MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Odpowiedni Mmorpg dla ... - plz o rade https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=20633 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | Ajntz [ 4 sie 2006, 01:13 ] |
Tytuł: | Odpowiedni Mmorpg dla ... - plz o rade |
Tak wiec chcialbym prosic o rade bardziej doswiadczonych graczy. Jaki mmorpg, wedlug was jest najbardziej zblizony do Ultima Onlne. Mam na mysli glownie szerokie mozliwosci w pvp i podobny system crafterow (duze mozliwosci tworzenia przedmiotow / broni przez graczy) lub mozliwosc posiadania wlasnych domow jak w uo jezeli taki system jest wogule dostepny gdzies. Jako ze uo juz jest leciwe zastanawiam sie na rozpoczeciem przygody z innym mmorpgiem. Z tego co przejzalem na forum najbardziej interesujacy wydaje sie WOW i GW. Jako ze nie jestem jeszcze zdecydowany na nic Plz o rade, Moze ktos tez przeszedl z uo na ... i wlasnie znalazl to czego szukal A moze cos wyjdzie niedlugo Darkfall wyglada interesujaco .. |
Autor: | Dana [ 4 sie 2006, 01:30 ] |
Tytuł: | |
WoW nie ma ani dobrego systemu pvp ani dobrego craftingu ani housingu. Niewiem jak z pvp ale crafting+domki to są w SWG A jeżeli szukasz MMORPG to z tych dwóch to definitywnie WoW |
Autor: | ham1eT [ 4 sie 2006, 01:48 ] |
Tytuł: | |
Ja odpowiem jak zwykle :> www.darkfallonline.com Pokrotce. Gra tworzona jest od ladnych paru lat, obecnie nieoficjalnie jest alpha, niedlugo wyjdzie beta, a przynajmniej wszystko na to wskazuje. Tak czy owak - gra jeszcze nie istnieje. Ale warto na nia czekac i nie zaprzatac sobie glowy zabijaczami czasu, vide WoW czy inne EQ-klony. Autorzy DFO sa ogromnymi fanami UO, w grze spedzili wieeele godzin. Ich gra ma oferowac pelne PvP bez ograniczen; 6 roznorodnych ras; pelny system housingu wraz z projektowaniem wlasnych budynkow; swiat, na ktorego przebycie ponoc potrzeba okolo 12 godzin; nieprzesadzone wymagania sprzetowe, a przy tym naprawde przyzwoita grafike; okolo 500 skilli + podobna ilosc czarow; brak levelowania; pelno innych rzeczy, ktore wprawiaja kazdego wielbiciela UO (i nie tylko) w zachwyt. Prawda jest taka, ze z opisu gra przypomina najsmielsze marzenie gracza UO. I wszyscy fani wierza, ze bedzie do tego zblizona. Ile z obiecanek devow okaze sie prawda, czas pokaze. Proponuje ci co nastepuje. Nie wykupuj abonamentu na WoWa, czy inne FFXI; nie graj w bete LOTR online (wiadomo o co chodzi). Zainteresuj sie DFO i, o ile znasz angielski, przylacz sie do fanow DFO, poudzielaj sie na forach, znajdz sobie gildie, dzieki ktorej zwiekszysz swoje szanse na dostanie sie do testow (pierwsza wystartuje clan closed beta, a dopiero potem open beta). Dokladnie dowiedz sie na czym gra polega, odkryj wiekszosc obiecanych smaczkow i sam ocen, czy warto na nia czekac aktywnie, zamiast biernie katowac moby w WoWie. Gdybys szukal sporej juz, miedzynarodowej i znanej gildii, to polecam moją. Choc jestem tam od niedawna, juz czuje, ze jesli DFO nie okaze sie klapą, to zawojujemy caly serwer. Wiec MSG me jakby cos . Jezeli bardzo ci sie nudzi, to polecam GW, akurat na max pare miesiecy. Jako, ze jestem optymista, licze, ze do tego czasu ukaze sie beta DFO i wszyscy ambitni fani MMORPG zostana uszczesliwieni. Ach, ten optymizm... Ciap |
Autor: | SwenG [ 4 sie 2006, 07:49 ] |
Tytuł: | Re: Odpowiedni Mmorpg dla ... - plz o rade |
Ajntz napisał(a): Jaki mmorpg, wedlug was jest najbardziej zblizony do Ultima Onlne.
Horizons. |
Autor: | konrador [ 4 sie 2006, 08:59 ] |
Tytuł: | |
Ale tylko craftingiem... Jest trial, ale ja bym sie w to nie pakowal, bo przyszlosc tej gry jest niepewna. |
Autor: | SwenG [ 4 sie 2006, 09:37 ] |
Tytuł: | |
Na pytanie wydaje mi się że odpowiedziałem prawidłowo. Horizons chyba jest najbardziej zbliżone do modelu gry UO. No i chyba housing tez tam jest. |
Autor: | Aldatha [ 4 sie 2006, 09:40 ] |
Tytuł: | |
horizons mialo wspaniale pomysly z potworna implementacja rzeczywiscie darfall jak narazie mimo ze w zapowiedziach jest jedyna gra ktora bedzie najbardziej zblizona do ultimy online pod wzgledem klimatu fantasy czy rozwiazan . Obecnie pod wzgledem mozliwosci najbardziej rozbudowana gra jest SWG mimo ze ma swoje wzloty i upadki . nie spodziewaj sie szybko dobrej gry pvp , raczej eq-klony ewentualnie dalekowschodnie produkty ktore sie swietnie sprzedaja i ryzyko wypuszczenia takiego tytulu jest mniejsze niz np darkfall wez pod uwage ze Darkfall to grupka chyba 20-30 ludzi z Grecji ktorzy sa pasjonatami pvp i duzymi ryzykantami , sa tez odwazni ze w epoce WoW robia gre totalnie wypadajaca z mainstream pve based mmogow , ale ja czekam i ludzie ktorzy czekaja wiedza co robia bo jak wyjdzie DFO to i tak nie bedzie sie oplacac grac w nic innego mnie osobiscie szkoda czasu i pieniedzy zeby sie bawic kolejnymi pve , item centric w mniejszym lub wiekszym stopniu . |
Autor: | konrador [ 4 sie 2006, 09:46 ] |
Tytuł: | |
Na pytanie wydaje mi się że odpowiedziałem prawidłowo. Tak srednio tbfh. Ja bym powiedzial, ze predzej do UO zblizone jest SWG (ktory wspomnial(a?) Dana), gdzie jest przynajmniej jakies szczatkowe PvP. A Ajntz prosil o cos z szerokimi mozliwosciami PvP. A jesli juz zmieniamy calkowicie klimaty z fantasy na sci-fi, to moze EVE? Jest free trial, pvp jest, crafting jest - nic tylko sprobowac. |
Autor: | Huba [ 4 sie 2006, 12:31 ] |
Tytuł: | |
Jezeli chodzi o PvP, rozbudowany crafting i "housing" to EVE. Problem w tym ze to nie jest fantasy tylko sci-fi mmo wiec klimatem do UO raczej nie pasuje. |
Autor: | mrynar [ 4 sie 2006, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Czytam was i czytam narzekajacych na wspolczesne mmorpg i tak sobie mysle, ze potrzebujecie jakiegos ET w scenerii fantasy. Zadnych itemow, zadnych leveli, ewentualnie lezace na ziemi potiony i jakis bonus dla tych co wiecej zabija. Moze mosliwosc podskakiwania wyzej? Przeciez pvp jest nudne i raczej nikt na to wielkiej kasy nie wylozy. Ile mozna podskakiwac i radosnie sie napierdalac? Sednem mmorpg jest pve, ewentualnie z elementami pvp. Ludzie lubia levelowac, craftowac, zbierac itemki, scigac sie w tym itp, a wam sie gatunki pomylily: fps z mmorpg. Nie chce mi flameowac nawet z wami. Taka mnie naszla poprostu refleksja. Ze starszych mmorpg polecam FF XI, pvp jest szczatkowe, housing szczatkowy, a mimo tego ludzie sie w to bawia od kilka lat i sie im nie nudzi. |
Autor: | Aenima [ 4 sie 2006, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Przeciez pvp jest nudne i raczej nikt na to wielkiej kasy nie wylozy. Ile mozna podskakiwac i radosnie sie napierdalac? Co jest ciekawego w nudnym bashowaniu mobow? Ile mozna zabijac szczury lvl 1 2 potem 30 a koncu uber szczura lvl 70? PvP wymaga skilla a nie tylko bez mozgiego wciskania 2 przyciskow, wiec pls nie wypowiadaj sie o rzeczach o ktorych nie masz pojecia. |
Autor: | mrynar [ 4 sie 2006, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): Przeciez pvp jest nudne i raczej nikt na to wielkiej kasy nie wylozy. Ile mozna podskakiwac i radosnie sie napierdalac?
Co jest ciekawego w nudnym bashowaniu mobow? Ile mozna zabijac szczury lvl 1 2 potem 30 a koncu uber szczura lvl 70? PvP wymaga skilla a nie tylko bez mozgiego wciskania 2 przyciskow, wiec pls nie wypowiadaj sie o rzeczach o ktorych nie masz pojecia. I na czym ten skill polega? Na wciskaniu 4 przyciskow? A moze 6? Jak masz lepsza klawiature to masz oczywiscie skill +1. Dobra mysz to nastepne +1 do skilla. |
Autor: | tomugeen [ 4 sie 2006, 14:08 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Zadnych itemow, zadnych leveli, ewentualnie lezace na ziemi potiony i jakis bonus dla tych co wiecej zabija. Moze mosliwosc podskakiwania wyzej? Przeciez pvp jest nudne i raczej nikt na to wielkiej kasy nie wylozy. Ile mozna podskakiwac i radosnie sie napierdalac?
Troche inaczej, gry z kompletnym PvE (gdzie mam na mysli raczej crafting, gildie, housing niz mega time sink na raidach) i PvP majacym jakies znaczenie. Skakanie i nukowanie siebie nawzajem nudzi sie tak samo szybko jak klepanie szczurow, chodzi o mozliwosc zaatakowania kogo sie chce z jednoczesna swiadomoscia pozniejszych konsekwencji. Takie eve z innym systemem walki i 'ludzikami zamiast statkow' ;] |
Autor: | Morge [ 4 sie 2006, 14:20 ] |
Tytuł: | |
Mrynar - sprzęt ma znaczenie raczej w FPS(FPP - jak kto woli ) Skill polega chociażby na zdolności przewidywania zagrań przeciwnika i odpowiednio szybkiej na nie reakcji, żywy przeciwniki jest mniej przewidywalny niż kolejny mob,boss, których można nauczyć się na pamięć. A potem zabijać z zamkniętymi oczami (i bynajmniej nie jest to żart). |
Autor: | konrador [ 4 sie 2006, 14:30 ] |
Tytuł: | |
I na czym ten skill polega? Nie zadawaj glupich pytan tylko pobaw sie w pvp, a potem wrzucaj na forum porownania do fpsow. Duzo zalezy od gry, ale zawsze przeciwnik po drugiej stronie kabla bedzie bardzije nieprzewidywalny, w odroznieniu od mobka. A przede wszystkim osobom, ktore lubia jakas forme rywalizacji bardziej odpowiada walka z innym graczem niz z glupim monsterkiem. |
Autor: | Aenima [ 4 sie 2006, 14:40 ] |
Tytuł: | |
I na czym ten skill polega? Na wciskaniu 4 przyciskow? A moze 6? Jak masz lepsza klawiature to masz oczywiscie skill +1. Dobra mysz to nastepne +1 do skilla chcesz mi udowodnic ze trudniej zabic moba niz dobrego gracza? |
Autor: | kozas15 [ 4 sie 2006, 15:17 ] |
Tytuł: | |
Kiedy zabijesz moba napewno jest mniejsza frajda, nawet jesli ubity player byl akurat mniejszym wyzwaniem niz mob( co raczej nieczesto sie zdarza). Ubiles moba- fajnie, a rozwalisz jakiegos gostka, ktory zbieral sobie kwiatki czy co tam- od razu lepiej na duszy |
Autor: | Aldatha [ 4 sie 2006, 16:13 ] |
Tytuł: | |
Bicie przeskryptowanych potworkow jest fajne pare razy z rzedu potem juz staje sie nudne , bo taki przeskryptowany stworek niczym cie nie zaskoczy kiedy juz poznasz jego przeskryptowane zachowania z predefiniowanymi skillami ktorych uzywa w predefiniowany sposob . pve wymaga tyle zeby skoordynowac paru-parunastu ludzi do klepania AI w odpowiednich sekwencjach , pvp wymaga skilla wiekszego niz skill gracza po drugiej stronie kabla , pvp z lootem to bajka gdzie masz zajebista adrenalinke w poloczeniu z ryzykiem z jakim wiaze sie pvp , co ty FFXI carebear mob basher mozesz o tym wiedziec , skoro najlepsze pvp z jakim miales do czynienia to balista . wypowiadasz sie o czyms czego nie zrozumiesz bo nie masz o tym pojecia milego klepania bossow i zbierania phat l3wt |
Autor: | Mark24 [ 4 sie 2006, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Najlepiej zrobiony crafting - moim zdaniem w FFXI. Primo, że wszystkie (??) skladniki pochodzą z huntingu, miningu, fishingu etc., secundo, że mamy szansę na lost, succes, succes+1, +2, +3. Tercio - szansa zależy od pory dnia, kierunku patrzenia, typu dnia i zapewne jeszcze miliona innych rzeczy. Generalnie każde +0.1 do skilla np. w smithingu dawało mi dużą frajdę. Najlepiej zrobione PvP - WoW. Na pewno przeczytasz, że walka w WoW jest bez sensu bo nie możemy zlootować przeciwnika. Pomijając całą otoczkę i sens takiej walki stawiałbym WoW-a na pierwszym miejscu a potem długo długo nic. Po pierwsze o wygranej decydują aż trzy rzeczy: 1. skill w operowaniu myszą/klawiaturą 2. znajomość skilli własnych i przeciwnika - czyli tzw. głowa/plan 3. nasz sprzęt PvP w Eve mimo świetnej otoczki (loot) jest nudne jak flaki z olejem i totalnie nieskillowe. Dyskutowałbym z pojęciem FreePvP w tej grze, ale niech tam będzie, że popełnianie sepuku w sektorach 0.5+ atakując jakiegoś nooba oznacza "free". Housing to tylko SWG i może jeszcze jakiś tytuł. Ale SWG chyba pada i nie warto w ten tytuł inwestować. Rzeczywiście Horizons, ma wszystko co chcesz, ale gra ma skopaną grafikę, żałosne performance, mało ludzi na serwerach.. więc imho też jest tytułem bliskim upadku. |
Autor: | Aldatha [ 4 sie 2006, 16:30 ] |
Tytuł: | |
chciales chyba napisac ze pvp w WoW jest fast-paced i dlatego fun jest w tym sporo prawdy , castingi sie liczy w ulamkach sekund i walki sa dynamiczne . Ale WoW jest za bardzo item centric zeby to mialo rece i nogi |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |