mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 13:55 
Cytuj  
Ruszyly zapisy na beta testy -> http://www.atari.com/nwn2betatest/toolset/
W sumie to nie mmorpg, ale chyba wiel os. spedzilo nad ta gra wiecej niz nad jakimkolwiek mmorpg'iem (w tym ja).

ps. jesli zly dzial prosze o przeniesienie do pogawedek or sth


_________________
@polygamia


Ostatnio edytowano 8 lis 2006, 23:12 przez Atherius, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 14:12 
Cytuj  
Taaa, mam nadzieję że mnie wybiorą :oops:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 15:07 
Cytuj  
Zapisany.

Chociaz jak sami pisza to w duzej czesci sa testy edytorow itp, a nie samej gry jeszcze. Ale co tam, mam nadzieje ze sie dostane :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 16:35 
Cytuj  
Mnie wlasnie najbardziej interesuje toolset, a nie sama gra, dlatego w te pedy sie zapisalem. Szczegolnie, ze jestem ciekaw, jak bedzie wygladac kompatybilnosc z modulami z nwn1, moze bedzie mozliwosc jakiejs konwersji. W koncu lezy mi na dysku pare moich modulow, w tym jeden persistent world i chetnie bym to na nwn2 poprzerabial ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 16:46 
Cytuj  
http://www.atari.com/nwn2betatest/multiplayer/

Coś dla tych ktorzy chca pograc. Ofc zapsany :D

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 17:09 
Cytuj  
Dopisalem sie i ja w koncu nwn byla gra w ktorej przesiedzialem cale ferie ;]


_________________
oumn da lololegend

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 18:19 
Cytuj  
Zapisany. Jeśli gra okaże się dobra, to do premiery dobrego mmo (najlepiej DFO ;) ) gram w DM i NWN 2. Pamiętam, że dla mnie największą wadą była "liniowość" takich sesji, bo DM/MG nie mógł świata na bieżąco generować...Ale to chyba się nie zmieni :/ (Wiem, że ciężko byłoby to zrobić)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 22:40 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Mnie wlasnie najbardziej interesuje toolset, a nie sama gra, dlatego w te pedy sie zapisalem. Szczegolnie, ze jestem ciekaw, jak bedzie wygladac kompatybilnosc z modulami z nwn1, moze bedzie mozliwosc jakiejs konwersji. W koncu lezy mi na dysku pare moich modulow, w tym jeden persistent world i chetnie bym to na nwn2 poprzerabial ;)

X.


Same here, tworzenie modulow to pamietam byla swietna zabawa, zwlaszcza dla kogos kto niezbyt sie zna na programowaniu a cos tam dla zabawy chcialby zrobic, a przynajmniej mi sie to podobalo. Co prawda nigdy nie stworzylem epokowego dziela, ale funu troche bylo ;)


_________________
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2006, 23:37 
Cytuj  
Heh gdyby nie ta syfna mechanika ad&d, mam jakiś uraz co do tego systemu. W NwN część pierwszą grało sie troszeczkę, szkoda że ta gra poszła chyba w innym kierunku niż chcieli twórcy, najbardziej popularne stały sie moduły persistent world od biedy próbujące naśladować mmorpg. A do tego ta gra sie nie nadawała, począwszy od mało stabilnego serwer softu po ograniczenie graczy na serwerze co powodowało kiszenie się we własnym sosie.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 00:44 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
Heh gdyby nie ta syfna mechanika ad&d, mam jakiś uraz co do tego systemu. W NwN część pierwszą grało sie troszeczkę, szkoda że ta gra poszła chyba w innym kierunku niż chcieli twórcy, najbardziej popularne stały sie moduły persistent world od biedy próbujące naśladować mmorpg. A do tego ta gra sie nie nadawała, począwszy od mało stabilnego serwer softu po ograniczenie graczy na serwerze co powodowało kiszenie się we własnym sosie.


Wlasnie Mechanika to najwieksza zaleta tej gry. Gdyby nie ona to osobiscie bym nawet na nia nie spojrzal :P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2006, 11:33 
Cytuj  
Heh...A ja się, z Shadem zgadzam. Gdyby zrobili coś takie w Wolrd of Darkness...Ehh...Marzenia...


_________________
Obrazek

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2006, 23:02 
Cytuj  
Dzis wysyłali akceptacje. Wie ktoś może czy będe jeszcze kolejne?


Posty: 46
Dołączył(a): 11.09.2006
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2006, 16:50 
Cytuj  
ehhhh mam nadzieje ze beda jeszcze jakies akceptacje ;/

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 06:27 
Cytuj  
Kod:
Temat:       RE: Neverwinter Nights 2 PC Beta Test
Data:              15 września 2006 01:56

Both betas are full at the moment. Sorry :(

-BTA(Beta Test Admin)


Dastałem takiego maila na pytanie czy będzie więcej akceptacji.
:(

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2006, 16:51 
Cytuj  
http://www.mininova.org/tor/440215


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2006, 17:37 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
http://www.mininova.org/tor/440215

Lol. Wypuszczaja Toolseta już 3 tgodnie. Wkoncu gracze wzieli sprawe w swoje rece..


Posty: 33
Dołączył(a): 18.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 06:10 
Cytuj  
Musze powiedziec, ze toolset nawet nawet. Co prawda nie udalo mi sie odpalic stworzonego przeze mnie w tym modulu, ale sam proces jego robienia jest naprawde ciekawy i latwy. :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 09:49 
Cytuj  
Nowy Designer's Diary.

**

Posty: 299
Dołączył(a): 21.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2006, 16:05 
Cytuj  
Jest juz nowy Designer Diary #4 - The Coolest Things in Neverwinter Nights 2

Musze przyznac ze niektore rzeczy sa ciekawe juz nie moge sie doczekac by np. wybic bande druidow albo spalic watch headquarters w Neverwinter :P


Ps. nie wiecie czy jak zamowisz przed premiera gre NWN 2np. z gram.pl to dostanie sie ten kod by pobrac toolset ??

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2006, 16:47 
Cytuj  
Promocja dotyczy tylko cywilizowanej czesci swiata ;]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.