MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[AutoAssault] Update 1 & 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=20042
Strona 1 z 2

Autor:  Keii [ 22 cze 2006, 07:52 ]
Tytuł:  [AutoAssault] Update 1 & 2

http://www.autoassault.com/news/patch_notes.html
Ukazał się patch poprawiający bardzo wiele rzeczy (patch notes dość długie są).
Ciekawe, czy sprawi, że w AA zacznie grać więcej osób.

Autor:  aries [ 22 cze 2006, 14:44 ]
Tytuł: 

sporo zmian ale na wysyp graczy jakiś bym nie liczył :)

Autor:  Przemo19 [ 22 cze 2006, 17:23 ]
Tytuł: 

Arie zobaczymy :) my gramy :) tak więc zobaczymy po pewnym czasie

Autor:  Haszysz [ 29 cze 2006, 18:11 ]
Tytuł: 

Czy ktos z osob grajacych na serwerach EU, wie moze jak wyglada sprawa populacji serwerow (Desolation). Czy jest to taka sama bida jak za ocenaem czy moze nieco lepiej?

Bo gram w tej chwili triala na US i jest dosc nieciekawie (po stronie mutantow ok 30-40 graczy w prime time, a srednio 16-20). Trudno tu mowic o massive mutliplayer wlasciwie.

Nie ukrywam ze gra przypadla mi do gustu niezmiernie, ale ta niska populacja troche mnie odstrasza :/

Autor:  konrador [ 29 cze 2006, 18:22 ]
Tytuł: 

Na EU jest dokladnie tak samo, jesli nie gorzej. Zajrzyj na forum http://boards.autoassault.com/uk/ubbthreads.php . NCSoft rozwaza merge serwerow :\

Autor:  Kazio [ 29 cze 2006, 18:54 ]
Tytuł: 

A więc : Desolation - czwartek 20.50

Mutant : 13 graczy

Human : 39 graczy

Biomek : 24 grajków :P

Autor:  konrador [ 29 cze 2006, 19:00 ]
Tytuł: 

Liczebnosc jak w AC2... Ciekawe czy AA tyle pociagnie.

Autor:  Aldatha [ 29 cze 2006, 19:54 ]
Tytuł: 

ja zawsze myslalem ze gry NC ktore wypelnialy taka nisze typu City of Heroes/Villians czy Auto Assault nigdy nie byly nastawione na jakies duze playerbase tylko na casual mila rozrywke , fast - paced , dynamiczna i na pare miesiecy max :)

one nie maja dlugiego lifespan z zalozenia

Autor:  SwenG [ 29 cze 2006, 19:59 ]
Tytuł: 

Ba, ale wszystko byłoby ok, jakby nie robili tych pieprzonych podziałów USA/EU. Aż by się chciało grać.

Autor:  Ashton [ 29 cze 2006, 21:13 ]
Tytuł: 

Ta i coh i cov i wszelkie inne by byly ciekawsze :P

Teraz to ncsoft moze zrezygnowac z abonamentu zeby chociaz zarobic na pudelkowej wersji ;)


Jak tak aa ledwo zyje to z ciekawosci spytam czy ktos gra jeszcze w planetside :P akurat jedyna gra spod skrzydel soe ktora mnie nie znudzila ;p

Autor:  aries [ 1 lip 2006, 15:10 ]
Tytuł: 

"Merge servers" było rozważane jakiś czas temu, na razie po paczu ucichło bo większość ludzi wróciła żeby sobie posprawdzać co i jak i populacja leeeeciuuutko wzrosła. Ale i tak jest mała.

Mnie się tam gierka podoba tyle że te "dodatki" nad którymi pracują zabierają devsom strasznie dużo czasu, garaże klanowe, auction house, e-mail system a i trzeba rozwinąć jakoś pvp, jakieś statystyki wprowadzić czy coś. Gierka się rozwija ale... jak na samochodowego mmorpg to strasznie wolno :D

Autor:  Sou [ 1 lip 2006, 15:48 ]
Tytuł: 

Nie interesuje sie zabardzo ta gra ale ten online mnie zainteresowal :P Mowicie ze na serwerach siedzi po 100 osob ? o_O Czy o co chodzi z tymi liczbami co tam wczesniej ktos podawal?

Autor:  konrador [ 1 lip 2006, 16:45 ]
Tytuł: 

No na to wychodzi, ze mniej wiecej tyle osob wlasnie na serwerze siedzi w primetime... Ludzie sprawdzaja to przez /who z przelacznikami dalej. NCSoft tlumaczy, ze komenda nie jest miarodajna, bo nie uwzglednia wszystkich grajacych, ale prawdziwej liczby grajacych nie chce podac.

Autor:  aries [ 1 lip 2006, 16:53 ]
Tytuł: 

jak była sonda na temat co wprowadzic to głos zabrało 1200 osób jakieś, sonda była że tak powiem przed odpaleniem gry i można było tylko raz zagłosowac więc jeśli wszyscy grający oddali głos to jest jakieś 1200 :) a podzielic to to trzeba jeszcze na... 7 serwerów :D

Autor:  Haszysz [ 1 lip 2006, 19:19 ]
Tytuł: 

wstrzymam sie poki co z zakupem, zobaczymy czy jakies sensowne zmiany wprowadza i ew. poczekam na europejskiego triala.

Autor:  Przemo19 [ 2 lip 2006, 08:35 ]
Tytuł: 

7 serverów?
dziwne bo są 3

Autor:  aries [ 2 lip 2006, 16:26 ]
Tytuł: 

4 usa i 3 eu

Autor:  zderzaq [ 3 lip 2006, 11:29 ]
Tytuł: 

Haszysz napisał(a):
poczekam na europejskiego triala.

A kod z tego triala nie zadziała w EU ?
Zawsze zostaje też trial w wersji niemieckiej (tu już kod powinien bardziej pasować do klienta EU bo ten jest chyba w jednej wersji -> click).

Możesz spróbować 8)

Autor:  Haszysz [ 4 lip 2006, 23:00 ]
Tytuł: 

Gralem w US triala AA, gra podoba mi sie (zwlaszca crafting), i klimat Fallouta tyle ze z obecna iloscia graczy nie bardzo usmiecha mi sie placic abonament za własciwie single player.

Autor:  Keii [ 29 lip 2006, 08:55 ]
Tytuł: 

Na MMORPG.com pojawiły się pierwsze informacje na temat Update 2:
mmorpg.com napisał(a):
* New Arena Map: Emergence. Emergence is the evolution of Auto Assault deathmatch. Gameplay is more fast-paced, and contains new, more exciting power-ups. Beware the jump ring!
* New Colliseum Map: Coliseum. Coliseum is a new instance map attached to Ground Zero. OCD built the Coliseum to test the most elite drivers with unique, ever-more-difficult challenges.
* New missions in Ground Zero. More than 20 new missions have been added to Ground Zero.
* Improved Performance on starter maps: The Wastes, Malachite, Fort Logan, Tocado, Upside
* Increased Capture Time on Outposts in Ground Zero. This will encourage group play and give defenders more of a chance to react to changing battle conditions.
* Adjusted repair consumables to have 1 less cooldown timer group than before.
* These changes should improve support class desirability, team play, and improve conditions in Ground Zero.
* Increased all Mutant mission XP payouts from levels 6-59 by 10% and increased Biomek mission XP payouts from levels 6-59 by 5%.
* Outpost Token Store with new "Battlemaster" set of items. Remember all those tokens you collected capturing outposts in Ground Zero? Now you can spend them on amazing new items. The Battlemaster set of items is brutal, embedded with skulls and glowing with the blood of your enemies.
* Pet Balance Improvements. Nearly every summon across all races/classes now lasts for over an hour in duration at the highest ranks, and have had their accuracy and hit points greatly improved and normalized.
* Improved statistics of Epic mission rewards, including the addition of the best auto-repair in the game.
* Many new weapons to improve drops and damage type availability.
* There will also be a wider selection of non-energy based and high refire-rate weaponry.
* Also, new tricks coming soon after Update 2 to improve your customization options.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team