MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Huxley-MMOFPS https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=20372 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | gibek [ 15 lip 2006, 22:52 ] |
Tytuł: | Huxley-MMOFPS |
Huxley jest produkcją typu MMOFPS, a zatem masową sieciową strzelaniną, rozgrywaną z perspektywy pierwszej osoby. Developingiem zajęli się projektanci, którzy przygotowali m.in. popularną w internetowym środowisku pozycję pt. MU Online. Autorzy nazwali omawiane dzieło na cześć słynnego angielskiego pisarza Aldousa Huxley’a - dokładnie w 1932 roku wydał on pamiętną powieść, zatytułowaną Brave New World (Nowy, wspaniały świat). W wirtualnej rzeczywistości o postapokaliptycznym charakterze podzielono graczy na dwie odmienne rasy, czyli zwykłych ludzi (Homo Sapiens) i mutantów (Homo Alternatives). Obie strony rywalizują ze sobą, celem przejęcia kontroli nad świeżo odkrytym źródłem energii (Lunarities). Oczywiście rzeczone współzawodnictwo ma wymiar stricte militarny i ujawnia się najczęściej w formie krwawych bitew z udziałem wielu żołnierzy. Nie brakuje więc mnóstwa rozmaitych rodzajów broni ręcznej, pojazdów transportowych etc. Niniejszy produkt oferuje kilka przeróżnych opcji zabawy, począwszy od fabularnego trybu dla samotników, poprzez współpracę z zaawansowaną Sztuczną Inteligencją, a skończywszy na walce z żywymi przeciwnikami. Naturalnie wszystkie postaci, zamieszkujące ogromne wirtualne miasto o futurystycznym wyglądzie, ulegają systematycznemu i nieustannemu rozwojowi, zyskując wraz z upływem czasu dostęp do nowych umiejętności, dodatkowych typów uzbrojenia etc. Za wizualne aspekty Huxley odpowiada trzecia generacja „silnika” Unreal Engine. Technologia owa sprawia głównie, iż trójwymiarowa grafika cechuje się bardzo wysokim stopniem szczegółowości. Nie zaniedbano także oprawy dźwiękowej i algorytmów, sterujących fizyką. http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=4962 <-- orginalne źródło http://www.webzengames.com/game/huxley/ <-- strona oficialna Dosyć ciekawie sie prezentuje( zwłaszcza ze strony graficznej) Boję sie tylko tego jak będzie to wyglądać ze strony technicznej. Nie wyobrażam sobie bitwy na więcej niz 100 osob, lagi gwarantowane. |
Autor: | Razoth [ 15 lip 2006, 22:57 ] |
Tytuł: | |
Już widzę te wymagania sprzętowe. ;) |
Autor: | CheGee [ 15 lip 2006, 23:03 ] |
Tytuł: | |
Osz kutfa chyba bede musial zmodernizowac kompa... Naprawde screeny prezentuja sie wysmienicie obawiam sie jednak ze officjalna wersja gry nie wyjdzie z taka grafika. Tak samo mialo byc z q4 musieli praktycznie zmniejszac 3 krotnie ilosc trójkatow do kazdej postaci i nadrabiac teksturami bo zadna maszyna nie byla w stanie tego pociagnac... |
Autor: | konrador [ 16 lip 2006, 00:14 ] |
Tytuł: | |
Boję sie tylko tego jak będzie to wyglądać ze strony technicznej. Nie wyobrażam sobie bitwy na więcej niz 100 osob, lagi gwarantowane. Z tego co czytalem, to gra bedzie mocno instance'owana, wiec watpie, zeby kiedykolwiek znalazlo sie az tyle osob w jednym zonie/na jednej mapce. Już widzę te wymagania sprzętowe. ;) Akurat silnik Unreala sprawuje sie bardzo dobrze na nie takich super sprzetach. Pamietam, ze na AXP1700+, GF4Ti4200 w UT2K4 gralo sie bardzo ok, takze dzisiejszy sprzet mid-range (moze nie na highest settings, ALE) powinien sobie z Huxley'em (i przy okazji UT2k7) dac rade. Ale jak bedzie naprawde to sie przekonamy, bo na razie to tylko spekulacje... |
Autor: | maTTi_S [ 16 lip 2006, 10:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Data Premiery: Świat: wrzesień 2006 Obserwuje ta gre od jakiegos czasu i rowniez nie widze mozliwosci wyjscia tej gry tak szybko, bo: 1. Jest tylko 1 filmik pokazujacy gre i to raczej wyglada na pokaz graficzny prawie pustej strefy, a nie gry, ktora ma wyjsc lada dzien. 2. Na oficjalnej stronie Cytuj: Release date: within 2007
Official Website: Coming this fall takze jeszcze jest czas, ale zapowiada sie super. http://www.gamespot.com/pc/action/huxley/media.html To sa w zasadzie wszystkie filmiki jakie sie pojawily o tej grze - jeden pokazuje minimalne ilosci podstawy gameplaya . |
Autor: | joshe [ 16 lip 2006, 11:53 ] |
Tytuł: | |
na E3 pokazywano 1 mapę z bodajże 2 postaciami (playable demo) obił mi się nawet link do filmika, zatem pozostaje tylko szukać |
Autor: | maTTi_S [ 16 lip 2006, 12:55 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=O5eubFYRSDs http://www.youtube.com/watch?v=n6Mh5nlJrb4 Troche za "quake'owo" wyglada walka . |
Autor: | zderzaq [ 17 lip 2006, 15:02 ] |
Tytuł: | |
viewtopic.php?p=383554#383554 |
Autor: | Borsh [ 17 lip 2006, 21:49 ] |
Tytuł: | |
jakie instancje tu beda wielkie bitwy 200 graczy zobaczcie w cda |
Autor: | konrador [ 17 lip 2006, 22:27 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze na glowe nie upadlem, zeby wierzyc w to, co recenzenci z CDA wypisuja nt. mmo :\ Predzej uwierze w forumowe rumory~ rozprzestrzeniane przez trolle... A tak logicznie myslac... fast paced combat, 200 graczy na jednym ekranie i ping >100ms + engine ~UT2k7 i mozliwosci obliczeniowe dzisiejszych sprzetow = no can do. |
Autor: | gibek [ 17 lip 2006, 22:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jakie instancje tu beda wielkie bitwy 200 graczy zobaczcie w cda
Heh jak ja mogłem czytać kiedyś CDA To jest poprostu żenujące, piszą to co ludzie chcą usłyszeć, choć nie bardzo im to "sranie" wychodzi. |
Autor: | Kabraxis [ 17 lip 2006, 22:43 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): A tak logicznie myslac.. fast paced combat, 200 graczy na jednym ekranie i ping >100ms + engine ~UT2k7 i mozliwosci obliczeniowe dzisiejszych sprzetow = no can do.
Tak de facto to nikt jeszcze nie wie jakie sa mozliwosci Unreal3 engine i jak zniosa to dzisiejsze sprzety. IMO z ocena czy "can do" czy nie powinnismy sie wstrzymac do premiery pierwszej gry wykorzystujacej nowa technologie. Pozatym przypuszczam ze engine bedzie (jesli chodzi o efekty graficzne( full skalowalny. Porownajcie sobie to do Obliviona (tez super zaawansowana technologicznie grafa i to w RPG'u), ktory na najnizszych detalach (a wtedy da sie go uruchomic na baaaaardzo leciwym sprzecie) wyglada gorzej niz poprzednia czesc cyklu (Morrowind) a dalej mamy Havoka, Radiant AI, itp... |
Autor: | konrador [ 17 lip 2006, 23:23 ] |
Tytuł: | |
Rzeczywiscie nie wiadomo w tej chwili jakie sa mozliwosci engine'u U3, ale wiemy w tej chwili na pewno, ze przy dzisiejszych laczach i opoznieniach w necie w miare szybki combat (ktory zapowiadaja) z paroma setkami osob walczacych kolo siebie jest nie do zrobienia... I tego w chwili obecnej nie uda im sie przeskoczyc niezaleznie od tego jak (nie?) udany bedzie netcode. |
Autor: | Brodaty [ 18 lip 2006, 09:46 ] |
Tytuł: | |
To bujanie się karabinu na filmiku przypomina mi Doom i trochę mnie rozśmiesza |
Autor: | Bart668 [ 3 wrz 2006, 19:05 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Już widzę te wymagania sprzętowe.
No cóżżżżż... Za pół roku (albo nawet i rok) nie będą to aż takie wymagania, jak teraz. |
Autor: | Dana [ 3 wrz 2006, 19:08 ] |
Tytuł: | |
Bart668 napisał(a): Razoth napisał(a): Już widzę te wymagania sprzętowe. No cóżżżżż... Za pół roku (albo nawet i rok) nie będą to aż takie wymagania, jak teraz. A za pół roku (albo nawet i rok) wyjdzie Huxley 2 z jeszcze lepszą grafiką i jeszcze wyższymi wymaganiami. |
Autor: | Anen [ 3 wrz 2006, 20:12 ] |
Tytuł: | |
Ja chce aby kod byl taki jak w DAoC , duzo osob i malo co sie cielo. |
Autor: | konrador [ 3 wrz 2006, 21:49 ] |
Tytuł: | |
Heh, wez pod uwage, ze celowanie manualne w postac, to troche co innego niz stick do przeciwnika, albo click i spamowanie speciali... |
Autor: | Bart668 [ 11 kwi 2009, 13:37 ] |
Tytuł: | |
"Już" mamy stronę oficjalną dla amerykańskiej (a więc i naszej) wersji. Jeszcze nic na niej nie ma, ale powstała http://huxley.ijji.com Gra jest na wykończeniu. Czekam na nią od 2006 (co można zobaczyć powyżej), oby wyszła porządna. A no i to najprawdopodobniej będzie F2P z Item Mallem jak i wiele innych gier z ijji. |
Autor: | Bart668 [ 23 kwi 2009, 11:42 ] |
Tytuł: | |
Ooooo, update strony był. Na dole jest napisane, że 6 maja |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |