvP, to rzeczywiście bardzo fajny. Sama walka jak wygląda? Tzn. trzeba się wykazać jakimś skillem, strategią czy po prostu klikamy na ikonkę "attack" i obserwujemy co się wydarzy?


Tak też można bo działka walą automatycznie, ale skutki takiej "taktyki" będą opłakane.

Podstawa w walce to trzymanie przeciwnika na optymalny zasięg swoich dział i utrzymywanie odpowiedniej prędkości poprzez zwalnianie lub włączanie dopalaczy.
Spowolnienie przeciwnika odpowiednim urządzeniem często kończy się właśnie aktywowaniem wszystkich dział i czekaniem na eksplozję, ale tak jest tylko w przypadku kiepskich graczy.

Jeśli masz wyćwiczone odpowiednie skille to zawsze istnieją metody typu micro warp drive na szybkie oddalenie się od przeciwnika, blokowanie warpa lub zagłuszenie jego namierzania przy pomocy ECM.
Ogólnie skilli wykorzystywanych w walce jest dużo, do tego dochodzą różne typu broni na różny dystans, torpedy, rakiety i anty rakiety.
Detonacja smartbomb jeśli uda nam się zbliżyć wystarczająco do przeciwnika, operowanie dronami jeśli takowe posiadamy.

Trzeba także pilnować poziomu energii i włączać regenerację shieldów/naprawę pancerza/struktury w odpowiednim momencie.
Można także wysysać energię z przeciwnika itd.

W przypadku grupowego PvP dochodzi transfer energii między statkami, zdalna naprawa i wiele wiele innych rzeczy.

Ogólnie strzelanie do noobów na bramach faktycznie można w pełni zautomatyzować bo nie wymaga to żądnego skilla, ale walka równorzędnych przeciwników jest tego całkowitym przeciwieństwem.

edit: Można jeszcze walczyć w trybie stealth, odpalając torpedy i następnie znikając dzięki cloakingowi.

Autor:  Morgul [ 22 sty 2006, 00:31 ]
Tytuł: 

Swoja droga trial EVE jeszcze dziala? Kiedys sciagnalem klienta i kluczyk, ale cos nie chce lyknac. Na warcry sie skonczyly, a na mmorpg.com w ogule sie nie wyswietla nic ( tzn ani klucz ani info czy sie skonczyly ). Tak jakos z nudow mnie wzielo by to przetestowac.. a tu lipa.

Autor:  Ozzie [ 22 sty 2006, 01:00 ]
Tytuł: 

Morgul napisał(a):
Swoja droga trial EVE jeszcze dziala? Kiedys sciagnalem klienta i kluczyk, ale cos nie chce lyknac. Na warcry sie skonczyly, a na mmorpg.com w ogule sie nie wyswietla nic ( tzn ani klucz ani info czy sie skonczyly ). Tak jakos z nudow mnie wzielo by to przetestowac.. a tu lipa.


Free Trial

Autor:  Shubduse [ 22 sty 2006, 02:15 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
trzeba się wykazać jakimś skillem, strategią czy po prostu klikamy na ikonkę "attack" i obserwujemy co się wydarzy?



Podoba mi sie to podejscie ;)
Ciekawe co masz na mysli piszac o wykazywaniu sie skillem? Tzn umiejetnosc klikniecia w ikonke skilla na pasku i obserwowaniu co sie wydarzy ?

Ech, kiedy doczekam nowego interfejsu w MMO ?

Autor:  Mark24 [ 22 sty 2006, 19:29 ]
Tytuł: 

żeby walka wyglądała bardziej tak jak w WoWie, a mniej jak w Shadowbane, gdzie pierwsza sekunda rozstrzyga o wygranej/przegranej, postać sama popierdala za przeciwnikiem, ustawia się w odpowiednim kierunku, a przez całą walkę używasz jednego skilla (lub wcale).

Autor:  Shubduse [ 22 sty 2006, 23:35 ]
Tytuł: 

A ja marze o celowaniu precyzyjnym, myszka - i jak w FPP. Ale zdaje sobie sprawe, ze do tego, trzebabny wyeliminowac zupelnie lag z gry - zarówno sprzetowy, jak i polaczeniowy. I jak w MMO mozna grac na pingu powyzej 300, tak w FPP nie da sie. Stad zadne powazne MMO nie proponuja takich roziwazan.

Liczenie kolizji obiektów na calym serwerze przy tysiacu graczy skutecznie zarzneloby pewnie kazdy serwer. A i tak przy duzych pingach nic bysmy nie trafiali.

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team